Ik vind zelf een park niet heel erg veilig. En het beste is natuurlijk om je ouders wel te vertellen wat er aan de hand is. Ik ben blij dat ik eigenlijk wel eerlijk ben geweest bij de tweede. Ik had nooit de verliefdheid kunnen verklaren anders, laat staan waar ik ineens een jongen vandaan haalde die 100 km verderop woonde.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:35 schreef hezdunnah het volgende:
Je kan denk ik het best in een park meeten. Als je ouders vragen wat je gaat doen zeg je gewoon chillen met mn vrienden. Als je dan smoorverliefd thuis komt kun je gewoon zeggen dat je iemand hebt ontmoet.
Nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:03 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben zelf ook verliefd op een FOK!ker, alleen woont die heel ver weg.
Ze komt ook nooit naar meets oid.
Als je een FOK!ker ziet zitten; Pas op! Niet iedereen is zoals hij zich voordoet op internet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wel vaker FOK!kers gemeet, random ook wel gewoon ineens van kom even stukje rijden of even mac en bende![]()
Ben zelf niet zo moeilijk wat zulke dingen betreft.
Als je jonger bent raad ik je wel aan om altijd op wat drukkere locaties als eerst af te spreken, gewoon bij een station of in de stad.. ga lekker wat drinken en leer elkaar eerst wel een beetje kennen.
Laat ook wel iemand weten waar je bent, wel zo slim als je straks met een mes in je rug door bijvoorbeeld Lompehork in de sloot bent geduwd!
Ja verder weet ik niet wat ik hier nog kan/moet zeggen, de belangrijkste dingen zijn wel gezegd maar je mag gerust PMen of DMen met vragen of als je wilt weten hoe en wat het bij mijn meets ging![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:08 schreef Taexon het volgende:
Nog wel vaker FOK!kers gemeet, random ook wel gewoon ineens van kom even stukje rijden of even mac en bende
Ben zelf niet zo moeilijk wat zulke dingen betreft.MacFlurry meet!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Enige wat ik kan zeggen is: houd je relatie gescheiden van FOK!. Post er alleen tot een bepaald niveau over, want eenmaal gepost kun je erna altijd mee geconfronteerd worden.
Zolang de relatie duurt is alles koek en ei, maar mocht het niet zo lopen als gehoopt hangt men de vuile was buiten. Niet zo netjes. Vecht het in ieder geval niet uit op FOK!..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2013 15:59:53 ]![]()
Ja het beste is natuurlijk om te vertellen wat je gaat doen. Als je weet dat je ouders erg gaan zeuren ofzo en je hebt geen zin in dat gezeur kan je ook een smoes verzinnen. Een park hoeft niet per se onveilig te zijn als er genoeg mensen zijn. Een pretpark is misschien ook wel een geinig idee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind zelf een park niet heel erg veilig. En het beste is natuurlijk om je ouders wel te vertellen wat er aan de hand is. Ik ben blij dat ik eigenlijk wel eerlijk ben geweest bij de tweede. Ik had nooit de verliefdheid kunnen verklaren anders, laat staan waar ik ineens een jongen vandaan haalde die 100 km verderop woonde.Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
Ik heb tot nu toe maar een fokker gemeet, niks tegen mijn ouders gezegd, maar wel@Amsterdam centraal afgesproken mocht er iets gebeuren.
Verder ben ik nu ook niet van plan om iemand te meeten, maar kan wel zeggen dat je goed met fokkers kan praten als er iets is
Tip: zich op whatsapp/dm/pm gedragen zoals je IRL bent, niet liegen of nep doen.![]()
Heey wat lees ik nu, je zou naar de KLB meet komenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb tot nu toe maar een fokker gemeet, niks tegen mijn ouders gezegd, maar wel@Amsterdam centraal afgesproken mocht er iets gebeuren.
Verder ben ik nu ook niet van plan om iemand te meeten, maar kan wel zeggen dat je goed met fokkers kan praten als er iets is
Tip: zich op whatsapp/dm/pm gedragen zoals je IRL bent, niet liegen of nep doen.![]()
![]()
De ene fokker voldeed niet aan die tip?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:16 schreef Angel-Joy het volgende:
De meeste users op FOK! worden geschetst als zwaar autistische figuren. Zeker heb je ze er tussen zitten, en misschien ook in overvloed. Maar, vooral in de SC's, zijn er normale en toffe mensen te vinden waarmee je zo in het echte leven om kan gaan.
Als je zo'n persoon leuk vindt, en er is een klik raad ik zeker aan om te meeten. Gewoon zien wat er gebeurd toch? Misschien ontstaat er wat leuks, misschien niet.![]()
Ik heb nog nooit iemand gemeet via FOK! maar wel genoeg via Partyflock (en andere sites).
Mijn huidige vriend heb ik ook via flock ontmoet.
Van alle meets heb ik mijn ouders nooit laten weten. Ze hadden wel zo'n vermoeden maar confronteerden mij er niet mee.
De eerste keer had ik een gipspoot en waren mn ouders op vakantie, ging ik even naar Den Haag toe
Heb indertijd hele rare dingen gedaan.
Kaleidoscopiklimax![]()
Sowieso een goede tip voor de eerste meet inderdaad: Hou wat dingen achter. Vraag niet alles over WhatsApp maar houd wat dingen achter zodat je ergens over kan praten tijdens de meet. Anders is de kans groot dat het awkward wordt.![]()
Of verzin juist de weirdste vragen. Kun je in melige situaties terechtkomen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef drummerdude het volgende:
Sowieso een goede tip voor de eerste meet inderdaad: Hou wat dingen achter. Vraag niet alles over WhatsApp maar houd wat dingen achter zodat je ergens over kan praten tijdens de meet. Anders is de kans groot dat het awkward wordt.
Kaleidoscopiklimax![]()
De tweede fokker die ik meette, vroeg twee minuten na aankomst of hij even met mijn telefoon mocht bellen. Hij belde zijn moeder en zei:" mocht je het briefje op de keukentafel nog niet hebben gezien; ik ben nu in Arnhem en ze is geen vieze oude man. Tot vanavond!" En toen hing die op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Of verzin juist de weirdste vragen. Kun je in melige situaties terechtkomen.![]()
![]()
#TeamMiley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |