Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Teveel gourmet gedaan.quote:
quote:
... van vorige weekquote:Op maandag 27 mei 2013 22:06 schreef Cue_ het volgende:
Pfff. Der zit ook geen tempo in t progtamma zeg. alles wat we nu gezien hebben zat al in de voorstukjes
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekkere worst voor je
[ afbeelding ]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Die madelinde doet me trouwens aan haar denken, die vrouw van Shrek
Wel zielig om als actrice zo aan je werk te moeten komen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:06 schreef Remzz het volgende:
Die Linda moet ook wel issue's hebben, of het is geacteerd
Er is maar 1 oplossing om dit soort rotzooi van TV te krijgen.. dat is stoppen met kijken en er niet over pratenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Wat een ongeloofwaardig tafreeltje is dat met die Marc en dat meisje.
Inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:06 schreef Remzz het volgende:
Liever Shrek dan Boy.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Die madelinde doet me trouwens aan haar denken, die vrouw van Shrek
Weet niet wat ik zieliger zou vindenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel zielig om als actrice zo aan je werk te moeten komen.
Oh vandaarquote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ze woont trouwens normaal niet bij haar moeder. In de vorige afl werd gezien dat dat nu tijdelijk was door die val.
"Gepest" maar dan met volwassenen. Dat gaan me toch meesterlijke confrontaties wordenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef robkuh1990 het volgende:
Project P lijkt me dan wel weer geniaal
Maar ze beweegt normaal.. dus wat kan ze nu allemaal niet dan door die blessure?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ze woont trouwens normaal niet bij haar moeder. In de vorige afl werd gezien dat dat nu tijdelijk was door die val.
''Gepest'' was met volwassenen?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"Gepest" maar dan met volwassenen. Dat gaan me toch meesterlijke confrontaties worden
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"Gepest" maar dan met volwassenen. Dat gaan me toch meesterlijke confrontaties worden
Neukenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze beweegt normaal.. dus wat kan ze nu allemaal niet dan door die blessure?
Als ik iets heb geleerd (door Alberto) is het dat confrontaties nooit meesterlijk zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neuken.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze beweegt normaal.. dus wat kan ze nu allemaal niet dan door die blessure?
Ja, maar die werden als kind gepest. Nu dus mensen die nu als volwassenen (nog steeds) gepest wordenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:10 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
''Gepest'' was met volwassenen?
Alberto kan prima confronterenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik iets heb geleerd (door Alberto) is het dat confrontaties nooit meesterlijk zijn.
Moeders ziet er ook niet bepaald lekker uit dus die zal ook wel wat te kort komen..quote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou nog aanvullen met...
Waar ze moeders voor nodig heeft
Wegrennen zul je bedoelen en toekijkenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alberto kan prima confronteren
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, maar die werden als kind gepest. Nu dus mensen die nu als volwassenen (nog steeds) gepest worden
Hoor net dat het geacteerd is en die brace alleen voor de tv isquote:Op maandag 27 mei 2013 22:06 schreef Remzz het volgende:
Niks mis met games, als het games waren.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:12 schreef De-Dwerg het volgende:
Maar ja je hevt gelijk, mijn woonkamer is nog een beetje leeg. Moet eens op zoek naar wat leuke schilderrijtjes. En die games, dat zijn allemaal dvd's
Graag gedaanquote:Op maandag 27 mei 2013 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moeders ziet er ook niet bepaald lekker uit dus die zal ook wel wat te kort komen..aahh de mental images
Ik zit met spanning te wachten op je hossel movesquote:Op maandag 27 mei 2013 22:12 schreef De-Dwerg het volgende:
Maar ja je hevt gelijk, mijn woonkamer is nog een beetje leeg. Moet eens op zoek naar wat leuke schilderrijtjes. En die games, dat zijn allemaal dvd's
die zijn er wel, in een doos onder de tv en bij de alienquote:Op maandag 27 mei 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met games, als het games waren.
die kans zat erin ja.. dus die ma sowieso ook. Achja..quote:Op maandag 27 mei 2013 22:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoor net dat het geacteerd is en die brace alleen voor de tv is
Jij bent Marcel?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:12 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik zeg niks ^.~quote:Op maandag 27 mei 2013 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit met spanning te wachten op je hossel movesje hebt me toch niet genept voor kijkcijfers he?
Wel minder sensatiequote:Op maandag 27 mei 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Wegrennen zul je bedoelen en toekijken
John kan pas confronteren.
Geduld Karina! Als hij al 30 jaar op zijn ontmaagding wacht kan jij wel 10 min wachten op een tv momentquote:
nog nietquote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vet
Is het gelukt uiteindelijk?
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey dat is mijn straat, daar woon ik
MARCEL IN MIJN STRAAT
You just got yourself a new best friend!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MARCEL IN MIJN STRAAT
Echt?!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MARCEL IN MIJN STRAAT
hehequote:Op maandag 27 mei 2013 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You just got yourself a new best friend!
En ik heb jou aangeraaktquote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MARCEL IN MIJN STRAAT
interactieve tvquote:Op maandag 27 mei 2013 22:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Damn.Geeft wel die extra dimensie als hij hier ook echt post.
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, 3 huizen vanaf dat restaurantw aar ze nu zijn daar woon ik
Ne heb gewoon wat introverte trekjes en groote drukte is soms gewoon te veel voor mijquote:Op maandag 27 mei 2013 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
O jee.. gaat ie nou hyperventileren?
Er zat een leuke blondine bijquote:
ik zag t ookquote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Die lelijke troll met rood haar wil hem.
Wtf was dat ja?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef vencodark het volgende:
Marcel, hoe zat dat echt met die blokkerbitch?
Ik zou daar ook gek van worden, al dat gekakel om je heen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ne heb gewoon wat introverte trekjes en groote drukte is soms gewoon te veel voor mij
We staan straks voor je deur.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, 3 huizen vanaf dat restaurantw aar ze nu zijn daar woon ik
ah... je kijkt gewoon meequote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ne heb gewoon wat introverte trekjes en groote drukte is soms gewoon te veel voor mij
Ik zou exact hetzelfde hebben hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, en zoveel mensenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Kan daar weining over zeggen sinds ik al op de fingers ben getikt door rtlquote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef 2013 het volgende:
[..]
Wtf was dat ja?Nog nooit een winkelmedewerker zo raar zien reageren...
Top, tot zoquote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
We staan straks voor je deur.
Zet het bier koud.
Wat willen ze doen danquote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Kan daar weining over zeggen sinds ik al op de fingers ben getikt door rtl
Roest op het dak is vocht in de kelder.quote:
anders een boete?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Boetes opleggen denk ik...moeten wij allemaal gaan collecterenquote:
Jammer!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Sjesus die opmerking van moeder, de rode zee, dat zeg je toch niet als je dochter een bruidsjurk aan het passen is
Dat is NOG erger om te zeggen als moederquote:Op maandag 27 mei 2013 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]inderdaad of scheen die jurk nou door bij der kruis en zag ze der rode bush?
quote:
Ik.ben.bij aflevering 3 nuquote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
Dat warehouse 13 zag ik vorige week ergens.. jezus nog nooit zulk slecht greenscreen/cgi werk gezien
Nah.. David heeft gewoon die charme/uitstraling, dat heb je of dat heb je niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Voor hosseltips Californication kijken, Marcel
Absoluut.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha dude no way dat ik mezelf op tv terug wilde zien en dan ook nog als iedereen hier mee post. Balls dat je dat doet.
Ik bij 7 ofzo, ik vind het ook leukquote:
Runklequote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nah.. David heeft gewoon die charme/uitstraling, dat heb je of dat heb je niet.
Idem.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha dude no way dat ik mezelf op tv terug wilde zien en dan ook nog als iedereen hier mee post. Balls dat je dat doet.
Inderdaad, respect hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik hoopte op een piercing.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef NaturalHerbs het volgende:
Dat meiske waar Marcel als laatste mee stond te praten had een dikke bul uit d'r neus hangen
Ik vind hem ook zo eng, die Marcquote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik zie me al zitten op bed met een gourmetstelletjeWat is dit voor onzin?
echt het toppunt van triestheid zo ongeveer.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik zie me al zitten op bed met een gourmetstelletjeWat is dit voor onzin?
Okee, nou toch leukquote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef De-Dwerg het volgende:
Ja ik zat op het windesheim en had al haar nummer voordat we dat nog een keer haden opgenomen
een hele slechtequote:Op maandag 27 mei 2013 22:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
´hele leuke spontane man´
oh please, dit is gewoon ZO FAKE.
Vorige week twijfelde ik, maar het nu toch overduidelijk dat dit een actrice is?
Hehe nou je het zegtquote:Op maandag 27 mei 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Karina doet Marc je ook niet ergens aan Ronald Waterreus denken?Zijn stem/manier van praten..
Nou daar zeg je wat zeg! dit is dus allemaal geacteerdquote:Op maandag 27 mei 2013 22:23 schreef snellejelle het volgende:
Wat dacht ze dan waarom de camera erbij was
Hierbij is de cast van GTST oscarwaardigquote:
Nu je het zegt. Zijn stem inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Karina doet Marc je ook niet ergens aan Ronald Waterreus denken?Zijn stem/manier van praten..
ik vind dit echt ronduit schandalig ik ga dadelijk een klachtenbrief schrijven naar RTL! Een man van 46 die nog maagd is zo voor de gek houden met een actrice die alles bij elkaar liegt, hem valse hoop geeft.. Kan je nagaan hoe hij zich voelt als hij dit zietquote:
Wie weet is het wel echt iets geworden, je weet maar nooit.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ik vind dit echt ronduit schandalig ik ga dadelijk een klachtenbrief schrijven naar RTL! Een man van 46 die nog maagd is zo voor de gek houden met een actrice die alles bij elkaar liegt, hem valse hoop geeft.. Kan je nagaan hoe hij zich voelt als hij dit ziet![]()
De man zal nooit meer tegen een vrouw durven praten....
zou denk ik zo in de Oh Oh-reeks passenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:26 schreef Remzz het volgende:
Die Boy solliciteert voor een real life soap
Het hoogtepunt (quote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef Apotheose het volgende:
damn! Gemist! Zag nog wel marc lebberen met zn nieuwe winst.... *ril*
Grietje had er btw nog een paar kilootjes bijgekregen zo te zienquote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Nou volgende keer hoeven we voor die boy en dzn grietje ook niet meer te kijken. alles is al getoond
Oh pleasequote:Op maandag 27 mei 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie weet is het wel echt iets geworden, je weet maar nooit.
Lekker het tongetje erin.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef Apotheose het volgende:
damn! Gemist! Zag nog wel marc lebberen met zn nieuwe winst.... *ril*
Wat, ben je ook maagd?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou dat was de eerste en de laatste keer voor mij
Ja, one piece, read or die, trigun, samurai 7, en wat anderen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Marcel zag ik nou ook manga's in je boekenkast staan?
Dan zou haar direct gekochte jurk toch niet meer passequote:Op maandag 27 mei 2013 22:28 schreef NaturalHerbs het volgende:
[..]
Grietje had er btw nog een paar kilootjes bijgekregen zo te zien
Gebeurt ook altijd in de Bouquetreeks hoor!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh pleasedat gebeurd alleen in films die standaard RomCom's, weddenschapje om een lelijk meisje en dan wordt het een zwaantje en is hij toch verliefd
Opletten, nu niet meer! Maar ze vond het dus niks.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:28 schreef robkuh1990 het volgende:
[..]
Wat, ben je ook maagd?
EDIT: was ipv ben
Flink proppenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou haar direct gekochte jurk toch niet meer passe
Waar? Er zitten geen chicks in dit programma op avital en rosalinde naquote:
ah, je bent dus maagdquote:Op maandag 27 mei 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik dit programma zal kijken
Ze vinden ons vast geschikte kandidaten voor seizoen 2 omdat wij zolder kamer fok!kers zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef Cue_ het volgende:
Maar aangezien marcel op zn vingers is getikt door rtl.. betekent dat ze hier meelezen. Ben benieuwd wat ze van alle commentaren vinden.
Is die over twee weken?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ach ik zit weer in de laatste aflevering.
Ik ben geen maagd meerquote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze vinden ons vast geschikte kandidaten voor seizoen 2 omdat wij zolder kamer fok!kers zijn
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dat is al heel lang geleden
Ik was aan het googlen wat het wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weten hun toch nietquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was aan het googlen wat het wasmaar toen werd ik afgeleid door het filmpje van Dries bij Lingo (bij Jenssen)
Maar ik geef op ja.Ik zie DriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan ik niks over zeggen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hee marcel, moest je die strijkplank zelf betalen of was het een cadeautje van rtl?
Gekregen van RTL. In ruil voor een tegenprestatie. Meer mag ik niet zeggen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hee marcel, moest je die strijkplank zelf betalen of was het een cadeautje van rtl?
Ben je een insider??quote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Gekregen van RTL. In ruil van een tegenprestatie. Meer mag ik niet zeggen.
Nou ja sexy is een groot woord.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
Karina jij wilde nog sexy "cosplay" mannen zien? Zap naar veronica
Dat is waarquote:Op maandag 27 mei 2013 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weten hun toch nietze mogen echt niet met hun vingers gaan voelen of er nog een vliesje zit
Ze maakt hem aan het lachen als hij zich kut voeltquote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat heeft hij die meid te bieden met zijn niveau?
Matige series hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 22:28 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ja, one piece, read or die, trigun, samurai 7, en wat anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |