Grietje had er btw nog een paar kilootjes bijgekregen zo te zienquote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Nou volgende keer hoeven we voor die boy en dzn grietje ook niet meer te kijken. alles is al getoond
Oh pleasequote:Op maandag 27 mei 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie weet is het wel echt iets geworden, je weet maar nooit.
Lekker het tongetje erin.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef Apotheose het volgende:
damn! Gemist! Zag nog wel marc lebberen met zn nieuwe winst.... *ril*
Wat, ben je ook maagd?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou dat was de eerste en de laatste keer voor mij
Ja, one piece, read or die, trigun, samurai 7, en wat anderen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Marcel zag ik nou ook manga's in je boekenkast staan?
Dan zou haar direct gekochte jurk toch niet meer passequote:Op maandag 27 mei 2013 22:28 schreef NaturalHerbs het volgende:
[..]
Grietje had er btw nog een paar kilootjes bijgekregen zo te zien
Gebeurt ook altijd in de Bouquetreeks hoor!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh pleasedat gebeurd alleen in films die standaard RomCom's, weddenschapje om een lelijk meisje en dan wordt het een zwaantje en is hij toch verliefd
Opletten, nu niet meer! Maar ze vond het dus niks.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:28 schreef robkuh1990 het volgende:
[..]
Wat, ben je ook maagd?
EDIT: was ipv ben
Flink proppenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou haar direct gekochte jurk toch niet meer passe
Waar? Er zitten geen chicks in dit programma op avital en rosalinde naquote:
ah, je bent dus maagdquote:Op maandag 27 mei 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik dit programma zal kijken
Ze vinden ons vast geschikte kandidaten voor seizoen 2 omdat wij zolder kamer fok!kers zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef Cue_ het volgende:
Maar aangezien marcel op zn vingers is getikt door rtl.. betekent dat ze hier meelezen. Ben benieuwd wat ze van alle commentaren vinden.
Is die over twee weken?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ach ik zit weer in de laatste aflevering.
Ik ben geen maagd meerquote:Op maandag 27 mei 2013 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze vinden ons vast geschikte kandidaten voor seizoen 2 omdat wij zolder kamer fok!kers zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |