Ne heb gewoon wat introverte trekjes en groote drukte is soms gewoon te veel voor mijquote:Op maandag 27 mei 2013 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
O jee.. gaat ie nou hyperventileren?
Er zat een leuke blondine bijquote:
ik zag t ookquote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Die lelijke troll met rood haar wil hem.
Wtf was dat ja?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef vencodark het volgende:
Marcel, hoe zat dat echt met die blokkerbitch?
Ik zou daar ook gek van worden, al dat gekakel om je heen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ne heb gewoon wat introverte trekjes en groote drukte is soms gewoon te veel voor mij
We staan straks voor je deur.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, 3 huizen vanaf dat restaurantw aar ze nu zijn daar woon ik
ah... je kijkt gewoon meequote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ne heb gewoon wat introverte trekjes en groote drukte is soms gewoon te veel voor mij
Ik zou exact hetzelfde hebben hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, en zoveel mensenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Kan daar weining over zeggen sinds ik al op de fingers ben getikt door rtlquote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef 2013 het volgende:
[..]
Wtf was dat ja?Nog nooit een winkelmedewerker zo raar zien reageren...
Top, tot zoquote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
We staan straks voor je deur.
Zet het bier koud.
Wat willen ze doen danquote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Kan daar weining over zeggen sinds ik al op de fingers ben getikt door rtl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |