Ne heb gewoon wat introverte trekjes en groote drukte is soms gewoon te veel voor mijquote:Op maandag 27 mei 2013 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
O jee.. gaat ie nou hyperventileren?
Er zat een leuke blondine bijquote:
ik zag t ookquote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Die lelijke troll met rood haar wil hem.
Wtf was dat ja?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef vencodark het volgende:
Marcel, hoe zat dat echt met die blokkerbitch?
Ik zou daar ook gek van worden, al dat gekakel om je heen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ne heb gewoon wat introverte trekjes en groote drukte is soms gewoon te veel voor mij
We staan straks voor je deur.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, 3 huizen vanaf dat restaurantw aar ze nu zijn daar woon ik
ah... je kijkt gewoon meequote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ne heb gewoon wat introverte trekjes en groote drukte is soms gewoon te veel voor mij
Ik zou exact hetzelfde hebben hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, en zoveel mensenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Kan daar weining over zeggen sinds ik al op de fingers ben getikt door rtlquote:Op maandag 27 mei 2013 22:17 schreef 2013 het volgende:
[..]
Wtf was dat ja?Nog nooit een winkelmedewerker zo raar zien reageren...
Top, tot zoquote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
We staan straks voor je deur.
Zet het bier koud.
Wat willen ze doen danquote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Kan daar weining over zeggen sinds ik al op de fingers ben getikt door rtl
Roest op het dak is vocht in de kelder.quote:
anders een boete?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Boetes opleggen denk ik...moeten wij allemaal gaan collecterenquote:
Jammer!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Sjesus die opmerking van moeder, de rode zee, dat zeg je toch niet als je dochter een bruidsjurk aan het passen is
Dat is NOG erger om te zeggen als moederquote:Op maandag 27 mei 2013 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]inderdaad of scheen die jurk nou door bij der kruis en zag ze der rode bush?
quote:
Ik.ben.bij aflevering 3 nuquote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
Dat warehouse 13 zag ik vorige week ergens.. jezus nog nooit zulk slecht greenscreen/cgi werk gezien
Nah.. David heeft gewoon die charme/uitstraling, dat heb je of dat heb je niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Voor hosseltips Californication kijken, Marcel
Absoluut.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha dude no way dat ik mezelf op tv terug wilde zien en dan ook nog als iedereen hier mee post. Balls dat je dat doet.
Ik bij 7 ofzo, ik vind het ook leukquote:
Runklequote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nah.. David heeft gewoon die charme/uitstraling, dat heb je of dat heb je niet.
Idem.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha dude no way dat ik mezelf op tv terug wilde zien en dan ook nog als iedereen hier mee post. Balls dat je dat doet.
Inderdaad, respect hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik hoopte op een piercing.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef NaturalHerbs het volgende:
Dat meiske waar Marcel als laatste mee stond te praten had een dikke bul uit d'r neus hangen
Ik vind hem ook zo eng, die Marcquote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik zie me al zitten op bed met een gourmetstelletjeWat is dit voor onzin?
echt het toppunt van triestheid zo ongeveer.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik zie me al zitten op bed met een gourmetstelletjeWat is dit voor onzin?
Okee, nou toch leukquote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef De-Dwerg het volgende:
Ja ik zat op het windesheim en had al haar nummer voordat we dat nog een keer haden opgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |