quote:
Ik.ben.bij aflevering 3 nuquote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
Dat warehouse 13 zag ik vorige week ergens.. jezus nog nooit zulk slecht greenscreen/cgi werk gezien
Nah.. David heeft gewoon die charme/uitstraling, dat heb je of dat heb je niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Voor hosseltips Californication kijken, Marcel
Absoluut.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha dude no way dat ik mezelf op tv terug wilde zien en dan ook nog als iedereen hier mee post. Balls dat je dat doet.
Ik bij 7 ofzo, ik vind het ook leukquote:
Runklequote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nah.. David heeft gewoon die charme/uitstraling, dat heb je of dat heb je niet.
Idem.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha dude no way dat ik mezelf op tv terug wilde zien en dan ook nog als iedereen hier mee post. Balls dat je dat doet.
Inderdaad, respect hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik hoopte op een piercing.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef NaturalHerbs het volgende:
Dat meiske waar Marcel als laatste mee stond te praten had een dikke bul uit d'r neus hangen
Ik vind hem ook zo eng, die Marcquote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik zie me al zitten op bed met een gourmetstelletjeWat is dit voor onzin?
echt het toppunt van triestheid zo ongeveer.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik zie me al zitten op bed met een gourmetstelletjeWat is dit voor onzin?
Okee, nou toch leukquote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef De-Dwerg het volgende:
Ja ik zat op het windesheim en had al haar nummer voordat we dat nog een keer haden opgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |