Ik weet van nietsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Sommige users hier weten helaas ook nog heel goed welke user er achter deze naam zit![]()
Ik stuur ik je weer een DM als er weer een nieuwe naam komt
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:15 schreef _Dido_ het volgende:
Sommige users hier weten helaas ook nog heel goed welke user er achter deze naam zit![]()
Ik stuur ik je weer een DM als er weer een nieuwe naam komt
Ik kan ook grammen kiezen... je kan je metrisch stelsel kiezen bij instellingen!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:00 schreef Novem het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of kan je in my fitness pal alleen maar kiezen voor servings en cups en niet voor daadwerkelijke grammen? Tenminste, dat dacht ik even te zien. Dan kan je toch nooit een goede berekening maken? Ik wil altijd het aantal kcals per 100 gr weten.
Had een account gemaakt zaterdag, ze raadden me aan om 1200 kcals p/d te gaan eten
Ik denk niet dat je dit allemaal vanavond gaat doen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb spierpijn van het verhuizen en schoonmaken. Vanavond nog de ramen wassen, stofzuigen en dweilen, en dan is het oude huis schoon. Dan in het nieuwe huis de boekenkast opzetten, nog een lamp ophangen, en dozen uitpakken...Dan zijn we klaar!
Allemaal extra lichaamsbeweging, jee!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb spierpijn van het verhuizen en schoonmaken. Vanavond nog de ramen wassen, stofzuigen en dweilen, en dan is het oude huis schoon. Dan in het nieuwe huis de boekenkast opzetten, nog een lamp ophangen, en dozen uitpakken...Dan zijn we klaar!
nee, wel in het oude huis ramen lappen, stofzuigen en dweilen. Dan is dat helemaal schoon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:24 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit allemaal vanavond gaat doen?
^^quote:
Beetje hetzelfde als Endomondo is voor hardlopen dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:36 schreef _aurum_ het volgende:
https://www.fitocracy.com
Je kan je stat invullen, lid worden van groepen met dezelfde doelen etc.
Best leuk
ja, dus misschien moet jij er maar uit de buurt blijven ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:37 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Endomondo is voor hardlopen dusSupermotiverend idd
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, dus misschien moet jij er maar uit de buurt blijven ofzo
Ik heb me aangemeldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, dus misschien moet jij er maar uit de buurt blijven ofzo
Ik ookquote:
Ik ben D.quote:
ik bewoog vorig jaar ook veeeeel meer (en zat strakker in mijn vel), maar ja. Toen was het ook warmerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Vanochtend ook weer eens met Endomondo gelopen, best fijn! En toen zag ik ook dat ik vorig jaar rond deze tijd 67 kg woog en drie keer per week hardliep + gemiddeld 2 keer per week fietste. En ik maar denken dat ik in de lente/zomer automatisch lichter werd.....
Dit jaar nog steeds op +3 kg.
Bij runkeeper kun je ook voor 'cycling' enzo kiezenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:54 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij vooral dat runkeeper puur op hardlopen is gebaseerd en endomondo op alles.
ik zie ze bij de sportschool hier steeds aan de gang en ik zou gek worden van dat blije steedsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:50 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik zou net zo'n blij ei als Chris Powell verwachten en teleurgesteld zijn als dat niet zo zou zijn
Er is meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:54 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij vooral dat runkeeper puur op hardlopen is gebaseerd en endomondo op alles.
Ja, dat scheelt echt enorm! Ik blijf hoop houden op een mooie zomer. Ben je nog aan het hardlopen met je lief?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik bewoog vorig jaar ook veeeeel meer (en zat strakker in mijn vel), maar ja. Toen was het ook warmer
Ik heb de hele winter gelopen. Lekker frisse luchtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik bewoog vorig jaar ook veeeeel meer (en zat strakker in mijn vel), maar ja. Toen was het ook warmer
whehehe.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:02 schreef anna82 het volgende:
Ha, ik heb mijn rondje hardlopen toegevoegd aan fitocracy en nu moet ik op een knopje "I'm awesome' drukken /beschroomd
Daarom heb je spam-accounts.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehehe.
Ik vind het altijd zo vervelend dat je je moet aanmelden met je email of FB ofzodat houdt mij het meeste tegen bij die dingen
![]()
En als ik kwark eet, heb ik steeds last van maagzuur.en dan is Jillian niet echt lekker, dus nu ben ik aan het wachten tot dat zakt, maar dadelijk is het weer lunchtijd ofzo
![]()
Brood is wat dat betreft beter 'sochtends.
nope, te koud/nat én ik heb problemen met mijn schoenen. Mijn linkervoet zet op tijdens het lopen en dan gaat 't eerst tintelen en later echt slapenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt echt enorm! Ik blijf hoop houden op een mooie zomer. Ben je nog aan het hardlopen met je lief?
Heb ik ook weleens last van gehad, dan had ik de veters te strak zitten. Maar veters losser strikken heb je natuurlijk al geprobeerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nope, te koud/nat én ik heb problemen met mijn schoenen. Mijn linkervoet zet op tijdens het lopen en dan gaat 't eerst tintelen en later echt slapen
Moet nog even een nieuwe vetertechniek proberen...hoop dat dat het oplost anders mag ik denk ik nieuwe schoenen gaan kopen
Oeh leuk, even kijken zo!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:36 schreef _aurum_ het volgende:
https://www.fitocracy.com
Je kan je stat invullen, lid worden van groepen met dezelfde doelen etc.
Best leuk
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens last van gehad, dan had ik de veters te strak zitten. Maar veters losser strikken heb je natuurlijk al geprobeerd
helpt niet. Heb een hoge wreef én brede voeten /charmingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef V1z0R het volgende:
Moet je dan niet je veters een setje gaten lager vastbinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus nog een zalande lounge bestelling. Allemaal dingen die ik toch al wilde waren nu ineens maar 25 eurozwart zijden jurkje, jasje, etc...
Thanks! Had hem al eerder gezien maar toen toch een andere genomen wegens meer draagbaar. Maar deze was nu in de aanbieding voor de helft van de prijs, ja daar kan ik niet tegen hoor!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:33 schreef Maraca het volgende:
Wat een mooi colbertje! Zelf ook geslaagd in de stad. Mooi Italiaans jurkje bij een eenmanszaakje. Moet toch vaker naar dat soort winkels gaan.
Volgens mij is het kont laag gedeelte, precies datgene waardoor je spierpijn krijgt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:15 schreef Nallie het volgende:
[..]
Op handen en voeten met je kont laag. Soort tijgeren, maar dan niet op je ellebogen
ik geloof dat we zo'n fijn huis krijgen als het helemaal af is. Zo fijn om niet altijd in dezelfde ruimte te zijn als de Duutser, enzo...quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Thanks! Had hem al eerder gezien maar toen toch een andere genomen wegens meer draagbaar. Maar deze was nu in de aanbieding voor de helft van de prijs, ja daar kan ik niet tegen hoor!
En dat zou ik ook vaker moeten doen, ik ga altijs alleen naar bijenkorf, esprit, mexx, steps. Soms H&M of mango/zara/sissyboy. Dan weet ik tenminste mijn maat enzo![]()
Plus zalando
volgens mij welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
*bredevoetenboks met Aurum*Lengte veelal maat 38, breedte maat 39
![]()
Sowieso hebben we wel een gelijksoortige bouw denk ik..?![]()
your welcomequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:44 schreef V1z0R het volgende:
Dankjewel Aurum![]()
Nu denken m'n collega's dat ik (nog meer) gestoord ben...
aww, hebben jullie haar echt geadopteerd nu?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Onze kat in het nieuwe huis. Op haar eerste dag daar. Goedgekeurd, geloof ik.
[ link | afbeelding ]
Hoe ga ik uitleggen dat ik net push-ups heb lopen doen op kantoor?!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij wel
[..]
your welcome![]()
![]()
Statistiekjes
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Onze kat in het nieuwe huis. Op haar eerste dag daar. Goedgekeurd, geloof ik.
[ link | afbeelding ]
Heb jij ook een personal trainer ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef Novem het volgende:
Oeh Fiticracy ziet er tof uit!
Mijn nieuwe sportschema btw:
Maa - krachttraining
Din - rust
Woe - bootcamp
Don - boksen
Vrij - kettlebells (als ik energie heb)
Zat - rust
Zon - rust of half uurtje joggen
De bedoeling is dat ik in drie maanden door sporten icm clean eten (1800 kcals p/d) 13 cm buikomvang ga verliezen, mijn conditie nog verder ga verbeteren, sterker word, inflexibiliteit en instabiliteit in mijn heupen en onderrug ga verbeteren (ivm zittend beroep) en 20 push-ups vanaf mijn tenen kan doen
/Aim high
Ik niet, maar ik ben altijd tegendraadsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, allemaal aan de fitocracy dus?
Wat een heerlijk stel kuddedieren zijn we toch.
ziet er goed uit. En vermoeiend...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef Novem het volgende:
Maa - krachttraining
Din - rust
Woe - bootcamp
Don - boksen
Zat - rust
De bedoeling is dat ik in drie maanden door sporten icm clean eten (1800 kcals p/d) 13 cm buikomvang ga verliezen, mijn conditie nog verder ga verbeteren, sterker word, inflexibiliteit en instabiliteit in mijn heupen en onderrug ga verbeteren (ivm zittend beroep) en 20 push-ups vanaf mijn tenen kan doen
/Aim high
Want aan Jillian doen is geen kuddedierengedragquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef Novem het volgende:
Maa - krachttraining
Din - rust
Woe - bootcamp
Don - boksen
Zat - rust
/Aim high
Tof! Ik kan je nu alvast vertellen dat bootcamp en boksen achter elkaar niet ideaal zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef Novem het volgende:
Oeh Fitocracy ziet er tof uit!
Maa - krachttraining
Din - rust
Woe - bootcamp
Don - boksen
Zat - rust
/Aim high
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:30 schreef Perruche het volgende:
Colbertje besteld! Een niet-zwart colbertje voor de zomer was toch wat weinig, was de laatste in m'n maatMooi man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus nog een zalande lounge bestelling. Allemaal dingen die ik toch al wilde waren nu ineens maar 25 eurozwart zijden jurkje, jasje, etc...
Ik heb ook brede voeten met hoge wreef, wel kleine voeten, maat 37, dus gewoon rare, kleine stompjesDie wreef is zeer irritant bij laarzen btw.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Nee, da's sportiefquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Want aan Jillian doen is geen kuddedierengedrag
plastic zakjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:59 schreef Novem het volgende:
[..]
Mooi man!
Ik heb ook brede voeten met hoge wreef, wel kleine voeten, maat 37, dus gewoon rare, kleine stompjesDie wreef is zeer irritant bij laarzen btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |