Hoe ga ik uitleggen dat ik net push-ups heb lopen doen op kantoor?!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij wel
[..]
your welcome![]()
![]()
Statistiekjes
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Onze kat in het nieuwe huis. Op haar eerste dag daar. Goedgekeurd, geloof ik.
[ link | afbeelding ]
Heb jij ook een personal trainer ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef Novem het volgende:
Oeh Fiticracy ziet er tof uit!
Mijn nieuwe sportschema btw:
Maa - krachttraining
Din - rust
Woe - bootcamp
Don - boksen
Vrij - kettlebells (als ik energie heb)
Zat - rust
Zon - rust of half uurtje joggen
De bedoeling is dat ik in drie maanden door sporten icm clean eten (1800 kcals p/d) 13 cm buikomvang ga verliezen, mijn conditie nog verder ga verbeteren, sterker word, inflexibiliteit en instabiliteit in mijn heupen en onderrug ga verbeteren (ivm zittend beroep) en 20 push-ups vanaf mijn tenen kan doen
/Aim high
Ik niet, maar ik ben altijd tegendraadsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, allemaal aan de fitocracy dus?
Wat een heerlijk stel kuddedieren zijn we toch.
ziet er goed uit. En vermoeiend...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef Novem het volgende:
Maa - krachttraining
Din - rust
Woe - bootcamp
Don - boksen
Zat - rust
De bedoeling is dat ik in drie maanden door sporten icm clean eten (1800 kcals p/d) 13 cm buikomvang ga verliezen, mijn conditie nog verder ga verbeteren, sterker word, inflexibiliteit en instabiliteit in mijn heupen en onderrug ga verbeteren (ivm zittend beroep) en 20 push-ups vanaf mijn tenen kan doen
/Aim high
Want aan Jillian doen is geen kuddedierengedragquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef Novem het volgende:
Maa - krachttraining
Din - rust
Woe - bootcamp
Don - boksen
Zat - rust
/Aim high
Tof! Ik kan je nu alvast vertellen dat bootcamp en boksen achter elkaar niet ideaal zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef Novem het volgende:
Oeh Fitocracy ziet er tof uit!
Maa - krachttraining
Din - rust
Woe - bootcamp
Don - boksen
Zat - rust
/Aim high
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:30 schreef Perruche het volgende:
Colbertje besteld! Een niet-zwart colbertje voor de zomer was toch wat weinig, was de laatste in m'n maatMooi man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus nog een zalande lounge bestelling. Allemaal dingen die ik toch al wilde waren nu ineens maar 25 eurozwart zijden jurkje, jasje, etc...
Ik heb ook brede voeten met hoge wreef, wel kleine voeten, maat 37, dus gewoon rare, kleine stompjesDie wreef is zeer irritant bij laarzen btw.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Nee, da's sportiefquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Want aan Jillian doen is geen kuddedierengedrag
plastic zakjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:59 schreef Novem het volgende:
[..]
Mooi man!
Ik heb ook brede voeten met hoge wreef, wel kleine voeten, maat 37, dus gewoon rare, kleine stompjesDie wreef is zeer irritant bij laarzen btw.
Ja, zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Tof! Ik kan je nu alvast vertellen dat bootcamp en boksen achter elkaar niet ideaal zijn
Omdat je best wel veel dezelfde spiergroepen gebruikt...
Ik vrees nu al voor vanavond...
Ah die ga ik eens bekijken! Ik moest een soort bewegingsassessment doen en daaruit bleek dat mijn heupen (voornamelijk links) en onderrug niet goed zaten, en daar heb ik al jaren regelmatig last van!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Voor onderrug: seated rows!BOR kan ook maar dan moet je de techniek wel goed hebben.
Tofquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:06 schreef Novem het volgende:
[..]
Ah die ga ik eens bekijken! Ik moest een soort bewegingsassessment doen en daaruit bleek dat mijn heupen (voornamelijk links) en onderrug niet goed zaten, en daar heb ik al jaren regelmatig last van!
Dus daar gaan we aan werken
@Dido, jup, maar de lessen die ik ga volgen zijn allemaal in groepsverband, hij helpt me met oefeningen voor heupen/rug en houding enzo
Ja, de maten zijn wel anders. Die vrouw schatte mij een mt 36. Ja, vroegah was ik dat. Dus ik eigenwijs mt 38 pakken. Groot! Dus nu heb ik een mt 36quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Thanks! Had hem al eerder gezien maar toen toch een andere genomen wegens meer draagbaar. Maar deze was nu in de aanbieding voor de helft van de prijs, ja daar kan ik niet tegen hoor!
En dat zou ik ook vaker moeten doen, ik ga altijs alleen naar bijenkorf, esprit, mexx, steps. Soms H&M of mango/zara/sissyboy. Dan weet ik tenminste mijn maat enzo![]()
Plus zalando
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, de maten zijn wel anders. Die vrouw schatte mij een mt 36. Ja, vroegah was ik dat. Dus ik eigenwijs mt 38 pakken. Groot! Dus nu heb ik een mt 36makes my day!
Lang leve sporten en gezond etenquote:
Oh... je hebt al goede (?) instructies jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:06 schreef Novem het volgende:
[..]
Ah die ga ik eens bekijken! Ik moest een soort bewegingsassessment doen en daaruit bleek dat mijn heupen (voornamelijk links) en onderrug niet goed zaten, en daar heb ik al jaren regelmatig last van!
Dus daar gaan we aan werken
@Dido, jup, maar de lessen die ik ga volgen zijn allemaal in groepsverband, hij helpt me met oefeningen voor heupen/rug en houding enzo
Ik was dan ook best geīntimideerd op de Co-meetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |