nope, te koud/nat én ik heb problemen met mijn schoenen. Mijn linkervoet zet op tijdens het lopen en dan gaat 't eerst tintelen en later echt slapenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt echt enorm! Ik blijf hoop houden op een mooie zomer. Ben je nog aan het hardlopen met je lief?
Heb ik ook weleens last van gehad, dan had ik de veters te strak zitten. Maar veters losser strikken heb je natuurlijk al geprobeerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nope, te koud/nat én ik heb problemen met mijn schoenen. Mijn linkervoet zet op tijdens het lopen en dan gaat 't eerst tintelen en later echt slapen
Moet nog even een nieuwe vetertechniek proberen...hoop dat dat het oplost anders mag ik denk ik nieuwe schoenen gaan kopen
Oeh leuk, even kijken zo!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:36 schreef _aurum_ het volgende:
https://www.fitocracy.com
Je kan je stat invullen, lid worden van groepen met dezelfde doelen etc.
Best leuk
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens last van gehad, dan had ik de veters te strak zitten. Maar veters losser strikken heb je natuurlijk al geprobeerd
helpt niet. Heb een hoge wreef én brede voeten /charmingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef V1z0R het volgende:
Moet je dan niet je veters een setje gaten lager vastbinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus nog een zalande lounge bestelling. Allemaal dingen die ik toch al wilde waren nu ineens maar 25 eurozwart zijden jurkje, jasje, etc...
Thanks! Had hem al eerder gezien maar toen toch een andere genomen wegens meer draagbaar. Maar deze was nu in de aanbieding voor de helft van de prijs, ja daar kan ik niet tegen hoor!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:33 schreef Maraca het volgende:
Wat een mooi colbertje! Zelf ook geslaagd in de stad. Mooi Italiaans jurkje bij een eenmanszaakje. Moet toch vaker naar dat soort winkels gaan.
Volgens mij is het kont laag gedeelte, precies datgene waardoor je spierpijn krijgt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:15 schreef Nallie het volgende:
[..]
Op handen en voeten met je kont laag. Soort tijgeren, maar dan niet op je ellebogen
ik geloof dat we zo'n fijn huis krijgen als het helemaal af is. Zo fijn om niet altijd in dezelfde ruimte te zijn als de Duutser, enzo...quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Thanks! Had hem al eerder gezien maar toen toch een andere genomen wegens meer draagbaar. Maar deze was nu in de aanbieding voor de helft van de prijs, ja daar kan ik niet tegen hoor!
En dat zou ik ook vaker moeten doen, ik ga altijs alleen naar bijenkorf, esprit, mexx, steps. Soms H&M of mango/zara/sissyboy. Dan weet ik tenminste mijn maat enzo![]()
Plus zalando
volgens mij welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
*bredevoetenboks met Aurum*Lengte veelal maat 38, breedte maat 39
![]()
Sowieso hebben we wel een gelijksoortige bouw denk ik..?![]()
your welcomequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:44 schreef V1z0R het volgende:
Dankjewel Aurum![]()
Nu denken m'n collega's dat ik (nog meer) gestoord ben...
aww, hebben jullie haar echt geadopteerd nu?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Onze kat in het nieuwe huis. Op haar eerste dag daar. Goedgekeurd, geloof ik.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |