^^quote:
Beetje hetzelfde als Endomondo is voor hardlopen dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:36 schreef _aurum_ het volgende:
https://www.fitocracy.com
Je kan je stat invullen, lid worden van groepen met dezelfde doelen etc.
Best leuk
ja, dus misschien moet jij er maar uit de buurt blijven ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:37 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Endomondo is voor hardlopen dusSupermotiverend idd
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, dus misschien moet jij er maar uit de buurt blijven ofzo
Ik heb me aangemeldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, dus misschien moet jij er maar uit de buurt blijven ofzo
Ik ookquote:
Ik ben D.quote:
ik bewoog vorig jaar ook veeeeel meer (en zat strakker in mijn vel), maar ja. Toen was het ook warmerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Vanochtend ook weer eens met Endomondo gelopen, best fijn! En toen zag ik ook dat ik vorig jaar rond deze tijd 67 kg woog en drie keer per week hardliep + gemiddeld 2 keer per week fietste. En ik maar denken dat ik in de lente/zomer automatisch lichter werd.....
Dit jaar nog steeds op +3 kg.
Bij runkeeper kun je ook voor 'cycling' enzo kiezenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:54 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij vooral dat runkeeper puur op hardlopen is gebaseerd en endomondo op alles.
ik zie ze bij de sportschool hier steeds aan de gang en ik zou gek worden van dat blije steedsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:50 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik zou net zo'n blij ei als Chris Powell verwachten en teleurgesteld zijn als dat niet zo zou zijn
Er is meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:54 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij vooral dat runkeeper puur op hardlopen is gebaseerd en endomondo op alles.
Ja, dat scheelt echt enorm! Ik blijf hoop houden op een mooie zomer. Ben je nog aan het hardlopen met je lief?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik bewoog vorig jaar ook veeeeel meer (en zat strakker in mijn vel), maar ja. Toen was het ook warmer
Ik heb de hele winter gelopen. Lekker frisse luchtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik bewoog vorig jaar ook veeeeel meer (en zat strakker in mijn vel), maar ja. Toen was het ook warmer
whehehe.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:02 schreef anna82 het volgende:
Ha, ik heb mijn rondje hardlopen toegevoegd aan fitocracy en nu moet ik op een knopje "I'm awesome' drukken /beschroomd
Daarom heb je spam-accounts.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehehe.
Ik vind het altijd zo vervelend dat je je moet aanmelden met je email of FB ofzodat houdt mij het meeste tegen bij die dingen
![]()
En als ik kwark eet, heb ik steeds last van maagzuur.en dan is Jillian niet echt lekker, dus nu ben ik aan het wachten tot dat zakt, maar dadelijk is het weer lunchtijd ofzo
![]()
Brood is wat dat betreft beter 'sochtends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |