De meesten posten hier hun planningquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:59 schreef D. het volgende:
Mijn lijstje:
O: 2 broodjes
Verder ben ik nog niet
Ligt het aan mij of kan je in my fitness pal alleen maar kiezen voor servings en cups en niet voor daadwerkelijke grammen? Tenminste, dat dacht ik even te zien. Dan kan je toch nooit een goede berekening maken? Ik wil altijd het aantal kcals per 100 gr weten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:49 schreef Perruche het volgende:
Obese
Planning:
O: bth geitenkaas en bth pindakaas
T: dubbel rijstwafel tahin
L: gele paprika en 300 gr kwark met aardbeien en zonnebloempitjes
T: appel en banaan
T: gedroogd zeewier met chilibij de toko gekocht (zitten echt 0 kcals in volgens mij maar lekker als je zin hebt in wat hartigs)
D: ik denk salade met tomaat, komkommer, wortel etc en kippenbouten uit de oven
900 kcal tot mijn D volgens my fitness pal.
S: RPM en 40 minuten fietsen
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Was het eerste dat mijn buddy vroeg toen hij haar zag!
Volgens mij kan dat wel. Ik heb die app ook een tijd gebruikt, werkte bij mij perfect. Ik viel echt precies zoveel af als dat ding aangaf.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:00 schreef Novem het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of kan je in my fitness pal alleen maar kiezen voor servings en cups en niet voor daadwerkelijke grammen? Tenminste, dat dacht ik even te zien. Dan kan je toch nooit een goede berekening maken? Ik wil altijd het aantal kcals per 100 gr weten.
Had een account gemaakt zaterdag, ze raadden me aan om 1200 kcals p/d te gaan eten
In de lijstjes?quote:
Ah ik heb de app niet, was op hun website. Maar nu al geen zin meer in die sitequote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel. Ik heb die app ook een tijd gebruikt, werkte bij mij perfect. Ik viel echt precies zoveel af als dat ding aangaf.
Cool!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:07 schreef Novem het volgende:
Overigens helse spierpijn in mn armen van touwen slingeren obese style
! Ik vergeet altijd heel snel welke user er ook alweer achter een nieuwe naam zit, maar bij jou lukt het wel. Als je wéér van naam wisselt dan weet ik het niet meerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:22 schreef _Dido_ het volgende:
Ik kan inmiddels wel weer een nieuw account gebruiken ja
Sommige users hier weten helaas ook nog heel goed welke user er achter deze naam zitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
! Ik vergeet altijd heel snel welke user er ook alweer achter een nieuwe naam zit, maar bij jou lukt het wel. Als je wéér van naam wisselt dan weet ik het niet meer![]()
En snoozeIk ben in staat om de wekker een kwartier eerder te zetten om al snozend nog even in bed te kunnen blijven liggen.
Op handen en voeten met je kont laag. Soort tijgeren, maar dan niet op je ellebogenquote:
Ik weet van nietsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Sommige users hier weten helaas ook nog heel goed welke user er achter deze naam zit![]()
Ik stuur ik je weer een DM als er weer een nieuwe naam komt
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:15 schreef _Dido_ het volgende:
Sommige users hier weten helaas ook nog heel goed welke user er achter deze naam zit![]()
Ik stuur ik je weer een DM als er weer een nieuwe naam komt
Ik kan ook grammen kiezen... je kan je metrisch stelsel kiezen bij instellingen!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:00 schreef Novem het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of kan je in my fitness pal alleen maar kiezen voor servings en cups en niet voor daadwerkelijke grammen? Tenminste, dat dacht ik even te zien. Dan kan je toch nooit een goede berekening maken? Ik wil altijd het aantal kcals per 100 gr weten.
Had een account gemaakt zaterdag, ze raadden me aan om 1200 kcals p/d te gaan eten
Ik denk niet dat je dit allemaal vanavond gaat doen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb spierpijn van het verhuizen en schoonmaken. Vanavond nog de ramen wassen, stofzuigen en dweilen, en dan is het oude huis schoon. Dan in het nieuwe huis de boekenkast opzetten, nog een lamp ophangen, en dozen uitpakken...Dan zijn we klaar!
Allemaal extra lichaamsbeweging, jee!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb spierpijn van het verhuizen en schoonmaken. Vanavond nog de ramen wassen, stofzuigen en dweilen, en dan is het oude huis schoon. Dan in het nieuwe huis de boekenkast opzetten, nog een lamp ophangen, en dozen uitpakken...Dan zijn we klaar!
nee, wel in het oude huis ramen lappen, stofzuigen en dweilen. Dan is dat helemaal schoon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:24 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit allemaal vanavond gaat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |