Als je maar van de mijne afblijftquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:22 schreef _Dido_ het volgende:
[..]Ik kan inmiddels wel weer een nieuw account gebruiken ja
Waarom dan niet bij 1 beginnen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:24 schreef _Dido_ het volgende:
Ik ga vanavond weer met level 2 beginnen. Volgens mij is er nog weinig over van m'n behaalde resultaten. Maar ik kan hem nu wel 30 dagen achter elkaar doen.
Zou het een beter idee zijn om helemaal opnieuw te beginnen? Heb het een week niet gedaan.quote:
Lijkt me welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:25 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Zou het een beter idee zijn om helemaal opnieuw te beginnen? Heb het een week niet gedaan.
Geen idee wat de rest schrijft, maar voor mij geldt dat ik op gewicht wil blijven.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook: is iedereen hier al slank en proberen jullie het te blijven, of zijn de meeste toch echt nog met afvallen bezig?
Dat is in principe moeilijker dan afvallen lijkt mequote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee wat de rest schrijft, maar voor mij geldt dat ik op gewicht wil blijven.
Ik zou persoonlijk naar 2 gaan, want de eerste paar keer hebben imo het meeste resultaat. Je kunt altijd aan het einde weer terug naar 1, dan is daar weer meer te behalen, want langer geleden.quote:
Hier nog 1!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee wat de rest schrijft, maar voor mij geldt dat ik op gewicht wil blijven.
Pas je wel dingen aan dan? Bijv zwaardere gewichtjes, crunches met gewichtjes doen. Volgens mij is de shred juist effectief omdat je na 10 dagen ineens weer heel andere oefeningen doet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:33 schreef D. het volgende:
Ik sla 2 over
3 wellicht ook wel als die niet bevalt
Doe ik de 30 day level 1 shred
Buik is bij mij eigenlijk de enige plek waar ik verschil ziequote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:34 schreef _Dido_ het volgende:
Ik wil er wel een kilo of 10 af hebben. Of dat ook gaat lukken is een tweede. Dan wordt het een kilo of 7. Ik vind het lastig te bepalen of Jillian echt effect heeft op mij. Voor ik ermee begon was ik al wat kwijt (rugvetjes, heuptasjes), mijn kuiten zijn strakker en harder sinds Jillian, mijn bovenbenen en armen ook, maar mijn probleemzone, de buik, lijkt weinig te veranderen
.
Dat is stom, want probleemzones zijn vaak juist als laatste aan de beurtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:37 schreef D. het volgende:
[..]
Buik is bij mij eigenlijk de enige plek waar ik verschil zie
Maar goed, dat was ook de probleemzone
Ik had level 1 al ietsje aangepast, van level 2 moest ik bijna alles aanpassen om het rugvriendelijk te houden dus doe nu weer level 1 met was level 2 invloeden. Level 3 heb ik nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Pas je wel dingen aan dan? Bijv zwaardere gewichtjes, crunches met gewichtjes doen. Volgens mij is de shred juist effectief omdat je na 10 dagen ineens weer heel andere oefeningen doet.
Tja, maar ik heb maar 1 probleemzone, dus er valt niets anders aan te vallenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat is stom, want probleemzones zijn vaak juist als laatste aan de beurt
Ik loop al m'n halve leven met die buik, dus ik denk dat dat vet zich lekker vastgekoekt heeft en niet van plan is te vertrekken
Ik zou net zo'n blij ei als Chris Powell verwachten en teleurgesteld zijn als dat niet zo zou zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:45 schreef Maraca het volgende:
Morning![]()
Het is nog geeneens 9 uur en nu al veel van mijn to-do lijst kunnen schrappen. Heerlijk! Nog even naar de stad om de hakken van mijn schoenen te vervangen en nog even langs de Tuinen. Die hebben nu veel 2e gratis aanbiedingen![]()
En dan een sessie met een eigen personal trainerHad misschien niet zoveel Obese afleveringen moeten kijken.. heb het nu al benauwd
Het is sowieso een vrouwquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:50 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik zou net zo'n blij ei als Chris Powell verwachten en teleurgesteld zijn als dat niet zo zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |