Ondertussen in Rotterdam.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
Het is pas over 3 maanden dus je weet ook maar nooit of er iets tussen komt.
Zet mij er ook maar bij.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
Het is pas over 3 maanden dus je weet ook maar nooit of er iets tussen komt.
Donequote:Op maandag 27 mei 2013 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zet mij er ook maar bij.
Ik ga waarschijnlijk toch niet op vakantie.
Oh, kijken of ik daar een fotootje van kan vindenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:13 schreef Tem het volgende:
Ik kom wel. De foto in de OP was nog toen het op de lloydpier werd gehouden, nu is het in het weer gewoon in het museumpark.
Als je te laat bent moet je je de hele week melden om 8uquote:
Dus op zich is het niet voor users die in NWS topics posten?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie: iedereen die wel eens post in de NWS-SC - ja, ook de niet zo serieuze slowchatters mogen komen
Ik kom alleen in Rotterdam als er iets leuks is.quote:
rare miss iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:03 schreef timmmmm het volgende:
Die was zo obvious dat ik het raar vind dat je me niet voor was, sp3c
In Den Haag hebben ze vast ook een Bramquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:16 schreef sp3c het volgende:
en gewoon echt nu maar dan moet ik helemaal naar Rotterdam
jij eet toch niet mee want je staat niet op de lijstquote:
Kom ik helemaal naar Rotterdam om patat te eten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij eet toch niet mee want je staat niet op de lijst
nee je komt om film te kijken met onsquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Kom ik helemaal naar Rotterdam om patat te eten.Bovendien vind ik het zo kneuterig.
Nee maar we kunnen wel uitmaken of je het bent en misschien verander je dan zelf ook wel van mening.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:24 schreef sp3c het volgende:
maar jullie kunnen toch niet voor mij uitmaken of ik mezelf gezellig vind?
das raar
Af en toe mag wel, voorlopig niet, maar 31 augustus kan vast wel.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Af en toe mag wel, voorlopig niet, maar 31 augustus kan vast wel.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Je HOEFT geen patat te eten he? En het is pas over 3 maanden, ga je je nu al druk maken.
Oh wacht...ja nee ik mag natuurlijk alleen maar heel lekker eten uit een goed restaurantquote:
lijkt me sterk hoor, ik overtuig jullie gemakkelijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 07:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar we kunnen wel uitmaken of je het bent en misschien verander je dan zelf ook wel van mening.
Dan ga ik niet mee, kan ik niet betalen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh wacht...ja nee ik mag natuurlijk alleen maar heel lekker eten uit een goed restaurant
Stiekem vind ik zondigen bij de Bram wel errug lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga ik niet mee, kan ik niet betalen.
Ik ook niet, neem wel een patatje pindaquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga ik niet mee, kan ik niet betalen.
Sorry.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:04 schreef Tem het volgende:
Ok, inspecteur snorremans en jacques goderie gaan ook mee. Gezelli
Ik heb een titanium spork.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:26 schreef Karina het volgende:
Gezelli jongens![]()
Neem je altijd je eigen bestek mee B_A?
Nouja, dan moet het maar heh? Kan ik de GVR weer zien, als die niet weer afzegt.quote:
Naar die ben ik ook heel benieuwd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 04:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, dan moet het maar heh? Kan ik de GVR weer zien, als die niet weer afzegt.
Leukquote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal eens kijken of ik mij in de gezelligheid zal mengen.
Er komen hier al meer vrouwen dan op alle fok meets waar ik ben geweest bij elkaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:18 schreef 3-voud het volgende:
Iets meer vrouwen en ik kom ook.
Euhm... ach, lees het zoals je wilt
Dat klinkt niet positief.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er komen hier al meer vrouwen dan op alle fok meets waar ik ben geweest bij elkaar
De weinige waar ik ben geweest was het dacht ik redelijk 50/50. Maar mij maakt het ook niet zoveel uit, mannen of vrouwen, als ze maar gezellig zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er komen hier al meer vrouwen dan op alle fok meets waar ik ben geweest bij elkaar
Welk niveau?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
Zijn de gesprekken ook van dit niveau op de meet?
Euh...
Zuipen Lullo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
Euh...
Mijn eigen clubje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is niet verplicht hè? Je kan er zo weer af en lekker met je eigen clubje wat gaan doen.
omdat je in Rotterdam woont en in de SC meepost natuurlijkquote:
Niveau,quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
Euh...
Jij komen wel?quote:
Ik boek graag een vlucht naar Rotterdam om 3-voud eindelijk te kunnen ontmoeten.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Tem het volgende:
Friek_ vertelt net dat hij niet van exotische oorden houdt en dan wel naar Rotterdam komen.
Wanneer jullie het goed met elkaar kunnen vinden vliegt hij je misschien wel terug.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik boek graag een vlucht naar Rotterdam om 3-voud eindelijk te kunnen ontmoeten.
Op een zaterdagavond naar de bioscoop in Rotterdam is dan ook vragen om problemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef De_Guidance het volgende:
Ik waarschuw jullie alvast voor de hangjongeren buiten de hekken die met een groene laser op het scherm gaan schijnen.
Binnen is het gemoedelijk met leuke mensen sinds je een paar euro entree moet betalen.
Hmm hoort dit bericht niet in de sc?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:08 schreef paddy het volgende:
VS welkom thuis![]()
En niet baggeren in feedback samen met 3-voud en ambipur
Dit is de enige SC die ik nog zie staan. Of je moet het sollitopic bedoelen?quote:
We staan niet meer stickyquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Dit is de enige SC die ik nog zie staan. Of je moet het sollitopic bedoelen?
Ik woon er zelfs. En omdat daar de pleinbios is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:00 schreef betyar het volgende:
Grappig, waarom Rotterdam? DE stad bij uitstek waar NWS-ers zich niet willen mengen onder de mensen die daar wonen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
Deze hilarische grap was toch al gemaakt?
Je bent hierbij uitgenodigd, RSVP gaarne in dit topicquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:59 schreef DeParo het volgende:
Krijg ik nog zo een uitnodiging?
Ik ben toch wel de poster die dit forumonderdeel bijeenhoudt!
Ja ja..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:30 schreef hexje het volgende:
Ai!!! ik ben dan in Duitsland. Ik ben een no show.
Wie gaat er dan misschien verhuizen??quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:30 schreef hexje het volgende:
Ai!!! ik ben dan in Duitsland. Ik ben een no show.
Ik heb wel speciaal mijn nachtdienst verplaatst voor dit event.quote:
Nee, maar met al dat poolse bier achter zijn kiezen is het moeilijk het juiste topic te openen in je telefoonquote:
A hier staat die posting dus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar met al dat poolse bier achter zijn kiezen is het moeilijk het juiste topic te openen in je telefoon
Zet mij eens op die lijstquote:Op maandag 29 juli 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
Ik heb Argo ook al gezien, ga ik in die tijd wel een dutje doen of zo.
Het is allemaal on-topic. Over de film en aanmeldingen en afmeldingen.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:19 schreef sp3c het volgende:
spoiler = ban he!
en dit is dus niet de slowchat!
Het slaapclubje waren de mensen die de film al gezien hebbenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef sp3c het volgende:
nee gek het ging over slaapclubjes enzo!
ik heb gelijk
Competitie met wat? IJshockeyen kan ik niet hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 12:25 schreef Drugshond het volgende:
sp3c, weet dat hij nu competitie gaat krijgen. Angst moderatie
Oh sp3c heeft aanbiedingen zat denk ik hoor.quote:
* sp3c verwelkomt alle competitiequote:Op maandag 29 juli 2013 12:25 schreef Drugshond het volgende:
sp3c, weet dat hij nu competitie gaat krijgen. Angst moderatie
Uh on topic he? Het is niet de SC hier.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
ja zoiets hoorde ik ook maar het moet ook maar eens klaar zijn hoor
bovendien staat er toevalligerwijs nog een sollicitatie open
wie is hier nu de snackbar, gij of ikquote:Op maandag 29 juli 2013 12:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh on topic he? Het is niet de SC hier.
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die uitdrukking ken ik nietDe snackbar zijn.
Nee hoor realistisch, zou toch zonde zjn als je dat ene kopje koffie gaat drinken en het is niet lekker?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:38 schreef sp3c het volgende:
altijd negatief die Corrie
de reis is belangrijker dan de aankomst!
Niks met schieten? Vind Dh ook wel leuk geloof ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:13 schreef Tem het volgende:
Kunsthal, boijmans, euromast, kop van zuid, Chinese boot voor vage ingrediënten voor DH zijn gerechten. Koffie drinken bij Hotel New York, lunchen in de Witte de Withstraat. Kruiskade voor toko's en andere ongein.
Zat te doen.
Bangerd.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:41 schreef Kentoet het volgende:
Maar Cor, haal me eens uit die OP want ik ga niet.
Vorige week (of langer terug) heb ik het ook al gemeld.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:18 schreef Specularium het volgende:
Je bent nog op tijd, Corrie gaat gewoon last minute afzeggen.
Volgens mij vroeg je laatst nog beledigd waarom je niet op de lijst stond! Maar geeft niks hoor malle, andere keer misschien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:17 schreef Kentoet het volgende:
Ik heb alle begrip voor de teleurstelling, maar ik heb nooit gezegd dat ik zou komen.
Bij de aankondiging van de meet heb ik slechts gezegd dat ik het zou overleggen met de begeleiding.
Ik heb nog geprobeerd iets te regelen, maar het gaat niet lukken. Helaas.
De wens is zeker de vader van de gedachte?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:18 schreef Specularium het volgende:
Je bent nog op tijd, Corrie gaat gewoon last minute afzeggen.
Jammer maar heel begrijpelijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb slecht nieuws.
Ik ga wél naar het eeuwfeest van PSV en ga dus niet hierheen.
Als jij komt, kom ik ook. Komen we tegelijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan niet voor de andere misschientjes spreken, maar ik kom wel normaal gesproken. Verhuizen zal vooral 's ochtends gebeuren, zoveel spullen heb ik niet.
Zo rolt hij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:57 schreef Specularium het volgende:
Kijk 3-aap eens een bezet iemand proberen te hosselen.
Ja. Ik handel dat wel via DM verder met je af.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:58 schreef OProg het volgende:
Moet er eigenlijk van te voren nog een kaartje gekocht worden of iets?
Ik heb eigenlijk ook nog helemaal niks lopen uitzoeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:58 schreef OProg het volgende:
Moet er eigenlijk van te voren nog een kaartje gekocht worden of iets?
Mag ook terwijl je zit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook nog helemaal niks lopen uitzoeken.
Het is in het echt nog veel beter.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:04 schreef Specularium het volgende:
OProg, wat een Tophumor, ik mag jou nu al.
Goed idee, dan kan ik ook niet meer terugkrabbelen,quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Misschien voor de zekerheid alvast kaartjes kopen? Weet niet of er een kans is dat het uitverkocht raakt ofzo.
Kaartje kost 3,50 zie ik op de site.
Mss zit je daardoor straks wel als enige.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Als jullie even bevestigen koop ik alvast mijn kaartje. Anders zit ik daar straks als enige
Heb je een briefje van de dokter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |