Dat klinkt niet positief.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er komen hier al meer vrouwen dan op alle fok meets waar ik ben geweest bij elkaar
De weinige waar ik ben geweest was het dacht ik redelijk 50/50. Maar mij maakt het ook niet zoveel uit, mannen of vrouwen, als ze maar gezellig zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er komen hier al meer vrouwen dan op alle fok meets waar ik ben geweest bij elkaar
Welk niveau?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
Zijn de gesprekken ook van dit niveau op de meet?
Euh...
Zuipen Lullo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
Euh...
Mijn eigen clubje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is niet verplicht hè? Je kan er zo weer af en lekker met je eigen clubje wat gaan doen.
omdat je in Rotterdam woont en in de SC meepost natuurlijkquote:
Niveau,quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
Euh...
Jij komen wel?quote:
Ik boek graag een vlucht naar Rotterdam om 3-voud eindelijk te kunnen ontmoeten.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Tem het volgende:
Friek_ vertelt net dat hij niet van exotische oorden houdt en dan wel naar Rotterdam komen.
Wanneer jullie het goed met elkaar kunnen vinden vliegt hij je misschien wel terug.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik boek graag een vlucht naar Rotterdam om 3-voud eindelijk te kunnen ontmoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |