quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:41 schreef Kentoet het volgende:
Maar Cor, haal me eens uit die OP want ik ga niet.
Vorige week (of langer terug) heb ik het ook al gemeld.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:18 schreef Specularium het volgende:
Je bent nog op tijd, Corrie gaat gewoon last minute afzeggen.
Volgens mij vroeg je laatst nog beledigd waarom je niet op de lijst stond! Maar geeft niks hoor malle, andere keer misschien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:17 schreef Kentoet het volgende:
Ik heb alle begrip voor de teleurstelling, maar ik heb nooit gezegd dat ik zou komen.
Bij de aankondiging van de meet heb ik slechts gezegd dat ik het zou overleggen met de begeleiding.
Ik heb nog geprobeerd iets te regelen, maar het gaat niet lukken. Helaas.
De wens is zeker de vader van de gedachte?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:18 schreef Specularium het volgende:
Je bent nog op tijd, Corrie gaat gewoon last minute afzeggen.
Jammer maar heel begrijpelijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb slecht nieuws.
Ik ga wél naar het eeuwfeest van PSV en ga dus niet hierheen.
Als jij komt, kom ik ook. Komen we tegelijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan niet voor de andere misschientjes spreken, maar ik kom wel normaal gesproken. Verhuizen zal vooral 's ochtends gebeuren, zoveel spullen heb ik niet.
Zo rolt hij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:57 schreef Specularium het volgende:
Kijk 3-aap eens een bezet iemand proberen te hosselen.
Ja. Ik handel dat wel via DM verder met je af.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:58 schreef OProg het volgende:
Moet er eigenlijk van te voren nog een kaartje gekocht worden of iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |