Kan 'ie zelf zo'n strak wielerbroekje aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef Specularium het volgende:
Ik hoorde dat Voorwiel zelfs zijn benen heeft geschoren.
Hm, ik werk gewoon dus kan het niet volgen, maar in de avonden kijk ik alles ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Welkom terug Voorschrift.
Zeker intensief de tour gevolgd in de laatste week?
Geen ruimte voor pony's, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:23 schreef Specularium het volgende:
Zou Jeroen weleens geile amateurpron hebben gemaakt op de boot?
Dat hadden we nog niet.quote:Ik ga een lekker lunchprogramma maken waarin ik veel prettige muziek draai en mensen bijpraat over wat er in de wereld gebeurt.
Een doorstart van koffietijd?quote:
Ooeee spannend!quote:
'Goed' als in 'de zoveelste show van Freek'?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Goede show weer in de POL SC.
Snap alleen niet wat hexje daar nu aan het doen is.
Genieten van een goede show?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Goede show weer in de POL SC.
Snap alleen niet wat hexje daar nu aan het doen is.
Het leest lekker weg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:19 schreef Reya het volgende:
[..]
'Goed' als in 'de zoveelste show van Freek'?
Heggenschaar erbij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat alles een beetje bijgewerkt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
Als je hexje wilt doen moet je 3 dagen kamperen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Karina is haar sollicitatiebrief voor NWS-mod aan het schrijven. De strijd gaat tussen Specularium en haar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben er nog
Maar ik mis Karina wel hier.
Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben er nog
Maar ik mis Karina wel hier.
Hij mag wel stucky, er was alleen even niemand om dat te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:40 schreef paddy het volgende:
Jee, herken de hele SC niet meer. Niet meer sticky want niet meer nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |