Toevallig heb ik het net nog eens teruggezocht. Het ging over de schrijfwijze van "dood geboren" versus "doodgeboren", in de kop van een artikel over een doodgeboren / dood geboren baby.quote:
Die heeft geen cape, maar een roze boa.quote:
Doodgeboren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het net nog eens teruggezocht. Het ging over de schrijfwijze van "dood geboren" versus "doodgeboren", in de kop van een artikel over een doodgeboren / dood geboren baby.
Mart had gister een roze sjaaltje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die heeft geen cape, maar een roze boa.
Het was Martsueel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mart had gister een roze sjaaltje.
Totaal niet 'sueel.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lief, lief.... - realistisch is een beter woord
Ze horen gewoon niet zo om te gaan met iemand die tijdenlang mod is geweest.
Nee, hij heeft een valide punt, let him speak.quote:
Enorm.quote:
Kan 'ie zelf zo'n strak wielerbroekje aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef Specularium het volgende:
Ik hoorde dat Voorwiel zelfs zijn benen heeft geschoren.
Hm, ik werk gewoon dus kan het niet volgen, maar in de avonden kijk ik alles ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Welkom terug Voorschrift.
Zeker intensief de tour gevolgd in de laatste week?
Geen ruimte voor pony's, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:23 schreef Specularium het volgende:
Zou Jeroen weleens geile amateurpron hebben gemaakt op de boot?
Dat hadden we nog niet.quote:Ik ga een lekker lunchprogramma maken waarin ik veel prettige muziek draai en mensen bijpraat over wat er in de wereld gebeurt.
Een doorstart van koffietijd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |