Tem is toch niet zo oud?quote:
Vindt hij dat lekker dan?quote:
Niet leuk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Heeft zij al eens verteld dat ze het vroeger met haar leraar deed?
Viola Holt van die valse kutopmerkingen maken natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ging ze het vertellen bij de 5 uur show.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:29 schreef Tem het volgende:
Naja, het was natuurlijk ook niet leuk voor die leraar uiteindelijk.
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Trouwens Njos. De baviaan heeft ook geen top decolletette.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Catherine_Keylquote:Keyl zorgde in november 2009 voor opschudding toen zij een artikel over sekstoerisme op haar website publiceerde. In dit artikel noemde zij seks met Afrikaanse minderjarigen 'een bijzondere vorm van ontwikkelingshulp'. De column leverde Keyl veel kritiek op, onder meer van het Ghanees verkeersbureau.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Keyl zorgde in november 2009 voor opschudding toen zij een artikel over sekstoerisme op haar website publiceerde. In dit artikel noemde zij seks met Afrikaanse minderjarigen 'een bijzondere vorm van ontwikkelingshulp'. De column leverde Keyl veel kritiek op, onder meer van het Ghanees verkeersbureau.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Catherine_Keyl
jaja ......quote:Het Ghanees verkeersbureau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:48 schreef Specularium het volgende:
Is ie weer!Zo blij me te zien ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vereerd.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Dank, en dank voor je lieve posts afgelopen week. Ze zijn wel gelezen.quote:
Jouw poging tot medeleven werd ook gewaardeerd hoor.quote:
Lief, lief.... - realistisch is een beter woordquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dank, en dank voor je lieve posts afgelopen week. Ze zijn wel gelezen.
Die was niet aanwezig. Alleen dat je ban onterecht zou zijn maar daar ben ik van teruggekomen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw poging tot medeleven werd ook gewaardeerd hoor.
Ja DM's posten vinden ze niet leuk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Die was niet aanwezig. Alleen dat je ban onterecht zou zijn maar daar ben ik van teruggekomen.
Ah hoe dan ook, werd gewaardeerd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lief, lief.... - realistisch is een beter woord
Ze horen gewoon niet zo om te gaan met iemand die tijdenlang mod is geweest.
Maar genoeg daarover nu. Terug naar Specularium en zijn razende buien. [ afbeelding ]
Of ik deed het met opzet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef Tem het volgende:
Dat wist je natuurlijk al dus dat maakt het nog dommer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |