Dat was inderdaad horror, en ik kwam er pas achter toen ik aan de tweede snee bezig wasquote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Haha, had het daar laatst nog over met iemand... de absolute horror als je er na 3 happen achter komt dat er schimmel op je brood zit
Ranzig inderdaad. Ooit eens een flinke slok bedorven chocolademelk m'n strot in gejaagd. Note to self: eerst ruikenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat was inderdaad horror, en ik kwam er pas achter toen ik aan de tweede snee bezig was
Ik werd er spontaan misselijk van
Vertel het Gary!quote:Op maandag 27 mei 2013 16:11 schreef Gary_Oak het volgende:
Godver, lapo gemist.
OT:
Docenten die je vraag niet beantwoorden.
Ja, inderdaad lekker weertje, maar ik zit hier binnen te leren.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vertel het Gary!![]()
Nou vooruit, lekker weertje hiero, dus wel happy![]()
Balenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, inderdaad lekker weertje, maar ik zit hier binnen te leren.
Na 8 maanden?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Haha, had het daar laatst nog over met iemand... de absolute horror als je er na 3 happen achter komt dat er schimmel op je brood zit
OT: awesome. Meisje met wie ik de afgelopen 8 maanden af en aan aan het daten ben geweest hebben besloten het nog maar weer een kans te geven
Zou eens tijd worden lullll.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, inderdaad lekker weertje, maar ik zit hier binnen te leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door myxomatosekonijn op 28-05-2013 06:46:25 ]Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
Hier ben je vast wel een middag zoet mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: wie einer vaatdoek.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hier ben je vast wel een middag zoet mee.
http://www.boohbah.tv/zone.htmlWAT IS DAT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: wie einer vaatdoek.![]()
deed pijn?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Tandarts, altijd leuk!Halve mond is nog verdoofd omdat hij drie gaatjes moest vullen, waar mijn oude tandarts in al die jaren nooit wat aan gedaan heeft.
Fun Fun Fun!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Verdrietig & moe. Mis op dit moment allerlei dingen en mijn energie en innerlijke vrolijkheid zijn er 2 die ik al veel te lang mis
Was de eerste keer voor mij, gaatjes laten vullen!quote:
Ongesteld misschien? Tampons een optie?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Gefrustreerd, wil een cadeau kopen voor mijn ma's verjaardag, maar alles zeikt ze af
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ontzettend geïrriteerd en gefrustreerd.
Oh durex glijmiddel, zou ze het waarderen denk je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ongesteld misschien? Tampons een optie?
OT: wat een fantastisch weer vandaag. Al die mooie vrouwen
Wel met smaakje, aardbei ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh durex glijmiddel, zou ze het waarderen denk je?
Je durft toch alleen maar te kijken
Aardbei is mijn lievelings, geen idee wat mijn ma wilquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wel met smaakje, aardbei ofzo
Kijken is eerst wel voldoende
Gewoon aardbei, 'ja mam, die is wel lekker.'quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aardbei is mijn lievelings, geen idee wat mijn ma wil
OT: boos, geïrriteerd, ben er ff helemaal klaar mee
Nou, doe er je voordeel meequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aardbei is mijn lievelings, geen idee wat mijn ma wil
OT: boos, geïrriteerd, ben er ff helemaal klaar mee
Familie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:35 schreef Charcot het volgende:
Alleen, van je familie moet je het hebben zeg![]()
Niet de meest uitgebreide casus die ik vandaag gelezen heb.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef tetouaribo het volgende:
Dilemma, ik heb iets heel stouts gedaan, maar ik vind dat ik gelijk heb.
Wat is je dilemma? Opbiechten of niet? Excuses aanbieden of niet? Nog een keer doen of niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef tetouaribo het volgende:
Dilemma, ik heb iets heel stouts gedaan, maar ik vind dat ik gelijk heb.
Laten we het er op houden dat ik te snel heb gehandelt en dat mijn toekomstige zwager (hoop ik) manieren moet leren. Maar het komt wel goed.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:19 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Wat is je dilemma? Opbiechten of niet? Excuses aanbieden of niet? Nog een keer doen of niet?
Het was geen pittig maar een prima gesprek. Grote kans dat ik een -nog- leukere baan krijg waarbij ik in Colombia kan blijven wonen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:23 schreef El_Matador het volgende:
Gespannen en benieuwd. Baas is over uit Rio en het gaat een pittig gesprek worden.
Tja je weet het he! Nooit met ruzie naar bed gaan!quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:25 schreef pietkanarie het volgende:
Midden in de nacht ruzie krijgen met word is niet leuk. Had allang in bed kunnen liggen maar alles verspringt steeds enzo.
Haha, inderdaad. We hebben het voor nu even goed gemaakt. Morgenochtend maar weer verder (kan gelukkig redelijk uitslapen) want nu danst alles voor mijn ogen dus kan niet eens meer zien of het recht staatquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:31 schreef Elfy het volgende:
[..]
Tja je weet het he! Nooit met ruzie naar bed gaan!
Voel me ongelofelijk moe, maar kan voor de zoveelste nacht op rij nog niet slapen en zal zometeen even een paar uur slapen. Gewoon, omdat alle dagen zoveel op elkaar beginnen te lijken..
Oeh mooi dat het toch nog geluk is. Kun je toch met een tevreden gevoel gaan slapenquote:Op woensdag 29 mei 2013 04:04 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. We hebben het voor nu even goed gemaakt. Morgenochtend maar weer verder (kan gelukkig redelijk uitslapen) want nu danst alles voor mijn ogen dus kan niet eens meer zien of het recht staat![]()
Vervelend dat je niet kan slapen!! Erg vermoeiend. Welterusten voor straks een paar uurtjes dan...
komt wel goed schatjequote:
Heb nog 9 pakjes zware van nelle liggen. Lenen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 04:57 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
komt wel goed schatje
ik moet nog een uur wachten tot ik weer sigaretten kan halen dat zijn pas problemen
kom je brengen ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 05:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb nog 9 pakjes zware van nelle liggen. Lenen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 05:06 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
kom je brengen ?
Ik heb ook nog wel pakkie sjek liggen maar geen vloei
haha tenet ook maar een stuk van de spits afgescheurd proeft niet echt goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 05:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ooit eens gehad ja, toen maar krantenpapier gebruikt
gek hè?quote:Op woensdag 29 mei 2013 05:15 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
haha tenet ook maar een stuk van de spits afgescheurd proeft niet echt goed
gekke erwin. Baan kwijt en lekker aan de whisky, levensgenieter!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 05:19 schreef ErwinRommel het volgende:
de whisky waar ik nu aan zit smaakt verrekte goed
meh, op FOK! doe ik me groter voor dan ik ben. Van binnen zit ik stuk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 05:21 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
gekke erwin. Baan kwijt en lekker aan de whisky, levensgenieter!!
Same here, kan ik een keer tot half 8 ''uitslapen...''quote:Op woensdag 29 mei 2013 05:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja hier baal ik nou van... wekker om 6:40 maar lig nu al langer dan 30min wakker. Klaarwakker zelfs.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 05:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Same here, kan ik een keer tot half 8 ''uitslapen...''
Word wakker en meteen die klotegedachtes weer
hehequote:
Sterkte ermeequote:Op woensdag 29 mei 2013 06:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe
Het is ook geen oplossing hoor. Maar ik zit stuk van binnen dus het moet maar ff zo.
Straks weer die bijwerkingen van de seroxat, en vandaag naar de cardioloog voorafgaande een fietstest in ziekenhuis
Je hopelijk toekomstige woning? Succes vandaagquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:07 schreef Fera het volgende:
Hoopvol, maar waarschijnlijk tegen beter weten in.
Ja. Maar ik weet het morgen pas.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je hopelijk toekomstige woning? Succes vandaag
Ot: ik ben een luie tak vandaag
Wie is hem?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:14 schreef Luxuria het volgende:
Pfff teveel broodjes gegeten op mijn werk
En verder denk ik aan hem...
quote:
Dat is hem inderdaadquote:
Werd ik maar eens gebeftquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Have fun Luxuria
OT: productief, nog even doorzetten
"Volwassen" relatiesquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:58 schreef Plums het volgende:
Ik voel me. Mensen die de 30 naderen en zich nog gedragen als pubers van 16 in relaties.. er is geen betere smiley dan
daarvoor.
Anderen buiten beschouwing gelaten voel ik me gewoon goed
nee drama van aan uit aan uit aan binnen een maand is fan-tas-tisch inderdaadquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:41 schreef Kola het volgende:
[..]
"Volwassen" relatieswaar ze alles op een volwassen manier bespreken, zich op een volwassen manier gedragen, op een volwassen manier met elkaar omgaan, gelijkwaardig en respectvol. Saaier bestaat niet.
Jij gaat schoonmaken om te ontspannen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef Andromache het volgende:
blegh. compleet gaar na een dag tikken. morgen nog een dag knallen. vanavond ontspanning proberen te zoeken en mijn huis eens schoonmaken. overal ligt troep.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een dag zeg.
Blij dat het bijna tijd is om te gaan slapen.
this captures it perfectly : (quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
Al een paar dagen best mehblughgrrrnahkut
Kunnen ook fijn zijn, naja hangt ofcourse ook vanaf hoe je tegenover staat en wat je gedroomd hebt. Waar droomde jij over dan?quote:
DMquote:Op donderdag 30 mei 2013 06:21 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Kunnen ook fijn zijn, naja hangt ofcourse ook vanaf hoe je tegenover staat en wat je gedroomd hebt. Waar droomde jij over dan?
Waarom erger je je zo aan hem dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:15 schreef ArnosL het volgende:
Bah, broer is een avond thuis en ik erger me nu al weer aan hem. Gelukkig is hij over een half uur weer weg voor een weekend.
Nouja, verder wel goed
You go girl!quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:23 schreef RockNijntje het volgende:
Oke ik werd net dus wakker. Ofwel ik ben in slaap gevallen voor ik nog maar iets geleerd had. Eerste twee vrij gelukkig, dus nu maar even doen
.
Ik voel me verrassend goed.
quote:
Nice, het goede gevoel vasthouden rest van de dag of nog langer als het lukt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]En als het niet lukt maak ik hem gewoon dinsdag
.
Graag ja! Ik miste het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:39 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Nice, het goede gevoel vasthouden rest van de dag of nog langer als het lukt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:04 schreef Purplesparks het volgende:
En ikzelf voel me zo moe.... Kom er maar niet vanaf. Niet type Pheifer moeheid.
Jep.. Zit nu met een verdoofde bek en drie nieuwe vullingen rijker achter de pcquote:
ah vervelend ja indeed, moest zelf 15 mei ook weer laten vullen. Maar vullingen doe ik zonder verdoving maar heb ook 4 kronen moeten laten zetten daar maar wel verdoving bij genomen haha. Achja, je zit nu alleen nog ff met de verdoving straks gelukkig helemaal er weer klaar mee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep.. Zit nu met een verdoofde bek en drie nieuwe vullingen rijker achter de pc
Ik ben er nog niet vanaf hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:40 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
ah vervelend ja indeed, moest zelf 15 mei ook weer laten vullen. Maar vullingen doe ik zonder verdoving maar heb ook 4 kronen moeten laten zetten daar maar wel verdoving bij genomen haha. Achja, je zit nu alleen nog ff met de verdoving straks gelukkig helemaal er weer klaar mee.
Ahh that's gonna suck, wat voor kroon? Gewoon, of gouden kroon?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet vanaf hoorLinks is nu gedaan maar rechts moet ook nog (krijg ik ook één kroon en moeten 2 gaatjes gedicht worden)
plastische kroonquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Ahh that's gonna suck, wat voor kroon? Gewoon, of gouden kroon?
Hij is nogal egoïstisch en hij houdt vrijwel nooit rekening met anderen, terwijl hij wel verwacht dat anderen direct voor hem klaar staan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:18 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Waarom erger je je zo aan hem dan?
M'n eigen toko is zelf niet eens brandschoonquote:
Een aai over je bolletje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
M'n eigen toko is zelf niet eens brandschoonMaar wat voor tegenprestatie staat er tegenover?
Aardig gebaar!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:24 schreef jerney het volgende:
Hopeloos. Heb me in gebroken Spaans laten overhalen om een pak luiers te kopen voor een dakloze man. Ik ga altijd een watje blijven.
Spugen getuigt ook niet echt van volwassen gedrag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Agressief en boos, mijn stiefpa bijna omver geduwd en naar hem gespuugd.
Lul, heb het helemaal gehad, focking kleuter, kan zich niet normaal gedragen, kk toch op![]()
Ik zeg nergens dat wat ik deed goed is, maar heb er geen seconde spijt van, na 7 jaar moet het maar eens afgelopen zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:05 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Spugen getuigt ook niet echt van volwassen gedrag.
Ot: Goed
Wat doet ie dat de bom pas na zeven jaar barst? Hier thuis zou iemand binnen een week in duidelijke taal te horen krijgen dat hij irritant is en moet kappen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat wat ik deed goed is, maar heb er geen seconde spijt van, na 7 jaar moet het maar eens afgelopen zijn.
Mijn moeder en ik als shit behandelen, dat doet ie, en hij moet gvd met zijn poten van mijn ma afblijven. Ik ga hier geen verhaal typen, maar hij is gewoonquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:15 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wat doet ie dat de bom pas na zeven jaar barst? Hier thuis zou iemand binnen een week in duidelijke taal te horen krijgen dat hij irritant is en moet kappen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ene moment kut, andere moment kutter
als ie je moeder fysiek mishandelt zou ik je kickboxskills eens testen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik als shit behandelen, dat doet ie, en hij moet gvd met zijn poten van mijn ma afblijven. Ik ga hier geen verhaal typen, maar hij is gewoon
Zelfs zijn eigen zoon wil amper contact, zijn eigen familie vindt hem een moeilijk man, een psycholoog heeft niet geholpen. Dus ga maar zelf na.
Hij mishandelt haar mentaal, maar daarnet duwde hij haar omver. Dan blijf ik niet zitten nee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
als ie je moeder fysiek mishandelt zou ik je kickboxskills eens testen.
sterke iig.
Oplossing: trap hem eruit, Of een andere hulpverlener voor hem zoekenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik als shit behandelen, dat doet ie, en hij moet gvd met zijn poten van mijn ma afblijven. Ik ga hier geen verhaal typen, maar hij is gewoon
Zelfs zijn eigen zoon wil amper contact, zijn eigen familie vindt hem een moeilijk man, een psycholoog heeft niet geholpen. Dus ga maar zelf na.
Gaat niet zomaar + hij wil geen hulpquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:31 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Oplossing: trap hem eruit, Of een andere hulpverlener voor hem zoeken
quote:
Geen zorgen meid, de eerste keer hoeft niet altijd pijn te doen.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:47 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Geen zorgen meid, de eerste keer hoeft niet altijd pijn te doen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:39 schreef Zeroku het volgende:
Moe van mezelf. Begrijp niet waarom ik iedere keer om zulke kleine dingen boos kan worden. Zo boos dat ik de hele dag met knallende koppijn rondloop.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 06:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik word 's nachts elke keer wel een keer wakker. En dat voel ik als ik opsta..
Balen, succes kan ik je enkel wensen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Duf van de medicatie
Gisteren gesprek gehad met De Basis (dat is een onderdeel van de BNMO).
Hoogstwaarschijnlijk ga ik opgenomen worden.
Wat dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:28 schreef FAUSTI het volgende:
verder heb ik een heel mooi cadeau gehad, iets mooiers heb ik nog nooit gehad.
Noem me gek, maar is dit niet al je 5e scriptie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Zonlucht van vers gemaaid gras
werken aan scriptie en onderzoeksvoorstel
vanavond hardlopen
![]()
Ja, mooi dagje
Vind dat lastig om zo te openbaren, maar een soort van digitale foto reconstructie, en echt lijkend op 2 druppels water na op de persoon in kwestie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat dan?
Ontopic: blij!
Nieuwe luidsprekers gekregen. Nu kan ik me weer met mijn favoriete hobby bezighouden:geluidsoverlast produceren
Tweedequote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Noem me gek, maar is dit niet al je 5e scriptie?
OT:
Moe.
quote:
Doe je goedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef fratsman het volgende:
Goed. Bijna 7 kg kwijt.morgen renschoenen kopen. En nu echt! Te vaak uitgesteld.
Wil volgend jaar de 10 km van de Venloop doen.
Er mistte een bepaalde spanning?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:50 schreef El_Matador het volgende:
Verward. Na 7 maanden het uitgemaakt met mijn meer dan geweldige vriendinnetje. Werkelijk het liefste, zorgzaamste meisje dat ik ken...
En toch kon ik maar niet verliefd worden, godverdomme.
Ze is in alle opzichten de ideale meid. Super, maar echt super lief, oprecht, zorgzaam, altijd cadeautjes, ze nam me mee naar de Champions League finale met gratis Heineken de hele middag en het voetbal op een scherm van 120 m2, werkelijk een wonderschone meid. Superelegant, altijd tiptop verzorgd, gekleed, haar stem, accentje, haar naamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hophop naar 't hardlooptopic dan!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef fratsman het volgende:
Goed. Bijna 7 kg kwijt.morgen renschoenen kopen. En nu echt! Te vaak uitgesteld.
Wil volgend jaar de 10 km van de Venloop doen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze is in alle opzichten de ideale meid. Super, maar echt super lief, oprecht, zorgzaam, altijd cadeautjes, ze nam me mee naar de Champions League finale met gratis Heineken de hele middag en het voetbal op een scherm van 120 m2, werkelijk een wonderschone meid. Superelegant, altijd tiptop verzorgd, gekleed, haar stem, accentje, haar naam, een meid die meer van voetbal weet dat de gemiddelde VBL'er hier (laat staan ik), schitterend.
Maar met 1,57 (prima) en 45 kilo (echt te tiny) en blond gewoon echt niet mijn type en inderdaad miste die spanning nogal. Ik zag haar een beetje als superlief "zusje".
Het deed me pijn haar zoveel pijn te doen. Nu maar es mijn gedachten verzetten.Dit gaat je een hoop commentaar opleveren van die fokhelden hier die alleen naar uiterlijk kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte ermee iig!
Dat snap ik, het is gewoon echt een mooie meid. Maar te tiny naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dit gaat je een hoop commentaar opleveren van die fokhelden hier die alleen naar uiterlijk kijken![]()
Sterkte ermee iig!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze is in alle opzichten de ideale meid. Super, maar echt super lief, oprecht, zorgzaam, altijd cadeautjes, ze nam me mee naar de Champions League finale met gratis Heineken de hele middag en het voetbal op een scherm van 120 m2, werkelijk een wonderschone meid. Superelegant, altijd tiptop verzorgd, gekleed, haar stem, accentje, haar naam, een meid die meer van voetbal weet dat de gemiddelde VBL'er hier (laat staan ik), schitterend.
Maar met 1,57 (prima) en 45 kilo (echt te tiny) en blond gewoon echt niet mijn type en inderdaad miste die spanning nogal. Ik zag haar een beetje als superlief "zusje".
Het deed me pijn haar zoveel pijn te doen. Nu maar es mijn gedachten verzetten.Kutsituatie, balen voor jullie beiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OT: prima avond achter de rug, beetje kut alleen dat ik nu steeds na een goede dag me af zit te vragen wanneer mijn stemming weer in elkaar flikkert.
Niks mis mee , heel mooi meisje , jammer dat je de spanning mistequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat snap ik, het is gewoon echt een mooie meid. Maar te tiny naar mijn smaak.
Dank je!
Gracias y disfruta el silencio, pues.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Niks mis mee , heel mooi meisje , jammer dat je de spanning miste
aah sterktequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:26 schreef theKiD het volgende:
Koppijn.. Erg veel koppijn. Dit gaat een taaie nacht worden
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:18 schreef nicknicknickname het volgende:
Goed en vrolijk![]()
Eindelijk vakantie
Kut!quote:
Dat is vroeg ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut!
Hier hadden we het vanmiddag nog over, niet kunnen pitten als je weer vroeg op moet![]()
Om 9u droppen ze m'n nichtje hier, vroeg...
Ook wakker hier, maar blijkbaar het beste tijdstip om een schoolopdracht af te maken die eigenlijk 3.5u geleden al ingeleverd had moeten zijnquote:
Dat lijkt me fantastisch, beter dan ¤450!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is vroeg ja.
Zal ik een slaapliedje voor je zingen?
Gezellig wel, doet me een beetje denken aan al die onweersnachtenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook wakker hier, maar blijkbaar het beste tijdstip om een schoolopdracht af te maken die eigenlijk 3.5u geleden al ingeleverd had moeten zijn.
Verder wel goed
Ohjaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Gezellig wel, doet me een beetje denken aan al die onweersnachten![]()
En geeft niks, beter nu in die flow zitten dan dat je er volgende week nóg mee aan de slag moet.
450 euro?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me fantastisch, beter dan ¤450!!
[..]
Gezellig wel, doet me een beetje denken aan al die onweersnachten![]()
En geeft niks, beter nu in die flow zitten dan dat je er volgende week nóg mee aan de slag moet.
Van die scam dat je gouden sieraden kan inleverenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
450 euro?
En je zult niet in slaap vallen omdat het zo mooi klinkt, maar waarschijnlijk gaan je hersenen heel snel begrijpen dat als je gaat slapen je van het lawaai af bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |