Dat was inderdaad horror, en ik kwam er pas achter toen ik aan de tweede snee bezig wasquote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Haha, had het daar laatst nog over met iemand... de absolute horror als je er na 3 happen achter komt dat er schimmel op je brood zit
Ranzig inderdaad. Ooit eens een flinke slok bedorven chocolademelk m'n strot in gejaagd. Note to self: eerst ruikenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat was inderdaad horror, en ik kwam er pas achter toen ik aan de tweede snee bezig was
Ik werd er spontaan misselijk van
Vertel het Gary!quote:Op maandag 27 mei 2013 16:11 schreef Gary_Oak het volgende:
Godver, lapo gemist.
OT:
Docenten die je vraag niet beantwoorden.
Ja, inderdaad lekker weertje, maar ik zit hier binnen te leren.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vertel het Gary!![]()
Nou vooruit, lekker weertje hiero, dus wel happy![]()
Balenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, inderdaad lekker weertje, maar ik zit hier binnen te leren.
Na 8 maanden?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Haha, had het daar laatst nog over met iemand... de absolute horror als je er na 3 happen achter komt dat er schimmel op je brood zit
OT: awesome. Meisje met wie ik de afgelopen 8 maanden af en aan aan het daten ben geweest hebben besloten het nog maar weer een kans te geven
Zou eens tijd worden lullll.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, inderdaad lekker weertje, maar ik zit hier binnen te leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door myxomatosekonijn op 28-05-2013 06:46:25 ]Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
Hier ben je vast wel een middag zoet mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: wie einer vaatdoek.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hier ben je vast wel een middag zoet mee.
http://www.boohbah.tv/zone.htmlWAT IS DAT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: wie einer vaatdoek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |