quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Had je maar geen Acer moeten kopenquote:Op maandag 27 mei 2013 10:35 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn laptop vertoont meteen kuren, lampjes beginnen te branden om geen enkele reden en ik ruik brandlucht
Dit wrak is een Dell. Acer komt bij mij de deur niet in en zelfs met mijn laatste Asus ben ik teleurgesteld. De HP laptop die ik gekocht had wil ik helemaal geen woorden aan vuil maken.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:37 schreef .Neovo. het volgende:
Goede OP.
[..]
Had je maar geen Acer moeten kopen
Dat eerste is vrij normaal bij Italiaanse elektronica, daar kijk ik niet meer van op.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:35 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn laptop vertoont meteen kuren, lampjes beginnen te branden om geen enkele reden en ik ruik brandlucht
Yep!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:39 schreef Barcaconia het volgende:
Het welbekende en gewaardeerde S.H.I.T.-systeem.
Ik heb tot nu toen altijd geluk gehad met mijn laptops. Zelfs mijn Packard Bell heeft het 4 jaar lang uitgehouden. Hij doet het nog steeds. Alleen de accu gaat nog maar een halfuurtje mee, maar dat is iets wat alle merken op den duur hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit wrak is een Dell. Acer komt bij mij de deur niet in en zelfs met mijn laatste Asus ben ik teleurgesteld. De HP laptop die ik gekocht had wil ik helemaal geen woorden aan vuil maken.
Eigenlijk ben ik met deze Dell nog niet zo slecht af. Ik heb niet zo veel geluk gehad met laptops denk ik...
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:39 schreef Barcaconia het volgende:
Het welbekende en gewaardeerde S.H.I.T.-systeem.
www.lachvandedag.comquote:Op maandag 27 mei 2013 10:43 schreef Alfisti het volgende:
Barca met klap-computer gespot!
[ afbeelding ]
Dat zit tussen je oren. Eigenhandig de crisis oplossen, geld moet rollenquote:Op maandag 27 mei 2013 10:47 schreef .Neovo. het volgende:
Zo'n auto staat ook wel op m'n verlangslijstje. Alleen zo jammer dat de benzine hier zo duur is.
En het ding last heeft van obesitas............ fucking 1800kiloquote:Op maandag 27 mei 2013 10:47 schreef .Neovo. het volgende:
Zo'n auto staat ook wel op m'n verlangslijstje. Alleen zo jammer dat de benzine hier zo duur is.
Geen zorgen, na 3 jaar is daar nog maar 1438 kg van over (om en nabij) vanwege afgevallen roest, onderdelen etc.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:57 schreef Duvel het volgende:
Weegt dat ding in de OP 1814 kg?! Is het ding van smeedijzer of zo?
Een standaard 1.9 JTS weegt al bijna 1500kgquote:Op maandag 27 mei 2013 10:57 schreef Duvel het volgende:
Dat weegt onze Mazda 6 diesel uit 2009 ook.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Een standaard 1.9 JTS weegt al bijna 1500kg
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef Duvel het volgende:
De tering. Die burgerbak weegt "maar" 1177...
Hier niet.quote:
highfive.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:17 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hier niet.
Er is totaal geen motivatie meer. Alles loopt uitstel op. Ik ben gelukkig niet de enige.
Nog een paar weken en ik ben hier vanaf. Dan hoop ik alsnog een diploma te kunnen behalen, na al die kopzorgen die mijn stageplaats me al heeft gebracht.
Denk je dat alles makkelijk is als je dat diploma en een baan hebt?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:17 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hier niet.
Er is totaal geen motivatie meer. Alles loopt uitstel op. Ik ben gelukkig niet de enige.
Nog een paar weken en ik ben hier vanaf. Dan hoop ik alsnog een diploma te kunnen behalen, na al die kopzorgen die mijn stageplaats me al heeft gebracht.
Nee, dat absoluut niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Denk je dat alles makkelijk is als je dat diploma en een baan hebt?
Ik wou dat dat kon tenminste. Wat hierboven staat is voor mij niet eens van toepassing.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:11 schreef Barcaconia het volgende:
Geen verplichtingen, doordeweeks 's avonds zuipen, laat slapen, als je geen zin hebt lekker uitslapen. Heerlijk leven
Nouja, je hoeft niet uit te gaan om lol te hebben, met vrienden gaan zitten is natuurlijk ook een leuker tijdverdrijf dan thuis zitten.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:34 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben dus zo'n "student" die door andere studenten als loser zou worden gezien. Omdat ik nooit uitslaap, nooit uitga, nooit tot laat opblijf, enz.
Klein probleempje. Het loopt de laatste tijd (alweer) niet zo goed tussen ons, dus kan ik daar ook niet even gezellig gaan zitten.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nouja, je hoeft niet uit te gaan om lol te hebben, met vrienden gaan zitten is natuurlijk ook een leuker tijdverdrijf dan thuis zitten.
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:51 schreef Anne het volgende:
Noem eens een voorbeeld, want dit is te vaag voor woorden.
Ik begrijp je niet, leg eens uit.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
Gelukkig heb je ons nog![]()
Wij begrijpen jouw domme opmerkingen wel omdat we super intelligent zijn
Net heerlijk gecabrioot. 14:15 gekapt op het werk en goan met die banaanquote:
Ik probeerde hem alleen een hart onder de riem te steken eigenlijkquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik probeerde hem alleen een hart onder de riem te steken eigenlijkGeen rare vragen stellen verder
- Aanschaf van nieuwe spullen (troep) wat 1 keer gebruikt gaat worden en vervolgens bij het afval. Daar zeg ik wat van, omdat ze altijd geld te kort hebben. Maar dan willen ze er niks van weten.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:51 schreef Anne het volgende:
Noem eens een voorbeeld, want dit is te vaag voor woorden.
Waarom denk dat ik op FOK! zit ?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
Gelukkig heb je ons nog![]()
Wij begrijpen jouw domme opmerkingen wel omdat we super intelligent zijn
Ik moet ze vaak wel vertellen dat ze op hun centen moeten passen jaquote:Op maandag 27 mei 2013 16:04 schreef Anne het volgende:
Even een dingetje: Je bent hun vriend toch? Want je komt over als een moederfiguur.
Dream on.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hierna ga ik HBO doen, hoop dat het niveau daar wel wat hoger ligt.
Mijn toekomst, wat doe jequote:
Ze willen best wel zuiniger met geld omgaan, maar het lukt ze maar niet. Op den duur houdt het voor mij ook gewoon op en redden ze zich maar.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:11 schreef Anne het volgende:
Ik denk niet dat je dat moet.
En aangezien ze er toch geen waarde aan hechten is het ook nog eens nutteloos, vind je niet?
Ik heb ook een vriendin die steeds in de schulden zit en alles uitgeeft aan kleren. Moet ze lekker zelf weten, ze plukt gelukkig niet van mijn bankrekening, dus /care.
Ik schop wat realisme in je dromerige reet.quote:
Dat had ik ook wel doorquote:Op maandag 27 mei 2013 16:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik schop wat realisme in je dromerige reet.
Niet jouw leven, niet jouw portemonnee. Ik heb een mening over iedereen maar je ziet mij niet vlug mijn vrienden corrigeren, ze moeten zelf weten wat ze doen. Hooguit zal ik mijn mening geven als er naar gevraagd wordt.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:15 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mijn toekomst, wat doe je
[..]
Ze willen best wel zuiniger met geld omgaan, maar het lukt ze maar niet. Op den duur houdt het voor mij ook gewoon op en redden ze zich maar.
In het begin wou ik ze daar nog wel advies in geven, maar nu heb ik zoiets van: "Fuck it"
Iedereen op fok heeft universiteit gehad en is cum laude geslaagd, weet je tochquote:Op maandag 27 mei 2013 16:23 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel door. Maar als ik hier wat rondvraag hoor ik wel dat het niveau ietsjes hoger is dan op het mbo. En trouwens, niemand wil meer een MBO'er hebben. Helaasch.
Met "hier" bedoelde ik "mijn omgeving" . Maar daar kan FOK! net zo goed bijquote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Iedereen op fok heeft universiteit gehad en is cum laude geslaagd, weet je toch
Ze zien vanzelf wel een keer in dat ze moeten kappen met geld uit te geven aan onzin. Aangezien ze toch zo snel mogelijk het huis uit willenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niet jouw leven, niet jouw portemonnee. Ik heb een mening over iedereen maar je ziet mij niet vlug mijn vrienden corrigeren, ze moeten zelf weten wat ze doen. Hooguit zal ik mijn mening geven als er naar gevraagd wordt.
Misschien toch maar door laten gaanquote:Op maandag 27 mei 2013 10:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Eigenhandig de crisis oplossen, geld moet rollen
Als je een huis koopt rolt je geld ookquote:Op maandag 27 mei 2013 16:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ze zien vanzelf wel een keer in dat ze moeten kappen met geld uit te geven aan onzin. Aangezien ze toch zo snel mogelijk het huis uit willen.
Alhoewel.
[..]
Ik heb geen uni, you insensitive clod.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En een penis van 35cmquote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Minstens.quote:
Ik 40 cm om het gemis aan een universitaire graad te compenseren.quote:
en dus een alfa OPquote:
dat gaat lastig worden.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:18 schreef daNpy het volgende:
Tijd dat je vrienden zoekt met dezelfde interesss Neovo.
Schijnbaar nietquote:
1+1= ?quote:
Ja, het is een gunstige periode voor de verkoop van een cabrio.quote:
heb je de burgerbak ingerolen en de Auwdi gehouwen?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, het is een gunstige periode voor de verkoop van een cabrio.
Bier drinken?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:34 schreef .Neovo. het volgende:
En de interesses die ik heb zullen andere juist weer niks vinden. Denk ik.
Ik weet ze niet eens op te noemen, zo weinig is het.
Je gaat sporten, je gaat uit, je zit op dansen (?) je vind auto's leuk.....?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:34 schreef .Neovo. het volgende:
En de interesses die ik heb zullen andere juist weer niks vinden. Denk ik.
Ik weet ze niet eens op te noemen, zo weinig is het.
Nee.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:36 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je de burgerbak ingerolen en de Auwdi gehouwen?
computersquote:
jammerquote:
Wat leuk, dat had ik niet achter je gezocht!quote:
die eerste 3 kunnen al meer dan voldoende zijn. Alleen bij het onderwerp vrouwen moet je wel uitkijken, die delen vrienden niet zo makkelijkquote:
Nou Neovo, dit is je kans.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:03 schreef Paladijn het volgende:
Voor de liefhebbers, er is nog een carbagerun startplek vrijgekomen
ja?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef densmee het volgende:
[..]
die eerste 3 kunnen al meer dan voldoende zijn. Alleen bij het onderwerp vrouwen moet je wel uitkijken, die delen vrienden niet zo makkelijk
Dat moet je dus wel met (meebetalende) vriendjes doen!quote:
Ah jammer.. en zo gauw kun je niemand anders vinden eventueel?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:13 schreef Paladijn het volgende:
Euh nee... kregen een mailtje van een paar gasten die de afgelopen twee jaar ook meereden, die gaan niet mee om persoonlijke redenen.
1,3 en 4quote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je gaat sporten, je gaat uit, je zit op dansen (?) je vind auto's leuk.....?
ga een keer met andere mensen op stap, in het cafe ontmoet je ook altijd weer andere mensen, misschien nog wel eenvoudiger door de alcoholquote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
1,3 en 4
Uitgaan doe ik amper tot niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of een dashcam aanschaffen?
[ Bericht 29% gewijzigd door Paladijn op 27-05-2013 23:57:00 ]Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
De kleur vind ik wel OK ...quote:Op maandag 27 mei 2013 10:52 schreef Alfisti het volgende:
Dit wil ik nog wel een keerals tegenhanger voor de burger-bakken van sLipje en Duvelke
[ afbeelding ]
Troost het je als ik zeg dat jij zo te lezen in je uppie al meer een sociaal leven hebt dan ik ?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:06 schreef .Neovo. het volgende:
Trouwens, ik heb laatst een gesprek gehad met de lerares van de dansschool. Die vroeg me hoe mijn weekend was.
Ik heb haar verteld dat ik zaterdagmiddag in de auto ben gestapt met verstand op nul en ging rijden. Ik zag wel waar ik uitkwam. Uiteindelijk een halve dag alleen op pad geweest. Op haar vraag of ik veel vrienden had was mijn antwoord lekker kort: "Niet meer".
Ze maakte zich daar wel wat zorgen over, omdat ik de laatste tijd dus wat eenzamer ben (volgens haar, klopt ook wel). Dat zag ze wel, aangezien ik veel stiller was dan anders en ik niet meer "straalde". Ook aangezien ik bijna alles alleen doe. Sporten, dagjes weg, doe ik vaak alleen. Ik heb geen behoefte meer om dat met anderen te doen, aangezien die ook niet de behoefte hadden om met mij wat "leuks" te gaan doen.
Ze begreep wel dat ik er even "klaar" mee was, maar gaf wel aan dat ik moet gaan proberen om contact te leggen met nieuwe mensen. Ik gaf aan dat die tijd vanzelf wel komt. Ik red me de komende tijd wel.
Tuurlijk, ik ben ook wel eens in zo'n stemming dat ik dikke onzin uitkraam op fora. Maar er zijn ook zat momenten dat ik wel serieus kan zijn.
Er zullen vast wel meerderen van mijn leeftijd rondlopen die sociale horken zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Troost het je als ik zeg dat jij zo te lezen in je uppie al meer een sociaal leven hebt dan ik ?
En wat je vrienden betreft: zulke vrienden zou ik niet eens willen. Niet vanwege hun financiële situatie maar hoe ze er mee om gaan. Dus ik snap dat je daar even wat minder graag mee op trekt.
Inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef Paladijn het volgende:
Hoewel een DAF 66 aan schroot rijden inderdaad wel een persoonlijke omstandigheid is
De meeste "vrienden" zijn nu eenmaal zo. Ken ook heel veel mensen al redelijk lang wat onder gewone vrienden valt maar waar ik echt nergens voor vanuit ga.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Troost het je als ik zeg dat jij zo te lezen in je uppie al meer een sociaal leven hebt dan ik ?
En wat je vrienden betreft: zulke vrienden zou ik niet eens willen. Niet vanwege hun financiële situatie maar hoe ze er mee om gaan. Dus ik snap dat je daar even wat minder graag mee op trekt.
Ik maar 1 en dat is de ANWBquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
De meeste "vrienden" zijn nu eenmaal zo. Ken ook heel veel mensen al redelijk lang wat onder gewone vrienden valt maar waar ik echt nergens voor vanuit ga.
Leuk als ik ze zie, verjaardag, feestje, ouwehoeren. Maar als ik langs de weg sta en iemand nodig heb zijn er maar een paar die ik bel
ANW neequote:
Ik geloof dat het de klassieke Range Rover van Winston was, tijdens een vergelijkbaar evenementquote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef Paladijn het volgende:
Hoewel een DAF 66 aan schroot rijden inderdaad wel een persoonlijke omstandigheid is
Die staatquote:Op zondag 26 mei 2013 10:58 schreef Paladijn het volgende:
Dat was ook het eerste wat ik dacht bij die kleur
Dingest: hoe staat het met jullie CR mobiel?
en wanneer is de introdag eigenlijk? Misschien kom ik wel even buurten
quote:
Ik heb vernomen dat de babbiej er morgen aan zit te komen; ik vond je al zo verdacht stil vanmorgen.quote:
Uhh! Goeie vraag. Willen er mensen onderweg nog afspreken? Misschien ergens bij de grens?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef daNpy het volgende:
Wie organiseert de Ring meet verder?
Afspreek plekken, tijden etc.
Komen er mensen op de motor ja of nee?
Gaat prima hoor, hier!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:47 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vernomen dat de babbiej er morgen aan zit te komen; ik vond je al zo verdacht stil vanmorgen.
Succes Duvelke!
Ik ga zaterdags, RCN kijken en nieuwe remblokken monteren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhh! Goeie vraag. Willen er mensen onderweg nog afspreken? Misschien ergens bij de grens?
En uiteraard ook nog even een afspreekplek bij de Ring zelf maken, zodat de mensen die onderweg niet aanhaken daar kunnen aanhaken, heb jij nog suggesties?
En ik kom in ieder geval niet op de brommert.
Ik kan dat stuk bij de B410 niet vinden, bedoel je anders hier?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ga zaterdags, RCN kijken en nieuwe remblokken monteren.
Zondags kom ik direct naar de Ring, wij slapen in Bonn bij vrienden (en anders vlakbij de Ring).
Brünnchen is de makkelijkste plek om af te spreken. De "grote asfaltvlakte" langs de B410.
Daar kan ik ook fatsoenlijk afladen. Je kan er naar Wippermann, hohe Acht en de Karoussel lopen, alsmede naar Pflantzgarten.
Hatzenbach is ook wel leuk om te kijken en natuurlijk Adenauer Forst. Daar moet je wel wat tijd voor uit trekken want dat is ff (bergop!) lopen.
Is een optie. Maar het lijkt me het leukste om er zelf heen te rijden (al dan niet in een groep)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:32 schreef Anne het volgende:
Je bent niet de enige die uit Friesland komt hoor. Als je slim bent spreek je met hen af.
Ja, moest B412 zijn. Dacht er nog aan toen ik wegliep van de PC.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan dat stuk bij de B410 niet vinden, bedoel je anders hier?
http://goo.gl/maps/DlP3L
Voor de rest misschien een goed plan om in Venlo af te spreken? Of ligt dat juist niet op de route?
http://goo.gl/maps/xfGG1
400 maar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef .Neovo. het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik ga.. Hangt er van af hoelaat het "feestje" begint. Dan kan ik daar rekening mee houden ivm reistijd. Wil wel in m'n eigen auto er heen natuurlijk
![]()
Ik ben ook nog nooit in die regio geweest en weet dus ook niet waar al die plekken precies zitten. Maar dat moet met de navigatie wel te vinden zijn.
Ik kom er nog op terug.
Die maps link die Anne net plaatste, dat is voor mij 400km rijden. Maakt niet uit als ik bij Venlo over de grens ga of bij Arnhem, afstand blijft hetzelfde.
Normandie staat bij ons ook nog op de planning, maar eerst Provencequote:
Myaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:03 schreef densmee het volgende:
bij dit filmpje kon ik een kleine glimlach toch niet onderdrukken
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_naar_beneden.html
Jeuzes, dat is ook maar net goed gegaanquote:
voor mij is het 427 volgens mijn telefoon, vanmiddag kreeg ik 400 te zien op google Maps. Beetje vaag.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
400 maar?Voor mij is het 433 tot de ingang.
Wij komen vanuit Cochem gezien we daar een hotelletje hebben geboekt
Waar? Ik moet nog een kartelaar hebben en een meedraaiend center mc2 dit spul lijkt niet duur..quote:
bij hogetexquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waar? Ik moet. Nog een kartelaar hebben en een meedraaiend center mc2 dit spullijkt niet duur..
Ja, en dat is te merken in de bocht.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:57 schreef Duvel het volgende:
Dat is ook lekker in de buurtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
400 maar?Voor mij is het 433 tot de ingang.
Wij komen vanuit Cochem gezien we daar een hotelletje hebben geboekt
ga dan lekker in Roompot zitten, heb je voor 99 euri een heel 6 persoons hutjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is ook lekker in de buurt
Mooi stadje ook!
Het heeft gewerkt! Om 18:50 is onze dochter Noor geboren!quote:
Voor hoeveel nachten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef lipje het volgende:
[..]
ga dan lekker in Roompot zitten, heb je voor 99 euri een heel 6 persoons hutje
van harte proficiatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het heeft gewerkt! Om 18:50 is onze dochter Noor geboren!
90 is al vrij veel, hotels zijn niet zo duur in Duitsland. We zitten er voor 75 inclusief ontbijt inquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Voor hoeveel nachten?
In Duitsland heb je met zijn 2en ook een hotelkamer voor 90,- per nacht.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ! Alles goed met kind/moeder/vader ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
idd, word je niet blij vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:32 schreef densmee het volgende:
Slechtemorgen ondertussen wat een tyfus weer
Ik neem aan dat zoiets goed is?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb morgen mijn functioneringsgesprek. En ik ben de enige die hem met twee teamleiders heeft.
Dat geld alleen voor cadeautjes kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef Anne het volgende:
Je weet dat als vrouwen zeggen dat ze iets niet willen, ze het juist wel willen eh?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat geld alleen voor cadeautjes kan ik je vertellen.
Zou die verklaring stand houden voor de rechter als ik een vrouw verkracht heb ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef Anne het volgende:
Je weet dat als vrouwen zeggen dat ze iets niet willen, ze het juist wel willen eh?
Zie mijn tip:quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zou die verklaring stand houden voor de rechter als ik een vrouw verkracht heb ?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat geld alleen voor cadeautjes kan ik je vertellen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:50 schreef 2cv het volgende:
Maarruh, is het dan geen cadeautje als ze er zwanger van wordt ?![]()
daar gaat je nachtrustquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
of als je kinderen krijgt of een huis gekocht hebtquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef 2cv het volgende:
Die toeslag kan je halen bij het UWV als je inkomen onder het sociaal minimum ligt.
Wellicht. Maar dat sociale minimum was in dit geval van toepassing.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef lipje het volgende:
[..]
of als je kinderen krijgt of een huis gekocht hebt
Toeslag!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef lipje het volgende:
[..]
of als je kinderen krijgt of een huis gekocht hebt
die geef jij wel uit aan pampers, nutrilon en kleertjesquote:
Van roestige BX'en kan een kind niet eten!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef lipje het volgende:
[..]
die geef jij wel uit aan pampers, nutrilon en kleertjes
die kan je alleen maar schenken aan 2CV want als hij ze moet betalen komt het ook uit je portomonnaiequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Van roestige BX'en kan een kind niet eten!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef lipje het volgende:
[..]
die kan je alleen maar schenken aan 2CV want als hij ze moet betalen komt het ook uit je portomonnaie
Als ik weer werk heb worden dat halve BX-en.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef lipje het volgende:
[..]
die kan je alleen maar schenken aan 2CV want als hij ze moet betalen komt het ook uit je portomonnaie
Heb je genoeg slijpschijven?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik weer werk heb worden dat halve BX-en.
Experienced that.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:36 schreef lipje het volgende:
Duvel, hoe is het nu met de slapeloze/gebroken nachten?
Aangifte doen vanmiddag!quote:pak lekker vanmiddag een paar uurtjes
"Help, m'n kind is gejatquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:58 schreef Anne het volgende:
Aangifte van wat?
Edit: De baby natuurlijk....
.
Teruggekropen vanwege het weerquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:52 schreef Maegrim het volgende:
[..]
"Help, m'n kind is gejat"
Nog gefeliciteerd Duvel
Dan kom ik niet langs vanavondquote:
Ik heb wel een kersenflapquote:
quote:
Daar komen ze mooi op tijd meequote:Op donderdag 30 mei 2013 18:42 schreef .Neovo. het volgende:
Ook geen taart hier.
Ik krijg net te horen dat ik toch naar het ziekenhuis moet komen voor mijn rug en voeten. Blijkbaar is het er nog slechter aan toe dan ik dacht..
Kut.
Naja ik ben er zelf maar achter aan gegaan, volgens de huisarts (quote:
"gewoon"steunzolen rogellen, heb ik ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:10 schreef Anne het volgende:
Ik ben trouwens nooit zo'n fan van steunzooltjes..
Da's niet het oplossen van de oorzaak. Beter passen ze je houding gewoon aan..
Bij mij zouden steunzooltjes ook helpen (ik loop met mijn rechtervoet scheef, waardoor mijn enkels scheef staan, mijn knie verkeerd buigt (waardoor mijn spieren té gespannen staan en er aan mijn knie wordt getrokken wat irriteert en door die irritatie heb ik soms een dikke knie vol vocht), mijn bekken altijd scheef staan en daardoor heb ik ook weer last van mijn rug, daardoor weer van mijn nek en daardoor weer van mijn hoofd...), maar ik moet 't ook gewoon op eigen voet (!) kunnen fiksen vindt mijn fysioknurftje.
Puntige knieën?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:10 schreef Anne het volgende:
Ik ben trouwens nooit zo'n fan van steunzooltjes..
Da's niet het oplossen van de oorzaak. Beter passen ze je houding gewoon aan..
Bij mij zouden steunzooltjes ook helpen (ik loop met mijn rechtervoet scheef, waardoor mijn enkels scheef staan, mijn knie verkeerd buigt (waardoor mijn spieren té gespannen staan en er aan mijn knie wordt getrokken wat irriteert en door die irritatie heb ik soms een dikke knie vol vocht), mijn bekken altijd scheef staan en daardoor heb ik ook weer last van mijn rug, daardoor weer van mijn nek en daardoor weer van mijn hoofd...), maar ik moet 't ook gewoon op eigen voet (!) kunnen fiksen vindt mijn fysioknurftje.
Je sport wel toch? Daarvan wordt je ook flink losser iig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:26 schreef .Neovo. het volgende:
De podotherapeut vroeg me ook om m'n voeten te ontspannen. Ik dacht dat ik dat al deed. Blijkbaar niet, er was geen beweging in te krijgen.. Na wat moeite had ik m'n voeten "ontspannen".
Het wordt wel vaker gezegd dat ik mijn lichaam niet onstpan, ook tijdens dansles. Eerlijk gezegd lukt me dat ook niet. Als ze dan mijn schouders naar beneden drukken en weer loslaten gaan ze mooi weer omhoog.. Het zit allemaal op slot. Zal wel deels stress zijn.
Ben al blij dat er naar gekeken gaat worden.
hoger dan z'n schenen kom je waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt hoor. Ik steek je zo neer met mijn knietjes, zó puntig.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Maegrim het volgende:
[..]
hoger dan z'n schenen kom je waarschijnlijk niet
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Maegrim het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Maegrim het volgende:
[..]
ja ik sport wel. Andere zat ik al helemaal vast.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je sport wel toch? Daarvan wordt je ook flink losser iig.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Maegrim het volgende:
[..]
zelfs zonder de afmetingen van daNpy te kennen
Barca heeft ook al jaren de zelfde inrichtingquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef Anne het volgende:
Die is al vaker voor Barca voorbij gekomen. Populair plaatje.
gefeliciteerd, mag je nu dan ook je internet inleveren?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef 2cv het volgende:
Joehoe, ik ga naar Attractiepark Slagharen !
ja en densmee zaagt m elke keer weer omquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef densmee het volgende:
[..]
Barca zit al jaren in de zelfde inrichting
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef lipje het volgende:
[..]
ja en densmee zaagt m elke keer weer om
Afgezaagde grappenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:54 schreef lipje het volgende:
[..]
ja en densmee zaagt m elke keer weer om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |