quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef Duvel het volgende:
De tering. Die burgerbak weegt "maar" 1177...
Hier niet.quote:
highfive.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:17 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hier niet.
Er is totaal geen motivatie meer. Alles loopt uitstel op. Ik ben gelukkig niet de enige.
Nog een paar weken en ik ben hier vanaf. Dan hoop ik alsnog een diploma te kunnen behalen, na al die kopzorgen die mijn stageplaats me al heeft gebracht.
Denk je dat alles makkelijk is als je dat diploma en een baan hebt?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:17 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hier niet.
Er is totaal geen motivatie meer. Alles loopt uitstel op. Ik ben gelukkig niet de enige.
Nog een paar weken en ik ben hier vanaf. Dan hoop ik alsnog een diploma te kunnen behalen, na al die kopzorgen die mijn stageplaats me al heeft gebracht.
Nee, dat absoluut niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Denk je dat alles makkelijk is als je dat diploma en een baan hebt?
Ik wou dat dat kon tenminste. Wat hierboven staat is voor mij niet eens van toepassing.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:11 schreef Barcaconia het volgende:
Geen verplichtingen, doordeweeks 's avonds zuipen, laat slapen, als je geen zin hebt lekker uitslapen. Heerlijk leven
Nouja, je hoeft niet uit te gaan om lol te hebben, met vrienden gaan zitten is natuurlijk ook een leuker tijdverdrijf dan thuis zitten.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:34 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben dus zo'n "student" die door andere studenten als loser zou worden gezien. Omdat ik nooit uitslaap, nooit uitga, nooit tot laat opblijf, enz.
Klein probleempje. Het loopt de laatste tijd (alweer) niet zo goed tussen ons, dus kan ik daar ook niet even gezellig gaan zitten.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nouja, je hoeft niet uit te gaan om lol te hebben, met vrienden gaan zitten is natuurlijk ook een leuker tijdverdrijf dan thuis zitten.
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:51 schreef Anne het volgende:
Noem eens een voorbeeld, want dit is te vaag voor woorden.
Ik begrijp je niet, leg eens uit.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
Gelukkig heb je ons nog![]()
Wij begrijpen jouw domme opmerkingen wel omdat we super intelligent zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |