Nou Neovo, dit is je kans.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:03 schreef Paladijn het volgende:
Voor de liefhebbers, er is nog een carbagerun startplek vrijgekomen
ja?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef densmee het volgende:
[..]
die eerste 3 kunnen al meer dan voldoende zijn. Alleen bij het onderwerp vrouwen moet je wel uitkijken, die delen vrienden niet zo makkelijk
Dat moet je dus wel met (meebetalende) vriendjes doen!quote:
Ah jammer.. en zo gauw kun je niemand anders vinden eventueel?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:13 schreef Paladijn het volgende:
Euh nee... kregen een mailtje van een paar gasten die de afgelopen twee jaar ook meereden, die gaan niet mee om persoonlijke redenen.
1,3 en 4quote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je gaat sporten, je gaat uit, je zit op dansen (?) je vind auto's leuk.....?
ga een keer met andere mensen op stap, in het cafe ontmoet je ook altijd weer andere mensen, misschien nog wel eenvoudiger door de alcoholquote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
1,3 en 4
Uitgaan doe ik amper tot niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of een dashcam aanschaffen?
[ Bericht 29% gewijzigd door Paladijn op 27-05-2013 23:57:00 ]Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
De kleur vind ik wel OK ...quote:Op maandag 27 mei 2013 10:52 schreef Alfisti het volgende:
Dit wil ik nog wel een keerals tegenhanger voor de burger-bakken van sLipje en Duvelke
[ afbeelding ]
Troost het je als ik zeg dat jij zo te lezen in je uppie al meer een sociaal leven hebt dan ik ?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:06 schreef .Neovo. het volgende:
Trouwens, ik heb laatst een gesprek gehad met de lerares van de dansschool. Die vroeg me hoe mijn weekend was.
Ik heb haar verteld dat ik zaterdagmiddag in de auto ben gestapt met verstand op nul en ging rijden. Ik zag wel waar ik uitkwam. Uiteindelijk een halve dag alleen op pad geweest. Op haar vraag of ik veel vrienden had was mijn antwoord lekker kort: "Niet meer".
Ze maakte zich daar wel wat zorgen over, omdat ik de laatste tijd dus wat eenzamer ben (volgens haar, klopt ook wel). Dat zag ze wel, aangezien ik veel stiller was dan anders en ik niet meer "straalde". Ook aangezien ik bijna alles alleen doe. Sporten, dagjes weg, doe ik vaak alleen. Ik heb geen behoefte meer om dat met anderen te doen, aangezien die ook niet de behoefte hadden om met mij wat "leuks" te gaan doen.
Ze begreep wel dat ik er even "klaar" mee was, maar gaf wel aan dat ik moet gaan proberen om contact te leggen met nieuwe mensen. Ik gaf aan dat die tijd vanzelf wel komt. Ik red me de komende tijd wel.
Tuurlijk, ik ben ook wel eens in zo'n stemming dat ik dikke onzin uitkraam op fora. Maar er zijn ook zat momenten dat ik wel serieus kan zijn.
Er zullen vast wel meerderen van mijn leeftijd rondlopen die sociale horken zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Troost het je als ik zeg dat jij zo te lezen in je uppie al meer een sociaal leven hebt dan ik ?
En wat je vrienden betreft: zulke vrienden zou ik niet eens willen. Niet vanwege hun financiële situatie maar hoe ze er mee om gaan. Dus ik snap dat je daar even wat minder graag mee op trekt.
Inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef Paladijn het volgende:
Hoewel een DAF 66 aan schroot rijden inderdaad wel een persoonlijke omstandigheid is
De meeste "vrienden" zijn nu eenmaal zo. Ken ook heel veel mensen al redelijk lang wat onder gewone vrienden valt maar waar ik echt nergens voor vanuit ga.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Troost het je als ik zeg dat jij zo te lezen in je uppie al meer een sociaal leven hebt dan ik ?
En wat je vrienden betreft: zulke vrienden zou ik niet eens willen. Niet vanwege hun financiële situatie maar hoe ze er mee om gaan. Dus ik snap dat je daar even wat minder graag mee op trekt.
Ik maar 1 en dat is de ANWBquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
De meeste "vrienden" zijn nu eenmaal zo. Ken ook heel veel mensen al redelijk lang wat onder gewone vrienden valt maar waar ik echt nergens voor vanuit ga.
Leuk als ik ze zie, verjaardag, feestje, ouwehoeren. Maar als ik langs de weg sta en iemand nodig heb zijn er maar een paar die ik bel
ANW neequote:
Ik geloof dat het de klassieke Range Rover van Winston was, tijdens een vergelijkbaar evenementquote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef Paladijn het volgende:
Hoewel een DAF 66 aan schroot rijden inderdaad wel een persoonlijke omstandigheid is
Die staatquote:Op zondag 26 mei 2013 10:58 schreef Paladijn het volgende:
Dat was ook het eerste wat ik dacht bij die kleur
Dingest: hoe staat het met jullie CR mobiel?
en wanneer is de introdag eigenlijk? Misschien kom ik wel even buurten
quote:
Ik heb vernomen dat de babbiej er morgen aan zit te komen; ik vond je al zo verdacht stil vanmorgen.quote:
Uhh! Goeie vraag. Willen er mensen onderweg nog afspreken? Misschien ergens bij de grens?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef daNpy het volgende:
Wie organiseert de Ring meet verder?
Afspreek plekken, tijden etc.
Komen er mensen op de motor ja of nee?
Gaat prima hoor, hier!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:47 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vernomen dat de babbiej er morgen aan zit te komen; ik vond je al zo verdacht stil vanmorgen.
Succes Duvelke!
Ik ga zaterdags, RCN kijken en nieuwe remblokken monteren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhh! Goeie vraag. Willen er mensen onderweg nog afspreken? Misschien ergens bij de grens?
En uiteraard ook nog even een afspreekplek bij de Ring zelf maken, zodat de mensen die onderweg niet aanhaken daar kunnen aanhaken, heb jij nog suggesties?
En ik kom in ieder geval niet op de brommert.
Ik kan dat stuk bij de B410 niet vinden, bedoel je anders hier?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ga zaterdags, RCN kijken en nieuwe remblokken monteren.
Zondags kom ik direct naar de Ring, wij slapen in Bonn bij vrienden (en anders vlakbij de Ring).
Brünnchen is de makkelijkste plek om af te spreken. De "grote asfaltvlakte" langs de B410.
Daar kan ik ook fatsoenlijk afladen. Je kan er naar Wippermann, hohe Acht en de Karoussel lopen, alsmede naar Pflantzgarten.
Hatzenbach is ook wel leuk om te kijken en natuurlijk Adenauer Forst. Daar moet je wel wat tijd voor uit trekken want dat is ff (bergop!) lopen.
Is een optie. Maar het lijkt me het leukste om er zelf heen te rijden (al dan niet in een groep)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:32 schreef Anne het volgende:
Je bent niet de enige die uit Friesland komt hoor. Als je slim bent spreek je met hen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |