Inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef Paladijn het volgende:
Hoewel een DAF 66 aan schroot rijden inderdaad wel een persoonlijke omstandigheid is
De meeste "vrienden" zijn nu eenmaal zo. Ken ook heel veel mensen al redelijk lang wat onder gewone vrienden valt maar waar ik echt nergens voor vanuit ga.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Troost het je als ik zeg dat jij zo te lezen in je uppie al meer een sociaal leven hebt dan ik ?
En wat je vrienden betreft: zulke vrienden zou ik niet eens willen. Niet vanwege hun financiële situatie maar hoe ze er mee om gaan. Dus ik snap dat je daar even wat minder graag mee op trekt.
Ik maar 1 en dat is de ANWBquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
De meeste "vrienden" zijn nu eenmaal zo. Ken ook heel veel mensen al redelijk lang wat onder gewone vrienden valt maar waar ik echt nergens voor vanuit ga.
Leuk als ik ze zie, verjaardag, feestje, ouwehoeren. Maar als ik langs de weg sta en iemand nodig heb zijn er maar een paar die ik bel
ANW neequote:
Ik geloof dat het de klassieke Range Rover van Winston was, tijdens een vergelijkbaar evenementquote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef Paladijn het volgende:
Hoewel een DAF 66 aan schroot rijden inderdaad wel een persoonlijke omstandigheid is
Die staatquote:Op zondag 26 mei 2013 10:58 schreef Paladijn het volgende:
Dat was ook het eerste wat ik dacht bij die kleur
Dingest: hoe staat het met jullie CR mobiel?
en wanneer is de introdag eigenlijk? Misschien kom ik wel even buurten
quote:
Ik heb vernomen dat de babbiej er morgen aan zit te komen; ik vond je al zo verdacht stil vanmorgen.quote:
Uhh! Goeie vraag. Willen er mensen onderweg nog afspreken? Misschien ergens bij de grens?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef daNpy het volgende:
Wie organiseert de Ring meet verder?
Afspreek plekken, tijden etc.
Komen er mensen op de motor ja of nee?
Gaat prima hoor, hier!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:47 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vernomen dat de babbiej er morgen aan zit te komen; ik vond je al zo verdacht stil vanmorgen.
Succes Duvelke!
Ik ga zaterdags, RCN kijken en nieuwe remblokken monteren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhh! Goeie vraag. Willen er mensen onderweg nog afspreken? Misschien ergens bij de grens?
En uiteraard ook nog even een afspreekplek bij de Ring zelf maken, zodat de mensen die onderweg niet aanhaken daar kunnen aanhaken, heb jij nog suggesties?
En ik kom in ieder geval niet op de brommert.
Ik kan dat stuk bij de B410 niet vinden, bedoel je anders hier?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ga zaterdags, RCN kijken en nieuwe remblokken monteren.
Zondags kom ik direct naar de Ring, wij slapen in Bonn bij vrienden (en anders vlakbij de Ring).
Brünnchen is de makkelijkste plek om af te spreken. De "grote asfaltvlakte" langs de B410.
Daar kan ik ook fatsoenlijk afladen. Je kan er naar Wippermann, hohe Acht en de Karoussel lopen, alsmede naar Pflantzgarten.
Hatzenbach is ook wel leuk om te kijken en natuurlijk Adenauer Forst. Daar moet je wel wat tijd voor uit trekken want dat is ff (bergop!) lopen.
Is een optie. Maar het lijkt me het leukste om er zelf heen te rijden (al dan niet in een groep)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:32 schreef Anne het volgende:
Je bent niet de enige die uit Friesland komt hoor. Als je slim bent spreek je met hen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |