Net heerlijk gecabrioot. 14:15 gekapt op het werk en goan met die banaanquote:
Ik probeerde hem alleen een hart onder de riem te steken eigenlijkquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik probeerde hem alleen een hart onder de riem te steken eigenlijkGeen rare vragen stellen verder
- Aanschaf van nieuwe spullen (troep) wat 1 keer gebruikt gaat worden en vervolgens bij het afval. Daar zeg ik wat van, omdat ze altijd geld te kort hebben. Maar dan willen ze er niks van weten.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:51 schreef Anne het volgende:
Noem eens een voorbeeld, want dit is te vaag voor woorden.
Waarom denk dat ik op FOK! zit ?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
Gelukkig heb je ons nog![]()
Wij begrijpen jouw domme opmerkingen wel omdat we super intelligent zijn
Ik moet ze vaak wel vertellen dat ze op hun centen moeten passen jaquote:Op maandag 27 mei 2013 16:04 schreef Anne het volgende:
Even een dingetje: Je bent hun vriend toch? Want je komt over als een moederfiguur.
Dream on.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hierna ga ik HBO doen, hoop dat het niveau daar wel wat hoger ligt.
Mijn toekomst, wat doe jequote:
Ze willen best wel zuiniger met geld omgaan, maar het lukt ze maar niet. Op den duur houdt het voor mij ook gewoon op en redden ze zich maar.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:11 schreef Anne het volgende:
Ik denk niet dat je dat moet.
En aangezien ze er toch geen waarde aan hechten is het ook nog eens nutteloos, vind je niet?
Ik heb ook een vriendin die steeds in de schulden zit en alles uitgeeft aan kleren. Moet ze lekker zelf weten, ze plukt gelukkig niet van mijn bankrekening, dus /care.
Ik schop wat realisme in je dromerige reet.quote:
Dat had ik ook wel doorquote:Op maandag 27 mei 2013 16:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik schop wat realisme in je dromerige reet.
Niet jouw leven, niet jouw portemonnee. Ik heb een mening over iedereen maar je ziet mij niet vlug mijn vrienden corrigeren, ze moeten zelf weten wat ze doen. Hooguit zal ik mijn mening geven als er naar gevraagd wordt.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:15 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mijn toekomst, wat doe je
[..]
Ze willen best wel zuiniger met geld omgaan, maar het lukt ze maar niet. Op den duur houdt het voor mij ook gewoon op en redden ze zich maar.
In het begin wou ik ze daar nog wel advies in geven, maar nu heb ik zoiets van: "Fuck it"
Iedereen op fok heeft universiteit gehad en is cum laude geslaagd, weet je tochquote:Op maandag 27 mei 2013 16:23 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel door. Maar als ik hier wat rondvraag hoor ik wel dat het niveau ietsjes hoger is dan op het mbo. En trouwens, niemand wil meer een MBO'er hebben. Helaasch.
Met "hier" bedoelde ik "mijn omgeving" . Maar daar kan FOK! net zo goed bijquote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Iedereen op fok heeft universiteit gehad en is cum laude geslaagd, weet je toch
Ze zien vanzelf wel een keer in dat ze moeten kappen met geld uit te geven aan onzin. Aangezien ze toch zo snel mogelijk het huis uit willenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niet jouw leven, niet jouw portemonnee. Ik heb een mening over iedereen maar je ziet mij niet vlug mijn vrienden corrigeren, ze moeten zelf weten wat ze doen. Hooguit zal ik mijn mening geven als er naar gevraagd wordt.
Misschien toch maar door laten gaanquote:Op maandag 27 mei 2013 10:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Eigenhandig de crisis oplossen, geld moet rollen
Als je een huis koopt rolt je geld ookquote:Op maandag 27 mei 2013 16:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ze zien vanzelf wel een keer in dat ze moeten kappen met geld uit te geven aan onzin. Aangezien ze toch zo snel mogelijk het huis uit willen.
Alhoewel.
[..]
Ik heb geen uni, you insensitive clod.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En een penis van 35cmquote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Minstens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |