SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
it didnt.quote:
(OF, jullie krijgen gewoon geen pics.)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Wauw, ik ben nog van de oude garde die hier haast niet meer zijn (mstr, RacerDKB, Dionysiou, Kadooosh, etc) en zocht alleen op TaoBao voor die kleding enzo, maar Aliexpress is ook best mooi
http://www.aliexpress.com(...)Value/544749247.html
Polyester in plaats van zijde maar alsnog zo goedkoop met gratis shipping, wtf![]()
![]()
Zie ik dat nou goed, 9 stropdassen voor 8 dollar?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Wauw, ik ben nog van de oude garde die hier haast niet meer zijn (mstr, RacerDKB, Dionysiou, Kadooosh, etc) en zocht alleen op TaoBao voor die kleding enzo, maar Aliexpress is ook best mooi
Polyester in plaats van zijde maar alsnog zo goedkoop met gratis shipping, wtf
Nee dus
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
nee ;pquote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zie ik dat nou goed, 9 stropdassen voor 8 dollar?
Nee dus
once you buy one set, you will get one tie+one pair cufflink+ one tie pin+one hankie +one gift bag(without logo)+ one gift box (without logo)![]()
Dat is niet veel trouwens...quote:Op zondag 26 mei 2013 22:17 schreef lokpokken het volgende:
[..]
nee ;p
once you buy one set, you will get one tie+one pair cufflink+ one tie pin+one hankie +one gift bag(without logo)+ one gift box (without logo)YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Als in: niet veel geld voor zoveel?quote:
Dat dacht ik namelijk ook, zo'n complete set voor 6 euro met gratis verzending, mijn vorige das hier was 30 euro, al is die wel echt zijde.
Jammer dat die dasspeld niet meer 'in' is, vind dat zelf eigenlijk ook wel mooi staan.![]()
Niet veel geld idd, zit er zelf ook aan te denken 1 te bestellen nu...quote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Als in: niet veel geld voor zoveel?
Dat dacht ik namelijk ook, zo'n complete set voor 6 euro met gratis verzending, mijn vorige das hier was 30 euro, al is die wel echt zijde.
Jammer dat die dasspeld niet meer 'in' is, vind dat zelf eigenlijk ook wel mooi staan.
(maar ja, moet ik wel weer een account aanmaken, de zoveelste)
Die dasspeld is wel ontzettend handig! Fuck fashion
Je weet alleen helaas de kwaliteit niet hea van zulke dassen.YouTube
Ja, de kwaliteit is het enige wat mij ook wat tegenhoudt, en daarnaast nog nooit op AliExpress besteld en zie dat het creditcard-only is, moet ik weer gaan kloten met mijn Neteller-kaart.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet veel geld idd, zit er zelf ook aan te denken 1 te bestellen nu...
(maar ja, moet ik wel weer een account aanmaken, de zoveelste)
Die dasspeld is wel ontzettend handig! Fuck fashion
Je weet alleen helaas de kwaliteit niet hea van zulke dassen.
Alsnog is 6 euro voor zo'n set echt weinig, als de kwaliteit kut is heb je in ieder geval een party-das
Of als je geluk hebt heb je hem net voor vaderdag en kan je hem met de giftbag weggeven![]()
![]()
Ik bestel de laatste tijd alles op AliExpress, de verkoper krijgt pas z'n geld als het pakketje aangekomen is. Je ontvangt vaak een tracking code, ook als je order maar 5 euro is.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, de kwaliteit is het enige wat mij ook wat tegenhoudt, en daarnaast nog nooit op AliExpress besteld en zie dat het creditcard-only is, moet ik weer gaan kloten met mijn Neteller-kaart.
Alsnog is 6 euro voor zo'n set echt weinig, als de kwaliteit kut is heb je in ieder geval een party-das
Of als je geluk hebt heb je hem net voor vaderdag en kan je hem met de giftbag weggeven![]()
Ik heb trouwens van de week ook een stropdas besteld (Of nou ja een skinny tie) bij BIC. Was eigenlijk ook een beetje omdat ik nieuwsgierig ben naar de kwaliteit aangezien ik ze toch niet elke dag draag maar zal vast wel een een keer goed uitkomen dat ik em dan heb liggen
.
![]()
Downstar was op TV (nouja zijn stem). Kan niet missen als ik het vergeleek met de reviews
't was wel op een niet nader te noemen kwaliteits zender
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Piet Paulusma deed het weer vanuit Deventah?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iets voor Piet, in HVNL zelf had hij zijn 3 seconden of fameals ik het goed heb.
Ik heb het blijkbaar fout
Zojuist deze even gekocht:
[ Bericht 26% gewijzigd door RobertNL op 26-05-2013 23:33:01 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Volgens mij zijn deze exact hetzelfde een stuk goedkoper te vinden onder het merk Muse op Ebay. T2021 chipset toch? Ik heb zelf een Topping TP22. Briljant ding.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef RobertNL het volgende:
Iets voor Piet, in HVNL zelf had hij zijn 3 seconden of fameals ik het goed heb.
Ik heb het blijkbaar fout
Zojuist deze even gekocht:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben er nog wel! (mstr)quote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Polyester in plaats van zijde maar alsnog zo goedkoop met gratis shipping, wtf![]()
![]()
Kan hem zo even niet goedkoper vinden met T2021 chipset, of ik zoek niet goedquote:Op maandag 27 mei 2013 11:08 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deze exact hetzelfde een stuk goedkoper te vinden onder het merk Muse op Ebay. T2021 chipset toch? Ik heb zelf een Topping TP22. Briljant ding.
[ afbeelding ]
Nouja ik had daar nog coins dus vandaar dat ik niet verder heb gezocht..MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hahah ik op tv, is goed mogelijk..
ik sta wel ergens tussen die paar duizend mensen bij het promotie feestje van eagles
Maar ik als omroeper, nee
EAGLES!
of trap ik nu te veel swolsche fans in dit topic tegen 't zere been? en worden mijn reviews voortaan afgekraakt
?
zal deze week eindelijk tijd hebben om eens te kijken naar de review van die HD wansview ip camera
[ Bericht 25% gewijzigd door Downstar op 27-05-2013 13:08:03 ]![]()
DHL of China Post?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:42 schreef Syphixx het volgende:
Shipment on hold BRUSSELS - BELGIUM
klootzakken
'k Moet zeggen, ik laat altijd via China Post versturen en buiten m'n allereerste China-tablet (februari 2012) nog nooit problemen gehad; hout vasthouden...![]()
Ik ben toe aan m'n tweede Great White Shark.
2 jaar geleden gekocht voor 13 euro, nu voor 20 euro...
Blijft voor mij vooralsnog de fijnste/mooiste voor het geld.
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ziet er wat smal uit voor jou pols, heb je van die dikke polsen of zijn die horloges zo klein?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:27 schreef Dromer het volgende:
Ik ben toe aan m'n tweede Great White Shark.
2 jaar geleden gekocht voor 13 euro, nu voor 20 euro...
Blijft voor mij vooralsnog de fijnste/mooiste voor het geld.
[ afbeelding ]![]()
Ik heb kolenschoppen.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ziet er wat smal uit voor jou pols, heb je van die dikke polsen of zijn die horloges zo klein?
Maar toch een schakel moeten verwijderen. (de meesten moeten er 2 of meer verwijderen bij een Shark btw)
Heb ook wel 's een horloge uit China gekocht dat gewoon niet paste en vervolgens via deze topicreeks doorverkocht.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
'k Wilde net zeggen! Ik heb 'em ook (zwart) maar draag 'em niet omdat 'ie veel te groot lijkt om m'n pols.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ja dhl... had geen andere keuzequote:Op maandag 27 mei 2013 13:54 schreef bartvangils het volgende:
[..]
DHL of China Post?
'k Moet zeggen, ik laat altijd via China Post versturen en buiten m'n allereerste China-tablet (februari 2012) nog nooit problemen gehad; hout vasthouden...![]()
![]()
Hoe kun je het makkelijkst en goedkoopst betalen op Aliexpress? Gezien je niet met PayPal kunt betalen...![]()
Poll: Shop je teveel/Heb je een verslaving met Chinese webshops?
• Ja! Help me!
• Nee, bestel alleen het nodige.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
hoe kan je dit nu hier typen ik als Zwolle fan bekijk het positief sws weer 6 punten!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:56 schreef Downstar het volgende:
Hahah ik op tv, is goed mogelijk..
ik sta wel ergens tussen die paar duizend mensen bij het promotie feestje van eagles
Maar ik als omroeper, nee
EAGLES!
of trap ik nu te veel swolsche fans in dit topic tegen 't zere been? en worden mijn reviews voortaan afgekraakt
?
zal deze week eindelijk tijd hebben om eens te kijken naar de review van die HD wansview ip cameraBAM dit is 3KB![]()
Heeft 1 van jullie ooit DHL stickers besteld?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik mis de optie "ja maar ik heb geen hulp nodig"quote:Op maandag 27 mei 2013 17:43 schreef wihehin het volgende:
• Ja! Help me!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
![]()
Zag dat je die gratis kon krijgen, maar weet niet waar en of het mogelijk is in NL.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:02 schreef bobbernaut het volgende:
Heeft 1 van jullie ooit DHL stickers besteld?![]()
Ik ben degene die op 'poep' heeft gestemd.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:43 schreef wihehin het volgende:
• Ja! Help me!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Enik heb heul geen problemen met chinashoppen.
Oeh... en http://extra-nl-nl.forum.(...)umbrella_ultra_flat/ wilde 'em laatst meepikken, maar toen dacht ik nog dat ik genoeg paraplu's had liggen (was wel rap uitverkocht). Dat was ook wel zo, maar eentje is niet inklapbaar, een ander die dat wel is, daar rutscht dan meteen een deel tussenuit en gisteren heb ik de andere inklapbare naar de plu-hemel geholpen. Maar nu was 'ie er toch weer (tnx for zhe tip RobertNL), dus eentje meegepikt. Is wel een vriendelijk formaat om altijd in een tas/koffer te hebben. Natuurlijk kon ik het niet te laten ook eens in China te kijken voor iets soortgelijks maar dan baziger en dat was natuurlijk wel te vinden... http://www.ebay.nl/itm/171025418286 .![]()
Looks pretty darn good 'n solid I'd say. Zeker met double canopy dat de wind binnenin breekt en 'ie niet binnenstebuiten klapt.Zal me benieuwen, hopelijk een goede assessment gemaakt.
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 27-05-2013 18:14:08 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja daarom, op YT zie je dat ze die blanco stickers gewoon gratis krijgen etc, maar ik kan het op de Nederlandse pagina niet vindenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Zag dat je die gratis kon krijgen, maar weet niet waar en of het mogelijk is in NL.
Iemand ooit markers uit China gehaald?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Haal die gewoon van je werk/school!quote:Op maandag 27 mei 2013 18:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja daarom, op YT zie je dat ze die blanco stickers gewoon gratis krijgen etc, maar ik kan het op de Nederlandse pagina niet vinden
Iemand ooit markers uit China gehaald?![]()
![]()
Mja daar hebben ze niet die ik zoekquote:
Ik bedoel echt http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item53f92a38d4
Mja voor die prijs kan ik t niet laten!
http://www.ebay.com/itm/U(...)=item5d3a037a61#shId Voor als je 1 stuk wiltOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat zijn geen markers (lees:markeerstiften)!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mja daar hebben ze niet die ik zoek
Ik bedoel echt http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item53f92a38d4
Mja voor die prijs kan ik t niet laten!
http://www.ebay.com/itm/U(...)=item5d3a037a61#shId Voor als je 1 stuk wilt![]()
![]()
Mja mjaquote:Op maandag 27 mei 2013 19:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat zijn geen markers (lees:markeerstiften)!
Zo, efkes wat markers besteld, 7 euro voor 12 markers
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item53f92a38d4
Oh ze zijn van banggood!![]()
http://www.banggood.com/W(...)Pen-New-p-53723.html
Mja wat ik nu heb is een betere deal
[ Bericht 17% gewijzigd door bobbernaut op 27-05-2013 19:55:35 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wel een goede review bij banggoodquote:Op maandag 27 mei 2013 19:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mja mja
Zo, efkes wat markers besteld, 7 euro voor 12 markers
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item53f92a38d4
Oh ze zijn van banggood!![]()
http://www.banggood.com/W(...)Pen-New-p-53723.html
Mja wat ik nu heb is een betere deal(nee nee ik weet het, het zegt ook niet alles
)
![]()
quote:![]()
Kan jij wennen aan die tientallen webshops, AliExpress en alles of ben ik de enige die het vroeger makkelijker vond?![]()
![]()
Iemand had het gisteren over stropdassen.
Deze zijn wel tres chique.
http://de.eachbuyer.com/bekleidung/krawatten.html?price=9-![]()
Je kan goedkope stropdassen kopen bij ebay. Ik had 2 blauwe stropdassen gekocht voor $3,02. Ze kosten $1,51 per stuk.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef Miniem het volgende:
Iemand had het gisteren over stropdassen.
Deze zijn wel tres chique.
http://de.eachbuyer.com/bekleidung/krawatten.html?price=9-
http://www.ebay.com/sch/Ties-/15662/i.html?_sop=15&rt=nc&LH_BIN=1![]()
Maar dan heb je geen giftset..
.. en de kwaliteit zal er ook wel naar zijn.
Bij die Eachbuyer (daarvan worden altijd gare producten op Sparfreunde.com gespamdtrouwens) vind ik ze nou niet echt aantrekkelijke motieven/kleuren hebben. Tenzij die hierboven voor als je in pak op bezoek bij Wimlex gaat ofzo.
Dan vond ik die eerdere sets op AliExpress wat beter ogen.
Vroeger was alles beter.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:36 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]![]()
Kan jij wennen aan die tientallen webshops, AliExpress en alles of ben ik de enige die het vroeger makkelijker vond?
DX, FocalPrice en Jack.![]()
![]()
Jack is er nog steedsquote:Op maandag 27 mei 2013 23:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.
DX, FocalPrice en Jack.alleen iets meer legaal
Laatst nog een keer gesproken op QQ
Vroegâh toen Jack nog via de webcam trots zijn nieuwe gadgets liet zienquote:Op maandag 27 mei 2013 23:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.
DX, FocalPrice en Jack.
Goede tijden.![]()
Ik ben blij dat ik jou toch al nooit serieus in dit topic nam,quote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef Loll het volgende:
[..]
hoe kan je dit nu hier typen ik als Zwolle fan bekijk het positief sws weer 6 punten!![]()
![]()
![]()
Hebben jullie misschien een goede tip voor goede in-ear oortjes?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Niemand?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Hoe kun je het makkelijkst en goedkoopst betalen op Aliexpress? Gezien je niet met PayPal kunt betalen...![]()
Wat is je budgetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:36 schreef mrstylo het volgende:
Hebben jullie misschien een goede tip voor goede in-ear oortjes?:
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:47 schreef shiznuts het volgende:
OORDOPJES
Geluid is iets heel persoonlijks. Smaken en standaarden verschillen. Er is niet echt goed een vinger op te leggen wat goede oordopjes voor iemand zijn, dat hangt namelijk grotendeels af wat hun standaard en smaak is. Vergeet ook niet dat niet iedereen bereid is dezelfde hoeveelheid geld hieraan uit te geven. In dit overzicht proberen we in kaart te brengen wat je voor je geld kunt krijgen en waar je op moet letten.
Tip 1. Koop een Aziatisch merk. Deze merken hebben vakkennis in huis en doen zich niet voor als iets wat ze niet zijn. Ze weten kwaliteit af te leveren voor een lage prijs. Koop geen 'zooi' dat zich wel voordoet als iets anders. De makers ervan interesseren zich niet hoe hun oordopjes het kwalitatief doen en bij hen gaat het er alleen om dat het product heel wat lijkt.
Tip 2. Bepaal je budget. De beleving en kwaliteit van je oordopjes zijn sterk afhankelijk van hoeveel je bereid bent eraan uit te geven. In veel gevallen krijg je echter een hoop 'bang-for-buck'; kwaliteit voor je geld dus.
Tip 3. Bepaal je smaak. Welke muziekgenres luister je graag naar? Het heeft weinig zin om oordopjes te kopen die bekendstaan om hun goede kwaliteit op het gebied van bass, wanneer je voornamelijk luistert naar muziek waarbij het voornamelijk gaat om de emotie en de details, aangezien de bass nogal overheersend kan zijn en die emotie en details verdoft. Omgedraaid kan het natuurlijk zijn dat je graag opgaat in de housemuziek met vette bass en je oordopjes neemt die zich juist richten op de heldere tonen.
< $15
Onder de $15 moet je gaan kijken naar de Chinese merken zoals Kanen, XKDUN, Songqu en Sonun. Deze zijn op diverse Chinese webshops te vinden, enorm budget, maar weten vaak erg positief te verrassen voor dat geld. Zoeken doe je uiteraard door al die shops met http://chinaprices.us . Korting op artikelen van die webshops zijn vaak te achterhalen via www.retailmenot.com en www.tjoos.com . Ben je erg van de house/dubstep/electro dan is het misschien een goed idee te kijken naar de XKDUN CK-700. Deze blinken erg uit als het gaat om bass. De wat heldere tonen hebben de neiging wat schel te klinken, ze missen wat warmte, dus voor algemene pop en klassiek niet erg geschikt. Ze zijn echter spotgoedkoop. Een (prijs)klasse hoger vind je oordopjes van AWEI. Aan te bevelen zijn de ES800M en de ES900i bijvoorbeeld, die o.a. via www.mcbub.com en Ebay te verkrijgen zijn. Deze zijn zoals gezegd niet goedkoper dan de CK-700, maar wel een klasse beter en hoe! Aan de bovenkant van dit segment bevinden zich verder de SoundMAGIC PL11 en PL12.
$15> x >$25
In deze range wordt het echt leuk. We kunnen gaan kijken naar wat shops als www.mp4nation.net te bieden heeft. Brainwavz Alpha bijvoorbeeld zijn erg goede allrounders en blinken uit vanwege hun bass, die erg goed vertegenwoordigd is. Verder verkoopt MP4Nation ook SoundMAGICs in deze range die de moeite waard kunnen zijn (MP21, PL20, PL21, PL30). Kijken we naar de shop van www.lendmeurears.com vinden we onder $25 nog de Sunrise Aodia i100 en de ECCI PG100.
$25> x >$50
In deze categorie vinden we het hogere segment van Brainwavz: de M1, Beta's en de Pro-alpha's. Ook DUNU's DN-12 Trident is daarmee binnen handbereik en zo ook de SoundMAGIC E30 en E10. Van ECCI de PR200 en PR300. Met de kortingscoupon KLANGFUZZIS zijn tevens alle oordopjes bij www.xears.com voor een leuke prijs (alles ¤30, excl. verz.) te krijgen, weliswaar geen Chinese shop, maar de prijs/kwaliteit-verhouding ervan is iets dat we in Nederland verder niet kennen (uit eigen ervaring kan ik de XT2 Pro aanbevelen, goeie allrounder met fijne directe bass).
>$50
Nu ben je echt hardcore bezig! I'll run it down from the top. Met een retailprice van $169 staat bovenaan de Chinese oordopjestrap toch wel de Brainwavz B2. De dual balanced armature dopjes berusten op een andere technologie dan de meeste dopjes, namelijk 'balanced armature drivers' in plaats van 'dynamic drivers'. Dit levert een geweldige 'soundstage' op. Bij dit soort prijzen zie je vaak veel kwaliteit terug in details van het geluid en design/accessoires. Van Brainwavz hebben we verder nog de beroemde M2, die erg gewaardeerd is en zich groot houdt op bassgebied. Verder zijn er natuurlijk nog de M3 en de M4 (met of zonder microfoon). Daarnaast bevinden zich in dit segment onder andere de Sunrise Sw-Xcapes (Impressive Edition en de Xcited), de SoundMAGIC PL50 en de rest van de DUNU's (DN-16 Hephaes, DUNU DN-12 Trident en DUNU DN-11 Ares).
Lees voor je oordopjes koopt goed de gebruikerservaringen. Dit vertelt je hoe de oordopjes zijn georiënteerd (en dus voor welke genres ze erg geschikt zijn) en wat je ervan kunt verwachten.
Meepraten en inlezen over oordopjes kan onder andere op Head-fi.
Over Brainwavz specifiek kun je terecht op het forum van MP4Nation.
Tips over aanbiedingen en deals willen nog weleens komen van onze Spaanse vrienden hier.3vcard of neteller oid.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:58 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Je maar welke is het goedkoopst om aan te schaffen en het makkelijkst?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja, je had Dealextreme, FocalPrice en eBay.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.
DX, FocalPrice en Jack.
Niemand wist wat paypal was of hoe paypal werkte, want je had daarvoor toch een lastige creditcard voor nodig (Was niet waar en is dat nog steeds niet)
Daarbij dacht iedereen dat je opgelicht zou worden.
Vroeguuh![]()
Ik heb net een horloge binnen van Priceangels maar telkens stopt de seconde wijzer. DOA dus.Las ergens op priceangels dat ik het terug moet sturen als ik een vervanger wil hebben. Heeft iemand hier ervaring mee?
hoi![]()
Priceangels heeft nog steeds niet gereageerd op mn klacht, waar kan je klachten indienen van een verkeerd product?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus je hebt al een klacht ingediend maar ze reageren niet. En nu wil je weten waar je een klacht kan indienen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:54 schreef bobbernaut het volgende:
Priceangels heeft nog steeds niet gereageerd op mn klacht, waar kan je klachten indienen van een verkeerd product?![]()
klacht.nlquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:54 schreef bobbernaut het volgende:
Priceangels heeft nog steeds niet gereageerd op mn klacht, waar kan je klachten indienen van een verkeerd product?Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik weet niet of ik m wel goed heb ingedientquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:56 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Dus je hebt al een klacht ingediend maar ze reageren niet. En nu wil je weten waar je een klacht kan indienen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Misschien is dát toevallig de rede van de deal? :pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:03 schreef ericosman het volgende:
En dan krijg je je 1cent deal binnen :
[ afbeelding ]Heb je hem bij message of RMA replacement ingevoerd?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik m wel goed heb ingedient
Hallo, hier voor de Apple liefhebbers, een review van de Griffin Survivor case voor de iPad mini!
Prijs +/- $18.00
Link: http://www.eforchina.com/(...)Pad-mini--Black-.htm
1. Verpakking![]()
Goed stevig verpakt, met plastic er om heen (niet te zien overigens in foto maar was wel zo). Product geheel onbeschadigd binnengekregen.
2. Wat krijg je?
In het pakket zit 1 standaard voor de case, 1 siliconen laag en 1 hardcase die aansluit op de iPad met screenprotector laag.
3. Review
Deze case is eigenlijk perfect voor iedereen, vooral voor kinderen want die laten de dingen vaker vallen. Alle knoppen zijn beschermd en nog goed te gebruiken, het touch screen reageert supersnel en is nog makkelijk in één hand vast te houden.
Voordelen:
-Goede bescherming tegen barsten
-Standaard bij de iPad case, zodat je hem makkelijk rechtop kunt zetten
-Alle knoppen en ingangen beschermt tegen vuil
-Goede grip, je laat hem minder snel vallen
Nadelen
-Stofmagneet; de case trekt veel stof aan
-Camera bescherming; je moet steeds als je een foto wilt maken een silicoon laagje opzij houden
Conclusie: perfecte case vooral voor de brokkenpiloten die niet goed met hun spulletjes overweg kunnen
[ Bericht 38% gewijzigd door namemotion op 28-05-2013 11:10:54 ]![]()
Paypal saldo is weer terug op mijn rekeningNu een heli bestellen, wat is leuker vliegen eigenlijk, zo'n quad copter? Ik heb 30 euro te besteden ongeveer.
![]()
Een 30 euro quad is stabieler en noob-vriendelijker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef rene90 het volgende:
Paypal saldo is weer terug op mijn rekeningNu een heli bestellen, wat is leuker vliegen eigenlijk, zo'n quad copter? Ik heb 30 euro te besteden ongeveer.
http://www.banggood.com/U(...)dcopter-p-71838.html
![]()
Message, want bij RMA moet je m toch terugsturen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:30 schreef namemotion het volgende:
[..]
Misschien is dát toevallig de rede van de deal? :p
[..]
Heb je hem bij message of RMA replacement ingevoerd?
Ik vond het iig erg onduidelijk..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nexus 7 sleeve hoes - $0.05
Draadloze muis - $0.06
Earphone - $0.02
Doosje voor batterijen van de s3 - $0.03
Rond doosje om oortjes in te doen - $0.02
Ik wou nog wel meer kopen maar alles was om 09;02 al uitverkocht.
Inclusief verzending bij Aliexpress.
De actie begon om 09:00![]()
Nice ziet er goed uit, ik zal nog even verder kijken want die van banggood is pas 10 juni weer in stock, andere adviezen voor een quadcopter? Als er een keychain cam aan kan is dat wel extra grappig trouwens.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:46 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Een 30 euro quad is stabieler en noob-vriendelijker.http://www.banggood.com/U(...)dcopter-p-71838.html
![]()
http://www.aliexpress.com(...)romotionId=210039616
Hmm, voor 3 cent kan ik er vast wel iets leuks mee doen!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Die ik linkte is wel echt de one to have op het moment. Je kunt altijd de MK1 kopen, dat is dus de versie die hier vlak voor kwam. Je kunt bij Banggood sorteren op categorie, check dan quads en kijk welke de meeste en beste recensies hebben en je komt een heel eind.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nice ziet er goed uit, ik zal nog even verder kijken want die van banggood is pas 10 juni weer in stock, andere adviezen voor een quadcopter? Als er een keychain cam aan kan is dat wel extra grappig trouwens.![]()
Hoe koop je die carbon fiber? Ik kan geen kleur selecteren, maar er staat niet dat ie sold out is?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja de communicatiemiddelen op priceangels zijn ook niet de beste, ik heb vaker een message gestuurd maar daar wordt bijna nooit op gereageerd. RMA werkt beter, en dan gewoon uitleggen dat het product terugsturen veel te duur is. Meestal geven ze je een coupon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Message, want bij RMA moet je m toch terugsturen?
Ik vond het iig erg onduidelijk..![]()
Zal wel uitverkocht zijn ;pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe koop je die carbon fiber? Ik kan geen kleur selecteren, maar er staat niet dat ie sold out is?![]()
Onder de prijs staan van die vierkantjes met daarvoor color name. Als je erop klikt veranderd het plaatje naar de kleur carbon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe koop je die carbon fiber? Ik kan geen kleur selecteren, maar er staat niet dat ie sold out is?
Edit: laat maar, is al uitverkocht waarschijnlijk![]()
als de pagina geladen wordt zijn de kleuren even te selecteren, daarna niet meer (wordt grijs).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe koop je die carbon fiber? Ik kan geen kleur selecteren, maar er staat niet dat ie sold out is?
alle kleuren zijn dus uitverkocht![]()
AH oke, thanksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als de pagina geladen wordt zijn de kleuren even te selecteren, daarna niet meer (wordt grijs).
alle kleuren zijn dus uitverkochtThanks, ik ga t nu even proberenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:18 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ja de communicatiemiddelen op priceangels zijn ook niet de beste, ik heb vaker een message gestuurd maar daar wordt bijna nooit op gereageerd. RMA werkt beter, en dan gewoon uitleggen dat het product terugsturen veel te duur is. Meestal geven ze je een coupon.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ahh oke, helaas alleen bij banggood te koop maar als ik vanavond thuis ben zal ik even ebay afstruinen en eens wat gedetailleerder zoeken. Thanks in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:09 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Die ik linkte is wel echt de one to have op het moment. Je kunt altijd de MK1 kopen, dat is dus de versie die hier vlak voor kwam. Je kunt bij Banggood sorteren op categorie, check dan quads en kijk welke de meeste en beste recensies hebben en je komt een heel eind.![]()
Dealperfectquote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Vroegâh toen Jack nog via de webcam trots zijn nieuwe gadgets liet zien
Goede tijden.![]()
![]()
N67382584632XXX
(XXX zijn ook cijfers)
Weet iemand waar je die kan tracken? Gekregen van AHappyDeal en op USPS doet die het niet
[ Bericht 93% gewijzigd door wihehin op 28-05-2013 16:51:52 ]![]()
Ik denk dat het een tracking is van hun bedrijf dat de pakketjes regelt, dan zie je simpelweg dat het pakje is ingepakt en met de echte post mee isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:38 schreef wihehin het volgende:
N67382584632XXX
(XXX zijn ook cijfers)
Weet iemand waar je die kan tracken? Gekregen van AHappyDeal en op USPS doet die het niet![]()
Of had je specifiek gevraagd om een tracking en daarvoor ook geld gegeven?![]()
Heb de nieuwe versie besteld voor 43,70quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:09 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Die ik linkte is wel echt de one to have op het moment. Je kunt altijd de MK1 kopen, dat is dus de versie die hier vlak voor kwam. Je kunt bij Banggood sorteren op categorie, check dan quads en kijk welke de meeste en beste recensies hebben en je komt een heel eind.![]()
Nog even wachten dus.![]()
Werkt het ook niet via http://www.packagetrackr.com ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:38 schreef wihehin het volgende:
N67382584632XXX
(XXX zijn ook cijfers)
Weet iemand waar je die kan tracken? Gekregen van AHappyDeal en op USPS doet die het niet![]()
Packagetracker lijkt wel heel wat maar werkt altijd prut.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:34 schreef Wimpie100 het volgende:
[..]
Werkt het ook niet via http://www.packagetrackr.com ?
Je zou beter 17track kunnen gebruiken
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Boksbeugelperfect, heeft mijn hachje toch wel een aantal keer geredquote:![]()
Ik heb mijn gratis Corky fietsspiegel binnen![]()
![]()
Nee, niet extra betaald, was ook een product van een paar euroquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een tracking is van hun bedrijf dat de pakketjes regelt, dan zie je simpelweg dat het pakje is ingepakt en met de echte post mee is![]()
Of had je specifiek gevraagd om een tracking en daarvoor ook geld gegeven?Nee, ook niet. Denk dat het idd van het bedrijf zelf is (^)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:34 schreef Wimpie100 het volgende:
[..]
Werkt het ook niet via http://www.packagetrackr.com ?
Ik gebruik 17track en die kent hem ook niet![]()
Hallo, nieuw horloge besteld in Japan, maar betekend deze status nou dat ik sowieso invoerkosten moet gaan betalen of is er nog een kans dat hij er gewoon doorheen komt?![]()
![]()
hoeveel kostte het horloge? En als ik naar de tijd kijk is er niet een specifiek iets mee gebeurd want er zit maar een minuut tussen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:29 schreef Woelwater het volgende:
Hallo, nieuw horloge besteld in Japan, maar betekend deze status nou dat ik sowieso invoerkosten moet gaan betalen of is er nog een kans dat hij er gewoon doorheen komt?
[ afbeelding ]![]()
ongeveer 400, maar een andere van 700 heeft dezelfde status, dus zou leuk zijn als die er doorheen glipt, anders kan ik me vast op de klap gaan voorbereiden..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
hoeveel kostte het horloge? En als ik naar de tijd kijk is er niet een specifiek iets mee gebeurd want er zit maar een minuut tussen.
Heb al zat vanuit china besteld en 9 van de 10 keer ging dat gewoon goed.. heb enkel nooit een track-trace als deze gezien..![]()
ben dan maar zelf naar DHL geweest .. pakje gekregen na betaling van maar liefst 46 euro ! wtf !! komt erger en erger ... koop het dan beter hier gewoon
originele prijs : 120 euro
totaal: rond de 200![]()
tablet ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:18 schreef Syphixx het volgende:
ben dan maar zelf naar DHL geweest .. pakje gekregen na betaling van maar liefst 46 euro ! wtf !! komt erger en erger ... koop het dan beter hier gewoon
originele prijs : 120 euro
totaal: rond de 200![]()
Grote pakketjes met DHL laten shippen en dan piepen dat je gepakt wordt. Maar het was wel lekkah snel hier!![]()
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
T6J, een transmitterquote:6 dagenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:28 schreef neo2000 het volgende:
Grote pakketjes met DHL laten shippen en dan piepen dat je gepakt wordt. Maar het was wel lekkah snel hier!![]()
maar het was dan ook de énigste mogelijkheid.. anders zou ik absoluut GEEN koerierdienst gekozen hebben![]()
![]()
Ok, dat is snel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:31 schreef Syphixx het volgende:
[..]
T6J, een transmitter
[..]
6 dagen
maar het was dan ook de énigste mogelijkheid.. anders zou ik absoluut GEEN koerierdienst gekozen hebben![]()
Maar goed, je reageert iig niet erg pissed off, een indicatie dat je wist dat deze kans er in zat. Makes you a good sport anyways.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
ja sowieso payo payo van die gasten, ik dacht ja .. die kerel eeft 65 dollar opgezet dus misschien een euro of 15 a 20 goed np maar had al 30 betaald ervoor moet je dan nog eens 46 afkloppen ( geen idee waarop die prijzen gebaseerd zijn ) maar heb het al dus 't is inordequote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:39 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ok, dat is snel.![]()
Maar goed, je reageert iig niet erg pissed off, een indicatie dat je wist dat deze kans er in zat. Makes you a good sport anyways.
trouwens: woensdag besteld
en vrijdag stond er al: Shipment held - Available upon receipt of payment![]()
![]()
Met proxy doet die het wel, en downforeveryone geeft aan dat die het gewoon doet...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Downforeveryoneorjustme of ff een proxy gebruiken.![]()
doe eens via een privacy tabblad wat elke browser wel heeft. Misschien sta je in gelogd en is er iets met je account.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:59 schreef wihehin het volgende:
[..]
Met proxy doet die het wel, en downforeveryone geeft aan dat die het gewoon doet...![]()
even googlen op internettenopschool bijv. dan kan je kjiken of je het via een ander IP hem wel kan benaderen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:56 schreef wihehin het volgende:
Weet iemand hoe je kan zien of je IP-adres is geblokkeerd door een site? (in mijn geval BIC)![]()
Dat is het gekke, op mijn mobiel, tablet, vaders iPad doet die het allemaal niet (zolang die op onze wifi is verbonden)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
doe eens via een privacy tabblad wat elke browser wel heeft. Misschien sta je in gelogd en is er iets met je account.
De XS4ALL-meneer wist er ook al geen raad mee...![]()
![]()
Die doet het geweldig! Via hidemyass kon ik niet zoeken etc. Nu kan ik hiermee gewoon gaan bestellenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:16 schreef nodig het volgende:
[..]
even googlen op internettenopschool bijv. dan kan je kjiken of je het via een ander IP hem wel kan benaderen.
Thanks
[ Bericht 0% gewijzigd door wihehin op 28-05-2013 20:55:30 ]![]()
Als hij de prijs maar incl shipping vermeld. Anders gebruikt DHL de standaard tabel (en die is duuuuur)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja sowieso payo payo van die gasten, ik dacht ja .. die kerel eeft 65 dollar opgezet dus misschien een euro of 15 a 20 goed np maar had al 30 betaald ervoor moet je dan nog eens 46 afkloppen ( geen idee waarop die prijzen gebaseerd zijn ) maar heb het al dus 't is inorde
trouwens: woensdag besteld
en vrijdag stond er al: Shipment held - Available upon receipt of payment
Overigens; BangGood service is top! Vandaag contact gehad dat mijn pakketje terug was in China en ze hebben direct een nieuwe order aangemaakt die gaat worden verzonden.
Nu alleen nog even wachten op de 15$ shopcredit
ZO, RMA vezondenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Èn weer wat besteld bij BIC, houd maar niet op de laatste tijd;
Allerlei dingen die ik niet echt nodig heb maar leuk zijn om te hebben![]()
![]()
Zucht, 10M kabel uit UK is zoekgeraakt in post. Verkoper doet refund (dat deel op Ebay vernieuwd toevallig?)
Dus maar wéér opnieuw bestellen; hoevaak ik nu wel 10M video-kabel heb besteld![]()
Oh, en ik moet opzoek naar telefoonhoesje; ik durf m'n nieuwe gsm nauwelijks te gebruiken.![]()
![]()
Weet niet of bestellen zo slim is, de beheerder van de proxy kan jouw internetverkeer wel onderscheppen dacht ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:44 schreef wihehin het volgende:
[..]
Die doet het geweldig! Via hidemyass kon ik niet zoeken etc. Nu kan ik hiermee gewoon gaan bestellen
Thanks![]()
![]()
Hier is het dus goed fout. Pakket lijkt niet te zijn aangekomen bij BG. Wel in China aangekomen, maar daarna dus onbekend wat ermee is gebeurd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Overigens; BangGood service is top! Vandaag contact gehad dat mijn pakketje terug was in China en ze hebben direct een nieuwe order aangemaakt die gaat worden verzonden.
TNT is een onderzoek gestart. Enig idee wat de kans is op een vergoeding terwijl je niet verzekerd hebt verzonden?![]()
Had je geen track en trace waar je meer info van kan halen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:30 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Hier is het dus goed fout. Pakket lijkt niet te zijn aangekomen bij BG. Wel in China aangekomen, maar daarna dus onbekend wat ermee is gebeurd.
TNT is een onderzoek gestart. Enig idee wat de kans is op een vergoeding terwijl je niet verzekerd hebt verzonden?![]()
Status: Definitief Mancoquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Had je geen track en trace waar je meer info van kan halen?
Hopeloos verloren, aldus google.
2 mei verstuurd
9 mei in China aangekomen
29 mei nog steeds niet bij BG
Denk dat een Chinees het zat was dat Jiayu de G4 maar bleef uitstellen en dus maar genoegen heeft genomen met een "defecte" G3.![]()
Een batterijlader voor $2,17 ? Ik hoop dat je een goede brandverzekering hebt..quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:10 schreef namemotion het volgende:
Èn weer wat besteld bij BIC, houd maar niet op de laatste tijd;
[ afbeelding ]
Allerlei dingen die ik niet echt nodig heb maar leuk zijn om te hebben![]()
Status van mijn pakket is nu: Manco sorteringquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:34 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Status: Definitief Manco
2 mei verstuurd
Denk dat een Chinees het zat was dat Jiayu de G4 maar bleef uitstellen en dus maar genoegen heeft genomen met een "defecte" G3.
Had gewoon een mail richting banggood gedaan met: Kijk het pakket is nu in China,ga vragen waar het blijft bij de post. En ze reageerden met:Heb jij al (weer) contact gehad met de opmerking dat het in China is en dat ze er achteraan moeten gaanquote:Dear Robert,
We have arranged to rensend you SKU071211.? of wellicht dat het al binnen is. Vooral omdat je wel de mail kreeg dat je mocht/moet bijbetalen kan ik mij voorstellen dat dat het geval is.
En je hebt de normale track & trace gebruikt van postnl? Daar staat specifiek bij dat het niet verzekerd is dus ik ben bang dat er weinig uit zal komen vanuit Postnlquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:34 schreef FreaZ het volgende:
[..]
2 mei verstuurd
Denk dat een Chinees het zat was dat Jiayu de G4 maar bleef uitstellen en dus maar genoegen heeft genomen met een "defecte" G3.![]()
Oh god, dacht dat het wel goed zou zijn. Geen verstand van batterijladers.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:39 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Een batterijlader voor $2,17 ? Ik hoop dat je een goede brandverzekering hebt..
Welke heb jij?![]()
Nee, wacht nog steeds op een reactie. Zit ook erg te twijfelen om 35 dollar over te maken voor een G4... wachttijd kan nog wel een paar maanden zijn. Maar goed, echt alternatief is er niet. Denk niet dat ik kan vragen om een refund. Geld zojuist overgemaakt. Laat het wachten maar beginnen. Prijs op BG is omhoog gegaan. Van 249 naar 257.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Status van mijn pakket is nu: Manco sortering
Had gewoon een mail richting banggood gedaan met: Kijk het pakket is nu in China,ga vragen waar het blijft bij de post. En ze reageerden met:
[..]
Heb jij al (weer) contact gehad met de opmerking dat het in China is en dat ze er achteraan moeten gaan? of wellicht dat het al binnen is. Vooral omdat je wel de mail kreeg dat je mocht/moet bijbetalen kan ik mij voorstellen dat dat het geval is.
Heb nu ook duidelijk gevraagd: DID YOU RECEIVE PACKAGE?
Hopen dat BG het wel heeft ontvangen, TNT geen hol snapt van wat die Chinezen terug mailen en de G4 over 2 weken op de deurmat ligt
[ Bericht 3% gewijzigd door FreaZ op 29-05-2013 00:58:03 ]![]()
Ik gebruik al 1 jaar een batterijlader voor mijn s3.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:46 schreef namemotion het volgende:
[..]
Oh god, dacht dat het wel goed zou zijn. Geen verstand van batterijladers.
Welke heb jij?![]()
Oké nu komt de verkoper van aliexpress dat mn pakketje verloren is na 6 dagen en dat hij mn geld wilt teruggeven .... Het pakketje is gewoon niet verzonden dus.![]()
Wat was er defect aan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:34 schreef FreaZ het volgende:
[..]
2 mei verstuurd
![]()
Zojuist mail gehad van Banggood. Pakket is nog steeds niet gearriveerd, maar ze zien wel dat het 'ergens' in China is. Ze vroegen of ik wou wachten op de G4 of dat ze nu gelijk een nieuwe G3 moesten opsturen. Aangezien ik gister de $35 heb overgemaakt, heb ik aangegeven dat ik nog wel even wacht op de G4.
Wel erg netjes dat ze al opnieuw willen versturen zonder het pakket ook daadwerkelijk te hebben ontvangen. Op mails wordt binnen 1 dag gereageerd. Niets anders dan lof voor Banggood!
Ben benieuwd of mijn pakket nog gevonden wordt.. Vandaag of morgen hoor ik iets van TNT. Eens zien of ze bereid zijn schade te vergoeden wanneer het niet gevonden wordt. Het is dan wel niet verzekerd verzonden, maar voor 24 euro mag ik toch wel verwachten dat mijn pakket goed aankomt..![]()
Daar ligt je antwoord. Voor ¤1,30 meer was het verzekerd verstuurd dus dan zou ik in een geval van het versturen naar China zeker die 1.30 meer betalen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:42 schreef FreaZ het volgende:
Zojuist mail gehad van Banggood. Pakket is nog steeds niet gearriveerd, maar ze zien wel dat het 'ergens' in China is. Ze vroegen of ik wou wachten op de G4 of dat ze nu gelijk een nieuwe G3 moesten opsturen. Aangezien ik gister de $35 heb overgemaakt, heb ik aangegeven dat ik nog wel even wacht op de G4.
Wel erg netjes dat ze al opnieuw willen versturen zonder het pakket ook daadwerkelijk te hebben ontvangen. Op mails wordt binnen 1 dag gereageerd. Niets anders dan lof voor Banggood!
Ben benieuwd of mijn pakket nog gevonden wordt.. Vandaag of morgen hoor ik iets van TNT. Eens zien of ze bereid zijn schade te vergoeden wanneer het niet gevonden wordt. Het is dan wel niet verzekerd verzonden, maar voor 24 euro mag ik toch wel verwachten dat mijn pakket goed aankomt..![]()
Sorry maar ik moet heel even zeiken op de douane!
Krijg ik eindelijk mijn China telefoon binnen. Moet ik 17,83 bijbetalen. Prima zou je zeggen. Maar die Chinees heeft er 30 dollar opgezet. De douane neemt dat over en maakt daar 23 euro van. Wat volgens mij ook wel klopt, maar voor die ene euro die ik boven de 22 zit ben ik dus de lul.
Uiteraard had ik eigenlijk veel meer moeten betalen, maar daar gaat het nu ff niet om...![]()
![]()
Mja, er is ook geen coulance als je van te voren het verkeerslicht al op oranje ziet springen en je neigt het niet te halen, je nog ff extra gas geeft en net voor je het licht passeert 'ie alsnog op rood springt.
Limit's are limit's.
Dus ja, het is lullig, maar nee, daarover kun je niet echt gaan lopen zeiken.Verder sowieso chill dat ze 'em er wel hebben uitgepikt, maar niet verder gekeken hebben of je vragen om een orderbevestiging en afschrijving, dan was je verder van huis geweest, dus dat is al coulance.
Maar ja, 1x belasting dokken in het buitenland en dan ook nog eens in NL, dat vat ik ook nooit zo.
Alsof ze recht hebben op 21% van dat product omdat ze daar zoveel moeite in hebben gestoken. Ze hebben daar eigenlijk niks mee te maken. Nou ja, de plaatselijke economie is er natuurlijk niet echt mee geholpen, maar who cares?
Helemaal gelijk, maar het staat zo lullig op die douane factuur 23 euro...quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef shiznuts het volgende:
Mja, er is ook geen coulance als je van te voren het verkeerslicht al op oranje ziet springen en je neigt het niet te halen, je nog ff extra gas geeft en net voor je het licht passeert 'ie alsnog op rood springt.
Limit's are limit's.
Dus ja, het is lullig, maar nee, daarover kun je niet echt gaan lopen zeiken.Verder sowieso chill dat ze 'em er wel hebben uitgepikt, maar niet verder gekeken hebben of je vragen om een orderbevestiging en afschrijving, dan was je verder van huis geweest, dus dat is al coulance.
Maar ja, 1x belasting dokken in het buitenland en dan ook nog eens in NL, dat vat ik ook nooit zo.
Alsof ze recht hebben op 21% van dat product omdat ze daar zoveel moeite in hebben gestoken. Ze hebben daar eigenlijk niks mee te maken. Nou ja, de plaatselijke economie is er natuurlijk niet echt mee geholpen, maar who cares?![]()
Hmm heb even 5 gratis dingen bij Banggood besteld, heeft iemand nog codes ;p? Als het goed is krijg ik via de mail nog een paar.![]()
kan je die doorsturen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:46 schreef lokpokken het volgende:
Hmm heb even 5 gratis dingen bij Banggood besteld, heeft iemand nog codes ;p? Als het goed is krijg ik via de mail nog een paar.![]()
![]()
je hebt er net toch 5 besteld ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ja is goed, maar ik moet ze nog ontvangen.![]()
![]()
Codes Banggood : Allemaal $0,00
Kan best dat je ze al gebruikt hebt, want ze zijn al best oud.
Punk Rock Gothic Rivets Spike Hair Ponytail Band Holder $1,05 - 593168
Pony Tail Bun Lint Hair Spiral Bun Hair Accessories $1,19 - b76411
Hair Bun Ring Donut Sponge Shaper Hair Styler Styling Maker $1,99 - 1d1af8
New Clear Screen Protector Cover For Apple iPhone 5 5G $1,49 - bgi5sp
Hot Sale OWL The Smazing Credit Card Size Light And Magnifier New $1,52 - 905f6b
Aan de bovenste 3 heb ik toch niks maarja.![]()
werkten allemaal behalve deze:quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef lokpokken het volgende:
Codes Banggood : Allemaal $0,00
Kan best dat je ze al gebruikt hebt, want ze zijn al best oud.
Hot Sale OWL The Smazing Credit Card Size Light And Magnifier New $1,52 - 905f6b
Aan de bovenste 3 heb ik toch niks maarja.
'Hot Sale OWL The Smazing Credit Card Size Light And Magnifier New $1,52 - 905f6b'![]()
Werkte hier net primaquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
werkten allemaal behalve deze:
'Hot Sale OWL The Smazing Credit Card Size Light And Magnifier New $1,52 - 905f6b'![]()
![]()
Payment Method: PayPal Express Checkout
Order Items:
1 of :Hot Sale OWL The Smazing Credit Card Size Light And Magnifier New (SKU054353) Warehouse CN US$0.00
Order Totals:
Sub-Total: US$0.00
Air Mail: US$0.00
Discount Coupons:905f6b: US$1.52
Total: US$0.00
Bij mij nog wel![]()
Oh kan best want ze zijn al best oud ;pquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh oeps ik had 'm al eerder besteld![]()
Heb nu de Iocean x7, een portable speaker en een 16 gig geheugenkaartje in m'n winkelmandje op antelifeDe tijdsduur maakt me niet uit, de kosten echter wel. Wat is dat de beste manier om te verzenden? Veiligheidheid is hier natuurlijk ook wel belangrijk, en hoe groot is dan ongeveer de kans dat ik nog extra moet betalen?
![]()
Kan je niet beter 3 bestellingen plaatsen, of kan je dan geen kortingscode gebruiken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef nickhguitar het volgende:
Heb nu de Iocean x7, een portable speaker en een 16 gig geheugenkaartje in m'n winkelmandje op antelifeDe tijdsduur maakt me niet uit, de kosten echter wel. Wat is dat de beste manier om te verzenden? Veiligheidheid is hier natuurlijk ook wel belangrijk, en hoe groot is dan ongeveer de kans dat ik nog extra moet betalen?
![]()
Hoe bedoel je? Alle dingen apart bestellen bedoel je? Ik heb sowieso geen kortingscode? Waar kan ik deze vinden dan? En wat zou het effect zijn van apart bestellen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Kan je niet beter 3 bestellingen plaatsen, of kan je dan geen kortingscode gebruiken?![]()
Alles apart doen. Anders moet je belasting betalen over het totaal. En ga er maar gewoon vanuit dat je gepakt wordt en tel die kosten maar preventief bij je totale uitgave op, dan kan het uiteindelijk alleen nog maar meevallen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef nickhguitar het volgende:
Dat is dus je huidige totaal + ongeveer 31% (douane + 21% belasting)
![]()
Hoeveel kosten de producten die je wilt gaan aanschaffen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Alle dingen apart bestellen bedoel je? Ik heb sowieso geen kortingscode? Waar kan ik deze vinden dan? En wat zou het effect zijn van apart bestellen?![]()
Ik wees je in het andere topic hier op de openingspost. Lees die nou toch eerst eens door.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Alle dingen apart bestellen bedoel je? Ik heb sowieso geen kortingscode? Waar kan ik deze vinden dan? En wat zou het effect zijn van apart bestellen?
Hij doelt op:Verder staat er ook nog eens bij elke verzendtype het volgende vermeld:quote:Tip! Omdat free shipping gratis is voor elk product, kun je prima je orders splitten. Het voordeel hiervan is dat elk item dat op voorraad is, meteen wordt opgestuurd. Bij een 'bulk'-order, een order bestaande uit meerdere producten, wachten ze vaak eerst tot alles op voorraad is, voordat ze je order versturen. Een ander bijkomend voordeel van het afzonderlijk bestellen van producten is dat de douane naar de totale waarde van je pakketje kijkt en deze dus dramatisch te verlagen is door artikelen apart te bestellen.quote:Extra kosten service
Kwaliteit service
Tracking mogelijkheden
Tekenen voor ontvangst
Doorsnee duur
Kans op importtoeslagenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
In totaal kom ik op 175. 10 voor de kaart, 5 voor de speaker en 161 voor de mobiele telefoon. 31% extra voor de douane? Dan wordt het alsnog een duur grapjequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:23 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Hoeveel kosten de producten die je wilt gaan aanschaffen?![]()
![]()
Alles apart bestellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef nickhguitar het volgende:
r de speaker en 161 voor de mobiele telefoon. 31% extra voor de douane? Dan wordt het alsnog een duur grapje![]()
Oké, maar mijn artikelen zijn allemaal op voorraad en de 2 bijkomende producten doen de prijs niet al te veel laten oplopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik wees je in het andere topic hier op de openingspost. Lees die nou toch eerst eens door.
Hij doelt op:
[..]
Verder staat er ook nog eens bij elke verzendtype het volgende vermeld:
[..]![]()
![]()
Je bespaart 3 euro/dollar ongeveer ;pquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké, maar mijn artikelen zijn allemaal op voorraad en de 2 bijkomende producten doen de prijs niet al te veel laten oplopen![]()
Maar je pakje wordt er wel groter en zwaarder door, wat bij de douane nog eerder bellen laat rinkelen zodra er een te lage waarde opstaat. Maar je moet het natuurlijk zelf weten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké, maar mijn artikelen zijn allemaal op voorraad en de 2 bijkomende producten doen de prijs niet al te veel laten oplopenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nee dan doe ik dat gewoon natuurlijk, ik vraag hier niet voor niets om advies:P Ik kan dus rekenen op ongeveer 30% extra? Welke zending heeft de minste pakkans dan? En hoeveel bedraagt dit dan ongeveer?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Maar je pakje wordt er wel groter en zwaarder door, wat bij de douane bellen laat rinkelen zodra er een te lage waarde opstaat. Maar je moet het natuurlijk zelf weten.![]()
Nee, je vraagt hier om advies omdat je te lui bent die informatie uit de openingspost, waar die al staat, te halen.
Maar goed. Ik weet niet waar jij 30% vandaan haalt. Ook in de OP staat hoe je kosten kunt berekenen, dus nogmaals: kijk daar gewoon ff.
Een procentuele kans is niet uit te spreken, maar ook dat is verwoord in de OP.In de OP staat ook hoe je kortingcoupons vindt trouwens.quote:Verder staat er ook nog eens bij elke verzendtype het volgende vermeld:
quote:
Extra kosten service
Kwaliteit service
Tracking mogelijkheden
Tekenen voor ontvangst
Doorsnee duur
Kans op importtoeslagenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Je kunt de code : Facebook gebruiken, dan krijg je $5 korting. Volgensmij moet je dan iets van 100 euro besteden dus deze kun je voor je telefoon gebruiken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee dan doe ik dat gewoon natuurlijk, ik vraag hier niet voor niets om advies:P Ik kan dus rekenen op ongeveer 30% extra? Welke zending heeft de minste pakkans dan? En hoeveel bedraagt dit dan ongeveer?![]()
Nog meer gratis dingen op Banggood :
92510d - Vintage Punk Gothic Rock Peace Love Three Finger Ring Set Kit $1,24
Nog de andere dingen uit m'n vorige reactie :
Hot Sale OWL The Smazing Credit Card Size Light And Magnifier New $1,52 - 905f6b![]()
Wees eens niet zo eigenwijs en lees de OP gewoon. In het vorige topic ben je daar ook al op gewezen en blijkbaar heb je daar niks mee gedaan. Vrijwel alle antwoorden op je vragen zijn daar gewoon te vinden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
In totaal kom ik op 175. 10 voor de kaart, 5 voor de speaker en 161 voor de mobiele telefoon. 31% extra voor de douane? Dan wordt het alsnog een duur grapje![]()
Ik kreeg een waardebon van 6,75 (prijs van verzending) toen het niet aankwam (was wel binnen NL)quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:30 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Hier is het dus goed fout. Pakket lijkt niet te zijn aangekomen bij BG. Wel in China aangekomen, maar daarna dus onbekend wat ermee is gebeurd.
Nog een gratis artikel van Banggood :
c9364e
(Nog maar een paar beschikbaar -> Kleur : paars)
http://www.banggood.com/W(...)ase-Box-p-57200.html
UITVERKOCHT
[ Bericht 7% gewijzigd door lokpokken op 29-05-2013 15:56:59 ]![]()
Die is leuk!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef lokpokken het volgende:
Nog een gratis artikel van Banggood :
c9364e
(Nog maar een paar beschikbaar -> Kleur : paars)
http://www.banggood.com/W(...)ase-Box-p-57200.html
Groter dan ik had verwacht
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Net bij Banggood de CREE Q5 besteld voor een leuk prijsje$4.99
http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.html![]()
Je link doet het niet goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef namemotion het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)+14500)-p-40270.htmlnu wel
![]()
CREE Q5 is niet merk en model, maar de emitter die er in zitquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef namemotion het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.html
verder lijkt het wel een leuk lampje![]()
![]()
Als Priceangels even reageert op mijn RMA.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:27 schreef bobbernaut het volgende:
Als Priceangels even reageert op mijn RMA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
dan?Oh ze hebben gereageerd, 1$ refund of terugsturen, voor een kabeltje van 4$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes m'am.
Uit de OP 'SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)' :Nou ja, die foto staat op de site bij je bestelling. Sturen ze niet echt naar je op natuurlijk.quote:MisterTao gaat z'n ding doen, neemt contact op met de verkoper, koopt het product in en zodra het binnen is (duurt een paar werkdagen), kijken ze of ze hebben gekregen wat er besteld is en naar de hoedanigheid daarvan. Ze maken tot slot een foto en die sturen ze naar je op.
Oeps. ik bedoel zarmark.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:08 schreef shiznuts het volgende:
Yes m'am.
Uit de OP 'SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)' :
[..]![]()
Hoe wil jij bij Tmall gaan bestellen dan, zonder agent?
- Ach so, Zarmark. Geloof niet dat die daar aan doen.
MisterTao is een zijtak van Buyincoins. En Buyincoins doet ook altijd ff een foto'tje maken als ze je spulletjes hebben ingepakt en klaar voor verzenden is.Dat is dus niet iets dat standaard gebeurt bij webshops of agents, maar een BIC-service.
Eergister iDad mok besteld op eBay, vandaag binnen!
(Kwam wel uit Engeland (maar wel van een Chinees!))
![]()
Sorry, had je post over het hoofd gezien. De microfoon was erg slecht. Het was net of ik aan het einde van een tunnel stond te schreeuwen naar mijn telefoon... maar dan echt totaal onverstaanbaarquote:Ja, i know. Ik heb gefrankeerd met die postzegels van samenkopen.net. Daar stond niet de optie Wereld + verzekerd bij en heb er eigenlijk ook niet bij stilgestaan. Zul je ook net zien dat het mij overkomt...quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Daar ligt je antwoord. Voor ¤1,30 meer was het verzekerd verstuurd dus dan zou ik in een geval van het versturen naar China zeker die 1.30 meer betalen.
En dan nog iets. 1,30 euro extra is verzekerd verzenden... ik betaal verdomme al 24 euro voor een pakketje van 700 gram.![]()
Aangezien het DealExtreme topic dood is, toch maar een poging wagen om hier antwoord te krijgen op mijn vraag.
Scherm van smartphone van een kennis is kapot, ik zei dat ik het wel kon fixen aangezien het in de winkel te duur is. Zag op DealExtreme deze twee schermen, gaat om een nieuw scherm voor een HTC Sensation. Kan iemand enig verschil zien en zo nee, waarom is de ene dan $28 en de ander $33?
Bij de duurdere staat wel 'genuine', maar dat kunnen ze er ook voor de grap bij zetten. Voor die paar dollar meer heb ik alleen liever wel een echt scherm, om het zo maar te noemen.
http://dx.com/p/replaceme(...)g14-sensation-146906
http://dx.com/p/genuine-r(...)htc-sensation-114776
Mocht iemand anders nog een betere / snellere shop weten - graagHeb alleen wel een keer wat besteld bij DealExtreme en dat kwam gewoon aan, dus vertrouw het wel.
![]()
Is vast goedkoper te vinden, DX is over het algemeen bij lange na niet de goedkoopste. Alle shops die in de OP staan zijn te vertrouwen, ook EBay is vaak goedkoop.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:15 schreef Slickk het volgende:
Aangezien het DealExtreme topic dood is, toch maar een poging wagen om hier antwoord te krijgen op mijn vraag.
Scherm van smartphone van een kennis is kapot, ik zei dat ik het wel kon fixen aangezien het in de winkel te duur is. Zag op DealExtreme deze twee schermen, gaat om een nieuw scherm voor een HTC Sensation. Kan iemand enig verschil zien en zo nee, waarom is de ene dan $28 en de ander $33?
Bij de duurdere staat wel 'genuine', maar dat kunnen ze er ook voor de grap bij zetten. Voor die paar dollar meer heb ik alleen liever wel een echt scherm, om het zo maar te noemen.
http://dx.com/p/replaceme(...)g14-sensation-146906
http://dx.com/p/genuine-r(...)htc-sensation-114776
Mocht iemand anders nog een betere / snellere shop weten - graagHeb alleen wel een keer wat besteld bij DealExtreme en dat kwam gewoon aan, dus vertrouw het wel.
Geen zin om iedere site langs te gaan, gebruik dan chinaprices.us.![]()
banggood rules.. eerste bestellingen gedaan. 2 orders.
De eerste op beide op 17 mei besteld. Op 18 mei ging de eerste de deur uit en op 19 mei de tweede.
Eerste was 26( zaterdag ) mei binnen en de tweede op 28 mei ( dinsdag ).![]()
Mag ik ook antwoordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef Miniem het volgende:
Shiz, snap jij hoe dit werkt?
http://www.ebay.de/itm/NE(...)_rvr_id=485245033798?
Gewoon een USB op de achterkant aansluiten dus
Nee, shiz onlyquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mag ik ook antwoorden?
[ afbeelding ]
Gewoon een USB op de achterkant aansluiten dus![]()
![]()
Hoe dan?![]()
![]()
quote:
aansluiten en dan de andere kant van de kabels richting de PC
Het is gewoon niks meer dan 2 connectors, geen eens een HUB of iets dergelijks.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Kun je ook gewoon een usb kabel kopen en dan strippen? voor aan de achterkant aan te sluiten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aansluiten en dan de andere kant van de kabels richting de PC
Het is gewoon niks meer dan 2 connectors, geen eens een HUB of iets dergelijks.![]()
Ja, maar houd er wel rekening mee dat er geen hub in dat ding zit. En dat je dus 2 kabels moet trekken (of een hub er achter leggen).quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon een usb kabel kopen en dan strippen? voor aan de achterkant aan te sluiten.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
http://www.banggood.com/W(...)ing&utm_content=sami
Kan je gratis krijgen met coupon!
Alleen moet nog ff zo'n coupon krijgen..
Kan je krijgen via Twitter als je een tweet van ze retweet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:39 schreef bobbernaut het volgende:
Alleen moet nog ff zo'n coupon krijgen..![]()
Doe mij die eens in DM als je hem hebtquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:39 schreef bobbernaut het volgende:
![]()
Heb niet eens een SK accountquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Doe mij die eens in DM als je hem hebt
Dat is vooral het probleem, ben té lui om zo'n account te maken voor iets dat ik nooit ga gebruiken_!
Weet iemand waar ik het goedkoopst (met kwaliteit) een opladen kan kopen met voor usb apparaten
Dus een soort van converter..
Ik heb alleen geen idee hoe ik het moet noemen.![]()
Gewoon in je laptop / pc stoppen? Hubje kopen en die aansluiten op een stopcontact? Geen idee, zijn tig dingen voor. Met de spookverhalen hier zou ik zoiets maar in Nederland kopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand waar ik het goedkoopst (met kwaliteit) een opladen kan kopen met voor usb apparaten
Dus een soort van converter..
Ik heb alleen geen idee hoe ik het moet noemen.![]()
![]()
Stopcontact ding, zodat je usb apparaten kan opladen via stroom.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon in je laptop / pc stoppen? Hubje kopen en die aansluiten op een stopcontact? Geen idee, zijn tig dingen voor. Met de spookverhalen hier zou ik zoiets maar in Nederland kopen![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:24 schreef zerokil het volgende:
[..]
Stopcontact ding, zodat je usb apparaten kan opladen via stroom.
Dit dus? Hoeveel gaten heb je nodig?![]()
2 is voldoende.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus? Hoeveel gaten heb je nodig?![]()
even de chinese google machines gebruiken op iets als:quote:
"usb charger wall mount, eu plug, multiple usb charger"![]()
Ja zag ook al dat die verdwenen was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef MacorgaZ het volgende:
He, heeft DX geen EU-warehouse meer? Zie nu alleen een Australisch warehouse?![]()
Leuk lampje! Sipik sk68 (of een kloon ervan, denk een kloon)quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef namemotion het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.html
Voor dat geld echt een top ding. En met een 14500 batterij geeft helemaal een stoot licht voor het formaat. Heb er zelf 2 en draag er ook altijd 1 bij me.![]()
Die misschien ook maar eens kopen binnenkort, kan je een foto uppen met hoeveel licht die geeft?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:34 schreef johanndoe het volgende:
[..]
Leuk lampje! Sipik sk68 (of een kloon ervan, denk een kloon)
Voor dat geld echt een top ding. En met een 14500 batterij geeft helemaal een stoot licht voor het formaat. Heb er zelf 2 en draag er ook altijd 1 bij me.![]()
![]()
Ook met die USB wallchargers oppassen hè... die willen ook nog weleens roken of ploffen...
Daarom haal ik eigenlijk alleen OEM producten daarvan (eBay). Zijn vaak wel een beetje duurder dan de noname cheapass dingen, maar wel dezelfde kwaliteit als de merkdingen, zonder er de merkprijs voor neer te tellen.
Wat je met een USB wall coupler zou willen? Kabeltjes door de muur doortrekken, is dat überhaupt lekker mogelijk vraag ik me dan af? Zal wel lekker weggewerkt zijn dan als het je lukt (je moet ook een kabel in de muur krijgen naar de andere kant, niet als lichtnet dat er bij de bouw van een woning al is ingeknald). Zelf heb ik niet zo'n problemen met kabels in het zicht.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb mijn cheap ass USB Wall charger vandaag maar weggegooid toch te bang dat mij hetzelfde overkomt als die andere FOK!ker toenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:16 schreef shiznuts het volgende:
Ook met die USB wallchargers oppassen hè... die willen ook nog weleens roken of ploffen...
Daarom haal ik eigenlijk alleen OEM producten daarvan (eBay). Zijn vaak wel een beetje duurder dan de noname cheapass dingen, maar wel dezelfde kwaliteit als de merkdingen, zonder er de merkprijs voor neer te tellen.
Wat je met een USB wall coupler zou willen? Kabeltjes door de muur doortrekken, is dat überhaupt lekker mogelijk vraag ik me dan af? Zal wel lekker weggewerkt zijn dan als het je lukt (je moet ook een kabel in de muur krijgen naar de andere kant, niet als lichtnet dat er bij de bouw van een woning al is ingeknald). Zelf heb ik niet zo'n problemen met kabels in het zicht.![]()
![]()
Iemand recente ervaringen met Zarmark?
Heb na lange tijd weer wat via Zarmark besteld van een Taobao shop. Wat een drama die communicatie met Jellin en Rosa. Begrijpen er geen r**t van. Betaald, gearriveerd bij hun, moet ik weer wat betalen, ook gedaan, daarna weer een fee betalen en ondertussen al 6 weken verder !!
Dan wordt ik gewezen op de order-site om nog van alles aan te klikken rondom verzending, maar snel zoals Jack 2 jaar geleden reageren ze niet meer. En hun engels is er niet echt op vooruit gegaan.Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
FF snel een vergelijkend shot tussen mijn 2 lampjes gemaakt. Links met net opgeladen eneloop XX AA, rechts met een trustfire 14500 (paar keer paar minuten gebruikt).quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef wihehin het volgende:
[..]
Die misschien ook maar eens kopen binnenkort, kan je een foto uppen met hoeveel licht die geeft?
Beide dus in throw mode, foto van 3 meter afstand genomen met camera op auto stand.
Nog nooit beamshot foto's gemaakt dus iets beters kon ik er op het moment even niet van maken.
Voor meer info kan je het beste even googlen naar sipik sk68, genoeg ervaringen van flashaholics enzo.
Mijne zijn sowieso beide kloons. De rechter totaal noname, de linker ultraok ZS![]()
Code voor het masker : 100275quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:39 schreef bobbernaut het volgende:
Nog meer gratis Banggood spullen :
http://www.banggood.com/W(...)harlotte&utm_design=
Iphone 5 gangnam style hoesje
7aa820![]()
Voor de mensen die laatst een soldeerbout zochten, vandaag bij de Lidl voor ¤7,99. Heb hem zojuist gehaald en ziet er prima uit.![]()
wel handig al die waarschuwingen op die $380 dollar kostende pijpbomquote:
en daarnaast is het practisch onmogelijk om 4 matching 18650's te vinden om er in te stoppen zodat ze elkaar dus NIET gaan op of ontladen tijdens gebruik..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Valt wel mee hoor. Ik had 4 Sanyo's waarvan 2+2 pair en dat was met 0.01V verschil tussen alle 4.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:36 schreef mickeyD het volgende:
[..]
wel handig al die waarschuwingen op die $380 dollar kostende pijpbom
en daarnaast is het practisch onmogelijk om 4 matching 18650's te vinden om er in te stoppen zodat ze elkaar dus NIET gaan op of ontladen tijdens gebruik..
Dat is ruim voldoende. Ze liepen wel een beetje anders leeg op de plank, dus volle accu's is wel handig als je de lamp gaat gebruiken.
Merkloze shit is toch niet van toepassing, met zo'n slurplamp wil je alleen A-merk accu's.![]()
Ik heb de usb wallplate gekochtquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:16 schreef shiznuts het volgende:
Wat je met een USB wall coupler zou willen? Kabeltjes door de muur doortrekken, is dat überhaupt lekker mogelijk vraag ik me dan af? Zal wel lekker weggewerkt zijn dan als het je lukt (je moet ook een kabel in de muur krijgen naar de andere kant, niet als lichtnet dat er bij de bouw van een woning al is ingeknald). Zelf heb ik niet zo'n problemen met kabels in het zicht.![]()
![]()
ja, maargoed, wie heeft er allemaal test apparatuur liggen om een behoorlijke set samen te stellen?
ik alvast niet..
daarnaast vind ik het idee dat de batterijen naast elkaar in het apparaat zitten (en niet achter elkaar) en het midden dus 1 centrum van hitte wordt van alle vier de batterijen niet zo lekker..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Heel goed! Ik ging gister mijn iPhone proberen op te laden, maar jahoor BOEM! Flits en lader helemaal doorgebrand. Gelukkig had ik mijn iPhone nog niet in de lader gedaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb mijn cheap ass USB Wall charger vandaag maar weggegooid toch te bang dat mij hetzelfde overkomt als die andere FOK!ker toen
Stoppen waren ook doorgeslagen; wijze les, geen cheap ass china laders meer kopen.![]()
Een multimeter van een paar dollar kan er ook wel af als je een zaklamp in die prijsklasse koopt..quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:49 schreef mickeyD het volgende:
ja, maargoed, wie heeft er allemaal test apparatuur liggen om een behoorlijke set samen te stellen?
ik alvast niet..
daarnaast vind ik het idee dat de batterijen naast elkaar in het apparaat zitten (en niet achter elkaar) en het midden dus 1 centrum van hitte wordt van alle vier de batterijen niet zo lekker..![]()
Haha dit had ik vorige maand ook. Had alleen mijn IPhone er al wel in zitten maar was gelukkig niks mee gebeurdquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:17 schreef namemotion het volgende:
[..]
Heel goed! Ik ging gister mijn iPhone proberen op te laden, maar jahoor BOEM! Flits en lader helemaal doorgebrand. Gelukkig had ik mijn iPhone nog niet in de lader gedaan
Stoppen waren ook doorgeslagen; wijze les, geen cheap ass china laders meer kopen.![]()
![]()
Dan heb je geluk gehad! Zie vaak verhalen dat dan de iPhone gewoon kapot is! Gelukkig voor jou nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:26 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Haha dit had ik vorige maand ook. Had alleen mijn IPhone er al wel in zitten maar was gelukkig niks mee gebeurd![]()
Onder wat voor naam kun je die morphsuits eigenlijk vinden in China? Gewoon zoeken op "morphsuit" of "skinsuit" helpt weinig
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
De fietsspiegel is hier binnen
Had alleen verwacht dat het er 2 zouden zijn maar het is er maar 1
Binnenkort even op een fiets monteren van iemand die hier met pensioen gaat.
Vlaggetje op de achterkant erbij en dan zo post laten lopen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
omg!
dvbstick van 9 dollar in 9 dagen vanuit Hong Kong
Nou nog n antenne verloopje en dat zal wel n maand duren
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Moet je ff zoeken op 'lycra', 'spandex' en/of 'zentai' (en filter '-bikini -swim' weg).quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:32 schreef destrovel het volgende:
Onder wat voor naam kun je die morphsuits eigenlijk vinden in China? Gewoon zoeken op "morphsuit" of "skinsuit" helpt weinig
Tenminste, zo noemen ze die als ik resultaten vind op 'green suit -suitcase'.
Zoeken is zo eenvoudig.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En daarom heb ik dus een multimetert gekregen van Tmart.com na mijn review over de C8quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:25 schreef Painore het volgende:
[..]
Een multimeter van een paar dollar kan er ook wel af als je een zaklamp in die prijsklasse koopt..
om de batterijtjes door te meten
zal ik over een weekje ofzo wel in huis hebben
Zelf nu ook maar zon Infrarood thermometer gelijk en bij gedaan, heb ik weer wat tools om dingen te meten dus..
Meen dat monkey er tijdje terug ook over had, dus als die even wacht dan weet die of t wat is![]()
![]()
Geen genoegen mee nemen en nog is proberen, dan maken ze er meee van. Misschien wel 3 of 4$quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh ze hebben gereageerd, 1$ refund of terugsturen, voor een kabeltje van 4$![]()
Nu is t 1.5$quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:45 schreef namemotion het volgende:
[..]
Geen genoegen mee nemen en nog is proberen, dan maken ze er meee van. Misschien wel 3 of 4$
Ik heb vandaag 10 houten zonnebrillen besteld voor de verkoop maar nu heeft dat Chinese wijfie mij belooft dat ze de waarde van die dingen onder de 22 euro houdt. Nu zijn de verzendkosten wel 35 dollar. Misschien een beetje en domme vraag maar die douane rekent toch alleen geld over de waarde van het product en niet over de verzendkosten?![]()
Nee, waarde van product + verzendkosten..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef TheDoors het volgende:
Ik heb vandaag 10 houten zonnebrillen besteld voor de verkoop maar nu heeft dat Chinese wijfie mij belooft dat ze de waarde van die dingen onder de 22 euro houdt. Nu zijn de verzendkosten wel 35 dollar. Misschien een beetje en domme vraag maar die douane rekent toch alleen geld over de waarde van het product en niet over de verzendkosten?![]()
1.Sjonnie.quote:Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
2. Lees de OP eens...
3. http://www.belastingdiens(...)ven/rekenvoorbeelden
Ja, zodra iets belastbaar is maken ook de verzendkosten deel uit van de belastbaarheid.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Godverdomme. Dan moet het maar met China Post. Scheelt wel 35 dollar alleen duurt het dan zo lang. Raden jullie dit af in verband mer de waarde van mijn spul of is het wel veilig.![]()
Gewoon met China Post doen, ik heb de laatste weken pakketjes van China Post al in 6 dagen in huis.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef TheDoors het volgende:
Godverdomme. Dan moet het maar met China Post. Scheelt wel 35 dollar alleen duurt het dan zo lang. Raden jullie dit af in verband mer de waarde van mijn spul of is het wel veilig.![]()
O niet gelezen. Wel een rare gedachtegang. Als je een paar spullen koopt om die later aan vrienden te verkopen dat je dan een Sjonnie bent.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:58 schreef shiznuts het volgende:
1.
[..]
Sjonnie.
2. Lees de OP eens...
3. http://www.belastingdiens(...)ven/rekenvoorbeelden
Ja, zodra iets belastbaar is maken ook de verzendkosten deel uit van de belastbaarheid.![]()
Nou ja, Sjonnies gebruiken ook vaak het woord 'wijfie' en 'godverdome', dus ik zit er vast niet ver naast!
Je snapt wat ik bedoel toch? (zo'n klein chinees vrouwtje die overdreven vriendelijk is om klanten te trekken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:05 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, Sjonnies gebruiken ook vaak het woord 'wijfie' dus ik zit er vast niet ver naast!![]()
Ik trek me even terug in mijn woonwagen!![]()
Haha.![]()
We hebben ook lui voorbij zien komen die meteen vragen hoe ze aan een lichting Rolexen kunnen komen.
Mja, zulke mensen...
Hahaha, en toch zijn er ook op dit forum genoeg die af en toe iets kopen om vervolgens weer te verkopen (ook spullen die hier niet besproken mogen worden)...![]()
![]()
Nou, dat is toch wel weer een toename van 50% zonder dat je het product hoeft terug te turen en mag houden!quote:![]()
Bij de Rolex Store in Amsterdam natuurlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:07 schreef shiznuts het volgende:
Haha.![]()
We hebben ook lui voorbij zien komen die meteen vragen hoe ze aan een lichting Rolexen kunnen komen.![]()
![]()
Alles opmetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
En daarom heb ik dus een multimetert gekregen van Tmart.com na mijn review over de C8
om de batterijtjes door te meten
zal ik over een weekje ofzo wel in huis hebben
Zelf nu ook maar zon Infrarood thermometer gelijk en bij gedaan, heb ik weer wat tools om dingen te meten dus..
Meen dat monkey er tijdje terug ook over had, dus als die even wacht dan weet die of t wat is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik heb er net ook 1 gekocht bij tomtop.
![]()
Haha idd, ik reageer dan gewoon met "I can't buy a new cable with 1.5$."quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:17 schreef namemotion het volgende:
[..]
Nou, dat is toch wel weer een toename van 50% zonder dat je het product hoeft terug te turen en mag houden!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja gewoon nog is proberen, uiteindelijk geven ze wel toe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Haha idd, ik reageer dan gewoon met "I can't buy a new cable with 1.5$."
-
Hoe oud waren jullie toen jullie jullie eerste China shop product kochten? Ik was 15 en kocht mijn eerste product op dealextreme, was overweldigend en er ging een nieuwe wereld voor mij open. Dagenlang die website doorgekeken, vertrouwde het niet helemaal maar na ontvangst 1e product, wauw. Verslaving begonnen.![]()
Volgens mij 14 hierquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ja gewoon nog is proberen, uiteindelijk geven ze wel toe.
-
Hoe oud waren jullie toen jullie jullie eerste China shop product kochten? Ik was 15 en kocht mijn eerste product op dealextreme, was overweldigend en er ging een nieuwe wereld voor mij open. Dagenlang die website doorgekeken, vertrouwde het niet helemaal maar na ontvangst 1e product, wauw. Verslaving begonnen.
Haha ik vertrouwde het ook niet; "Hoe kan het zo goedkoop zijn én free shipping?!"Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand ervaring met betalen op Aliexpress? Je kan via banktransfer maar dat snap ik niet echt. Ik heb ook geen creditcard. Tips?![]()
De laatste weken bestel ik alleen maar via Aliexpress. Je kan volgensmij alleen met een creditcard betalen, dus je kan een 3V prepaid creditcard voucher online kopen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef TheDoors het volgende:
Iemand ervaring met betalen op Aliexpress? Je kan via banktransfer maar dat snap ik niet echt. Ik heb ook geen creditcard. Tips?
https://www.3vcard.nl
De verkoper krijgt pas z'n geld als de koper het geaccepteerd heeft.![]()
Haha wauw, oké.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:32 schreef BillsGate het volgende:
Wanneer ik China-ontmaagd ben heb je niks mee te maken!
![]()
Dat klinkt wel geilquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:32 schreef BillsGate het volgende:
Wanneer ik China-ontmaagd ben heb je niks mee te maken!
Binnenkort maar eens zo'n Quadcopter bestellen. Beetje mee kloten als ik me verveel op werk is niks mis mee.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ondertussen heb jij dat mes gewoon gekocht voor EDCquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef Negakinu het volgende:
"Ey wijffie luistert es kheb snel een lading messe nodig voor de verkoop weet je wel kenne die chineze die ff een panterprintje verven?"
Ja, dat kunnen ze:
[ afbeelding ]
Zelfs aan de Sjonnie wordt gedacht!
Over straat stiefelen met een zwaaiende pols
luisteren naar pompende muziek.
Met zonneschijn
of met guur weer![]()
![]()
Eindbaas ben je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ondertussen heb jij dat mes gewoon gekocht voor EDC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zonneschijn
[ afbeelding ]
of met guur weer
[ afbeelding ]![]()
Eerlijk gezegd weet ik het ook niet meer. Ik kan het bij dx ook niet meer terugzien, omdat ze vorig jaar hun ordersysteem op de schop genomen hebben.
Ik weet wel dat, toen ik ChinaShopping ontdekte, het zeker de eerste maanden een dure hobby is geweest
Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
Zal 2008/2009 zijn geweest. Voornamelijk spul uit China via eBay. Op een gegeven moment kwam zo'n Chinees product van een Buyincoins eBaystore (de cult MD80 cam, was verloren gegaan, weet ik niet meer, maar kreeg ik een refund van) en vond zo ook hun webshop site. Toen rolde ik langzaamaan into webshops en vond ik zo ook dit topic. Sindsdien terroriseer ik de boel hier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ja gewoon nog is proberen, uiteindelijk geven ze wel toe.
-
Hoe oud waren jullie toen jullie jullie eerste China shop product kochten? Ik was 15 en kocht mijn eerste product op dealextreme, was overweldigend en er ging een nieuwe wereld voor mij open. Dagenlang die website doorgekeken, vertrouwde het niet helemaal maar na ontvangst 1e product, wauw. Verslaving begonnen.![]()
Anyways, toen was ik eh, 22. Tijd vliegt voorbij.
DX was lekker niet de eerste shop waar ik wat haalde.
U that oldquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zal 2008/2009 zijn geweest. Voornamelijk spul uit China via eBay. Op een gegeven moment kwam zo'n Chinees product van een Buyincoins eBaystore (de cult MD80 cam, was verloren gegaan, weet ik niet meer, maar kreeg ik een refund van) en vond zo ook hun webshop site. Toen rolde ik langzaamaan into webshops en vond ik zo ook dit topic. Sindsdien terroriseer ik de boel hier.![]()
Anyways, toen was ik eh, 22. Tijd vliegt voorbij.
DX was lekker niet de eerste shop waar ik wat haalde.?
Ik ben dan wel een guppie met mijn 16 jaar denk ik 0.o en ook nog eens een meid hahaah
Ik weet niet hoe ik hier terecht ben gekomen(ben er wel al een tijdje) maar het is een fantastische uitlaatklep voor de fanatieke China shopper.
-
Nu we toch lekker bezig zijn met lampjes maar weer een cheap ass lampje besteld:
http://www.banggood.com/W(...)eychain-p-40252.html
We zullen wel zien wat er terecht van komt! Ik ga een uitgebreide review maken zodra mijne binnen zijn!![]()
16?? Moet jij je zakgeld niet uitgeven aan sigaretten en beltegoed?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:06 schreef namemotion het volgende:
[..]
U that old?
Ik ben dan wel een guppie met mijn 16 jaar denk ik 0.o en ook nog eens een meid hahaah
Ik weet niet hoe ik hier terecht ben gekomen(ben er wel al een tijdje) maar het is een fantastische uitlaatklep voor de fanatieke China shopper.![]()
![]()
Yup. Toen ik 16 was hadden we nog dial-up internet and mocht ik alleen op zaterdag twee uurtjes online.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:06 schreef namemotion het volgende:
[..]
U that old?
Ik weet niet hoe ik hier terecht ben gekomen(ben er wel al een tijdje) maar het is een fantastische uitlaatklep voor de fanatieke China shopper.
-
Zat ik in de TMF chat.![]()
Ik verdiende op zaterdags 11 euro en moest ik i.c.m. maar mee redden om de week erop m'n benzinegeld van m'n slomos te bekostigen. Moest de studiefinanciering plunderen om nog een beetje een leven te kunnen bekostigen. Was toen niet echt een tijd om te chinashoppen.
Des te groter natuurlijk de inhaalslag nu.
Ah nee bah vieze sigaretten, moet er niets van hebben. Beltegoed hahaha abonnementquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef Negakinu het volgende:
[..]
16?? Moet jij je zakgeld niet uitgeven aan sigaretten en beltegoed?.
Ik hou ervan om leuke gadgets en dingen te kopen die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb, daar gebruik ik mijn werkcentjes voor (naast scooter benzine verzekering enzo).Lang leve de technologie van goedkoop internet en webshopsquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Yup. Toen ik 16 was hadden we nog dial-up internet and mocht ik alleen op zaterdag twee uurtjes online.
Ik verdiende op zaterdags 11 euro en moest ik i.c.m. maar mee redden om de week erop m'n benzinegeld van m'n slomos te bekostigen. Moest de studiefinanciering plunderen om nog een beetje een leven te kunnen bekostigen. Was toen niet echt een tijd om te chinashoppen.
Des te groter natuurlijk de inhaalslag nu. [ afbeelding ]![]()
Linkjes?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ondertussen heb jij dat mes gewoon gekocht voor EDC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zonneschijn
[ afbeelding ]
of met guur weer
[ afbeelding ]
Heb binnenkort een extreem FOUT feest...![]()
![]()
Gewoon zoeken op 'leopard' joh: http://chinaprices.us?q=leopard (+ headphone/glasses/scarf/watch)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Beats die weet ik niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:19 schreef Guul het volgende:
[..]
Linkjes?
Heb binnenkort een extreem FOUT feest...
Horloge: http://dx.com/p/golden-im(...)st-watch-1-377-54994
Bril: http://dx.com/p/uv400-pro(...)leopard-grain-127435
Sjaal: http://dx.com/p/fashionab(...)d-scarf-brown-168820![]()
Dial-up internetquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Yup. Toen ik 16 was hadden we nog dial-up internet and mocht ik alleen op zaterdag twee uurtjes online.
Des te groter natuurlijk de inhaalslag nu. [ afbeelding ]![]()
En m'n ouders boos zijn op mij en m'n broertje omdat we de telefoonrekening omhoog gejaagd hadden door veel te veel online te zijn.
En dat werd vervolgens ingehouden van m'n zakgeld.
Maar ik was iets jonger toen we dial up hadden. Rond mijn 16e krijgen we adsl. Wat een verademing was dat. En snel. Wel 1Mbit. MP3'tjes leechen overal.
Denk dat rond mijn 18e m'n eerst chinabestelling was maar ik kan het me echt niet meer herinneren.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja, GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Je kunt trouwens ook eens kijken naar MC-E (liefste N bin) en de XM-L T6 bin is nog altijd populair maar een XM-L2 U2 is natuurlijk ook lachen.
MC-E (M BIN):
XM-L2 (U2 BIN):
Beide vind je wel ingebouwd in een UltraFire WF-501B body.
Beter neem je de SMO dan de OP reflector trouwens (en 5-mode naar wens).
Ik ben dapper, zal deze twee eens proberen:
• KD C8 (SMO, 5-mode) + XM-L2 U2 BIN combo: http://kaidomain.com/product/details.S021238
• UltraFire WF-501B (OP, 5-mode) + MC-E M BIN combo: https://www.fasttech.com/products/1080202 ( ' BLF ' discount).
[ Bericht 28% gewijzigd door shiz op 30-05-2013 18:25:09 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wiet en Nickelson-jassen (met bontkraag) bedoel je zeker, daar houdt de huidige jongeren-generatie zich mee bezig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef Negakinu het volgende:
[..]
16?? Moet jij je zakgeld niet uitgeven aan sigaretten en beltegoed?
OT: 18 jaar mijn eerste China-bestelling (begin 2011) bij jawel: DX
Dat jaar drie bestellingen gedaan en toen een pauze tot 2 weken terug![]()
But it's good to be back in the game
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Graag geen overhaaste generalisatie! Ik ben zelf 16 en zit VWO, niemand hier heeft Nickelson jassen. Havo gaat naar koffieshop en VWO drinkt zich lamquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:20 schreef N22 het volgende:
[..]
Wiet en Nickelson-jassen (met bontkraag) bedoel je zeker, daar houdt de huidige jongeren-generatie zich mee bezig.
OT: 18 jaar mijn eerste China-bestelling (begin 2011) bij jawel: DX
Dat jaar drie bestellingen gedaan en toen een pauze tot 2 weken terug![]()
But it's good to be back in the game
Pubers![]()
![]()
Ik zit op havo, heb en wil geen nickelson jas en no way dat ik naar de koffieshop gaquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef wihehin het volgende:
[..]
Graag geen overhaaste generalisatie! Ik ben zelf 16 en zit VWO, niemand hier heeft Nickelson jassen. Havo gaat naar koffieshop en VWO drinkt zich lam
Pubers![]()
![]()
Was beetje hypocriet dat ik zelf eerst geen overhaaste generalisatie zeiquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:45 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ik zit op havo, heb en wil geen nickelson jas en no way dat ik naar de koffieshop ga
Maar een vriend van mij van HAVO zegt dat 15 van de 30 leerlingen naar de koffieshop gaan![]()
![]()
Op zich is Starbucks dan nog wel te doen. Hier zijn niet zoveel koffieshops waar je gewoon een lekker bakje leut kunt halen. Daarvoor moet je echt naar de randstad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:49 schreef wihehin het volgende:
[..]
Was beetje hypocriet dat ik zelf eerst geen overhaaste generalisatie zei
Maar een vriend van mij van HAVO zegt dat 15 van de 30 leerlingen naar de koffieshop gaan![]()
Maar Starbucks is dan ook een café en geen koffieshop.
Al weet je natuurlijk niet wat ze in die brownies hebben zitten... de prijs is er wel naar.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
patato potatoquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Maar Starbucks is dan ook een café en geen koffieshop.
Al weet je natuurlijk niet wat ze in die brownies hebben zitten... de prijs is er wel naar.
Die drab bij het tankstation durven sommige mensen ook koffie te noemen. Brownies laat ik links liggen. Moet op de lijn letten, zomer komt eraan![]()
![]()
Weet ik veel. Ik hou het niet meer bij. :p Ik was 16 in 1999, toen had je nog geen Nickelson. De foute gasten droegen toen Kappa en Australian.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:20 schreef N22 het volgende:
[..]
Wiet en Nickelson-jassen (met bontkraag) bedoel je zeker, daar houdt de huidige jongeren-generatie zich mee bezig.![]()
Het was maar een garpjequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef wihehin het volgende:
[..]
Graag geen overhaaste generalisatie! Ik ben zelf 16 en zit VWO, niemand hier heeft Nickelson jassen. Havo gaat naar koffieshop en VWO drinkt zich lam
Pubers![]()
Correct, het is geen correcte weerspiegeling van de populatie 16-jarigen in Nederland. Als je in Amsterdam frequent met het OV reist dan krijg je echter snel zo'n stigmatiserend beeld van de jongeren![]()
In 'mijn tijd' (2008)was het heel af en toe zuipen.
Aussiesquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:49 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik hou het niet meer bij. :p Ik was 16 in 1999, toen had je nog geen Nickelson. De foute gasten droegen toen Kappa en Australian.
Toen liep je idd nog in je Cavello of Aussie met Nikes eronder. Bomberjack erover en haarstyle eilandje, moi incluus.
Oh ja, en had je je kamer volhangen met Thunderdome, Hellraiser en Rotterdam Terrorcorps posters, flyers e.d.
Wat later was het hipper om skater te zijn.
wanneer besteldquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef ErkendFokker het volgende:
Vandaag de bekende zaklamp van.tmart binnen gekregen, lekker snelnu nog wachten op de batterij
? met Signapore post verzonden?
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef shiznuts het volgende:
Toen liep je idd nog in je Cavello of Aussie met Nikes eronder. Bomberjack erover en haarstyle eilandje, moi incluus.
Oh ja, en had je je kamer volhangen met Thunderdome, Hellraiser en Rotterdam Terrorcorps posters, flyers e.d.
troep hehehe
https://www.youtube.com/p(...)pA57yHxSSmHQeyJ8qO1c
Dit is muziek
Opmerkelijk dat je juist filmpjes post van de commerciële bagger, gemaakt om puur snel geld te verdienen door o.a. Mecado, die de teloorgang van het gabbertijdperk betekendequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef shiznuts het volgende:
Niet de hele dag naar zanger Rinus luisterenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/p(...)pA57yHxSSmHQeyJ8qO1c
Dit is muziekDat is pas echte muziek!
Voor tv-kijken of live vliegtuigen volgen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:23 schreef marcel-o het volgende:
omg!
dvbstick van 9 dollar in 9 dagen vanuit Hong Kong
Nou nog n antenne verloopje en dat zal wel n maand durenBeetje duur niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:17 schreef monkeybrain het volgende:
Alles opmeten![]()
Ik heb er net ook 1 gekocht bij tomtop.
- Tomtop $23.99
- Ebay $13.56
Zou 'm bijna zelf ook kopen; lekker meten![]()
![]()
Straks saldo checken (verkoper terugbetaalt?) en weer kabels bestellen.![]()
Weinig spannends meer te bestellen eigenlijk...![]()
als radio scannerquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor tv-kijken of live vliegtuigen volgen?
.![]()
je kan er veel mee ontvangen
DIG / Software defined radio SDR| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Was me al een beetje bekend inderdaad. Opzich interesseert mij het ontvangen van signalen van vliegverkeer wel, maar daarvoor heb je flightradar24; niet zo nuttig dus (hoewel je ze ook gratis kon krijgen van die site als je in een gebied woonde waar zij weinig dekken hebben en je jouw gegevens stuurt).quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef marcel-o het volgende:
als radio scanner![]()
je kan er veel mee ontvangen
DIG / Software defined radio SDR
Wel cool dat het kan uiteraard!![]()
![]()
Nog een gratis Banggood item :
Vintage Retro Punk Gold Peace Symbol Pendant Necklace Chain $1,18 - 5cedfb
Nog uit m'n vorige reactie :
Vintage Punk Gothic Rock Peace Love Three Finger Ring Set Kit $1,24 - 92510d
Hot Sale OWL The Smazing Credit Card Size Light And Magnifier New $1,52 - 905f6b![]()
$10,90quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor tv-kijken of live vliegtuigen volgen?
[..]
Beetje duur niet?
- Tomtop $23.99
- Ebay $13.56
Zou 'm bijna zelf ook kopen; lekker meten![]()
![]()
Straks saldo checken (verkoper terugbetaalt?) en weer kabels bestellen.![]()
Weinig spannends meer te bestellen eigenlijk...
http://www.tomtop.com/hom(...)ermometer-h1779.html![]()
Ohquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:13 schreef monkeybrain het volgende:
$10,90
http://www.tomtop.com/hom(...)ermometer-h1779.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 30-05-2013 23:55:26 ]![]()
Thanks, ze zijn besteldquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef lokpokken het volgende:
Vintage Retro Punk Gold Peace Symbol Pendant Necklace Chain $1,18 - 5cedfb
()
Zegt hij voor de 88645e keerquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Iemand91 het volgende:
Weinig spannends meer te bestellen eigenlijk...![]()
Stille hints dat ik wat zoek om tóch te bestellenquote:![]()
Zoals onze grote vriend ooit zei:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef monkeybrain het volgende:
Je probeert je geestelijke leegte op te vullen met materiële zaken.
Zal ik je even knuffelen![]()
![]()
Bookmark-lijstje voor mij zelf:
Onderweg:
- Fasttech: Lader + 2x 18650
- Banggood: Pipo M8PRO (resend)
- Buyincoins: Auto splitter (3 x 12v + 5V USB)
- McBub: Auto USB laders (USB met FCC keurmerk)
- Aliexpress: Iocean X7 (Met 2 batterijen + case)
- Ebay: 2 opladers (OEM, samsung)
- Buyincoins: Versterker / DAC
- Ebay: Auto stekker voor DACMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Onderweg:
• Een boel accessoires voor Panasonic Lumix LX7 camera (o.a. onderwatertasje)
• Shark watch Longfin black
• 5V 2A USB -> 2.5mm pin charger cable
• VSonic VSD1 earphones
• Deluxe umbrella double canopy
En natuurlijk van vandaag:
• KD C8 flashlight (SMO, 5-mode) + XM-L2 U2 BIN
• UltraFire WF-501B flashlight (OP, 5-mode) + MC-E M BIN
Oh en accu's heb ik hier maar besteld: http://www.gogreenbatteries.co.uk (GP ReCyko+). Wat veiliger.
Dat mensen nog bestellen uit China.
Met die slechte wisselkoers en webshops die hun prijzen omhoog gooien is het al lang niet meer zo verleidelijk![]()
vooralsnog is het gros van de spullen nog steeds flink goedkoper als de goedkope variant hier...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Met die slechte wisselkoers en webshops die hun prijzen omhoog gooien is het al lang niet meer zo verleidelijk![]()
Onderweg:
USB LED
2x mini USB kabel
DAC ELE
Oordopjes
Laser 2x
Schokdinges
Horloge
Volvo sleutelhanger
Skoda sleutelhanger
12v -> 2x usb + 12v
12V USB
Verrekijker
Fietsbel
USB OTG
Hoesje i9100![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:22 schreef RobertNL het volgende:
Bookmark-lijstje voor mij zelf:
Onderweg:
- Ebay: 2 opladers (OEM, samsung)![]()
Populaire webshops verhogen hun prijzen ja. Kijk anders een op ebay of banggood daar valt het volgens mij nog wel mee..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Met die slechte wisselkoers en webshops die hun prijzen omhoog gooien is het al lang niet meer zo verleidelijk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: