Ja zag ook al dat die verdwenen was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef MacorgaZ het volgende:
He, heeft DX geen EU-warehouse meer? Zie nu alleen een Australisch warehouse?
Leuk lampje! Sipik sk68 (of een kloon ervan, denk een kloon)quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef namemotion het volgende:
Net bij Banggood de CREE Q5 besteld voor een leuk prijsje$4.99
http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.html
Die misschien ook maar eens kopen binnenkort, kan je een foto uppen met hoeveel licht die geeft?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:34 schreef johanndoe het volgende:
[..]
Leuk lampje! Sipik sk68 (of een kloon ervan, denk een kloon)
Voor dat geld echt een top ding. En met een 14500 batterij geeft helemaal een stoot licht voor het formaat. Heb er zelf 2 en draag er ook altijd 1 bij me.
Ik heb mijn cheap ass USB Wall charger vandaag maar weggegooid toch te bang dat mij hetzelfde overkomt als die andere FOK!ker toenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:16 schreef shiznuts het volgende:
Ook met die USB wallchargers oppassen hè... die willen ook nog weleens roken of ploffen...
Daarom haal ik eigenlijk alleen OEM producten daarvan (eBay). Zijn vaak wel een beetje duurder dan de noname cheapass dingen, maar wel dezelfde kwaliteit als de merkdingen, zonder er de merkprijs voor neer te tellen.
Wat je met een USB wall coupler zou willen? Kabeltjes door de muur doortrekken, is dat überhaupt lekker mogelijk vraag ik me dan af? Zal wel lekker weggewerkt zijn dan als het je lukt (je moet ook een kabel in de muur krijgen naar de andere kant, niet als lichtnet dat er bij de bouw van een woning al is ingeknald). Zelf heb ik niet zo'n problemen met kabels in het zicht.
FF snel een vergelijkend shot tussen mijn 2 lampjes gemaakt. Links met net opgeladen eneloop XX AA, rechts met een trustfire 14500 (paar keer paar minuten gebruikt).quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef wihehin het volgende:
[..]
Die misschien ook maar eens kopen binnenkort, kan je een foto uppen met hoeveel licht die geeft?
Code voor het masker : 100275quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:39 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)ing&utm_content=sami
Kan je gratis krijgen met coupon!
Alleen moet nog ff zo'n coupon krijgen..
wel handig al die waarschuwingen op die $380 dollar kostende pijpbomquote:
Valt wel mee hoor. Ik had 4 Sanyo's waarvan 2+2 pair en dat was met 0.01V verschil tussen alle 4.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:36 schreef mickeyD het volgende:
[..]
wel handig al die waarschuwingen op die $380 dollar kostende pijpbom
en daarnaast is het practisch onmogelijk om 4 matching 18650's te vinden om er in te stoppen zodat ze elkaar dus NIET gaan op of ontladen tijdens gebruik..
Ik heb de usb wallplate gekochtquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:16 schreef shiznuts het volgende:
Ook met die USB wallchargers oppassen hè... die willen ook nog weleens roken of ploffen...
Daarom haal ik eigenlijk alleen OEM producten daarvan (eBay). Zijn vaak wel een beetje duurder dan de noname cheapass dingen, maar wel dezelfde kwaliteit als de merkdingen, zonder er de merkprijs voor neer te tellen.
Wat je met een USB wall coupler zou willen? Kabeltjes door de muur doortrekken, is dat überhaupt lekker mogelijk vraag ik me dan af? Zal wel lekker weggewerkt zijn dan als het je lukt (je moet ook een kabel in de muur krijgen naar de andere kant, niet als lichtnet dat er bij de bouw van een woning al is ingeknald). Zelf heb ik niet zo'n problemen met kabels in het zicht.
Heel goed! Ik ging gister mijn iPhone proberen op te laden, maar jahoor BOEM! Flits en lader helemaal doorgebrand. Gelukkig had ik mijn iPhone nog niet in de lader gedaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb mijn cheap ass USB Wall charger vandaag maar weggegooid toch te bang dat mij hetzelfde overkomt als die andere FOK!ker toen
Een multimeter van een paar dollar kan er ook wel af als je een zaklamp in die prijsklasse koopt..quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:49 schreef mickeyD het volgende:
ja, maargoed, wie heeft er allemaal test apparatuur liggen om een behoorlijke set samen te stellen?
ik alvast niet..
daarnaast vind ik het idee dat de batterijen naast elkaar in het apparaat zitten (en niet achter elkaar) en het midden dus 1 centrum van hitte wordt van alle vier de batterijen niet zo lekker..
Haha dit had ik vorige maand ook. Had alleen mijn IPhone er al wel in zitten maar was gelukkig niks mee gebeurdquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:17 schreef namemotion het volgende:
[..]
Heel goed! Ik ging gister mijn iPhone proberen op te laden, maar jahoor BOEM! Flits en lader helemaal doorgebrand. Gelukkig had ik mijn iPhone nog niet in de lader gedaan
Stoppen waren ook doorgeslagen; wijze les, geen cheap ass china laders meer kopen.
Dan heb je geluk gehad! Zie vaak verhalen dat dan de iPhone gewoon kapot is! Gelukkig voor jou nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:26 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Haha dit had ik vorige maand ook. Had alleen mijn IPhone er al wel in zitten maar was gelukkig niks mee gebeurd
Moet je ff zoeken op 'lycra', 'spandex' en/of 'zentai' (en filter '-bikini -swim' weg).quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:32 schreef destrovel het volgende:
Onder wat voor naam kun je die morphsuits eigenlijk vinden in China? Gewoon zoeken op "morphsuit" of "skinsuit" helpt weinig
En daarom heb ik dus een multimetert gekregen van Tmart.com na mijn review over de C8quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:25 schreef Painore het volgende:
[..]
Een multimeter van een paar dollar kan er ook wel af als je een zaklamp in die prijsklasse koopt..
Geen genoegen mee nemen en nog is proberen, dan maken ze er meee van. Misschien wel 3 of 4$quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh ze hebben gereageerd, 1$ refund of terugsturen, voor een kabeltje van 4$
Nu is t 1.5$quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:45 schreef namemotion het volgende:
[..]
Geen genoegen mee nemen en nog is proberen, dan maken ze er meee van. Misschien wel 3 of 4$
Nee, waarde van product + verzendkosten..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef TheDoors het volgende:
Ik heb vandaag 10 houten zonnebrillen besteld voor de verkoop maar nu heeft dat Chinese wijfie mij belooft dat ze de waarde van die dingen onder de 22 euro houdt. Nu zijn de verzendkosten wel 35 dollar. Misschien een beetje en domme vraag maar die douane rekent toch alleen geld over de waarde van het product en niet over de verzendkosten?
Sjonnie.quote:Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
Gewoon met China Post doen, ik heb de laatste weken pakketjes van China Post al in 6 dagen in huis.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef TheDoors het volgende:
Godverdomme. Dan moet het maar met China Post. Scheelt wel 35 dollar alleen duurt het dan zo lang. Raden jullie dit af in verband mer de waarde van mijn spul of is het wel veilig.
O niet gelezen. Wel een rare gedachtegang. Als je een paar spullen koopt om die later aan vrienden te verkopen dat je dan een Sjonnie bent.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:58 schreef shiznuts het volgende:
1.
[..]
Sjonnie.
2. Lees de OP eens...
3. http://www.belastingdiens(...)ven/rekenvoorbeelden
Ja, zodra iets belastbaar is maken ook de verzendkosten deel uit van de belastbaarheid.
Je snapt wat ik bedoel toch? (zo'n klein chinees vrouwtje die overdreven vriendelijk is om klanten te trekken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:05 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, Sjonnies gebruiken ook vaak het woord 'wijfie' dus ik zit er vast niet ver naast!
Nou, dat is toch wel weer een toename van 50% zonder dat je het product hoeft terug te turen en mag houden!quote:
Bij de Rolex Store in Amsterdam natuurlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:07 schreef shiznuts het volgende:
Haha.![]()
We hebben ook lui voorbij zien komen die meteen vragen hoe ze aan een lichting Rolexen kunnen komen.
Alles opmetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
En daarom heb ik dus een multimetert gekregen van Tmart.com na mijn review over de C8
om de batterijtjes door te meten
zal ik over een weekje ofzo wel in huis hebben
Zelf nu ook maar zon Infrarood thermometer gelijk en bij gedaan, heb ik weer wat tools om dingen te meten dus..
Meen dat monkey er tijdje terug ook over had, dus als die even wacht dan weet die of t wat is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha idd, ik reageer dan gewoon met "I can't buy a new cable with 1.5$."quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:17 schreef namemotion het volgende:
[..]
Nou, dat is toch wel weer een toename van 50% zonder dat je het product hoeft terug te turen en mag houden!
Ja gewoon nog is proberen, uiteindelijk geven ze wel toe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Haha idd, ik reageer dan gewoon met "I can't buy a new cable with 1.5$."
Volgens mij 14 hierquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ja gewoon nog is proberen, uiteindelijk geven ze wel toe.
-
Hoe oud waren jullie toen jullie jullie eerste China shop product kochten? Ik was 15 en kocht mijn eerste product op dealextreme, was overweldigend en er ging een nieuwe wereld voor mij open. Dagenlang die website doorgekeken, vertrouwde het niet helemaal maar na ontvangst 1e product, wauw. Verslaving begonnen.
De laatste weken bestel ik alleen maar via Aliexpress. Je kan volgensmij alleen met een creditcard betalen, dus je kan een 3V prepaid creditcard voucher online kopen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef TheDoors het volgende:
Iemand ervaring met betalen op Aliexpress? Je kan via banktransfer maar dat snap ik niet echt. Ik heb ook geen creditcard. Tips?
Haha wauw, oké.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:32 schreef BillsGate het volgende:
Wanneer ik China-ontmaagd ben heb je niks mee te maken!
Dat klinkt wel geilquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:32 schreef BillsGate het volgende:
Wanneer ik China-ontmaagd ben heb je niks mee te maken!
Ondertussen heb jij dat mes gewoon gekocht voor EDCquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef Negakinu het volgende:
"Ey wijffie luistert es kheb snel een lading messe nodig voor de verkoop weet je wel kenne die chineze die ff een panterprintje verven?"
Ja, dat kunnen ze:
[ afbeelding ]
Zelfs aan de Sjonnie wordt gedacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |