Alles apart doen. Anders moet je belasting betalen over het totaal. En ga er maar gewoon vanuit dat je gepakt wordt en tel die kosten maar preventief bij je totale uitgave op, dan kan het uiteindelijk alleen nog maar meevallen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef nickhguitar het volgende:
Heb nu de Iocean x7, een portable speaker en een 16 gig geheugenkaartje in m'n winkelmandje op antelifeDe tijdsduur maakt me niet uit, de kosten echter wel. Wat is dat de beste manier om te verzenden? Veiligheidheid is hier natuurlijk ook wel belangrijk, en hoe groot is dan ongeveer de kans dat ik nog extra moet betalen?
Hoeveel kosten de producten die je wilt gaan aanschaffen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Alle dingen apart bestellen bedoel je? Ik heb sowieso geen kortingscode? Waar kan ik deze vinden dan? En wat zou het effect zijn van apart bestellen?
Ik wees je in het andere topic hier op de openingspost. Lees die nou toch eerst eens door.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Alle dingen apart bestellen bedoel je? Ik heb sowieso geen kortingscode? Waar kan ik deze vinden dan? En wat zou het effect zijn van apart bestellen?
Verder staat er ook nog eens bij elke verzendtype het volgende vermeld:quote:Tip! Omdat free shipping gratis is voor elk product, kun je prima je orders splitten. Het voordeel hiervan is dat elk item dat op voorraad is, meteen wordt opgestuurd. Bij een 'bulk'-order, een order bestaande uit meerdere producten, wachten ze vaak eerst tot alles op voorraad is, voordat ze je order versturen. Een ander bijkomend voordeel van het afzonderlijk bestellen van producten is dat de douane naar de totale waarde van je pakketje kijkt en deze dus dramatisch te verlagen is door artikelen apart te bestellen.
quote:Extra kosten service
Kwaliteit service
Tracking mogelijkheden
Tekenen voor ontvangst
Doorsnee duur
Kans op importtoeslagen
In totaal kom ik op 175. 10 voor de kaart, 5 voor de speaker en 161 voor de mobiele telefoon. 31% extra voor de douane? Dan wordt het alsnog een duur grapjequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:23 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Hoeveel kosten de producten die je wilt gaan aanschaffen?
Alles apart bestellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef nickhguitar het volgende:
r de speaker en 161 voor de mobiele telefoon. 31% extra voor de douane? Dan wordt het alsnog een duur grapje
Oké, maar mijn artikelen zijn allemaal op voorraad en de 2 bijkomende producten doen de prijs niet al te veel laten oplopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik wees je in het andere topic hier op de openingspost. Lees die nou toch eerst eens door.
Hij doelt op:
[..]
Verder staat er ook nog eens bij elke verzendtype het volgende vermeld:
[..]
Je bespaart 3 euro/dollar ongeveer ;pquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké, maar mijn artikelen zijn allemaal op voorraad en de 2 bijkomende producten doen de prijs niet al te veel laten oplopen
Maar je pakje wordt er wel groter en zwaarder door, wat bij de douane nog eerder bellen laat rinkelen zodra er een te lage waarde opstaat. Maar je moet het natuurlijk zelf weten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké, maar mijn artikelen zijn allemaal op voorraad en de 2 bijkomende producten doen de prijs niet al te veel laten oplopen
Nee dan doe ik dat gewoon natuurlijk, ik vraag hier niet voor niets om advies:P Ik kan dus rekenen op ongeveer 30% extra? Welke zending heeft de minste pakkans dan? En hoeveel bedraagt dit dan ongeveer?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Maar je pakje wordt er wel groter en zwaarder door, wat bij de douane bellen laat rinkelen zodra er een te lage waarde opstaat. Maar je moet het natuurlijk zelf weten.
In de OP staat ook hoe je kortingcoupons vindt trouwens.quote:Verder staat er ook nog eens bij elke verzendtype het volgende vermeld:
quote:
Extra kosten service
Kwaliteit service
Tracking mogelijkheden
Tekenen voor ontvangst
Doorsnee duur
Kans op importtoeslagen
Je kunt de code : Facebook gebruiken, dan krijg je $5 korting. Volgensmij moet je dan iets van 100 euro besteden dus deze kun je voor je telefoon gebruiken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee dan doe ik dat gewoon natuurlijk, ik vraag hier niet voor niets om advies:P Ik kan dus rekenen op ongeveer 30% extra? Welke zending heeft de minste pakkans dan? En hoeveel bedraagt dit dan ongeveer?
Wees eens niet zo eigenwijs en lees de OP gewoon. In het vorige topic ben je daar ook al op gewezen en blijkbaar heb je daar niks mee gedaan. Vrijwel alle antwoorden op je vragen zijn daar gewoon te vinden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
In totaal kom ik op 175. 10 voor de kaart, 5 voor de speaker en 161 voor de mobiele telefoon. 31% extra voor de douane? Dan wordt het alsnog een duur grapje
Ik kreeg een waardebon van 6,75 (prijs van verzending) toen het niet aankwam (was wel binnen NL)quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:30 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Hier is het dus goed fout. Pakket lijkt niet te zijn aangekomen bij BG. Wel in China aangekomen, maar daarna dus onbekend wat ermee is gebeurd.
TNT is een onderzoek gestart. Enig idee wat de kans is op een vergoeding terwijl je niet verzekerd hebt verzonden?
Die is leuk!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef lokpokken het volgende:
Nog een gratis artikel van Banggood :
c9364e
(Nog maar een paar beschikbaar -> Kleur : paars)
http://www.banggood.com/W(...)ase-Box-p-57200.html
Je link doet het niet goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef namemotion het volgende:
Net bij Banggood de CREE Q5 besteld voor een leuk prijsje$4.99
http://www.banggood.com/W(...)+14500)-p-40270.html
CREE Q5 is niet merk en model, maar de emitter die er in zitquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef namemotion het volgende:
Net bij Banggood de CREE Q5 besteld voor een leuk prijsje$4.99
http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.html
dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:27 schreef bobbernaut het volgende:
Als Priceangels even reageert op mijn RMA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
dan?Oh ze hebben gereageerd, 1$ refund of terugsturen, voor een kabeltje van 4$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Nou ja, die foto staat op de site bij je bestelling. Sturen ze niet echt naar je op natuurlijk.quote:MisterTao gaat z'n ding doen, neemt contact op met de verkoper, koopt het product in en zodra het binnen is (duurt een paar werkdagen), kijken ze of ze hebben gekregen wat er besteld is en naar de hoedanigheid daarvan. Ze maken tot slot een foto en die sturen ze naar je op.
Oeps. ik bedoel zarmark.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:08 schreef shiznuts het volgende:
Yes m'am.
Uit de OP 'SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)' :
[..]
Sorry, had je post over het hoofd gezien. De microfoon was erg slecht. Het was net of ik aan het einde van een tunnel stond te schreeuwen naar mijn telefoon... maar dan echt totaal onverstaanbaarquote:
Ja, i know. Ik heb gefrankeerd met die postzegels van samenkopen.net. Daar stond niet de optie Wereld + verzekerd bij en heb er eigenlijk ook niet bij stilgestaan. Zul je ook net zien dat het mij overkomt...quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Daar ligt je antwoord. Voor ¤1,30 meer was het verzekerd verstuurd dus dan zou ik in een geval van het versturen naar China zeker die 1.30 meer betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |