Dus je hebt al een klacht ingediend maar ze reageren niet. En nu wil je weten waar je een klacht kan indienen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:54 schreef bobbernaut het volgende:
Priceangels heeft nog steeds niet gereageerd op mn klacht, waar kan je klachten indienen van een verkeerd product?
klacht.nlquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:54 schreef bobbernaut het volgende:
Priceangels heeft nog steeds niet gereageerd op mn klacht, waar kan je klachten indienen van een verkeerd product?
Ik weet niet of ik m wel goed heb ingedientquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:56 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Dus je hebt al een klacht ingediend maar ze reageren niet. En nu wil je weten waar je een klacht kan indienen?
Misschien is dát toevallig de rede van de deal? :pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:03 schreef ericosman het volgende:
En dan krijg je je 1cent deal binnen :
[ afbeelding ]
Heb je hem bij message of RMA replacement ingevoerd?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik m wel goed heb ingedient
Een 30 euro quad is stabieler en noob-vriendelijker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef rene90 het volgende:
Paypal saldo is weer terug op mijn rekeningNu een heli bestellen, wat is leuker vliegen eigenlijk, zo'n quad copter? Ik heb 30 euro te besteden ongeveer.
Message, want bij RMA moet je m toch terugsturen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:30 schreef namemotion het volgende:
[..]
Misschien is dát toevallig de rede van de deal? :p
[..]
Heb je hem bij message of RMA replacement ingevoerd?
Nice ziet er goed uit, ik zal nog even verder kijken want die van banggood is pas 10 juni weer in stock, andere adviezen voor een quadcopter? Als er een keychain cam aan kan is dat wel extra grappig trouwens.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:46 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Een 30 euro quad is stabieler en noob-vriendelijker.http://www.banggood.com/U(...)dcopter-p-71838.html
Die ik linkte is wel echt de one to have op het moment. Je kunt altijd de MK1 kopen, dat is dus de versie die hier vlak voor kwam. Je kunt bij Banggood sorteren op categorie, check dan quads en kijk welke de meeste en beste recensies hebben en je komt een heel eind.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nice ziet er goed uit, ik zal nog even verder kijken want die van banggood is pas 10 juni weer in stock, andere adviezen voor een quadcopter? Als er een keychain cam aan kan is dat wel extra grappig trouwens.
Ja de communicatiemiddelen op priceangels zijn ook niet de beste, ik heb vaker een message gestuurd maar daar wordt bijna nooit op gereageerd. RMA werkt beter, en dan gewoon uitleggen dat het product terugsturen veel te duur is. Meestal geven ze je een coupon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Message, want bij RMA moet je m toch terugsturen?
Ik vond het iig erg onduidelijk..
Zal wel uitverkocht zijn ;pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe koop je die carbon fiber? Ik kan geen kleur selecteren, maar er staat niet dat ie sold out is?
Onder de prijs staan van die vierkantjes met daarvoor color name. Als je erop klikt veranderd het plaatje naar de kleur carbon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe koop je die carbon fiber? Ik kan geen kleur selecteren, maar er staat niet dat ie sold out is?
als de pagina geladen wordt zijn de kleuren even te selecteren, daarna niet meer (wordt grijs).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef bobbernaut het volgende:
AH oke, thanksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als de pagina geladen wordt zijn de kleuren even te selecteren, daarna niet meer (wordt grijs).
alle kleuren zijn dus uitverkocht
Thanks, ik ga t nu even proberenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:18 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ja de communicatiemiddelen op priceangels zijn ook niet de beste, ik heb vaker een message gestuurd maar daar wordt bijna nooit op gereageerd. RMA werkt beter, en dan gewoon uitleggen dat het product terugsturen veel te duur is. Meestal geven ze je een coupon.
Ahh oke, helaas alleen bij banggood te koop maar als ik vanavond thuis ben zal ik even ebay afstruinen en eens wat gedetailleerder zoeken. Thanks in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:09 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Die ik linkte is wel echt de one to have op het moment. Je kunt altijd de MK1 kopen, dat is dus de versie die hier vlak voor kwam. Je kunt bij Banggood sorteren op categorie, check dan quads en kijk welke de meeste en beste recensies hebben en je komt een heel eind.
Dealperfectquote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Vroegâh toen Jack nog via de webcam trots zijn nieuwe gadgets liet zien
Goede tijden.
Ik denk dat het een tracking is van hun bedrijf dat de pakketjes regelt, dan zie je simpelweg dat het pakje is ingepakt en met de echte post mee isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:38 schreef wihehin het volgende:
N67382584632XXX
(XXX zijn ook cijfers)
Weet iemand waar je die kan tracken? Gekregen van AHappyDeal en op USPS doet die het niet
Heb de nieuwe versie besteld voor 43,70quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:09 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Die ik linkte is wel echt de one to have op het moment. Je kunt altijd de MK1 kopen, dat is dus de versie die hier vlak voor kwam. Je kunt bij Banggood sorteren op categorie, check dan quads en kijk welke de meeste en beste recensies hebben en je komt een heel eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |