Eindbaas ben je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ondertussen heb jij dat mes gewoon gekocht voor EDC
Over straat stiefelen met een zwaaiende pols
[ afbeelding ]
luisteren naar pompende muziek.
[ afbeelding ]
Met zonneschijn
[ afbeelding ]
of met guur weer
[ afbeelding ]
Zal 2008/2009 zijn geweest. Voornamelijk spul uit China via eBay. Op een gegeven moment kwam zo'n Chinees product van een Buyincoins eBaystore (de cult MD80 cam, was verloren gegaan, weet ik niet meer, maar kreeg ik een refund van) en vond zo ook hun webshop site. Toen rolde ik langzaamaan into webshops en vond ik zo ook dit topic. Sindsdien terroriseer ik de boel hier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ja gewoon nog is proberen, uiteindelijk geven ze wel toe.
-
Hoe oud waren jullie toen jullie jullie eerste China shop product kochten? Ik was 15 en kocht mijn eerste product op dealextreme, was overweldigend en er ging een nieuwe wereld voor mij open. Dagenlang die website doorgekeken, vertrouwde het niet helemaal maar na ontvangst 1e product, wauw. Verslaving begonnen.
U that oldquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zal 2008/2009 zijn geweest. Voornamelijk spul uit China via eBay. Op een gegeven moment kwam zo'n Chinees product van een Buyincoins eBaystore (de cult MD80 cam, was verloren gegaan, weet ik niet meer, maar kreeg ik een refund van) en vond zo ook hun webshop site. Toen rolde ik langzaamaan into webshops en vond ik zo ook dit topic. Sindsdien terroriseer ik de boel hier.![]()
Anyways, toen was ik eh, 22. Tijd vliegt voorbij.
DX was lekker niet de eerste shop waar ik wat haalde.
16?? Moet jij je zakgeld niet uitgeven aan sigaretten en beltegoed?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:06 schreef namemotion het volgende:
[..]
U that old?
Ik ben dan wel een guppie met mijn 16 jaar denk ik 0.o en ook nog eens een meid hahaah
Ik weet niet hoe ik hier terecht ben gekomen(ben er wel al een tijdje) maar het is een fantastische uitlaatklep voor de fanatieke China shopper.
Yup. Toen ik 16 was hadden we nog dial-up internet and mocht ik alleen op zaterdag twee uurtjes online.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:06 schreef namemotion het volgende:
[..]
U that old?
Ik ben dan wel een guppie met mijn 16 jaar denk ik 0.o en ook nog eens een meid hahaah
Ik weet niet hoe ik hier terecht ben gekomen(ben er wel al een tijdje) maar het is een fantastische uitlaatklep voor de fanatieke China shopper.
-
Ah nee bah vieze sigaretten, moet er niets van hebben. Beltegoed hahaha abonnementquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef Negakinu het volgende:
[..]
16?? Moet jij je zakgeld niet uitgeven aan sigaretten en beltegoed?
Lang leve de technologie van goedkoop internet en webshopsquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Yup. Toen ik 16 was hadden we nog dial-up internet and mocht ik alleen op zaterdag twee uurtjes online.
Zat ik in de TMF chat.![]()
Ik verdiende op zaterdags 11 euro en moest ik i.c.m. maar mee redden om de week erop m'n benzinegeld van m'n slomos te bekostigen. Moest de studiefinanciering plunderen om nog een beetje een leven te kunnen bekostigen. Was toen niet echt een tijd om te chinashoppen.
Des te groter natuurlijk de inhaalslag nu. [ afbeelding ]
Linkjes?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ondertussen heb jij dat mes gewoon gekocht voor EDC
Over straat stiefelen met een zwaaiende pols
[ afbeelding ]
luisteren naar pompende muziek.
[ afbeelding ]
Met zonneschijn
[ afbeelding ]
of met guur weer
[ afbeelding ]
Beats die weet ik niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:19 schreef Guul het volgende:
[..]
Linkjes?
Heb binnenkort een extreem FOUT feest...
Dial-up internetquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Yup. Toen ik 16 was hadden we nog dial-up internet and mocht ik alleen op zaterdag twee uurtjes online.
Zat ik in de TMF chat.![]()
Ik verdiende op zaterdags 11 euro en moest ik i.c.m. maar mee redden om de week erop m'n benzinegeld van m'n slomos te bekostigen. Moest de studiefinanciering plunderen om nog een beetje een leven te kunnen bekostigen. Was toen niet echt een tijd om te chinashoppen.
Des te groter natuurlijk de inhaalslag nu. [ afbeelding ]
Wiet en Nickelson-jassen (met bontkraag) bedoel je zeker, daar houdt de huidige jongeren-generatie zich mee bezig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef Negakinu het volgende:
[..]
16?? Moet jij je zakgeld niet uitgeven aan sigaretten en beltegoed?
Graag geen overhaaste generalisatie! Ik ben zelf 16 en zit VWO, niemand hier heeft Nickelson jassen. Havo gaat naar koffieshop en VWO drinkt zich lamquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:20 schreef N22 het volgende:
[..]
Wiet en Nickelson-jassen (met bontkraag) bedoel je zeker, daar houdt de huidige jongeren-generatie zich mee bezig.
OT: 18 jaar mijn eerste China-bestelling (begin 2011) bij jawel: DX
Dat jaar drie bestellingen gedaan en toen een pauze tot 2 weken terug![]()
But it's good to be back in the game
Ik zit op havo, heb en wil geen nickelson jas en no way dat ik naar de koffieshop gaquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef wihehin het volgende:
[..]
Graag geen overhaaste generalisatie! Ik ben zelf 16 en zit VWO, niemand hier heeft Nickelson jassen. Havo gaat naar koffieshop en VWO drinkt zich lam
Pubers
Was beetje hypocriet dat ik zelf eerst geen overhaaste generalisatie zeiquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:45 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ik zit op havo, heb en wil geen nickelson jas en no way dat ik naar de koffieshop ga
Op zich is Starbucks dan nog wel te doen. Hier zijn niet zoveel koffieshops waar je gewoon een lekker bakje leut kunt halen. Daarvoor moet je echt naar de randstad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:49 schreef wihehin het volgende:
[..]
Was beetje hypocriet dat ik zelf eerst geen overhaaste generalisatie zei
Maar een vriend van mij van HAVO zegt dat 15 van de 30 leerlingen naar de koffieshop gaan
patato potatoquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Maar Starbucks is dan ook een café en geen koffieshop.
Al weet je natuurlijk niet wat ze in die brownies hebben zitten... de prijs is er wel naar.
Weet ik veel. Ik hou het niet meer bij. :p Ik was 16 in 1999, toen had je nog geen Nickelson. De foute gasten droegen toen Kappa en Australian.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:20 schreef N22 het volgende:
[..]
Wiet en Nickelson-jassen (met bontkraag) bedoel je zeker, daar houdt de huidige jongeren-generatie zich mee bezig.
Het was maar een garpjequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef wihehin het volgende:
[..]
Graag geen overhaaste generalisatie! Ik ben zelf 16 en zit VWO, niemand hier heeft Nickelson jassen. Havo gaat naar koffieshop en VWO drinkt zich lam
Pubers
Aussiesquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:49 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik hou het niet meer bij. :p Ik was 16 in 1999, toen had je nog geen Nickelson. De foute gasten droegen toen Kappa en Australian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |