abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 mei 2013 @ 21:27:10 #201
332966 firefly3
firefly3
pi_127042561
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Okay, noem eens wat meer zaken op dan naast de Disclosure Project.
Ik ken bijvoorbeeld oa die ene uit brazilie die telkens een verzameling van lichtjes in de lucht laat zien etc, die driehoek ufo in belgie enzo. Vertrouw me nou maar dat ik een hoop gezien heb.

Zelf heb ik ook ufos gezien, allemaal lichten die een richting op gingen en daarna verdwenen. Waarschijnlijk gewoon meteorieten, een electrische lading of iets anders in de atmosfeer.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127042605
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar het fenomeen bestaat. Dat zal niemand ontkennen en is bij nagenoeg iedereen wel bekend, toch?
Inderdaad. Het punt dat ik wilde maken is dat mensen op verschillende manieren reageren wanneer ze UFO lezen.
  zondag 26 mei 2013 @ 21:28:33 #203
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_127042668
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:08 schreef firefly3 het volgende:
.... Dan zou je de titel van je boek eerst moeten veranderen, meneer de wetenschapper
[ afbeelding ]
http://www.skepsis.nl/vermeeren.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_127042734
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee het betekent dat ik je met gelijke munt ga terugbetalen en jou respectloos ga behandelen.
Dat doe je al zolang ik hier post dus zal er niet zoveel veranderen. :)

quote:
Mijn god, verkering hebben met jou... hoe verschrikkelijk moet dat zijn? :') Ik zou mezelf na een week al voor de trein gooien met die oersaaie anekdotes over achternichten die spannende dingen meemaken in de trein _O-
que?

Anyway, dat van voor de trein gooien geloof ik weer wel met zulke post als respectloos worden en met gelijke munt terug betalen. Dat je je kan opwinden over iemand op 't internet uberhaupt. Dat zijn nu niet bepaald kenmerken van iemand die sterk in de schoenen staat. Als je problemen hebt met jezelf moet je een psycholoog opzoeken en er niet mee blijven rondlopen.
pi_127042883
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ken bijvoorbeeld oa die ene uit brazilie die telkens een verzameling van lichtjes in de lucht laat zien etc, die driehoek ufo in belgie enzo. Vertrouw me nou maar dat ik een hoop gezien heb.
Vertrouw jou maar?? Net kreeg ik commentaar dat ik te goedgelovig was en nu moet ik je maar geloven? Overtuig mij maar zou ik zeggen. Dit wat je hier boven zegt is nou niet echt een teken dat je diep het fenomeen ingedoken bent... "die ene uit Brazillie".... _O-

Ja wie kent hem niet, die ene uit Brazillie :')

quote:
Zelf heb ik ook ufos gezien, allemaal lichten die een richting op gingen en daarna verdwenen. Waarschijnlijk gewoon meteorieten, een electrische lading of iets anders in de atmosfeer.
Oh wauw, je bent een echte expert zie ik wel.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_127042892
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is bijna eng hoe hier een nieuw geloof wordt geboren.
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar het fenomeen bestaat. Dat zal niemand ontkennen en is bij nagenoeg iedereen wel bekend, toch?
Inderdaad. Het punt dat ik wilde maken is dat mensen op verschillende manieren reageren wanneer ze UFO lezen.

quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is bijna eng hoe hier een nieuw geloof wordt geboren.
Jij bent tegenwoordig meer een PUA-discipel toch?
pi_127042965
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat doe je al zolang ik hier post dus zal er niet zoveel veranderen. :)

[..]

que?

Anyway, dat van voor de trein gooien geloof ik weer wel met zulke post als respectloos worden en met gelijke munt terug betalen. Dat je je kan opwinden over iemand op 't internet uberhaupt. Dat zijn nu niet bepaald kenmerken van iemand die sterk in de schoenen staat. Als je problemen hebt met jezelf moet je een psycholoog opzoeken en er niet mee blijven rondlopen.
Zegt de man met de oogkleppen en het bord voor de kop.
  zondag 26 mei 2013 @ 21:36:28 #208
332966 firefly3
firefly3
pi_127043234
quote:
"Buitenaardse aliens hebben een basis op de maan. Dat staat in een recent artikel van dr. ir. Coen Vermeeren, hoofddocent lucht- en ruimtevaarttechniek en directeur van Studium Generale Delft." _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 26 mei 2013 @ 21:36:36 #209
45206 Pietverdriet
pi_127043240
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waar is jouw gebroken alien?
  zondag 26 mei 2013 @ 21:37:36 #210
332966 firefly3
firefly3
pi_127043312
quote:
12s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:31 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jij bent tegenwoordig meer een PUA-discipel toch?
PUA is geen geloof, het is iets wat je doet: Zoveel mogelijk vrouwen "versieren".
  zondag 26 mei 2013 @ 21:39:10 #211
332966 firefly3
firefly3
pi_127043421
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Vertrouw jou maar?? Net kreeg ik commentaar dat ik te goedgelovig was en nu moet ik je maar geloven? Overtuig mij maar zou ik zeggen. Dit wat je hier boven zegt is nou niet echt een teken dat je diep het fenomeen ingedoken bent... "die ene uit Brazillie".... _O-

Ja wie kent hem niet, die ene uit Brazillie :')

[..]

Oh wauw, je bent een echte expert zie ik wel.
Als iemand in de ufo community zou je wel moeten weten wie ik bedoel, er is er maar 1 (die met witte baard) die zo veel ballonnen heeft vastgelegd op de camera
pi_127043505
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Wat is de reden dat jij je zo emotioneel verbind met dit onderwerp, ik heb helemaal niets waar ik zo stellig over ben dat ik anderen ga tutoyeren of uitschelden omdat ze mn onderwerp niet van positief commentaar voorzien. Kennelijk is er dan iets met het onderwerp dat niet alle neuzen automatisch dezelfde kant opgaan. Je kunt er ook gewoon voor kiezen om over hetgeen wat je niet zint heen te lezen.
pi_127043848
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Buitenaardse aliens hebben een basis op de maan. Dat staat in een recent artikel van dr. ir. Coen Vermeeren, hoofddocent lucht- en ruimtevaarttechniek en directeur van Studium Generale Delft." _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Jij hebt veel onderzoek gedaan. Kun je hier verder nog iets over zeggen?
pi_127043900
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als iemand in de ufo community zou je wel moeten weten wie ik bedoel, er is er maar 1 (die met witte baard) die zo veel ballonnen heeft vastgelegd op de camera
Oh ik weet wie je bedoelt. Maar jij bent hier toch zo onderzoekend ingesteld? En dan kom je niet verder dan "die ene uit Brazillie".

Ik krijg het vermoeden dat mijn aanname dat jij niet veel van het fenomeen afweet, toch zeer terecht was.
pi_127044029
quote:
5s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:40 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wat is de reden dat jij je zo emotioneel verbind met dit onderwerp, ik heb helemaal niets waar ik zo stellig over ben dat ik anderen ga tutoyeren of uitschelden omdat ze mn onderwerp niet van positief commentaar voorzien. Kennelijk is er dan iets met het onderwerp dat niet alle neuzen automatisch dezelfde kant opgaan. Je kunt er ook gewoon voor kiezen om over hetgeen wat je niet zint heen te lezen.
Je bent gewoon een vervelend jochie. Ik heb veel tijd en energie in jou gestoken om jou verschillende kanten van het UFO fenomeen te laten zien. Vervolgens zeg jij dat het UFO fenomeen "lichtjes in de lucht zijn". Vervolgens haal ik twee overduidelijke voorbeelden aan van cases die overduidelijk meer zijn dan lichtjes in de lucht en komt er een correctie of excuus van jouw kant? Nee.
pi_127044096
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je bent gewoon een vervelend jochie. Ik heb veel tijd en energie in jou gestoken om jou verschillende kanten van het UFO fenomeen te laten zien. Vervolgens zeg jij dat het UFO fenomeen "lichtjes in de lucht zijn". Vervolgens haal ik twee overduidelijke voorbeelden aan van cases die overduidelijk meer zijn dan lichtjes in de lucht en komt er een correctie of excuus van jouw kant? Nee.
je plukt een klein element uit alles wat er ooit besproken is en dat wordt je stokpaardje. Dat is niet mijn probleem :)
  zondag 26 mei 2013 @ 21:50:56 #217
332966 firefly3
firefly3
pi_127044098
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Oh ik weet wie je bedoelt. Maar jij bent hier toch zo onderzoekend ingesteld? En dan kom je niet verder dan "die ene uit Brazillie".

Ik krijg het vermoeden dat mijn aanname dat jij niet veel van het fenomeen afweet, toch zeer terecht was.
Pfft je denkt toch niet dat ik na al die jaren zijn naam enzo kan onthouden? Je bent net zo'n jehova.
pi_127044165
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Pfft je denkt toch niet dat ik na al die jaren zijn naam enzo kan onthouden? Je bent net zo'n jehova.
Nee jij lult gewoon uit je nek. Zoveel weet je er helemaal niet vanaf. Dat blijkt wel uit je antwoorden.
pi_127044231
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]

je plukt een klein element uit alles wat er ooit besproken is en dat wordt je stokpaardje. Dat is niet mijn probleem :)
Een klein element _O-

We raken hiermee juist de kern van het probleem :')
  zondag 26 mei 2013 @ 21:53:06 #220
45206 Pietverdriet
pi_127044245
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee jij lult gewoon uit je nek. Zoveel weet je er helemaal niet vanaf. Dat blijkt wel uit je antwoorden.
Jij weet er wel heel veel vanaf? Waar is dan je gebroken alien?
  zondag 26 mei 2013 @ 21:53:32 #221
332966 firefly3
firefly3
pi_127044270
"Vermeeren geeft geen link naar het YouTubefilmpje waarin Buzz Aldrin een stevige kaakslag uitdeelt aan een complotdenker die hem van leugens beschuldigde. We horen ook niet hoe Neil Armstrong erover dacht:
Your ‘reliable sources’ are unreliable. There were no objects reported, found, or seen on Apollo 11 or any other Apollo flight other than of natural origin. All observations on all Apollo flights were fully reported to the public. (Good, 1988)"

Dat gelieg en bedrieg is wel heel erg

"57 soorten aliens" _O-
  zondag 26 mei 2013 @ 21:55:35 #222
332966 firefly3
firefly3
pi_127044413
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je zoekt gewoon naar specifieke dingen / details om je gelijk te halen. Vrij kinderachtig. Je zit zeker elke dag op niburu.nl ?
pi_127044636
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Een klein element _O-

We raken hiermee juist de kern van het probleem :')
dat het kortsluiting in je hoofd veroorzaakt?
  zondag 26 mei 2013 @ 21:58:57 #224
45206 Pietverdriet
pi_127044673
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:53 schreef firefly3 het volgende:

"57 soorten aliens"
Lijkt Heinz wel
  zondag 26 mei 2013 @ 22:06:17 #225
332966 firefly3
firefly3
pi_127045193
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lijkt Heinz wel
Ik vind het grappig hoe extreem ze soms in detail kunnen stappen zonder bewijs materiaal :D De lucht zou nu vol moeten zitten met nazi ufo's en dat soort crap
pi_127045250
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zoekt gewoon naar specifieke dingen / details om je gelijk te halen. Vrij kinderachtig. Je zit zeker elke dag op niburu.nl ?
Nee hoor. Je beantwoordt mijn vraag op een kinderachtige manier. Ik vraag je waarin je je hebt verdiept en jij zegt iets over Brazillie en Belgie. Erg overtuigend hoor, je bent een echte expert!

Oh en Niburu daar kom ik nooit. Daar ga jij met je aanname. De pot verwijt de ketel :')
  zondag 26 mei 2013 @ 22:08:58 #227
45206 Pietverdriet
pi_127045401
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind het grappig hoe extreem ze soms in detail kunnen stappen zonder bewijs materiaal :D De lucht zou nu vol moeten zitten met nazi ufo's en dat soort crap
Tja, maar vergeet niet, dit is TRU
Hier kan je in het ene topic met droge ogen beweren dat de maanlandingen gefaked zijn en in het andere dat de apollo astronauten daar aliens tegen kwamen.
  zondag 26 mei 2013 @ 22:09:21 #228
332966 firefly3
firefly3
pi_127045430
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee hoor. Je beantwoordt mijn vraag op een kinderachtige manier. Ik vraag je waarin je je hebt verdiept en jij zegt iets over Brazillie en Belgie. Erg overtuigend hoor, je bent een echte expert!

Oh en Niburu daar kom ik nooit. Daar ga jij met je aanname. De pot verwijt de ketel :')
Neenee, ondertussen heb je niburu in je favourieten staan en een grote illuminatie poster van het oog boven je bed hangen.
  zondag 26 mei 2013 @ 22:09:31 #229
45206 Pietverdriet
pi_127045439
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Heb je dat artikel op scepsis gelezen?
  zondag 26 mei 2013 @ 22:10:50 #230
332966 firefly3
firefly3
pi_127045532
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hier kan je in het ene topic met droge ogen beweren dat de maanlandingen gefaked zijn en in het andere dat de apollo astronauten daar aliens tegen kwamen.
Je hebt gelijk. Ik zal binnenkort maar mijn eigen mothman topic starten. Die bestaat tenminste wel en daar is genoeg bewijs voor, afgezien van dit topic.
pi_127045540
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welke personen doen dat dan? Daar heb je vast wel voorbeelden van.

Of ben je aan t overdrijven om je punt te maken, meneer "ik wil hard bewijs zien".
  zondag 26 mei 2013 @ 22:12:21 #232
332966 firefly3
firefly3
pi_127045630
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Of ben je aan t overdrijven om je punt te maken, meneer "ik wil hard bewijs zien".
Het enige wetenschappelijk bewijs dat je hebt is die "wetenschapper" met z'n 57 aliens :+
  zondag 26 mei 2013 @ 22:13:01 #233
45206 Pietverdriet
pi_127045675
quote:

[..]

http://www.nu.nl/wetensch(...)rking-vaak-niet.html
pi_127045741
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het enige wetenschappelijk bewijs dat je hebt is die "wetenschapper" met z'n 57 aliens :+
Ik heb niet heel veel met Coen Vermeeren. Ik kan me niet helemaal vinden in zijn aanpak.

En dat verhaal van die 57 aliens van Clifford Stone (waarom weet ik die naam wel en jij niet??) daar kan ik ook niets mee.
pi_127045785
quote:
Right back at ya :')

Zie mijn tweede zin van die post _O-
  zondag 26 mei 2013 @ 22:25:17 #236
332966 firefly3
firefly3
pi_127046390
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik heb niet heel veel met Coen Vermeeren. Ik kan me niet helemaal vinden in zijn aanpak.

En dat verhaal van die 57 aliens van Clifford Stone (waarom weet ik die naam wel en jij niet??) daar kan ik ook niets mee.
Het is echt een obsessie voor jou he? Ik moet nu gaan bye
pi_127046577
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is echt een obsessie voor jou he? Ik moet nu gaan bye
Dat heet je huiswerk doen. Ik heb een uitgesproken mening, maar die is wel genuanceerd en onderbouwd omdat ik dus mijn huiswerk doe.

Jij hebt een uitgesproken mening met weinig nuance en overdenking en je hebt je huiswerk nauwelijks gedaan.

Dat is het verschil tussen jou en mij. Dat jij begint over Niburu dat zegt wel weer genoeg, want ik heb niets met Niburu en ik heb niet veel met Coen Vermeeren omdat hij in zijn lezing o.a. Niburu als aanknooppunt aanprijst.
  zondag 26 mei 2013 @ 22:30:01 #238
45206 Pietverdriet
pi_127046655
Scepsis artikel gelezen?
pi_127046844
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Scepsis artikel gelezen?
Ja, maar wat moet ik ermee? Ik heb nu al een paar keer gezegd dat ik geen fan ben van de aanpak van Coen Vermeeren.

Daarnaast is het artikel ook heel eenzijdig en niet representatief voor het gehele UFO fenomeen. Maar goed het artikel gaat over Coen Vermeeren's ideeën en daar ben ik niet helemaal mee bekend.
  zondag 26 mei 2013 @ 22:35:30 #240
45206 Pietverdriet
pi_127046944
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ja, maar wat moet ik ermee? Ik heb nu al een paar keer gezegd dat ik geen fan ben van de aanpak van Coen Vermeeren.

Daarnaast is het artikel ook heel eenzijdig en niet representatief voor het gehele UFO fenomeen. Maar goed het artikel gaat over Coen Vermeeren's ideeën en daar ben ik niet helemaal mee bekend.
Schijnbaar niet, want het gaat niet alleen over Coen Vermeeren,
  zondag 26 mei 2013 @ 22:38:57 #241
45206 Pietverdriet
pi_127047103
Hier nog een stuk over Roswell van scepsis
quote:
Roswell de Verschrikkelijke
De UFO-crash, de geruchten, de getuigen

Is er in 1947 in New Mexico een vliegende schotel neergestort? Heeft de Amerikaanse luchtmacht de lichamen van buitenaardsen geborgen, en een cover-up-operatie opgezet die tot op de dag van vandaag effectief is? Of mogen we vijftig jaar na dato vraagtekens zetten bij de verhalen der 'getuigen'?

Op 8 juli 1947 werd vanuit het slaperige stadje Roswell in New Mexico (bevolking pakweg 40.000 zielen) een militair persbericht de wereld ingezonden dat overal ter wereld voor opschudding zorgde. Het was geschreven door public information officer luitenant Walter Haut, op bevel van de commandant van de basis, kolonel William Blanchard, en het luidde gedeeltelijk als volgt:
'De vele geruchten over vliegende schotels werden gisteren werkelijkheid toen de inlichtingenafdeling van de 509de bommenwerpersgroep van de achtste luchtdivisie, Roswell Army Air Field, het geluk had in het bezit te komen van een schotel, dankzij de medewerking van een van de plaatselijke veehouders en het bureau van de sheriff van Chaves County. Het vliegende voorwerp landde vorige week op een ranch bij Roswell. Aangezien hij niet over een telefoon beschikt, borg de veehouder de schotel op totdat hij tijd had om contact op te nemen met het bureau van de sheriff, van waaruit men weer Majoor Jesse A. Marcel van de inlichtingendienst van de 509de bommenwerpersgroep waarschuwde. Er werd onmiddellijk actie ondernomen. De schotel werd bij het huis van de rancher opgehaald. Ze werd onderzocht op Roswell Army Air Field en daarna door majoor Marcel overgedragen aan hogere autoriteiten.'

Een dergelijke mededeling mag wel wereldwijd op belangstelling rekenen. Het UFO-tijdperk was toen nog maar twee weken oud en niet iedere dag waren er berichten over gelande schotels. Daar kwam nog bij dat de eenheid die de schotel borg geen gewone was. De 509de was op dat moment de enige actieve nucleaire bommenwerpersgroep, degene waarvan de B-29's nauwelijks twee jaar eerder de steden Hirosjima en Nagasaki hadden veranderd in radioactieve puinhopen. Alles bij elkaar was dat genoeg om internationale belangstelling te wekken; de twee kranten van Roswell en de lokale radiostations kregen telefoontjes uit Japan, Duitsland en Engeland. Diezelfde middag echter kwam de luchtmacht wat betreft de schotel op andere gedachten. Of, voor wie daar de voorkeur aan geeft, de officiële doofpot - wat de Amerikaanse ufoloog Stanton Friedman de 'kosmische Watergate' noemt - was in de maak. Zo'n duizend kilomter ten oosten van Roswell, op het hoofdkwarter van de achtste luchtmachtdivisie in Fort Worth, Texas, riep brigadegeneraal Roger Ramey snel een - slecht bezochte - persconferentie bij elkaar. Poserend naast wat leek op enige verfomfaaide stukken van een vlieger van aluminiumfolie, deelde hij mee dat het allemaal een vergissing was geweest. De in Roswell neergekomen schotel was een ordinaire weerballon geweest met daaronder een radarreflector. Majoor Marcel, voor de gelegenheid overgevlogen, knielde bij de schamele resten en liet zich op de foto zetten.

Maar enkele aspecten bleven onduidelijk. Hoe was het mogelijk dat in drie uur tijd de 'schotel' uit het persbericht was veranderd in een hoopje glimmende, verfrommelde velletjes en dunne stokjes? En zouden inlichtingenofficier Marcel en andere leden van de 509de, betrokken bij de berging, niet gelijk in de gaten hebben gehad wat ze in hun handen hadden? Niemand vroeg ernaar, en de volgende dag verklaarden de meeste kranten het raadsel voor opgelost. Het Roswell-incident was in de kiem gesmoord. De stroom telefoontjes droogde op, de pers bleef weg.

Duurzame folie

En zo lagen de zaken ervoor gedurende zo'n dertig jaar. Totdat de ufologen William Moore en Stanton Friedman Roswell ze eind jaren '70 weer oprakelden. Op 20 januari 1978 kwam kernfysicus Friedman, in het kader van zijn lezingencyclus 'Flying Saucers are Real', op de Louisiana State University in Baton Rouge. Na een interview voor de lokale televisie merkte de directeur van het station op: 'wie je zou moeten zien is Jesse Marcel. Hij heeft delen van een van die dingen in handen gehad.' Het toeval wilde, in die grote berg synchroniciteiten die we 'het dagelijks leven' noemen, dat Marcel, inmiddels gepensioneerd en woonachtig in Houma, Louisiana, een goede vriend was van de directeur, dankzij hun gezamenlijke interesse voor amateurradionetwerken. Friedman belde vanaf het vliegveld, op weg naar huis, en maakte een afspraak voor een later interview. De resultaten daarvan zijn vastgelegd in The Roswell Incident, geschreven door Moore, met als medeauteur Charles Berlitz. De inmiddels overleden Marcel vertelde een verhaal dat haaks stond op het weerballonverhaal van de luchtmacht. Volgens hem belde Sheriff George Wilcox hem vlak nadat (de inmiddels ook overleden) rancher Mac Brazel bij diens bureau arriveerde, met enkele stukken van schijnbaar ongewoon materiaal, een paar dagen daarvoor aangetroffen op het Foster-ranch waar Brazel voorman was. Marcel en Brazel vertrokken samen met counter intelligence officer Sheridan Cabitt naar de Foster-ranch, vlakbij het stadje Corona, ruim honderd kilometer ten westen van Roswell, en arriveerden laat in de avond. De volgende ochtend, aldus Marcel, bezochten ze gedrieën het waaiervormige gebied waar de resten lagen verspreid. Het was verscheidene tientallen meters lang en breed. Marcel en Cavitt zouden hun auto's (een Buick-dienstauto en een Jeep Carry-All) volgeladen hebben met zoveel materiaal als er maar in kon, en keerden terug naar Roswell Army Air Field.

Marcel zei dat alhoewel het materiaal veel weg had van de folie die toentertijd ook in sigarettenverpakkingen werd gebruikt, het ook erg duurzaam was en bestand tegen de vlam van een Zippo-aansteker en tegen indeuken, iets wat hij had geprobeerd met een zestienponds moker. Hij vertelde dat hij op weg naar de basis even langs huis ging, en het materiaal aan zijn vrouw en zijn elfjarige zoon Jesse jr. had laten zien. Naast het folieachtige materiaal waren er korte stukjes van dunne balkjes, met daarop enigszins paarse, hiërogliefachtige tekens. Marcel senior was er blijkbaar van overtuigd dat de resten 'niet van deze aarde' waren. Wat het ook was, zegt Marcel junior (nu dokter, schade-expert en helikopterpiloot), het was nauwelijks voorstelbaar dat het de resten waren van een weerballon.

Vanaf dat moment gaan de zaken door elkaar lopen. Veel van de verwarring kan ongetwijfeld toegeschreven worden aan gewone (of minder gewone) vergissingen. Belangrijke getuigen van wat zich daar in de woestijn bij Roswell heeft afgespeeld (Brazel, Blanchard, Marcel senior), zijn helaas overleden, en dat geldt ook voor veel secundaire getuigen. Andere getuigen, inmiddels in de zeventig, tachtig of zelfs negentig, hebben ongetwijfeld last van de gebruikelijke feilen van het langetermijngeheugen.

Twee buitenaardsen

En dan zijn er de UFO-onderzoekers. Met de publicatie van het boek van Moore en Berlitz (waarvoor Friedman researchmedewerker was) werden het Roswell-incident en de getuigen plotseling zeer gewild materiaal, en er ontstond een nog steeds aanhoudende stroom van publicaties, video's, romans (zoals Whitley Striebers Majestic) en in ieder geval één tv-film, Roswell, van de Showtime studio's - en dan zwijgen we maar van de vele reportages in de tabloid-tv-shows die het laatste decennium zo populair zijn geworden, zoals Unsolved Mysteries en Hard Copy.

Het is heel begrijpelijk dat Moore en Friedman het gevoel hebben dat Roswell van 'hun' is, maar begrip is in deze wereld dun gezaaid, en de beide auteurs zagen zich binnen de korstste keren omvergelopen door collega- (of minstens ex-collega-) ufologen. Hun grootste en meest vasthoudende concurrenten zijn Kevin Randle en Donald Schmitt, beide verbonden aan het J. Allen Hynek Center for UFO Studies. Zij hebben tot nog toe twee boeken ove het onderwerp geschreven: UFO Crash at Roswell (Avon Books, 1991, de basis voor de Showtime-productie) en The Truth about the UFO Crash at Roswell (Evans & Co, 1994). Friedman, in onmin geraakt met Moore, sloeg terug met Crash at Corona (Paragon House, 1992), dat hij schreef samen met luchtvaartjournalist Don Berliner van het Fund for UFO Research in Maryland. De meest recente studie is Roswell in Perspective van Karl T. Pflock (FUFOR, 1994). Pflocks echtgenote is een medewerker van Steve Schiff, Republikeins congreslid voor New Mexico, waarover straks meer. Met zoveel onderzoekers op hetzelfde spoor, zou je verwachten dat de hele Roswell-affaire steeds helderder wordt. In plaats daarvan is het allemaal alleen maar verwarrender geworden, vooral als je kijkt naar het nieuwe, gereviseerde reconstructie voorgesteld door Schmitt en Randle in The Truth. In tegenstelling tot de oude zekerheden (of op z'n minst publicaties) over Roswell, claimen Randle en Schmitt dat er twee ruimteschepen neerkwamen in de woestijn bij Roswell, laat in de avond van vrijdag 4 juli - een dag die Amerikanen altijd al met vuurwerk associëren. Een van deze objecten was verantwoordelijk voor de resten die Brazel aantrof op de Foster-ranch, ten westen van Roswell. De ander zou op slechts vijftig kilometer ten noorden van de basis zijn neegestort, in betrekkelijk gave staat, en het was uit deze tweede schotel dat militairen op 5 juli de lichamen van vijf buitenaardsen borgen, waarvan er op z'n minst een - aldus hun informanten - nog in leven was. De lichamen zouden op de basis onderzocht zijn en daarna, met de schotels, overgebracht zijn naar een hogere instantie, mogelijk Wright Field in Dayton, Ohio, de thuisbasis van het Air Technical Intelligence Center (ATIC). (Deze organisatie werd later berucht in UFO-kringen vanwege haar betrokkenheid bij de geheimzinnige hangar 18 en project Blue Book.)

Volgens de reconstructie van Randle en Schmitt had commandant Blanchard de zaak redelijk onder controle, totdat Brazel op zondagmorgen het stadje binnenreed met nieuwe wrakstukken, waardoor er paniek uitbrak. Het persbericht van dinsdag was, aldus de auteurs, het eerste onderdeel van een slim georkestreerde cover-up-operatie. Tot nog toe waren ufologen er altijd van uitgegaan dat dat persbericht een geweldige blunder was van Blanchard, een blunder die door middel van een persconferentie moest worden rechtgetrokken.

Tegenstrijdige getuigen

Ironisch genoeg gaat Friedman akkoord met de lezing dat er twee schotels zouden zijn neergekomen, maar geen van allen gaat in op de enorme discrepanties tussen de beschrijvingen van de terreinen waarin de wrakstukken lagen. Net als Randle en Schmitt gelooft Friedman dat er een tweede schotel relatief intact is neergekomen, met dode (mogelijk levende) inzittenden. Hij maakt echter gebruik van een totaal andere verzameling van 'getuigen' en situeert deze tweede vindplaats meer dan 250 kilometer ten westen van de Foster-ranch, op de vlakte van San Augustin.

Friedman maakt voornamelijk gebruik van de verklaringen van ene Barney Barnett en ene Gerald Anderson. De tweede getuige dook pas in oktober 1989 op, na de première van de afleverig van Unsolved Mysteries over Roswell. Beide verklaarden in de buurt van de schotel en van dode aliens te zijn geweest, net op het moment dat er een groep archeologen arriveerde, waarna spoedig de militairen kwamen, die iedereen wegstuurden.

De opkomst en ondergang van Gerald Anderson in het UFO-wereldje was adembenemend - in beide richtingen. Hij was bijvoorbeeld maar vijf jaar oud op het moment dat hij bij de schotel zou hebben gestaan, en het staat ook vast dat hij zijn aantekeningen over telefoongesprekken met Randle vervalste. Ten derde, het dagboek van een familielid, bijgehouden op papier uit 1947 en in overeenstemming met zijn verklaring, bleek geschreven te zijn met inkt van na 1974. (Anderson zei later dat het een kopie was die hij bij de begrafenis van zijn vader had gekregen.) Barnett, die ten tijde van het incident in de buurt van Roswell woonde, vertelde zijn vrienden en familieleden over de schotel, de aliens, de archeologen en en de militairen in San Augustin. Hij heeft de archeologen en buitenaardsen geïntroduceerd in de Roswell-zaak (en wellicht is hij ook verantwoordelijk voor de verhalen over een tweede schotel).

Opvallend is dat Randle en Schmitt een heel hoofdstuk eraan besteden om de verhalen van Barnett en Anderson onderuit te halen, en vervolgens de aanwezigheid van archeologen en buitenaardsen op een heel andere plaats 'bevestigen'. Op hun beurt ontzenuwen Friedman en Pflock weer de verhalen van enkele nieuwe, door Randle en Schmitt gevonden getuigen. Nóg verwarrender is dat getuigen die door verschillende onderzoekers zijn geïnterviewd, vaak tegenstrijdige verklaringen afleggen. Blijkbaar zijn hun antwoorden afhankelijk van wanneer en door wie ze worden ondervraagd. Enkele getuigen weigeren ook hun naam te noemen, zogenaamd vanwege veiligheidsredenen of vermeende dreigementen.

Leugen om bestwil

Amerikaanse ufologen lijken het wat de Roswell-zaak betreft maar over twee dingen eens te zijn. Ten eerste, ondanks alle tegenstrijdigheden zou het wel eens het beste UFO-geval aller tijden kunnen zijn. Ten tweede, de Amerikaanse luchtmacht speelt een vuil spelletje. Zoals Don Ecker, onderzoeksmedewerker van UFO Magazine het formuleerde, hun vermeende pogingen getuigen te intimideren zijn 'in de beste traditie van de Nazi Waffen-SS'. Glen Dennis, toen assistent in het plaatselijk mortuarium, heeft verklaard dat hij op de basis een verpleegster ontmoette die geholpen zou hebben bij de autopsies. Een paar dagen later was ze verdwenen. Hij zegt dat hem verteld werd dat als hij zijn mond niet hield, zijn botten zouden verbleken in de woestijnzon. Een lokaal radiostation zou zijn bedreigd met het intrekken van hun vergunning als ze niet onmiddellijk ophielden met hun berichtgeving. Ook familieleden van sheriff Wilcox, meer dan veertig jaar na dato geïnterviewd, zeggen dat er toentertijd met de dood werd gedreigd.

Vergeleken met 'de beste traditie van de Nazi Waffen-SS' stelt het allemaal erg weinig voor, maar deze verhalen waren voor congreslid Schiff genoeg om een volledig onderzoek aan te vragen naar de officiële afhandeling van deze zaak. Dat onderzoek wordt nu uitgevoerd door een controleorgaan van de regering, het Government Accounting Office (GAO). Jammer genoeg strekt hun interesse zich niet uit tot UFO's en dode aliens, maar gaat het om het beleid ten opzichte van Roswell, ongeacht waar de wrakstukken vandaan kwamen. Het onderzoek, dat ongetwijfeld nog wel een jaar in beslag zal nemen, concentreert zich op op federale en militaire rapportage en de wijze waarop met deze documenten werd omgegaan. Interessant is dat er nog onbekende originele documenten (aannemende dat die nog bestaan) boven tafel kunnen komen.

Ondertussen heeft de luchtmacht de publiciteitsoorlog met het GAO al gewonnen door op 8 september vorig jaar een 23 pagina's tellend rapport uit te brengen over de Roswell-zaak. Luchtmachtvertegenwoordigers maakten bekend dat een uitgebreide speurtocht in de eigen archieven niets had opgeleverd dat wees op de aanwezigheid van UFO's of buitenaardse lichamen. Het onderzoek had dus alleen betrekking op de archieven van de luchtmacht, die op dat moment nog onderdeel uitmaakte van het leger. Het rapport vermeldde ook dat miljoenen documenten waren ontdekt, slecht gerubriceerd en nog niet gedeclassificeerd, in een pakhuis in St. Louis. Het doorploegen van die berg alleen al kan jaren duren.

Interessant is dat luchtmacht gevangen lijkt te zitten in een door haarzelf ontworpen Catch 22. Men gaat ervan uit dat als er een geheim plan had bestaan om de UFO-crash en de berging geheim te houden, deze beslist een administratief spoor achter had moeten laten, en een dergelijk spoor is niet gevonden. Tegelijkertijd echter geeft men toe dat er wel degelijk sprake was van een geheim project, een dat net zo geheim was als het Manhattan-project. Dat was project-Mogul, de ontwikkeling van door ballonnen gedragen akoestische apparatuur, bedoeld om op grote hoogte geheime sovjetatoomproeven te detecteren. Er zou sprake zijn geweest van een 'leugen om bestwil'. De persconferentie was inderdaad een cover-up - niet van neergestorte UFO's maar van neergekomen Mogul-ballonnen. De luchtmacht wilde niet zozeer materialen verbergen, als wel het project.

Het rapport zegt het niet met zoveel woorden, maar de blunder van Blanchard - het originele persbericht - werkte wellicht in het voordeel van het leger. Laat Stalin maar een hele afdeling geheim agenten aan het werk zetten om te achterhalen of de VS werkelijk over een technologisch geavanceerde schotel beschikken...

Alles bij elkaar heeft de Roswell-zaak weinig van andere UFO-zaken maar veel van de beroemde affaire rond Iwan de Verschrikkelijke. Iwan was Iwan Marchenko, een sadistische Oekraïense kampbewaker die de gevangenen van Treblinka teroriseerde. In 1986 stond in Israël een gepensioneerde fabrieksarbeider, John Demjanjuk, terecht voor Marchenko's misdaden. Bijna twintig overlevenden herkenden in de foto van Demjanjuk hun Iwan de Verschrikkelijke. Vijf van hen getuigden waar Demjanjuk bij was dat dít hun beul was geweest. Demjanjuk werd schuldig bevonden en ter dood veroordeeld, maar later weer vrijgesproken door het Israëlische Hooggerechtshof. Uit recent vrijgegeven Russische documenten blijkt dat het inderdaad om twee verschillende personen ging.

Hetgeen maar weer eens bewijst dat vijftig jaar oude geheugens zich in details kunnen vergissen, en dat datgene wat nog herinnerd wordt, gekleurd is door de emoties en verlangens van nu. De zaak van Roswell de Verschrikkelijke is echter niet zo eenduidig. Luchtmachtvertegenwoordigers en ufologen zijn het er nu over eens dat er werkelijk iets neerkwam, in Roswell in juli 1947. De vraag is wát. De motieven van vermeende getuigen die steeds vreemdere verklaringen afleggen hoeven hier niet in twijfel te worden getrokken - alhoewel de belangstelling van de media in dergelijke gevallen een onberekenbare invloed kan uitoefenen. Het gaat om de waarde die een jury zou hechten aan herinneringen van een halve eeuw oud.

De Amerikaanse UFO-scene heeft het Roswell-rapport van de luchtmacht unaniem verworpen. Het wordt al beschouwd als onderdeel van de veronderstelde cover-up. Gezien het feit dat zij het onderzoek zélf op gang hebben gebracht, wordt het interessant te zien hoe de gelovers in crashed saucers zullen reageren op het definitieve GAO-rapport. Ik denk dat ze dat ook simpelweg zullen afwijzen zodra blijkt dat het niet volledig hun eigen geloof in buitenaardse bezoekers en een geheim militair complot onderschrijft.

Betekent dat dat er in Roswell geen leugens zijn verkocht ter bescherming van 'nationale veiligheidsbelangen'? Helemaal niet. Het ziet er alleen niet naar uit dat het iets met buitenaardse wezens van doen heeft. En in ieder geval heeft het niets van doen met 'de beste tradities van de Nazi Waffen-SS', die als geen ander wisten dat alleen de doden niet kunnen spreken. Zonder steeds weer nieuwe springlevende 'getuigen' was de Roswell-zaak nu zo goed als dood geweest.

Dennis Stacy is redacteur voor MUFON UFO Journal en co-redacteur voor The Anomalist. Dit is een bewerkte vertaling van een artikel dat eerder verscheen in de Fortean Times, nr. 78 (december '94 - januari '95).
pi_127047139
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Schijnbaar niet, want het gaat niet alleen over Coen Vermeeren,
Dit is de ondertitel: "Complottheorieën van dr. Coen Vermeeren"

Ik ben niet geïnteresseerd in de complottheorieën van Coen Vermeeren.

Kom met een specifieke vraag voordat ik mn tijd ga verspillen aan een analyse van het hele artikel, die vervolgens toch geen serieuze aandacht gaat krijgen van jouw kant.
pi_127047338
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En heb je de lezing van Donald Schmitt al bekeken om te komen tot een evenwichtige kijk op Roswell?

Of moet ik nu maar lappen tekst gaan doorlezen die jouw visie ondersteunen zonder dat jij ook maar enige moeite doet om andere bronnen te raadplegen?

Ik ben trouwens bekend met beide kanten van het verhaal.
  zondag 26 mei 2013 @ 22:45:50 #244
45206 Pietverdriet
pi_127047436
Enne, waar is je gebroken Alien?
pi_127047560
Trouwens Piet, om even terug te komen op het vorige deel van deze reeks... weet je nog dat jij begon over desinformatie en een wiki link neer pleurde zonder het verder toe te lichten? Hmmm... laat ik die strategie ook eens gaan proberen op jouw doorgelinkte artikel hieronder. Niet dat ik het echt meen, maar ik ga het gewoon even proberen.

Jouw skepsis artikel:

quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Antwoord:

http://en.wikipedia.org/wiki/Disinformation
  zondag 26 mei 2013 @ 22:51:11 #246
45206 Pietverdriet
pi_127047648
:')
pi_127047967
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
:')
Nu snap je hoe ik me voelde :')
  zondag 26 mei 2013 @ 23:00:40 #248
45206 Pietverdriet
pi_127048216
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Jij voelt je ingewijde in een geheim dat anderen niet willen kennen. Soort van EO jongere.
pi_127048228
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het is wat als je je levensgeluk inruilt voor waanzin.
pi_127048378
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij voelt je ingewijde in een geheim dat anderen niet willen kennen. Soort van EO jongere.
Een EO jongere zegt te weten dat God bestaat.

Ik zeg niet te weten dat we bezocht worden. Ik zeg te weten dat er serieuze aanwijzingen zijn en dat er meer onderzoek moet plaatsvinden.

Dat is een belangrijke nuance. Nu maar hopen dat je dat kunt volgen met je oude starre verstand.
pi_127048460
- reactie op edit -

[ Bericht 18% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 28-05-2013 10:20:39 ]
pi_127048578
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 28-05-2013 10:21:12 ]
  zondag 26 mei 2013 @ 23:09:33 #253
45206 Pietverdriet
pi_127048672
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik zeg niet te weten dat we bezocht worden. Ik zeg te weten dat er serieuze aanwijzingen zijn en dat er meer onderzoek moet plaatsvinden.

Dat is een belangrijke nuance. Nu maar hopen dat je dat kunt volgen met je oude starre verstand.
Waarom loop je dan zo oeveloos te jankzakken als ik zeg dat er geen bewijs is anders dan beweringen van mensen? Waarom wil je dan alleen maar bevestiging?
pi_127049466
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom loop je dan zo oeveloos te jankzakken
Pot verwijt de ketel.
pi_127050423
Rosswell is zo'n grote cover up dat dit:

en laat staan dit soort dingen

Only one piece caught my attention, and that was the actual alien from the 1994 Showtime movie Roswell.

echt niet kunnen in Rosswell

Honestly, I could put together a better museum than this in a weeks time. There should be multimedia displays, interactive exhibits, giant posters listing the possible explanations for the UFO reports but instead the place seems like a glorified gift shop. Make sure to get your $3 green golf balls with an alien logo before you leave!

koekje erbij?

These 5-inch alien cookies will delight UFO fans! From Roswell to your hometown, they make great party favors for themed birthdays, Halloween, for a night out at Area 51 looking for E.T. The perfect alien art gift, here today - gone tomorrow?¢‚Ǩ¬¶ Remember to shop at Beautiful Sweets for your birthday party supply. As seen on the Food Network!

Beautiful Sweets has gone completely GREEN! We've switched to gorgeous, eco-friendly recyclable gift packaging. From the post-consumer recycled boxes to the organic cotton ribbon, the entire package is completely earth friendly.

The best food starts with the best ingredients. Beautiful Sweets uses the finest ingredients possible to bring you rich, delicious, organic treats that are sure to please. We have gone beyond organic to make sure our ingredients come from small family farms, organic coops that support living wages, and sustainable farms that enrich the lives of the local communities.

Try our wonderful cookies and brownies today. 'They Taste as Good as They Look'

Voer de mythes van Rosswell en Loch Ness en er is wellicht ergens een potje voor je als het dat jaar meer toeristen trekt dan voorgaande jaren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 26-05-2013 23:55:48 ]
pi_127053923
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Duizenden brieven heb ik ontvangen over de geneeskracht van mijn zwendelpendel
Niet van mij. dat moeten wel labiele mensen zijn die geen enkele hoop meer hebben. Echter is mijn kijk wél veranderd inzake het UFO fenomeen. Zelfs al liegen ze dat het gedrukt staat. Dan nog ben ik van mening dat er iets heel bijzonders aan de hand is na het zien van alles wat er te zien is op YouTube met de term "Disclosure en UFO's". Ik vind dat redelijk serieus allemaal. Ik zie daar geen enkele goedgelovige schizofreen tussen zitten. Het heeft mijn aandacht. Dat heb ik nou weer niet met magische pendelzwaaiers of met mythische rrrrrrreligie.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_127053925
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef Beathoven het volgende:

[ afbeelding ]

Only one piece caught my attention, and that was the actual alien from the 1994 Showtime movie Roswell.

[ afbeelding ]

Honestly, I could put together a better museum than this in a weeks time. There should be multimedia displays, interactive exhibits, giant posters listing the possible explanations for the UFO reports but instead the place seems like a glorified gift shop. Make sure to get your $3 green golf balls with an alien logo before you leave!

[ afbeelding ]

koekje erbij?

[ afbeelding ]

These 5-inch alien cookies will delight UFO fans! From Roswell to your hometown, they make great party favors for themed birthdays, Halloween, for a night out at Area 51 looking for E.T. The perfect alien art gift, here today - gone tomorrow?¢‚Ǩ¬¶ Remember to shop at Beautiful Sweets for your birthday party supply. As seen on the Food Network!

Beautiful Sweets has gone completely GREEN! We've switched to gorgeous, eco-friendly recyclable gift packaging. From the post-consumer recycled boxes to the organic cotton ribbon, the entire package is completely earth friendly.

The best food starts with the best ingredients. Beautiful Sweets uses the finest ingredients possible to bring you rich, delicious, organic treats that are sure to please. We have gone beyond organic to make sure our ingredients come from small family farms, organic coops that support living wages, and sustainable farms that enrich the lives of the local communities.

Voer de mythes van Rosswell en Loch Ness en er is wellicht ergens een potje voor je als het dat jaar meer toeristen trekt dan voorgaande jaren.
Het is een samenzwering van de lokale middenstand!
pi_127054046
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 01:35 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Niet van mij. dat moeten wel labiele mensen zijn die geen enkele hoop meer hebben. Echter is mijn kijk wél veranderd inzake het UFO fenomeen. Zelfs al liegen ze dat het gedrukt staat. Dan nog ben ik van mening dat er iets heel bijzonders aan de hand is na het zien van alles wat er te zien is op YouTube met de term "Disclosure en UFO's". Ik vind dat redelijk serieus allemaal. Ik zie daar geen enkele goedgelovige schizofreen tussen zitten. Het heeft mijn aandacht. Dat heb ik nou weer niet met magische pendelzwaaiers of met mythische rrrrrrreligie.
Volgens mensen als Piet is er geen verschil tussen iets wat een kolonel of sergeant zegt met tientallen jaren dienst, of een magische pendelzwaaier.

Ze roepen dan dat dat een argument from authority argument is en daarom is het niet geldig. Iedereen die gewoon zijn verstand gebruikt daarentegen weet dat een militaire getuige met goede staat van dienst van een ander kaliber is dan een Derek Ogilvie type.

Maar dat zullen vele "skeptici" niet durven toegeven. Waarschijnlijk omdat het doorbreken van de dam gebeurt met een klein scheurtje in eerste instantie. Ze zullen er dus alles aandoen om niet eens dat kleine scheurtje te laten ontstaan. Dat is hoe erg ze willen en moeten vasthouden aan hun huidige wereldbeeld. Mensen kunnen soms zo star zijn in hun hoofd dat elke afwijking van de norm voor hen vreemd en onwelkom aanvoelt. Bij iets groots zoals bezoekende aliens, wijkt het te ver van de norm af en kan het starre wereldbeeld letterlijk worden geschokt. Vandaar ook de term cultuurschok.

Dit moet voorkomen worden dus zelfs de meest "obvious" dingen worden in twijfel getrokken. Zelfs honderden vooraanstaande getuigen die hun verhaal doen over aliens en UFO's kunnen niet serieus genomen worden. Ze durven niet eens toe te geven dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen.
pi_127054128
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom loop je dan zo oeveloos te jankzakken als ik zeg dat er geen bewijs is anders dan beweringen van mensen? Waarom wil je dan alleen maar bevestiging?
Intrigerend. Hoe dat bij mij ging. Ik gaf zo'n 2 jaar geleden geen ene moer om UFO's (of Aliens). Voor mij was de gedachte al passé toen ik begreep dat eventueel buitenaards leven té ver zou liggen om de vele lichtjaren afstanden te overbruggen. Maar juist door deze beweringen en vooral HOE ze worden gebracht met grote ernst kan ik niet anders dan me erin verdiepen. Sommige zaken klinken voor mij ook erg ongeloofwaardig. Ook vanwege gebrek aan bewijs. Het is mij om het even of ze al dan niet als leugenaars en bedriegers worden ontmaskerd. Wat in ieder geval erg duidelijk is dat ze het menen en dat er blijkbaar IETS aan de hand is wat het daglicht niet kan verdragen. In het meest "menselijke geval" maskeren ze "aardse technologie" die men liever niet deelt. Ik lees jouw wrijving met Probably regelmatig mee en jij bent hier degene die niet altijd even objectief wil zijn.

Je hebt je standpunt en je trots. Geeft niet. Ik begrijp dat. Dat hebben we allemaal. ;-)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_127054333
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 01:48 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Intrigerend. Hoe dat bij mij ging. Ik gaf zo'n 2 jaar geleden geen ene moer om UFO's (of Aliens). Voor mij was de gedachte al passé toen ik begreep dat eventueel buitenaards leven té ver zou liggen om de vele lichtjaren afstanden te overbruggen. Maar juist door deze beweringen en vooral HOE ze worden gebracht met grote ernst kan ik niet anders dan me erin verdiepen. Sommige zaken klinken voor mij ook erg ongeloofwaardig. Ook vanwege gebrek aan bewijs. Het is mij om het even of ze al dan niet als leugenaars en bedriegers worden ontmaskerd. Wat in ieder geval erg duidelijk is dat ze het menen en dat er blijkbaar IETS aan de hand is wat het daglicht niet kan verdragen. In het meest "menselijke geval" maskeren ze "aardse technologie" die men liever niet deelt. Ik lees jouw wrijving met Probably regelmatig mee en jij bent hier degene die niet altijd even objectief wil zijn.

Je hebt je standpunt en je trots. Geeft niet. Ik begrijp dat. Dat hebben we allemaal. ;-)
Ik kan me hier ook helemaal in vinden. Het gaat idd om de ernst waarmee sommige dingen verteld worden. Neem deze twee mannen en hun verhaal:

Dit neem ik serieus, ook omdat het no-nonsense mannen zijn.

De 56 aliens van Cliffort Stone, daar heb ik weer wat meer problemen mee. Er moet echt een heleboel supporting evidence of testimony zijn voordat ik Cliffors Stone's verhaal echt serieus kan nemen.

Maar dit soort nuances gaan er bij sommige mensen niet in. Als er 1 iets binnen het UFO fenomeen niet betrouwbaar is, dan is alles niet betrouwbaar. Zo'n 10 jaar geleden beredeneerde ik ook op zo'n manier moet ik eerlijk toegeven, maar toen wist ik nog niet af van de Disclosure Project.
pi_127054933
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 02:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik kan me hier ook helemaal in vinden. Het gaat idd om de ernst waarmee sommige dingen verteld worden.
Het zegt me zelfs veel meer dan de vele vele sightings en opnames van de meeste vliegende voorwerpen (al dan niet gefotoshopt) Ik wil weten waar dit allemaal naartoe gaat.

Fantasymode#### Ik hou zelfs een "False Flag alien attack" voor mogelijk door een grote groep rijke knappe koppen om moedwillig de wereldbevolking flink uit te dunnen met het doel op een smerige manier "de aarde te redden" en opnieuw te beginnen met een "schone lei" met een kleine overgebleven miljard schapen met het beste DNA en een miljard wijzen aan de top maar dat is pure speculatie die je van mijn part ook een gestoorde fantasie kunt noemen.

Maar ik meld het evengoed haha..

In deze wilde fantasie (ik zeg zéér bewust en nadrukkelijk fantasie) zit dan ook Steven Greer en Richard Dolan etc. etc. in dit complot. De wereldbevolking is namelijk niet meer in de hand te houden. Kijk eens hoe snel het gaat. Wat een toestanden met de radicale Islam tegenwoordig.

Het lijkt er soms op of machtige westerse elementen expres de hele wereld tegen elkaar ophitst en als het tot een climax komt de schuilkelders induikt voor 30 jaar als iedereen is uitgeroeid.

Wilde fantasie van me? Vergezocht? Ja absoluut! ......ik heb geen enkel motief. :') Ik moet wel denken aan de (mogelijke hoax) van de Area 51 caller. Maar evengoed vond ik hetgeen hij "hoaxte" (?) een aardige sluwe overdenking.

De crisis. De overbevolking. De dreiging. We 'eten' elkaar op, zijn té verschillend, hebben hatelijke religie die anderen het licht in de ogen niet gunnen en we zitten elkaar vreselijk in de weg met alles vernietigende wapens. Hoe slechter het gaat met de wereld hoe meer verwachtingsvol de religieuze fanaten zullen worden omdat het éérst vreselijk fout moet gaan lopen alvorens hun GOD hen komt redden. Dat het slechter gaat met de wereld is een teken voor gelovigen uit ALLE religies dat er daarná iets geweldigs zal gaan gebeuren. Dat zou ieder weldenkend mens zorgen moeten baren.

We vertrouwen massaal de politiek niet meer. We weten allemaal dat we niet kunnen vertrouwen op de politiek. Op een heel foute manier zou ik de beweegredenen van een eventuele Illuminatie nog kunnen begrijpen ook. Het merendeel van de mensheid bestaat uit heen en weer wandelende schapen en meelopers. Vooral RELIGIE is de doodsteek voor de mensheid vanwege de Eschatologie in combi met alle wapentuig. En zo kan ik nog wel verder filosoferen.

Ik ben van mening dat het met de mensheid gewoon héél slecht gaat aflopen. En dat is geen fantasie. Niet omdat we dat willen met z'n allen maar omdat het gewoon zo gaat lopen! Het is iets dat onvermijdelijk is gezien de wijze de mensheid zich met name de laatste honderd jaar heeft ontwikkeld. Dat kán niet goedgaan. We gaan onszelf vernietigen. Niet OF maar wanneer. Het gaat veel te hard en niemand weet deze trein nog te stoppen. De machine loopt vast, de politiek faalt wereldwijd omdat we elkaar niet meer in de hand hebben en dat gaat een enorme knal geven.
.

Jaja een heel wilde fantasie waar ik heel graag vanaf zou willen maar zeker een mogelijkheid terwijl ieder schaap op de bank naar Barbie kijkt.

Conspiracy theorieen zijn helemaal zo gek nog niet behalve dat er VEEL te veel van zijn waardoor het meest interessante in de brei van onzin daartussen niet meer opvalt.

Ik hoor daar dus helaas ook bij want ook ik heb geen poot om op te staan met wat ik hierboven allemaal fantasievol 'uitleg'. ;)
― Thomas Sowell
pi_127055269
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 28-05-2013 10:26:54 ]
pi_127055290
quote:
10s.gif Op maandag 27 mei 2013 01:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het is een samenzwering van de lokale middenstand!
Dat heet marketing
  maandag 27 mei 2013 @ 09:01:05 #264
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127056559
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

dat is heel goed mogelijk ........ 1 kant van de maan kunnen wij sowieso niet zien .
  maandag 27 mei 2013 @ 09:05:40 #265
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127056631
quote:

[..]

idd .. dit is pure stemmingmakerij van Piet verdriet
  maandag 27 mei 2013 @ 09:07:15 #266
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127056650
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef Beathoven het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

koekje erbij?

[ afbeelding ]

wat is je punt ?

de lokale middenstand probeert een graantje mee te pikken , gelijk hebben ze !
pi_127059036
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:07 schreef huupia het volgende:

[..]

wat is je punt ?

de lokale middenstand probeert een graantje mee te pikken , gelijk hebben ze !
Tuurlijk, alleen heeft niemand daardoor belang bij debunking of bevestiging en ook de overheid zal zich er om deze reden niet mee bemoeien en het vaag houden. Als Volendam wereldwijd goed zou draaien op een oude mythe, zal de NL overheid wel de laatste zijn die de lokale economie opblaast. Hou 't maar lekker in 't midden, dan is iedereen tevreden. De winkeliers en toeristen hebben een goede tijd (alhoewel Rosswell van alle locaties wel de meest slaapverwekkende moet zijn als ik 't zo lees).. iedereen blij. Toerisme is voor de economie veel belangrijker dan de waarheid achter een verhaal (of deze waarheid nu over links of rechts gaat maakt niets uit)
pi_127059169
Even gebezemd.
Graag ontopic verder.
pi_127063597
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ohhh zeg dat dan meteen.
pi_127063746
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:01 schreef huupia het volgende:

[..]

dat is heel goed mogelijk ........ 1 kant van de maan kunnen wij sowieso niet zien .
Als er aliens zijn, gebruiken ze allang deze microben en hebben ze echt geen maanbasis nodig aan de donkere kant:

pi_127063764
- reactie op edit -

[ Bericht 95% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 28-05-2013 10:29:49 ]
  maandag 27 mei 2013 @ 14:04:01 #272
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127064675
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als er aliens zijn, gebruiken ze allang deze microben en hebben ze echt geen maanbasis nodig aan de donkere kant:

[ afbeelding ]
speculatie :{w
pi_127065372
- weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 28-05-2013 10:34:00 ]
pi_127065755
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:04 schreef huupia het volgende:

[..]

speculatie :{w
Net zoveel speculatie als aliens aan de donkere kant van de maan :P
pi_127076641
Nee hoor. Disney had ooit een UFO documentaire die schijnt (?) te zijn geband. ;)

"This documentary was only broadcast once in five US states in 1995, then it was shelved and never broadcast again. This version is the complete uncut feature, recorded to VHS video when it was first broadcast on celestial tv. I converted this to HD as the quality was very poor, and VHS tape degrades very quickly. Enjoy."

Lost Walt Disney UFO Documentary: Full Uncut Version 2013 HD

― Thomas Sowell
pi_127076951
Maakt niets uit. Als Mickey Mouse t aankondigd ben ik om. :)

En dat doet ie ...

Potverdikke we zijn gewoon allemaal voor de gek gehouden.
pi_127077360
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zie het verband niet tussen die twee. En je weet niet natuurlijk niet welke technologie ze hebben.
pi_127077998

ANONYMOUS door Jeremy Kenyon Lockyer Corbell
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_127078758
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_127078809
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik zie het verband niet tussen die twee. En je weet niet natuurlijk niet welke technologie ze hebben.
Zoals we ook niet weten of God een langere baard heeft dan Allah.
pi_127095725
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is een enorm verschil tussen iemand die in feiten geloofd en in fictie. PUA is geen stroming, en zeer onterecht dat je het een stroming noemt. Dan lijkt het alsof het een geloof is. Zoals ik al zei, een PUA is niets anders dan iemand die op vrouwen af gaat. Een ufoloog is iemand die gaat speculeren over dingen die niet in de praktijk getoetst worden of waar geen bewijs voor is.

Religie en ufologie hebben juist veel overlap omdat het allebei fictie is en beide niet te bewijzen valt.
Een ufoloog is iemand die onderzoek doet naar het UFO fenomeen. Heeft niets met religie te maken. Tuurlijk heb je goeie en slechte onderzoekers, maar als jij bijv. met Stanton Friedman gaat discussieren dan laat hij geen spaan van je heel. Onder andere omdat hij wel de 5 grotere wetenschappelijke onderzoeken van begin tot eind heeft gelezen.

Jij hebt geen van die onderzoeken gelezen. Jij hebt wat gezien van die ene uit Brazillie en iets met Belgie _O-
pi_127095858
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik had jou nog gevraagd of er nog iets aanvullends te zeggen was over aliens op de maan. Ik vroeg dat aan jou zodat jij kon bewijzen dat je echt je onderzoek had gedaan. Helaas reageerde je niet.

Hier Sergeant Karl Wolf (die een top-secret crypto clearance had) over een basis op de maan:

Bewijst dit iets onomstotelijks? Nee. Is het interessant dat een sergeant naar voren treedt met dit verhaal ? Ja, voor normale mensen wel. Voor debunkers is het heel normaal dat een sergeant een bullshit verhaaltje ophangt waarmee hij zelf weinig opschiet.
pi_127096611
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 01:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik had jou nog gevraagd of er nog iets aanvullends te zeggen was over aliens op de maan. Ik vroeg dat aan jou zodat jij kon bewijzen dat je echt je onderzoek had gedaan. Helaas reageerde je niet.

Hier Sergeant Karl Wolf (die een top-secret crypto clearance had) over een basis op de maan:

Bewijst dit iets onomstotelijks? Nee. Is het interessant dat een sergeant naar voren treedt met dit verhaal ? Ja, voor normale mensen wel. Voor debunkers is het heel normaal dat een sergeant een bullshit verhaaltje ophangt waarmee hij zelf weinig opschiet.
Gooi de foto's er maar in

[ Bericht 32% gewijzigd door Beathoven op 28-05-2013 04:11:01 ]
  dinsdag 28 mei 2013 @ 07:24:34 #284
45206 Pietverdriet
pi_127096945
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 01:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Grappig
In deze clip zegt ie dat hij aan de NASA was uitgeleend voor het Lunar Orbiter project
Hier echter zegt ie
quote:
... At any rate, I was in a color lab one day when my boss, Staff Sergeant Taylor, came over to me and said that they were having a problem with some equipment on the base an it was the first lunar orbiter program, where thy had a mission to pretty much locate the first landing sites for the 1969 lunar mission for the astronauts.

So he said they were having some problem with equipment over there. it was similar equipment to what we had- it was computerized contact printing equipment. He wanted to know if I would go over and take a look at it. He said to me, It's an NSA facility. At the time, I didn't Know what the NSA was--I was pretty naive.

I thought he said NASA. So in my mind, for a long time I thought it was a NASA facility that I had gone to, but I remembered him saying NSA and converting it in my own mind to NASA...
http://www.ufocasebook.com/moonstructures.html
pi_127098168
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is een enorm verschil tussen iemand die in feiten geloofd en in fictie. PUA is geen stroming, en zeer onterecht dat je het een stroming noemt. Dan lijkt het alsof het een geloof is. Zoals ik al zei, een PUA is niets anders dan iemand die op vrouwen af gaat. Een ufoloog is iemand die gaat speculeren over dingen die niet in de praktijk getoetst worden of waar geen bewijs voor is.

Religie en ufologie hebben juist veel overlap omdat het allebei fictie is en beide niet te bewijzen valt.
De vergelijking met PUA slaat nergens op. En het opgedrongen idee dat om een sekte zou gaan al helemaal niet.
Een ufoloog is iemand die veel weet van het fenomeen UFO en dus op de hoogte is met alles wat daar al wel over bekend is.. Dat heeft niets met speculatie te maken en ook niet met religie. Dat we niet weten wat het is, doet er niets aan af.
Er zijn natuurlijk wel veel speculatieve verhalen en ook veel bevooroordeelde mensen die zich 'onderzoeker' noemen.
pi_127098433
Vormologen die disk shapes kunnen herkennen zijn vrij belangrijk in Ufo onderzoek. Laten we dat even niet vergeten.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 09:53:29 #287
45206 Pietverdriet
pi_127099148
Ufoloog, dat is nou typisch iets voor de populaire pers om iemand die ze ziet vliegen (sorry about the pun) een degelijk aanzien te geven.
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 10:07:12 #288
249559 crew  Lavenderr
pi_127099579
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Ufoloog, dat is nou typisch iets voor de populaire pers om iemand die ze ziet vliegen (sorry about the pun) een degelijk aanzien te geven.
Ik las uroloog :P
pi_127099941
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:25 schreef Beathoven het volgende:
Vormologen die disk shapes kunnen herkennen zijn vrij belangrijk in Ufo onderzoek. Laten we dat even niet vergeten.
Ik wil ook niet beweren dat ze allemaal even goed zijn, maar het lijkt me dat er toch ook wel integere mensen zijn die zich daarmee bezig houden?
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik weet niet of de pers die mensen een populair aanzien wil geven?
pi_127101090
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik wil ook niet beweren dat ze allemaal even goed zijn, maar het lijkt me dat er toch ook wel integere mensen zijn die zich daarmee bezig houden?
Het probleem met het hele ufo onderzoek is dat er niemand is die zegt 'hier beweegt iets of hier vliegt iets en we weten niet wat het is'. Als dat ufo onderzoek was dan was het nog wel wat geweest, want dat is wat het is een 'unidentified flying object'. Dat zou het hele uitgangspunt moeten zijn. Een bak met 100en filmpjes en documenten en labeltjes met "geen idee",

maar we kunnen er naar kijken

De volgende stap zou kunnen zijn.. kunnen we dit plaatsen binnen het aardse: Bolbliksem, een weerballon, een stealth fighter, natuurlijke lichten, adobe after-effects en 3D gegoochel etc.

Dan kan er een percentage worden afgeschreven.. vervolgens blijft er nog een percentage over waarvan we het niet weten. Is dit dan buitenaards? Nee, het is simpelweg dat we als individu of kleine groep niet alles weten en het desnoods maar op de plank blijft liggen tot er wel een logische verklaring voor is.

Maar geduld is wat vaak ontbreekt.. daar vliegt iets, ik weet het niet.. dus is het buitenaards.. dus aliens want rosswell en daar en daar schrijft ook al iemand wat over dat hij iets gezien heeft. En we moeten groepen op gaan richten met mensen die wat gezien hebben.. met in 't achterhoofd dat het naar 't buitenaardse moet leiden en niet naar 't aardse.

Als er een moordzaak is die niet opgelost is heeft ook niemand behoefte aan mensen die de papieren lezen en concluderen 'heeft satan gedaan' en dan gaan we de getuigen van alle niet opgeloste zaken bijelkaar brengen om te laten zien dat er een eenduidig iets speelt en er meer is tussen hemel en aarde.

Het is een freakshow..

quote:
De pers zou er niet eens aandacht aan moeten geven. We geven ook geen aandacht aan beestjes die de weg passeren maar waarvan we niet zo snel zien wat het is. Maar in komkommertijd doet dit het goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 28-05-2013 11:10:25 ]
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:35:46 #291
45206 Pietverdriet
pi_127110168
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik las uroloog :P
Daar komt gezeik van.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:36:27 #292
45206 Pietverdriet
pi_127110187
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Alles wat kranten verkoopt doet het goed bij Hoernalisten
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 15:41:15 #293
249559 crew  Lavenderr
pi_127110338
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Daar komt gezeik van.
:D
pi_127111705
Ben benieuwd waar dit onderwerp ons over 5 jaar brengt. Als er dan nog steeds wantrouwers zijn is de mensheid officieel het Domste volk van het universum.
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 16:27:59 #295
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_127112046
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef joellsoares het volgende:
Ben benieuwd waar dit onderwerp ons over 5 jaar brengt. Als er dan nog steeds wantrouwers zijn is de mensheid officieel het Domste volk van het universum.
slaat nergens op, want je weet niet hoe dom eventuele andere volken zijn, dus of ze het domste zijn weet je niet, laat staan 'officieel' :')
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 28 mei 2013 @ 17:06:02 #296
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_127113599
quote:
Over 5 jaar ... :')
Als dat meer is dan 20 jaar "disclosure" & 66 jaar Roswell enz. spring ik een gat in de lucht :P

Anyway, het zijn de goedgelovige naïevelingen die de "domheid" bepalen, niet de wantrouwers. Wantrouwen is gezond, gezien de onbetrouwbaarheid van "de mens". Zou je ook eens moeten proberen. ^O^
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_127116602
quote:
We winnen anders wel alle edities van de Miss Universe sinds het evenement bestaat. Ik denk dat we op andere onderdelen ook alles binnen gaan slepen.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 18:59:40 #298
45206 Pietverdriet
pi_127117146
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]

We winnen anders wel alle edities van de Miss Universe sinds het evenement bestaat. Ik denk dat we op andere onderdelen ook alles binnen gaan slepen.

Vind je het gek, Miss Mars van vorig jaar was toch bij voorbaat kansloos?
pi_127121677
quote:
Dat is een gewaagde uitspraak. :D Stel dat blijkt dat er helemaal nooit contact is geweest met buitenaardse beschavingen?
Als binnen nu en 5 jaar het tegendeel(onomstotelijk) blijkt, krijg je een biertje van me. :)
pi_127124006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 07:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Grappig
In deze clip zegt ie dat hij aan de NASA was uitgeleend voor het Lunar Orbiter project
Hier echter zegt ie

[..]

http://www.ufocasebook.com/moonstructures.html
Ik zie het probleem niet helemaal. Hij haalde NSA en NASA blijkbaar door elkaar. Niet zo raar als hij niet wist wat de NSA was dus er nog nooit van had gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')