Ik ken bijvoorbeeld oa die ene uit brazilie die telkens een verzameling van lichtjes in de lucht laat zien etc, die driehoek ufo in belgie enzo. Vertrouw me nou maar dat ik een hoop gezien heb.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Okay, noem eens wat meer zaken op dan naast de Disclosure Project.
Inderdaad. Het punt dat ik wilde maken is dat mensen op verschillende manieren reageren wanneer ze UFO lezen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar het fenomeen bestaat. Dat zal niemand ontkennen en is bij nagenoeg iedereen wel bekend, toch?
http://www.skepsis.nl/vermeeren.htmlquote:Op zondag 26 mei 2013 20:08 schreef firefly3 het volgende:
.... Dan zou je de titel van je boek eerst moeten veranderen, meneer de wetenschapper
[ afbeelding ]
Dat doe je al zolang ik hier post dus zal er niet zoveel veranderen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee het betekent dat ik je met gelijke munt ga terugbetalen en jou respectloos ga behandelen.
que?quote:Mijn god, verkering hebben met jou... hoe verschrikkelijk moet dat zijn?Ik zou mezelf na een week al voor de trein gooien met die oersaaie anekdotes over achternichten die spannende dingen meemaken in de trein
Vertrouw jou maar?? Net kreeg ik commentaar dat ik te goedgelovig was en nu moet ik je maar geloven? Overtuig mij maar zou ik zeggen. Dit wat je hier boven zegt is nou niet echt een teken dat je diep het fenomeen ingedoken bent... "die ene uit Brazillie"....quote:Op zondag 26 mei 2013 21:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ken bijvoorbeeld oa die ene uit brazilie die telkens een verzameling van lichtjes in de lucht laat zien etc, die driehoek ufo in belgie enzo. Vertrouw me nou maar dat ik een hoop gezien heb.
Oh wauw, je bent een echte expert zie ik wel.quote:Zelf heb ik ook ufos gezien, allemaal lichten die een richting op gingen en daarna verdwenen. Waarschijnlijk gewoon meteorieten, een electrische lading of iets anders in de atmosfeer.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is bijna eng hoe hier een nieuw geloof wordt geboren.
Inderdaad. Het punt dat ik wilde maken is dat mensen op verschillende manieren reageren wanneer ze UFO lezen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar het fenomeen bestaat. Dat zal niemand ontkennen en is bij nagenoeg iedereen wel bekend, toch?
Jij bent tegenwoordig meer een PUA-discipel toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is bijna eng hoe hier een nieuw geloof wordt geboren.
Zegt de man met de oogkleppen en het bord voor de kop.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat doe je al zolang ik hier post dus zal er niet zoveel veranderen.
[..]
que?
Anyway, dat van voor de trein gooien geloof ik weer wel met zulke post als respectloos worden en met gelijke munt terug betalen. Dat je je kan opwinden over iemand op 't internet uberhaupt. Dat zijn nu niet bepaald kenmerken van iemand die sterk in de schoenen staat. Als je problemen hebt met jezelf moet je een psycholoog opzoeken en er niet mee blijven rondlopen.
"Buitenaardse aliens hebben een basis op de maan. Dat staat in een recent artikel van dr. ir. Coen Vermeeren, hoofddocent lucht- en ruimtevaarttechniek en directeur van Studium Generale Delft."quote:Op zondag 26 mei 2013 21:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.skepsis.nl/vermeeren.html
Waar is jouw gebroken alien?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Zegt de man met de oogkleppen en het bord voor de kop.
PUA is geen geloof, het is iets wat je doet: Zoveel mogelijk vrouwen "versieren".quote:Op zondag 26 mei 2013 21:31 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Het punt dat ik wilde maken is dat mensen op verschillende manieren reageren wanneer ze UFO lezen.
[..]
Jij bent tegenwoordig meer een PUA-discipel toch?
Als iemand in de ufo community zou je wel moeten weten wie ik bedoel, er is er maar 1 (die met witte baard) die zo veel ballonnen heeft vastgelegd op de cameraquote:Op zondag 26 mei 2013 21:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Vertrouw jou maar?? Net kreeg ik commentaar dat ik te goedgelovig was en nu moet ik je maar geloven? Overtuig mij maar zou ik zeggen. Dit wat je hier boven zegt is nou niet echt een teken dat je diep het fenomeen ingedoken bent... "die ene uit Brazillie"....![]()
Ja wie kent hem niet, die ene uit Brazillie
[..]
Oh wauw, je bent een echte expert zie ik wel.
Wat is de reden dat jij je zo emotioneel verbind met dit onderwerp, ik heb helemaal niets waar ik zo stellig over ben dat ik anderen ga tutoyeren of uitschelden omdat ze mn onderwerp niet van positief commentaar voorzien. Kennelijk is er dan iets met het onderwerp dat niet alle neuzen automatisch dezelfde kant opgaan. Je kunt er ook gewoon voor kiezen om over hetgeen wat je niet zint heen te lezen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Zegt de man met de oogkleppen en het bord voor de kop.
Jij hebt veel onderzoek gedaan. Kun je hier verder nog iets over zeggen?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Buitenaardse aliens hebben een basis op de maan. Dat staat in een recent artikel van dr. ir. Coen Vermeeren, hoofddocent lucht- en ruimtevaarttechniek en directeur van Studium Generale Delft."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ik weet wie je bedoelt. Maar jij bent hier toch zo onderzoekend ingesteld? En dan kom je niet verder dan "die ene uit Brazillie".quote:Op zondag 26 mei 2013 21:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als iemand in de ufo community zou je wel moeten weten wie ik bedoel, er is er maar 1 (die met witte baard) die zo veel ballonnen heeft vastgelegd op de camera
Je bent gewoon een vervelend jochie. Ik heb veel tijd en energie in jou gestoken om jou verschillende kanten van het UFO fenomeen te laten zien. Vervolgens zeg jij dat het UFO fenomeen "lichtjes in de lucht zijn". Vervolgens haal ik twee overduidelijke voorbeelden aan van cases die overduidelijk meer zijn dan lichtjes in de lucht en komt er een correctie of excuus van jouw kant? Nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij je zo emotioneel verbind met dit onderwerp, ik heb helemaal niets waar ik zo stellig over ben dat ik anderen ga tutoyeren of uitschelden omdat ze mn onderwerp niet van positief commentaar voorzien. Kennelijk is er dan iets met het onderwerp dat niet alle neuzen automatisch dezelfde kant opgaan. Je kunt er ook gewoon voor kiezen om over hetgeen wat je niet zint heen te lezen.
je plukt een klein element uit alles wat er ooit besproken is en dat wordt je stokpaardje. Dat is niet mijn probleemquote:Op zondag 26 mei 2013 21:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vervelend jochie. Ik heb veel tijd en energie in jou gestoken om jou verschillende kanten van het UFO fenomeen te laten zien. Vervolgens zeg jij dat het UFO fenomeen "lichtjes in de lucht zijn". Vervolgens haal ik twee overduidelijke voorbeelden aan van cases die overduidelijk meer zijn dan lichtjes in de lucht en komt er een correctie of excuus van jouw kant? Nee.
Pfft je denkt toch niet dat ik na al die jaren zijn naam enzo kan onthouden? Je bent net zo'n jehova.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Oh ik weet wie je bedoelt. Maar jij bent hier toch zo onderzoekend ingesteld? En dan kom je niet verder dan "die ene uit Brazillie".
Ik krijg het vermoeden dat mijn aanname dat jij niet veel van het fenomeen afweet, toch zeer terecht was.
Nee jij lult gewoon uit je nek. Zoveel weet je er helemaal niet vanaf. Dat blijkt wel uit je antwoorden.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Pfft je denkt toch niet dat ik na al die jaren zijn naam enzo kan onthouden? Je bent net zo'n jehova.
Een klein elementquote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
je plukt een klein element uit alles wat er ooit besproken is en dat wordt je stokpaardje. Dat is niet mijn probleem
Jij weet er wel heel veel vanaf? Waar is dan je gebroken alien?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee jij lult gewoon uit je nek. Zoveel weet je er helemaal niet vanaf. Dat blijkt wel uit je antwoorden.
Je zoekt gewoon naar specifieke dingen / details om je gelijk te halen. Vrij kinderachtig. Je zit zeker elke dag op niburu.nl ?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee jij lult gewoon uit je nek. Zoveel weet je er helemaal niet vanaf. Dat blijkt wel uit je antwoorden.
dat het kortsluiting in je hoofd veroorzaakt?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Een klein element![]()
We raken hiermee juist de kern van het probleem
Ik vind het grappig hoe extreem ze soms in detail kunnen stappen zonder bewijs materiaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |