Laat me raden, je hebt een stelling neergegooid en onderbouwt die met een wiki-link en weigert vervolgens je verhaal verder te onderbouwen?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb een aantal voorbeelden gegeven, wat verwacht je, dat ik een compleet overzicht geef van alle technologieen?
Mensen genoeg die beweren er eentje gezien te hebben, helaas nooit overtuigend bewijs.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Van het vele beeldmateriaal en de vele getuigenverklaringen heb je toch op z'n minst wel één ding van gezien na al die jaren?
[..]
welcome back PCP .......quote:Op zondag 26 mei 2013 18:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt een stelling neergegooid en onderbouwt die met een wiki-link en weigert vervolgens je verhaal verder te onderbouwen?
Oeps!quote:Op zondag 26 mei 2013 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk, dat zou een interessante case studie zijn.
Het gehele gebeuren op een tijdslijn zetten en alle getuigen daarop plotten met de verklaringen van hun en wanneer die gegeven zijn, en hoe die in overlap danwel contradictie zijn.
Waar blijft jouw voorbeeld van een buitgemaakte alien technologie?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt een stelling neergegooid en onderbouwt die met een wiki-link en weigert vervolgens je verhaal verder te onderbouwen?
Hearsay, hearsay, hearsayquote:Op zondag 26 mei 2013 18:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Oeps!
Heb je "per ongeluk" over de lezing heen gekeken die ik gepost had in het eerste deel? Of nee laat me raden, je hebt geen zin om een uur te besteden aan het luisteren naar een onderzoeker omdat zijn idee niet overeenkomt met jouw vooringenomen standpunt.
Die mensen vormen zelf al een deel van het bewijs. Daarnaast zijn er vele filmopnamen en ik meen stralingsmetingen.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen genoeg die beweren er eentje gezien te hebben, helaas nooit overtuigend bewijs.
en radar gegevens oa uit belgie 1992quote:Op zondag 26 mei 2013 18:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Die mensen vormen zelf al een deel van het bewijs. Daarnaast zijn er vele filmopnamen en ik meen stralingsmetingen.
Allemaal lage resolutie, zelfs in deze tijdquote:Op zondag 26 mei 2013 18:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Die mensen vormen zelf al een deel van het bewijs. Daarnaast zijn er vele filmopnamen en ik meen stralingsmetingen.
Daar dacht ik ook aan, maar een logischere verklaring is bolbliksem of een ander natuurlijk verschijnsel.quote:
Goed zo Piet!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Ah, john greenewald jr, bekend van klassiekers als Hitler and the occult, the secrets of the freemasons en stricktley sex with dr drew
dat zou wel apart zijn wanneer f-16's worden " outmanouvered" door bolbliksemquote:Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, maar een logischere verklaring is bolbliksem of een ander natuurlijk verschijnsel.
Nee, mensen die wat beweren zijn geen bewijs, en het filmpje wat ik eerder poste van de flyby van de Enterprise ziet er overtuigender uit.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat een sneue manier van discussiëren heb jij en je bent nog wel een volwassen vent ook!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Duizenden brieven heb ik ontvangen over de geneeskracht van mijn zwendelpendel
Nogmaals, waar blijft jouw alien technologie voorbeeld?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Goed zo Piet!
Iemand bij voorbaat al veroordelen en niet luisteren naar wat hij te zeggen hebt. Hij haalt in deze lezing alleen maar de documenten aan die hij verkregen heeft via de Freedom of Information Act. En hij bewijst gewoon dat de Amerikaanse overheid keihard liegt over haar interesse in het UFO fenomeen.
Maar vooral niet gaan kijken, want het strookt niet met jouw vooringenomen standpunt.
Magnetisme en dergelijke natuurwetten. Net zoiets als dat bliksem bijv de kortste weg kan vinden door de atmosfeer.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:00 schreef huupia het volgende:
[..]
dat zou wel apart zijn wanneer f-16's worden " outmanouvered" door bolbliksem
Heb jij een expert om te bepalen wanneer technologie buitenaards is? Ben je het zelf? Heb je een historisch voorbeeld aan de hand waaraan voorwaarden voor de beoordeling kunnen worden ontleend?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar blijft jouw voorbeeld van een buitgemaakte alien technologie?
Je snapt niet dat ik je PM Argument onderuithaal? En jij bent degene die hier de hele tijd op de man speeltquote:Op zondag 26 mei 2013 19:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat een sneue manier van discussiëren heb jij en je bent nog wel een volwassen vent ook!
Ze vormen bewijs in de zin dat ze de theorie/stelling 'We worden niet bezocht door buitenaardse intelligenties' meer falsificeerbaar maken. Zie beoordelingscriteria deel 3 van het identificeren van een black swan. Moet je wel je persoonlijke bias even opofferen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, mensen die wat beweren zijn geen bewijs, en het filmpje wat ik eerder poste van de flyby van de Enterprise ziet er overtuigender uit.
Nogmaals, hoe ga jij die beoordelen anders dan met je eigen natte vinger?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nogmaals, waar blijft jouw alien technologie voorbeeld?
Je populariteitsteller is van 1 naar 2 gegaan?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Grappig dat ik van meerdere mensen al pm's heb gehad waarin ze mij toevertrouwden dat ik hun kijk op het fenomeen heb veranderd
Ik heb nooit beweerd dat ik daar een voorbeeld van heb. Ik heb inmiddels al drie keer tegen jou direct gezegd dat dat soort bewijs er niet is.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar blijft jouw voorbeeld van een buitgemaakte alien technologie?
Zeg, troll jij es ff op naar ONZ.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:04 schreef firefly3 het volgende:
Al die zogenaamde verklaringen zijn gebakken lucht. Mothman on the other hand.
mothman is zeker ook interessant en mss ook wel gerelateerd aan het ufo gebeuren , maar in dit topic past het niet zo .quote:Op zondag 26 mei 2013 19:04 schreef firefly3 het volgende:
Al die zogenaamde verklaringen zijn gebakken lucht. Mothman on the other hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |