abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127026010
Oorspronkelijke OP:
quote:

Op 8 juli 1947 bracht de krant Roswell Daily Record het nieuws dat een vliegende schotel bij een lokale ranch was neergestort. Gisteren vertelde een CIA-agent tegen de Huffington Post dat er niets onwaar was aan het bericht dat 65 jaar geleden wereldnieuws werd.

'Het was echt geen weerballon, het was precies wat de pers er toen over schreef', zegt Chase Brandon, een voormalig CIA-agent. 'Het voertuig kwam duidelijk niet van deze planeet, het stortte neer en er waren wel degelijk buitenaardse lijken.'

Doos vol bewijsmateriaal
Brandon werkte tientallen jaren voor de CIA. In de jaren 90 trof hij informatie aan over het Roswellincident op het hoofdkantoor van de CIA. Hij ontdekte in een archief een doos vol bewijsmateriaal. 'Ik bekeek de inhoud, zette de doos weer op de plank en zei: Mijn god, het is echt gebeurd!', aldus Brandon. In de doos zaten volgens Brandon documenten en foto's die onomstotelijk bewezen dat er daadwerkelijk een buitenaardse schotel was neergestort.

Roswell staat bij ufo-aanhangers bekend als het belangrijkste ufo-incident ooit.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-bij-Roswell.dhtml

Als het echt waar is waarom blijft de Amerikaanse regering het dan ontkennen. :P
En verder! :)
  zondag 26 mei 2013 @ 15:55:12 #2
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127026251
present ..
  zondag 26 mei 2013 @ 16:04:29 #3
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_127026702
Heeft iemand wel eens de moeite genomen al die "getuigen" van het gestelde incident bij Roswell te inventariseren? Ik heb inmiddels zoveel verschillende namen en evenzoveel getuigenverklaringen gelezen, dat het wel een drukte van belang moest zijn geweest op de plek van het incident.

En dat maakt alles er op zijn zachtst gezegd niet geloofwaardiger op.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
  zondag 26 mei 2013 @ 16:06:59 #4
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127026822
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:04 schreef HunterSThompson het volgende:
Heeft iemand wel eens de moeite genomen al die "getuigen" van het gestelde incident bij Roswell te inventariseren? Ik heb inmiddels zoveel verschillende namen en evenzoveel getuigenverklaringen gelezen, dat het wel een drukte van belang moest zijn geweest op de plek van het incident.

ohh vertel eens .. volgens mij zijn alle getuigen mensen op meerdere plaatsen van het hele gebeuren .
  zondag 26 mei 2013 @ 17:00:45 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_127029323
quote:
Elk waarvan jij denkt dat het een feit is dat jouw stelling ondersteunt.
Ik heb een aantal voorbeelden gegeven, wat verwacht je, dat ik een compleet overzicht geef van alle technologieen?
Mijn stelling is principieel te falcificeren, (laat een technologie zien die er plotseling zomaar was) maar hij is nog niet onderuit gehaald.
Het heeft geen enkele zin de gehele geschiedenis van alle technologie te geven, daarvoor verwijs ik je graag maar vakliteratuur.
Zoals ik direct al zei, dat er geen enkele technologie aangetoont is, die uit vliegende schotels zou zijn gekomen is een hiaat in het hele verhaal.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 26 mei 2013 @ 17:04:37 #6
45206 Pietverdriet
pi_127029495
quote:

Kijk, dat zou een interessante case studie zijn.
Het gehele gebeuren op een tijdslijn zetten en alle getuigen daarop plotten met de verklaringen van hun en wanneer die gegeven zijn, en hoe die in overlap danwel contradictie zijn.
pi_127029840
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik heb een aantal voorbeelden gegeven, wat verwacht je, dat ik een compleet overzicht geef van alle technologieen?
Mijn stelling is principieel te falcificeren, (laat een technologie zien die er plotseling zomaar was) maar hij is nog niet onderuit gehaald.
Het heeft geen enkele zin de gehele geschiedenis van alle technologie te geven, daarvoor verwijs ik je graag maar vakliteratuur.
Zoals ik direct al zei, dat er geen enkele technologie aangetoont is, die uit vliegende schotels zou zijn gekomen is een hiaat in het hele verhaal.
Tot nu toe is het een losstaande stelling, aangezien er geen overtuigende argumenten zijn gegeven die de stelling ondersteunen. Meer dan een verwachting/projectie/onderbuikgevoel in de vorm van enkele voorbeelden over wat zou gebeuren wanneer er wél alientech zou zijn is niet aangedragen. Het ontbreken van de voorwaarden die je zelf aan die verwachting hebt gehangen is geen argument om de aanwezigheid van alientech te ontkrachten.
  zondag 26 mei 2013 @ 17:18:51 #8
45206 Pietverdriet
pi_127030059
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Tot nu toe is het een losstaande stelling, aangezien er geen overtuigende argumenten zijn gegeven die de stelling ondersteunen. Meer dan een verwachting/projectie/onderbuikgevoel in de vorm van enkele voorbeelden over wat zou gebeuren wanneer er wél alientech zou zijn is niet aangedragen. Het ontbreken van de voorwaarden die je zelf aan die verwachting hebt gehangen is geen argument om de aanwezigheid van alientech te ontkrachten.
Neen, jij vind dat gewoon, maar noem maar een technologie die geen geschiedenis heeft en haal mijn stelling onderuit.
Als ik stel dat zwanen wit zijn ga ik je niet alle zwanen die wit zijn laten zien.
Totdat er iemand met een Australische zwarte zwaan komt staat de stelling. Op dat moment is de theorie ongeldig.
Echter, beweren dat er wel alien technologie is, maar dat die geheim is en daarom onbekend, die stelling is niet te falcifieren, want zelfimuniserend.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pietverdriet op 26-05-2013 17:42:19 ]
pi_127031135
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:06 schreef huupia het volgende:

[..]

ohh vertel eens .. volgens mij zijn alle getuigen mensen op meerdere plaatsen van het hele gebeuren .
Heel BNW en Tru draait op "volgens mij" en vermoedens. Ook al is het ver voor onze generatie en in een ander land, "volgens mij zit het zo". Prima die fantasie en vertrouwen in eigen aannames maar dat wordt al snel een persoonlijke aanval als t men niet aanstaat dat iemand daar skeptich over is.

Een individu hier kan deze vraag niet simpel beantwoorden zonder echt diep in de archieven te gaan en de data erbij te pakken.
pi_127031151
- weg -

[ Bericht 97% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 27-05-2013 20:31:54 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 26 mei 2013 @ 17:46:48 #11
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_127031166
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:34 schreef joellsoares het volgende:

[..]

En een taboe is er natuurlijk wel we zitten nu op internet maar als ik het met mijn vrienden bespreek loopt het al snel uit op ongeloof en flauwe grappen. Ook met hun heb ik medelijden, omdat ze maar [b]niet kunnen realiseren hoe belangrijk dit onderwerp is omdat het om onze toekomst gaat]/b].
Hoe bedoel je dat? Wat zou men zich moeten realiseren? Waarom zou men zich dat moeten realiseren en waarom is dat belangrijk?

En als men het zich niet zal realiseren, hoe zal dat de toekomst negatief beinvloeden? En hoe positief beinvloeden als men het zich wel zou realiseren?
  zondag 26 mei 2013 @ 17:50:22 #12
45206 Pietverdriet
pi_127031319
- reactie op edit -

[ Bericht 50% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 27-05-2013 20:48:46 ]
pi_127031800
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 27-05-2013 20:48:47 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 26 mei 2013 @ 18:02:54 #14
45206 Pietverdriet
pi_127031829
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]
- reactie op edt -
Dat er genoeg slecht gesoepte onzin te vinden is

[ Bericht 5% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 27-05-2013 20:45:52 ]
pi_127031885
- weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 27-05-2013 20:46:10 ]
pi_127032334
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Neen, jij vind dat gewoon, maar noem maar een technologie die geen geschiedenis heeft en haal mijn stelling onderuit.
Ik ben het eens met je stelling, maar niet met je argumentatie daarvoor. ;)

quote:
Als ik stel dat zwanen wit zijn ga ik je niet alle zwanen die wit zijn laten zien.
Totdat er iemand met een Australische zwarte zwaan komt staat de stelling. Op dat moment is de theorie ongeldig.
Grappig dat je dat noemt, want je stelling en overtuiging wordt volledig onderuit gehaald op het moment dat een zwarte zwaan, in dit geval het bestaan van buitenaardse intelligentie en aanwijzingen daarvoor, gevonden word. Je weigert echter de zwarte zwaan als zodanig te identificeren, zoals het vele beeldmateriaal en getuigenverklaringen en stelt dat het onmogelijk is dat we worden bezocht door buitenaardse intelligentie(s).

quote:
Echter, beweren dat er wel alien technologie is, maar dat die geheim is en daarom onbekend, die stelling is niet te falcifieren, want zelfimuniserend.

Hetzelfde geldt voor beweren dat er geen alien technologie is. Zie je nou eindelijk het punt dat ik al vele posts lang probeert te maken? Je probeert vuur met vuur te doven door een stelling aan te dragen die niet is de ondersteunen én niet is neer te sabelen. :D
  zondag 26 mei 2013 @ 18:42:38 #17
45206 Pietverdriet
pi_127033325
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik ben het eens met je stelling, maar niet met je argumentatie daarvoor. ;)

[..]

Grappig dat je dat noemt, want je stelling en overtuiging wordt volledig onderuit gehaald op het moment dat een zwarte zwaan, in dit geval het bestaan van buitenaardse intelligentie en aanwijzingen daarvoor, gevonden word. Je weigert echter de zwarte zwaan als zodanig te identificeren, zoals het vele beeldmateriaal en getuigenverklaringen en stelt dat het onmogelijk is dat we worden bezocht door buitenaardse intelligentie(s).

[..]

Hetzelfde geldt voor beweren dat er geen alien technologie is. Zie je nou eindelijk het punt dat ik al vele posts lang probeert te maken? Je probeert vuur met vuur te doven door een stelling aan te dragen die niet is de ondersteunen én niet is neer te sabelen. :D
Laat mij maar een alien "zwarte zwaan" zien.
pi_127033441
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik hoef je medelijden niet want ik heb je excuses al eens gekregen voor dit soort persoonlijke toespelingen toen je over mij begon te flippen terwijl we 't over 't onderwerp hadden. Een tweede keer excuses is ook niet nodig. Als je t' zo nodig vindt om over users op dit forum te gaan klootviolen dan open je daar maar een topic over, even goede vrienden en graag weer ontopic.
Mijn medelijden heeft niets te maken met of jij er wel of niet behoefte aan hebt :')

En je kunt wel verongelijkt gaan doen omdat ik al eens eerder pissig ben geworden op je, maar daar vraag je gewoon om. Ik heb heel vaak serieus op je gereageerd, maar als jij na een jaar nog steeds volhoudt dat het UFO fenomeen "lichtjes in de lucht" zijn, dan ben je gewoon echt een kansloze gast _O-
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 26 mei 2013 @ 18:47:57 #19
45206 Pietverdriet
pi_127033507
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Mijn medelijden heeft niets te maken met of jij er wel of niet behoefte aan hebt :')

En je kunt wel verongelijkt gaan doen omdat ik al eens eerder pissig ben geworden op je, maar daar vraag je gewoon om. Ik heb heel vaak serieus op je gereageerd, maar als jij na een jaar nog steeds volhoudt dat het UFO fenomeen "lichtjes in de lucht" zijn, dan ben je gewoon echt een kansloze gast _O-
Grappig dat je met op de man spelen zoveel beter bent dan op redeneren of overtuigend bewijs leveren.
pi_127033578
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 09:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Die getuigenverklaring zijn interessant, maar het gaat helaas nooit verder dan dat. Als er iets aan de hand is, al langere tijd ook nog, dan zou je denken dat er op een gegeven moment toch meer bewijs boven tafel moet komen.
De documentatie is anders vrij overtuigend:

http://keyholepublishing.com/Leading-UFO-Documents.html

En hoeveel van de 5 grote wetenschappelijke onderzoeken heb je al gelezen? Stanton Friedman noemt ze hier:

pi_127033620
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Grappig dat je met op de man spelen zoveel beter bent dan op redeneren of overtuigend bewijs leveren.
:')

Grappig dat ik van meerdere mensen al pm's heb gehad waarin ze mij toevertrouwden dat ik hun kijk op het fenomeen heb veranderd :)
  zondag 26 mei 2013 @ 18:52:53 #22
45206 Pietverdriet
pi_127033724
Ah, john greenewald jr, bekend van klassiekers als Hitler and the occult, the secrets of the freemasons en stricktley sex with dr drew
pi_127033748
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Laat mij maar een alien "zwarte zwaan" zien.
Van het vele beeldmateriaal en de vele getuigenverklaringen heb je toch op z'n minst wel één ding van gezien na al die jaren?

quote:
The theory was developed by Nassim Nicholas Taleb to explain:

[1]The disproportionate role of high-profile, hard-to-predict, and rare events that are beyond the realm of normal expectations in history, science, finance, and technology

[2]The non-computability of the probability of the consequential rare events using scientific methods (owing to the very nature of small probabilities)

[3]The psychological biases that make people individually and collectively blind to uncertainty and unaware of the massive role of the rare event in historical affairs
Ik denk dat jij volgens deze tekst valt onder de pschologically biased uit de 3e groep.

Zou je eenmaal een zwarte zwaan zien, dan:
quote:
Identifying a black swan event [edit]

Based on the author's criteria:

[1]The event is a surprise (to the observer).

[2]The event has a major effect.

[3]After the first recorded instance of the event, it is rationalized by hindsight, as if it could have been expected; that is, the relevant data were available but unaccounted for in risk mitigation programs. The same is true for the personal perception by individuals.
...geloof je het plots wel? Dan zou ik een alien moeten inpakken en moeten fed-exen naar je, maar helaas heb ik die niet voor handen. :P
pi_127033773
quote:

Ja die moeite is zeker wel genomen door iemand. Dat jij dat niet weet, maar vervolgens wel zegt dat het er niet geloofwaardiger op wordt, is enigszins vreemd.

Je hebt blijkbaar geen overzicht over de situatie, maar trekt wel de conclusie dat het er niet geloofwaardiger op wordt?

Begin eens met deze lezing van Donald Schmitt:

zondag 26 mei 2013 @ 18:54:03 #25
45206 Pietverdriet
pi_127033779
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Grappig dat ik van meerdere mensen al pm's heb gehad waarin ze mij toevertrouwden dat ik hun kijk op het fenomeen heb veranderd :)
Duizenden brieven heb ik ontvangen over de geneeskracht van mijn zwendelpendel
pi_127033826
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Laat me raden, je hebt een stelling neergegooid en onderbouwt die met een wiki-link en weigert vervolgens je verhaal verder te onderbouwen? _O-
  zondag 26 mei 2013 @ 18:55:49 #27
45206 Pietverdriet
pi_127033853
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Van het vele beeldmateriaal en de vele getuigenverklaringen heb je toch op z'n minst wel één ding van gezien na al die jaren?

[..]

Mensen genoeg die beweren er eentje gezien te hebben, helaas nooit overtuigend bewijs.
  zondag 26 mei 2013 @ 18:56:36 #28
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127033884
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Laat me raden, je hebt een stelling neergegooid en onderbouwt die met een wiki-link en weigert vervolgens je verhaal verder te onderbouwen? _O-
welcome back PCP .......
pi_127033889
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kijk, dat zou een interessante case studie zijn.
Het gehele gebeuren op een tijdslijn zetten en alle getuigen daarop plotten met de verklaringen van hun en wanneer die gegeven zijn, en hoe die in overlap danwel contradictie zijn.
Oeps!

Heb je "per ongeluk" over de lezing heen gekeken die ik gepost had in het eerste deel? Of nee laat me raden, je hebt geen zin om een uur te besteden aan het luisteren naar een onderzoeker omdat zijn idee niet overeenkomt met jouw vooringenomen standpunt.
  zondag 26 mei 2013 @ 18:56:54 #30
45206 Pietverdriet
pi_127033898
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waar blijft jouw voorbeeld van een buitgemaakte alien technologie?
  zondag 26 mei 2013 @ 18:57:24 #31
45206 Pietverdriet
pi_127033916
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Oeps!

Heb je "per ongeluk" over de lezing heen gekeken die ik gepost had in het eerste deel? Of nee laat me raden, je hebt geen zin om een uur te besteden aan het luisteren naar een onderzoeker omdat zijn idee niet overeenkomt met jouw vooringenomen standpunt.
Hearsay, hearsay, hearsay
pi_127033942
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mensen genoeg die beweren er eentje gezien te hebben, helaas nooit overtuigend bewijs.
Die mensen vormen zelf al een deel van het bewijs. Daarnaast zijn er vele filmopnamen en ik meen stralingsmetingen.
  zondag 26 mei 2013 @ 18:58:54 #33
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127033986
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Die mensen vormen zelf al een deel van het bewijs. Daarnaast zijn er vele filmopnamen en ik meen stralingsmetingen.
en radar gegevens oa uit belgie 1992 ^O^
pi_127033994
quote:

[..]

Allemaal lage resolutie, zelfs in deze tijd
  zondag 26 mei 2013 @ 18:59:25 #35
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127034007
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

sterke post :')
pi_127034011
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:58 schreef huupia het volgende:

[..]

en radar gegevens oa uit belgie 1992 ^O^
Daar dacht ik ook aan, maar een logischere verklaring is bolbliksem of een ander natuurlijk verschijnsel.
pi_127034021
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Ah, john greenewald jr, bekend van klassiekers als Hitler and the occult, the secrets of the freemasons en stricktley sex with dr drew
Goed zo Piet!

Iemand bij voorbaat al veroordelen en niet luisteren naar wat hij te zeggen hebt. Hij haalt in deze lezing alleen maar de documenten aan die hij verkregen heeft via de Freedom of Information Act. En hij bewijst gewoon dat de Amerikaanse overheid keihard liegt over haar interesse in het UFO fenomeen.

Maar vooral niet gaan kijken, want het strookt niet met jouw vooringenomen standpunt.
  zondag 26 mei 2013 @ 19:00:50 #38
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127034078
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook aan, maar een logischere verklaring is bolbliksem of een ander natuurlijk verschijnsel.
dat zou wel apart zijn wanneer f-16's worden " outmanouvered" door bolbliksem
  zondag 26 mei 2013 @ 19:00:52 #39
45206 Pietverdriet
pi_127034080
quote:

[..]

Nee, mensen die wat beweren zijn geen bewijs, en het filmpje wat ik eerder poste van de flyby van de Enterprise ziet er overtuigender uit.
pi_127034088
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Duizenden brieven heb ik ontvangen over de geneeskracht van mijn zwendelpendel
Wat een sneue manier van discussiëren heb jij en je bent nog wel een volwassen vent ook! _O-
  zondag 26 mei 2013 @ 19:01:42 #41
45206 Pietverdriet
pi_127034129
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Goed zo Piet!

Iemand bij voorbaat al veroordelen en niet luisteren naar wat hij te zeggen hebt. Hij haalt in deze lezing alleen maar de documenten aan die hij verkregen heeft via de Freedom of Information Act. En hij bewijst gewoon dat de Amerikaanse overheid keihard liegt over haar interesse in het UFO fenomeen.

Maar vooral niet gaan kijken, want het strookt niet met jouw vooringenomen standpunt.
Nogmaals, waar blijft jouw alien technologie voorbeeld?
pi_127034131
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:00 schreef huupia het volgende:

[..]

dat zou wel apart zijn wanneer f-16's worden " outmanouvered" door bolbliksem
Magnetisme en dergelijke natuurwetten. Net zoiets als dat bliksem bijv de kortste weg kan vinden door de atmosfeer.
pi_127034138
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb jij een expert om te bepalen wanneer technologie buitenaards is? Ben je het zelf? Heb je een historisch voorbeeld aan de hand waaraan voorwaarden voor de beoordeling kunnen worden ontleend?
  zondag 26 mei 2013 @ 19:03:27 #44
45206 Pietverdriet
pi_127034209
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Wat een sneue manier van discussiëren heb jij en je bent nog wel een volwassen vent ook! _O-
Je snapt niet dat ik je PM Argument onderuithaal? En jij bent degene die hier de hele tijd op de man speelt

Oh trouwens, waar blijft je buitgemaakte alien technologie?
pi_127034264
Al die zogenaamde verklaringen zijn gebakken lucht. Mothman on the other hand.
pi_127034323
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, mensen die wat beweren zijn geen bewijs, en het filmpje wat ik eerder poste van de flyby van de Enterprise ziet er overtuigender uit.
Ze vormen bewijs in de zin dat ze de theorie/stelling 'We worden niet bezocht door buitenaardse intelligenties' meer falsificeerbaar maken. Zie beoordelingscriteria deel 3 van het identificeren van een black swan. Moet je wel je persoonlijke bias even opofferen. ;)

quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nogmaals, waar blijft jouw alien technologie voorbeeld?
Nogmaals, hoe ga jij die beoordelen anders dan met je eigen natte vinger?
pi_127034351
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Je populariteitsteller is van 1 naar 2 gegaan?
pi_127034398
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweerd dat ik daar een voorbeeld van heb. Ik heb inmiddels al drie keer tegen jou direct gezegd dat dat soort bewijs er niet is.

Maar vreemd genoeg ben je dat weer vergeten! En dan lopen zeuren dat ik op de man speel, terwijl je zelf gewoon een ontzettend vals persoon bent :')
pi_127034419
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:04 schreef firefly3 het volgende:
Zeg, troll jij es ff op naar ONZ.
  zondag 26 mei 2013 @ 19:09:17 #50
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127034452
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:04 schreef firefly3 het volgende:
mothman is zeker ook interessant en mss ook wel gerelateerd aan het ufo gebeuren , maar in dit topic past het niet zo .

waarom open je niet een nieuw topic erover ?
pi_127034473
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat het interessant om een case studie te maken met een tijdlijn en als ik je dan een onderzoeker geef die juist dat gedaan heeft, dan komt je weer met je "hearsay" opmerking.

Piet :')
  zondag 26 mei 2013 @ 19:10:09 #52
45206 Pietverdriet
pi_127034487
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweerd dat ik daar een voorbeeld van heb. Ik heb inmiddels al drie keer tegen jou direct gezegd dat dat soort bewijs er niet is.
Goedzo, braaf
Er is dus geen bewijs anders dan geklets
pi_127034529
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Stel op een dag kom je thuis en jouw partner heeft een gebroken neus. Hij wijst de overbuurman aan als dader en tien andere buren hebben het ook gezien en zij wijzen ook die ene overbuurman aan. Wat doe jij?
pi_127034534
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Goedzo, braaf
En welk punt wil je daar nou eigenlijk mee maken? Want dat is er namelijk niet. :D
pi_127034585
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Goedzo, braaf
pi_127034615
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Stel op een dag kom je thuis en jouw partner heeft een gebroken neus. Hij wijst de overbuurman aan als dader en tien andere buren hebben het ook gezien en zij wijzen ook die ene overbuurman aan. Wat doe jij?
Haha, ik weet niet of je het doorhebt, maar je maakt 'm hier tot homo. _O- _O- _O-
  zondag 26 mei 2013 @ 19:13:11 #57
45206 Pietverdriet
pi_127034623
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Bingo
Er is een gebroken neus
Waar is je gebroken alien?
  zondag 26 mei 2013 @ 19:13:54 #58
45206 Pietverdriet
pi_127034660
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Haha, ik weet niet of je het doorhebt, maar je maakt 'm hier tot homo. _O- _O- _O-
En? Heb je daar ook al een probleem mee?
  zondag 26 mei 2013 @ 19:13:58 #59
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127034664
quote:

[..]

lol ;)
pi_127034699
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bingo
Er is een gebroken neus
Beantwoord de vraag! Of ben je bang om hem direct te beantwoorden?
  zondag 26 mei 2013 @ 19:15:14 #61
45206 Pietverdriet
pi_127034719
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Beantwoord de vraag! Of ben je bang om hem direct te beantwoorden?
pi_127034720
quote:

[..]

Ik volg je niet helemaal....

Ik weet dat Piet homo is ja.... of beter gezegd valse nicht.
  zondag 26 mei 2013 @ 19:15:56 #63
45206 Pietverdriet
pi_127034755
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik volg je niet helemaal....

Ik weet dat Piet homo is ja.... of beter gezegd valse nicht.
En weer op de man spelen
pi_127034766
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik ben nooit bang geweest om een vraag direct te beantwoorden. Ik ben nooit bang geweest om toe te geven dat er geen onomstotelijk bewijs is.

Maar jij bent gewoon bang om een antwoord te geven op een simpele vraag.

Lafaard! :')
  zondag 26 mei 2013 @ 19:16:36 #65
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127034786
over de inhoud gaat het al een tijdje niet meer daarom wil ik de skeptics hier nogmaals vragen wat ze denken van alle getuigenverslagen van mensen die echt aanwezig waren in ' 47 ?

en als ze liegen waarom zouden ze dat doen als ze op hun sterfbed liggen ?

en kom niet aan met hearsay , hearsay , hearsay
pi_127034795
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En weer op de man spelen
Jij verdient niet anders, want je bent te laf om op een directe manier de discussie aan te gaan.
pi_127034800
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En? Heb je daar ook al een probleem mee?
Totaal niet, maar het leek me wel humoristisch als het onbedoeld zo was gebracht. :D In een kroeg had je dan waarschijnlijk die gebroken neus gehad, met die 10 getuigen.

Maar niet met je ogen knipperen terwijl je die beuk krijgt hè? Ooggetuigen tellen immers niet, aldus hoe je het laat overkomen. ;)
  zondag 26 mei 2013 @ 19:17:44 #68
45206 Pietverdriet
pi_127034835
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik ben nooit bang geweest om een vraag direct te beantwoorden. Ik ben nooit bang geweest om toe te geven dat er geen onomstotelijk bewijs is.

Maar jij bent gewoon bang om een antwoord te geven op een simpele vraag.

Lafaard! :')
Nee, ik wijs jou erop waar je redenering mank gaat
Probeer maar eens aangifte te doen van een gebroken neus die er niet is
  zondag 26 mei 2013 @ 19:18:38 #69
45206 Pietverdriet
pi_127034871
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Totaal niet, maar het leek me wel humoristisch als het onbedoeld zo was gebracht. :D In een kroeg had je dan waarschijnlijk die gebroken neus gehad, met die 10 getuigen.

Maar niet met je ogen knipperen terwijl je die beuk krijgt hè? Ooggetuigen tellen immers niet, aldus hoe je het laat overkomen. ;)
Mijn punt is, waar is de gebroken neus.
pi_127034877
Je kan ook DMT roken en ze ontmoeten als je echt bewijs wilt.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_127034878
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel mensen die alien ooggetuige willen spelen voor een beetje geld, daarom is het niet echt bewijs.
pi_127034944
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn punt is, waar is de gebroken neus.
Met het slachtoffer verdwenen. ;)

Maar er zijn 10 mensen die iemand een ander een gebroken neus hebben zien geslagen worden. Is het dan gebeurd ja of nee?
  zondag 26 mei 2013 @ 19:20:48 #73
45206 Pietverdriet
pi_127034948
Succes met je aangifte met tien getuigen van een gebroken neus slaan als er geen bebloede hand is en geen gebroken neus ( nee, die is door de het leger weggehaald en geheim)
  zondag 26 mei 2013 @ 19:21:03 #74
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127034960
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:18 schreef Fusions het volgende:
Je kan ook DMT roken en ze ontmoeten als je echt bewijs wilt.
ik ben net gestopt met zware brandaris na 28 jaar ...... ik sla ff over :)
pi_127034976
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel mensen die alien ooggetuige willen spelen voor een beetje geld, daarom is het niet echt bewijs.
Moet je in de rechtszaal vertellen. Kom je overal mee weg.
pi_127035006
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:21 schreef Gray het volgende:

[..]

Moet je in de rechtszaal vertellen. Kom je overal mee weg.
Welke rechtzaal?
  zondag 26 mei 2013 @ 19:22:56 #77
45206 Pietverdriet
pi_127035033
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Welke rechtzaal?
Die is geheim, maar is er echt hoor
pi_127035037
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:16 schreef huupia het volgende:
over de inhoud gaat het al een tijdje niet meer daarom wil ik de skeptics hier nogmaals vragen wat ze denken van alle getuigenverslagen van mensen die echt aanwezig waren in ' 47 ?

en als ze liegen waarom zouden ze dat doen als ze op hun sterfbed liggen ?

en kom niet aan met hearsay , hearsay , hearsay
De ego's van Beathoven en Piet zijn zo groot dat ze alleen naar zichzelf willen luisteren.

Eens even kijken, wiens mening kunnen we het beste serieus nemen?

Lord Hill-Norton is a five-star Admiral and the former Head of the British Ministry of Defence who was kept in the dark about the UFO subject during his official capacities. In this short interview, he states that this subject has great significance and should no longer be denied and kept secret.

He emphatically states, “…that there is a serious possibility that we are being visited — and have been visited for many years — by people from outer space, from other civilizations; that it behooves us to find out who they are, where they come from, and what they want. This should be the subject of rigorous scientific investigation, and not the subject of rubbishing by tabloid newspapers.”

Hmmm.... naar wie kunnen we het beste luisteren? Een vijf-sterren admiraal en voormalig hoofd van Defensie van de UK.....

Of naar Beathoven, de dramaqueen die overdrijving moet gebruiken om zijn punt te maken, als hij al tot zijn punt komt na het vertellen van ellenlange oninteressante anekdotes over zijn eigen leven? Beathoven, de man die keer op keer de discussie aangaat en die serieuze aandacht wordt gegeven, maar die alsnog beweert dat het UFO fenomeen niets anders is dan lichtjes in de lucht. Interessant om te zien hoe iemand niet eens het zelfrespect heeft om eerlijk te zijn tegenover zichzelf.

Of moeten we luisteren naar Piet? De man die volgens mij al in de 50 is en die de discussie aangaat als een 12-jarig meisje? De volwassen man die soms niet eens de moeite neemt om een normale zin te typen in dit soort topics, maar het anderen kwalijk neemt dat ze op een bepaald moment op de man gaan spelen?

Ik ga toch voor de 5 sterren admiraal!
pi_127035056
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Succes met je aangifte met tien getuigen van een gebroken neus slaan als er geen bebloede hand is en geen gebroken neus ( nee, die is door de het leger weggehaald en geheim)
Maar het is wel gebeurd, aangifte of niet. Of is het alleen echt met een aangifte?
pi_127035076
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Welke rechtzaal?
Elke rechtszaal. Want daar gebruiken ze ooggetuigen. Jeweetwel.
pi_127035096
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, ik wijs jou erop waar je redenering mank gaat
Probeer maar eens aangifte te doen van een gebroken neus die er niet is
Hahahahha! Elke keer als ik deze case voorleg dan komt er niets anders dan gewauwel uit de monden van "skeptici" zoals jij. Jij weet donders goed dat deze case bewijst dat anekdotsch bewijs wel degelijk enige waarde heeft.

Maar je bent gewoon te laf om een direct antwoord te geven. Want stel je toch eens voor dat je enorme ego een deukje oploopt :')
  zondag 26 mei 2013 @ 19:24:57 #82
45206 Pietverdriet
pi_127035105
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

De ego's van Beathoven en Piet zijn zo groot dat ze alleen naar zichzelf willen luisteren.

Eens even kijken, wiens mening kunnen we het beste serieus nemen?

Lord Hill-Norton is a five-star Admiral and the former Head of the British Ministry of Defence who was kept in the dark about the UFO subject during his official capacities. In this short interview, he states that this subject has great significance and should no longer be denied and kept secret.

He emphatically states, “…that there is a serious possibility that we are being visited — and have been visited for many years — by people from outer space, from other civilizations; that it behooves us to find out who they are, where they come from, and what they want. This should be the subject of rigorous scientific investigation, and not the subject of rubbishing by tabloid newspapers.”

Hmmm.... naar wie kunnen we het beste luisteren? Een vijf-sterren admiraal en voormalig hoofd van Defensie van de UK.....

Of naar Beathoven, de dramaqueen die overdrijving moet gebruiken om zijn punt te maken, als hij al tot zijn punt komt na het vertellen van ellenlange oninteressante anekdotes over zijn eigen leven? Beathoven, de man die keer op keer de discussie aangaat en die serieuze aandacht wordt gegeven, maar die alsnog beweert dat het UFO fenomeen niets anders is dan lichtjes in de lucht. Interessant om te zien hoe iemand niet eens het zelfrespect heeft om eerlijk te zijn tegenover zichzelf.

Of moeten we luisteren naar Piet? De man die volgens mij al in de 50 is en die de discussie aangaat als een 12-jarig meisje? De volwassen man die soms niet eens de moeite neemt om een normale zin te typen in dit soort topics, maar het anderen kwalijk neemt dat ze op een bepaald moment op de man gaan spelen?

Ik ga toch voor de 5 sterren admiraal!
Die generaal zegt niets meer of minder dat het mogelijk is
pi_127035140
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
De vraag was, wat doe jij? Haal jij je schouders op en vertel jij je partner "sorry er is geen bewijs, dus ik ga de buurman niet aanspreken en nee we gaan de politie niet bellen?".
pi_127035143
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
“…that there is a serious possibility that we are being visited — and have been visited for many years — by people from outer space, from other civilizations; that it behooves us to find out who they are, where they come from, and what they want. This should be the subject of rigorous scientific investigation, and not the subject of rubbishing by tabloid newspapers.”
Hier kan je niets mee :P
  zondag 26 mei 2013 @ 19:26:10 #85
45206 Pietverdriet
pi_127035146
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar het is wel gebeurd, aangifte of niet. Of is het alleen echt met een aangifte?
Ik heb hem helemaal geen bloedneus geslagen omdat hij mij homo noemde
  zondag 26 mei 2013 @ 19:26:39 #86
45206 Pietverdriet
pi_127035171
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

De vraag was, wat doe jij? Haal jij je schouders op en vertel jij je partner "sorry er is geen bewijs, dus ik ga de buurman niet aanspreken en nee we gaan de politie niet bellen?".
Er is een gebroken neus, waar is je gebroken alien?
pi_127035180
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Elke rechtszaal. Want daar gebruiken ze ooggetuigen. Jeweetwel.
Geheime rechtzaken in geheime rechtszalen over geheime ufos?
pi_127035190
Ego's daargelaten is dit een mooi voorbeeld van psychological bias. Niet geloven dat de aarde rond is, totdat ze het met eigen ogen gezien hebben. Maar niet op camerabeelden, niet van getuigenverklaringen van astronauten; met eigen ogen en niets anders.

Maar daarbij doen ze het vreemd genoeg weer niet (denk ik). En dát is die hele bias.

Lekker Piet. ^O^
pi_127035196
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die generaal zegt niets meer of minder dat het mogelijk is
Hij zegt dat er een serieuze mogelijkheid is dat we bezocht worden. Dat hoor ik jou of Beathoven niet uit jullie strot krijgen _O-
  zondag 26 mei 2013 @ 19:27:17 #90
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127035197
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

of je leest ff verder
pi_127035227
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:27 schreef huupia het volgende:

[..]

of je leest ff verder
Er staat verder niets boeiends. "Er is een kans dat blabla"
  zondag 26 mei 2013 @ 19:28:13 #92
45206 Pietverdriet
pi_127035231
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Hij zegt dat er een serieuze mogelijkheid is dat we bezocht worden. Dat hoor ik jou of Beathoven niet uit jullie strot krijgen _O-
pi_127035265
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik heb hem helemaal geen bloedneus geslagen omdat hij mij homo noemde
Je draait nu om de hete brei.
  zondag 26 mei 2013 @ 19:29:43 #94
45206 Pietverdriet
pi_127035300
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:29 schreef Gray het volgende:

[..]

Je draait nu om de hete brei.
Nee, ik heb hem geen bloedneus geslagen
pi_127035341
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom niet? Dat is ook mijn positie.

Mijn positie is dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen dat meer onderzoek verdient omdat we nog geen onomstotelijk keihard bewijs hebben dat we bezocht worden. Maar er zijn bepaalde figuren hier, die DAT niet eens durven toe te geven.

We hebben meer dan 500 mensen uit onder andere hoge posities in het leger die verhalen vertellen die er niet om liegen. Bewijzen die verhalen iets onomstotelijk? Nee natuurlijk niet. Bewijst 1 zo'n verhaal dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen. In mijn ogen nee.

Maar als je al die getuigenverklaringen samen neemt, dan moet elk weldenkend mens toch op zijn minst tot de conclusie komen dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen. Maar sommige "skeptici" zijn gewoon te hopeloos om dat zelfs toe te willen geven.
pi_127035351
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, geeft geen antwoord op de vraag of die neus nou wel of niet geslagen is. Ondanks ooggetuigen.
pi_127035379
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:27 schreef Gray het volgende:
Ego's daargelaten is dit een mooi voorbeeld van psychological bias. Niet geloven dat de aarde rond is, totdat ze het met eigen ogen gezien hebben. Maar niet op camerabeelden, niet van getuigenverklaringen van astronauten; met eigen ogen en niets anders.
Goed voorbeeld, die ga ik vaker gebruiken ^O^
  zondag 26 mei 2013 @ 19:31:25 #98
45206 Pietverdriet
pi_127035393
Anyway, een generaal die zegt dat het mogelijk is, is dat het beste waar je mee kan komen?
pi_127035427
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Iemand van jouw leeftijd die bang is om direct een vraag te beantwoorden :N
  zondag 26 mei 2013 @ 19:32:23 #100
332966 firefly3
firefly3
pi_127035435
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waarom niet? Dat is ook mijn positie.

Mijn positie is dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen dat meer onderzoek verdient omdat we nog geen onomstotelijk keihard bewijs hebben dat we bezocht worden. Maar er zijn bepaalde figuren hier, die DAT niet eens durven toe te geven.

We hebben meer dan 500 mensen uit onder andere hoge posities in het leger die verhalen vertellen die er niet om liegen. Bewijzen zie verhaal iets onomstotelijk? Nee natuurlijk niet. Bewijst 1 zo'n verhaal dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen. In mijn ogen nee.

Maar als je al die getuigenverklaringen samen neemt, dan moet elk weldenkend mens toch op zijn minst tot de conclusie komen dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen. Maar sommige "skeptici" zijn gewoon te hopeloos om dat zelfs toe te willen geven.
Je mag het niet samennemen. 3 concrete bewijzen van een paar personen is veel sterker dan een groep van 500 man zonder concretebewijzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')