Eerst zeg je dat het interessant om een case studie te maken met een tijdlijn en als ik je dan een onderzoeker geef die juist dat gedaan heeft, dan komt je weer met je "hearsay" opmerking.quote:
Goedzo, braafquote:Op zondag 26 mei 2013 19:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik daar een voorbeeld van heb. Ik heb inmiddels al drie keer tegen jou direct gezegd dat dat soort bewijs er niet is.
Stel op een dag kom je thuis en jouw partner heeft een gebroken neus. Hij wijst de overbuurman aan als dader en tien andere buren hebben het ook gezien en zij wijzen ook die ene overbuurman aan. Wat doe jij?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, mensen die wat beweren zijn geen bewijs, en het filmpje wat ik eerder poste van de flyby van de Enterprise ziet er overtuigender uit.
En welk punt wil je daar nou eigenlijk mee maken? Want dat is er namelijk niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goedzo, braaf
Er is dus geen bewijs anders dan geklets
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goedzo, braaf
Er is dus geen bewijs anders dan geklets
Haha, ik weet niet of je het doorhebt, maar je maakt 'm hier tot homo.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Stel op een dag kom je thuis en jouw partner heeft een gebroken neus. Hij wijst de overbuurman aan als dader en tien andere buren hebben het ook gezien en zij wijzen ook die ene overbuurman aan. Wat doe jij?
Bingoquote:Op zondag 26 mei 2013 19:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Stel op een dag kom je thuis en jouw partner heeft een gebroken neus. Hij wijst de overbuurman aan als dader en tien andere buren hebben het ook gezien en zij wijzen ook die ene overbuurman aan. Wat doe jij?
En? Heb je daar ook al een probleem mee?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet of je het doorhebt, maar je maakt 'm hier tot homo.![]()
![]()
lolquote:Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef Gray het volgende:
[..]
![]()
Beantwoord de vraag! Of ben je bang om hem direct te beantwoorden?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bingo
Er is een gebroken neus
Waar is je gebroken alien?
Waar is je gebroken alien?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Beantwoord de vraag! Of ben je bang om hem direct te beantwoorden?
Ik volg je niet helemaal....quote:Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef Gray het volgende:
[..]
![]()
En weer op de man spelenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal....
Ik weet dat Piet homo is ja.... of beter gezegd valse nicht.
Ik ben nooit bang geweest om een vraag direct te beantwoorden. Ik ben nooit bang geweest om toe te geven dat er geen onomstotelijk bewijs is.quote:
Jij verdient niet anders, want je bent te laf om op een directe manier de discussie aan te gaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer op de man spelen
Waar is je gebroken alien?
Totaal niet, maar het leek me wel humoristisch als het onbedoeld zo was gebracht.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En? Heb je daar ook al een probleem mee?
Nee, ik wijs jou erop waar je redenering mank gaatquote:Op zondag 26 mei 2013 19:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik ben nooit bang geweest om een vraag direct te beantwoorden. Ik ben nooit bang geweest om toe te geven dat er geen onomstotelijk bewijs is.
Maar jij bent gewoon bang om een antwoord te geven op een simpele vraag.
Lafaard!
Mijn punt is, waar is de gebroken neus.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Totaal niet, maar het leek me wel humoristisch als het onbedoeld zo was gebracht.In een kroeg had je dan waarschijnlijk die gebroken neus gehad, met die 10 getuigen.
Maar niet met je ogen knipperen terwijl je die beuk krijgt hè? Ooggetuigen tellen immers niet, aldus hoe je het laat overkomen.
Er zijn altijd wel mensen die alien ooggetuige willen spelen voor een beetje geld, daarom is het niet echt bewijs.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Totaal niet, maar het leek me wel humoristisch als het onbedoeld zo was gebracht.In een kroeg had je dan waarschijnlijk die gebroken neus gehad, met die 10 getuigen.
Maar niet met je ogen knipperen terwijl je die beuk krijgt hè? Ooggetuigen tellen immers niet, aldus hoe je het laat overkomen.
Met het slachtoffer verdwenen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn punt is, waar is de gebroken neus.
ik ben net gestopt met zware brandaris na 28 jaar ...... ik sla ff overquote:Op zondag 26 mei 2013 19:18 schreef Fusions het volgende:
Je kan ook DMT roken en ze ontmoeten als je echt bewijs wilt.
Moet je in de rechtszaal vertellen. Kom je overal mee weg.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die alien ooggetuige willen spelen voor een beetje geld, daarom is het niet echt bewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |