abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127076951
Maakt niets uit. Als Mickey Mouse t aankondigd ben ik om. :)

En dat doet ie ...

Potverdikke we zijn gewoon allemaal voor de gek gehouden.
pi_127077360
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als er aliens zijn, gebruiken ze allang deze microben en hebben ze echt geen maanbasis nodig aan de donkere kant:

[ afbeelding ]
Ik zie het verband niet tussen die twee. En je weet niet natuurlijk niet welke technologie ze hebben.
pi_127077998

ANONYMOUS door Jeremy Kenyon Lockyer Corbell
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_127078758
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_127078809
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik zie het verband niet tussen die twee. En je weet niet natuurlijk niet welke technologie ze hebben.
Zoals we ook niet weten of God een langere baard heeft dan Allah.
pi_127095725
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is een enorm verschil tussen iemand die in feiten geloofd en in fictie. PUA is geen stroming, en zeer onterecht dat je het een stroming noemt. Dan lijkt het alsof het een geloof is. Zoals ik al zei, een PUA is niets anders dan iemand die op vrouwen af gaat. Een ufoloog is iemand die gaat speculeren over dingen die niet in de praktijk getoetst worden of waar geen bewijs voor is.

Religie en ufologie hebben juist veel overlap omdat het allebei fictie is en beide niet te bewijzen valt.
Een ufoloog is iemand die onderzoek doet naar het UFO fenomeen. Heeft niets met religie te maken. Tuurlijk heb je goeie en slechte onderzoekers, maar als jij bijv. met Stanton Friedman gaat discussieren dan laat hij geen spaan van je heel. Onder andere omdat hij wel de 5 grotere wetenschappelijke onderzoeken van begin tot eind heeft gelezen.

Jij hebt geen van die onderzoeken gelezen. Jij hebt wat gezien van die ene uit Brazillie en iets met Belgie _O-
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_127095858
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als er aliens zijn, gebruiken ze allang deze microben en hebben ze echt geen maanbasis nodig aan de donkere kant:

[ afbeelding ]
Ik had jou nog gevraagd of er nog iets aanvullends te zeggen was over aliens op de maan. Ik vroeg dat aan jou zodat jij kon bewijzen dat je echt je onderzoek had gedaan. Helaas reageerde je niet.

Hier Sergeant Karl Wolf (die een top-secret crypto clearance had) over een basis op de maan:

Bewijst dit iets onomstotelijks? Nee. Is het interessant dat een sergeant naar voren treedt met dit verhaal ? Ja, voor normale mensen wel. Voor debunkers is het heel normaal dat een sergeant een bullshit verhaaltje ophangt waarmee hij zelf weinig opschiet.
pi_127096611
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 01:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik had jou nog gevraagd of er nog iets aanvullends te zeggen was over aliens op de maan. Ik vroeg dat aan jou zodat jij kon bewijzen dat je echt je onderzoek had gedaan. Helaas reageerde je niet.

Hier Sergeant Karl Wolf (die een top-secret crypto clearance had) over een basis op de maan:

Bewijst dit iets onomstotelijks? Nee. Is het interessant dat een sergeant naar voren treedt met dit verhaal ? Ja, voor normale mensen wel. Voor debunkers is het heel normaal dat een sergeant een bullshit verhaaltje ophangt waarmee hij zelf weinig opschiet.
Gooi de foto's er maar in

[ Bericht 32% gewijzigd door Beathoven op 28-05-2013 04:11:01 ]
  dinsdag 28 mei 2013 @ 07:24:34 #284
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_127096945
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 01:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Grappig
In deze clip zegt ie dat hij aan de NASA was uitgeleend voor het Lunar Orbiter project
Hier echter zegt ie
quote:
... At any rate, I was in a color lab one day when my boss, Staff Sergeant Taylor, came over to me and said that they were having a problem with some equipment on the base an it was the first lunar orbiter program, where thy had a mission to pretty much locate the first landing sites for the 1969 lunar mission for the astronauts.

So he said they were having some problem with equipment over there. it was similar equipment to what we had- it was computerized contact printing equipment. He wanted to know if I would go over and take a look at it. He said to me, It's an NSA facility. At the time, I didn't Know what the NSA was--I was pretty naive.

I thought he said NASA. So in my mind, for a long time I thought it was a NASA facility that I had gone to, but I remembered him saying NSA and converting it in my own mind to NASA...
http://www.ufocasebook.com/moonstructures.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_127098168
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is een enorm verschil tussen iemand die in feiten geloofd en in fictie. PUA is geen stroming, en zeer onterecht dat je het een stroming noemt. Dan lijkt het alsof het een geloof is. Zoals ik al zei, een PUA is niets anders dan iemand die op vrouwen af gaat. Een ufoloog is iemand die gaat speculeren over dingen die niet in de praktijk getoetst worden of waar geen bewijs voor is.

Religie en ufologie hebben juist veel overlap omdat het allebei fictie is en beide niet te bewijzen valt.
De vergelijking met PUA slaat nergens op. En het opgedrongen idee dat om een sekte zou gaan al helemaal niet.
Een ufoloog is iemand die veel weet van het fenomeen UFO en dus op de hoogte is met alles wat daar al wel over bekend is.. Dat heeft niets met speculatie te maken en ook niet met religie. Dat we niet weten wat het is, doet er niets aan af.
Er zijn natuurlijk wel veel speculatieve verhalen en ook veel bevooroordeelde mensen die zich 'onderzoeker' noemen.
pi_127098433
Vormologen die disk shapes kunnen herkennen zijn vrij belangrijk in Ufo onderzoek. Laten we dat even niet vergeten.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 09:53:29 #287
45206 Pietverdriet
pi_127099148
Ufoloog, dat is nou typisch iets voor de populaire pers om iemand die ze ziet vliegen (sorry about the pun) een degelijk aanzien te geven.
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 10:07:12 #288
249559 crew  Lavenderr
pi_127099579
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Ufoloog, dat is nou typisch iets voor de populaire pers om iemand die ze ziet vliegen (sorry about the pun) een degelijk aanzien te geven.
Ik las uroloog :P
pi_127099941
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:25 schreef Beathoven het volgende:
Vormologen die disk shapes kunnen herkennen zijn vrij belangrijk in Ufo onderzoek. Laten we dat even niet vergeten.
Ik wil ook niet beweren dat ze allemaal even goed zijn, maar het lijkt me dat er toch ook wel integere mensen zijn die zich daarmee bezig houden?
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik weet niet of de pers die mensen een populair aanzien wil geven?
pi_127101090
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik wil ook niet beweren dat ze allemaal even goed zijn, maar het lijkt me dat er toch ook wel integere mensen zijn die zich daarmee bezig houden?
Het probleem met het hele ufo onderzoek is dat er niemand is die zegt 'hier beweegt iets of hier vliegt iets en we weten niet wat het is'. Als dat ufo onderzoek was dan was het nog wel wat geweest, want dat is wat het is een 'unidentified flying object'. Dat zou het hele uitgangspunt moeten zijn. Een bak met 100en filmpjes en documenten en labeltjes met "geen idee",

maar we kunnen er naar kijken

De volgende stap zou kunnen zijn.. kunnen we dit plaatsen binnen het aardse: Bolbliksem, een weerballon, een stealth fighter, natuurlijke lichten, adobe after-effects en 3D gegoochel etc.

Dan kan er een percentage worden afgeschreven.. vervolgens blijft er nog een percentage over waarvan we het niet weten. Is dit dan buitenaards? Nee, het is simpelweg dat we als individu of kleine groep niet alles weten en het desnoods maar op de plank blijft liggen tot er wel een logische verklaring voor is.

Maar geduld is wat vaak ontbreekt.. daar vliegt iets, ik weet het niet.. dus is het buitenaards.. dus aliens want rosswell en daar en daar schrijft ook al iemand wat over dat hij iets gezien heeft. En we moeten groepen op gaan richten met mensen die wat gezien hebben.. met in 't achterhoofd dat het naar 't buitenaardse moet leiden en niet naar 't aardse.

Als er een moordzaak is die niet opgelost is heeft ook niemand behoefte aan mensen die de papieren lezen en concluderen 'heeft satan gedaan' en dan gaan we de getuigen van alle niet opgeloste zaken bijelkaar brengen om te laten zien dat er een eenduidig iets speelt en er meer is tussen hemel en aarde.

Het is een freakshow..

quote:
De pers zou er niet eens aandacht aan moeten geven. We geven ook geen aandacht aan beestjes die de weg passeren maar waarvan we niet zo snel zien wat het is. Maar in komkommertijd doet dit het goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 28-05-2013 11:10:25 ]
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:35:46 #291
45206 Pietverdriet
pi_127110168
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik las uroloog :P
Daar komt gezeik van.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:36:27 #292
45206 Pietverdriet
pi_127110187
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Alles wat kranten verkoopt doet het goed bij Hoernalisten
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 15:41:15 #293
249559 crew  Lavenderr
pi_127110338
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Daar komt gezeik van.
:D
pi_127111705
Ben benieuwd waar dit onderwerp ons over 5 jaar brengt. Als er dan nog steeds wantrouwers zijn is de mensheid officieel het Domste volk van het universum.
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 16:27:59 #295
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_127112046
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef joellsoares het volgende:
Ben benieuwd waar dit onderwerp ons over 5 jaar brengt. Als er dan nog steeds wantrouwers zijn is de mensheid officieel het Domste volk van het universum.
slaat nergens op, want je weet niet hoe dom eventuele andere volken zijn, dus of ze het domste zijn weet je niet, laat staan 'officieel' :')
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 28 mei 2013 @ 17:06:02 #296
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_127113599
quote:
Over 5 jaar ... :')
Als dat meer is dan 20 jaar "disclosure" & 66 jaar Roswell enz. spring ik een gat in de lucht :P

Anyway, het zijn de goedgelovige naïevelingen die de "domheid" bepalen, niet de wantrouwers. Wantrouwen is gezond, gezien de onbetrouwbaarheid van "de mens". Zou je ook eens moeten proberen. ^O^
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_127116602
quote:
We winnen anders wel alle edities van de Miss Universe sinds het evenement bestaat. Ik denk dat we op andere onderdelen ook alles binnen gaan slepen.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 18:59:40 #298
45206 Pietverdriet
pi_127117146
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]

We winnen anders wel alle edities van de Miss Universe sinds het evenement bestaat. Ik denk dat we op andere onderdelen ook alles binnen gaan slepen.

Vind je het gek, Miss Mars van vorig jaar was toch bij voorbaat kansloos?
pi_127121677
quote:
Dat is een gewaagde uitspraak. :D Stel dat blijkt dat er helemaal nooit contact is geweest met buitenaardse beschavingen?
Als binnen nu en 5 jaar het tegendeel(onomstotelijk) blijkt, krijg je een biertje van me. :)
pi_127124006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 07:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Grappig
In deze clip zegt ie dat hij aan de NASA was uitgeleend voor het Lunar Orbiter project
Hier echter zegt ie

[..]

http://www.ufocasebook.com/moonstructures.html
Ik zie het probleem niet helemaal. Hij haalde NSA en NASA blijkbaar door elkaar. Niet zo raar als hij niet wist wat de NSA was dus er nog nooit van had gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')