Ik zie het verband niet tussen die twee. En je weet niet natuurlijk niet welke technologie ze hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als er aliens zijn, gebruiken ze allang deze microben en hebben ze echt geen maanbasis nodig aan de donkere kant:
[ afbeelding ]
Zoals we ook niet weten of God een langere baard heeft dan Allah.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen die twee. En je weet niet natuurlijk niet welke technologie ze hebben.
Een ufoloog is iemand die onderzoek doet naar het UFO fenomeen. Heeft niets met religie te maken. Tuurlijk heb je goeie en slechte onderzoekers, maar als jij bijv. met Stanton Friedman gaat discussieren dan laat hij geen spaan van je heel. Onder andere omdat hij wel de 5 grotere wetenschappelijke onderzoeken van begin tot eind heeft gelezen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is een enorm verschil tussen iemand die in feiten geloofd en in fictie. PUA is geen stroming, en zeer onterecht dat je het een stroming noemt. Dan lijkt het alsof het een geloof is. Zoals ik al zei, een PUA is niets anders dan iemand die op vrouwen af gaat. Een ufoloog is iemand die gaat speculeren over dingen die niet in de praktijk getoetst worden of waar geen bewijs voor is.
Religie en ufologie hebben juist veel overlap omdat het allebei fictie is en beide niet te bewijzen valt.
Ik had jou nog gevraagd of er nog iets aanvullends te zeggen was over aliens op de maan. Ik vroeg dat aan jou zodat jij kon bewijzen dat je echt je onderzoek had gedaan. Helaas reageerde je niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als er aliens zijn, gebruiken ze allang deze microben en hebben ze echt geen maanbasis nodig aan de donkere kant:
[ afbeelding ]
Gooi de foto's er maar inquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik had jou nog gevraagd of er nog iets aanvullends te zeggen was over aliens op de maan. Ik vroeg dat aan jou zodat jij kon bewijzen dat je echt je onderzoek had gedaan. Helaas reageerde je niet.
Hier Sergeant Karl Wolf (die een top-secret crypto clearance had) over een basis op de maan:
Bewijst dit iets onomstotelijks? Nee. Is het interessant dat een sergeant naar voren treedt met dit verhaal ? Ja, voor normale mensen wel. Voor debunkers is het heel normaal dat een sergeant een bullshit verhaaltje ophangt waarmee hij zelf weinig opschiet.
Grappigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik had jou nog gevraagd of er nog iets aanvullends te zeggen was over aliens op de maan. Ik vroeg dat aan jou zodat jij kon bewijzen dat je echt je onderzoek had gedaan. Helaas reageerde je niet.
Hier Sergeant Karl Wolf (die een top-secret crypto clearance had) over een basis op de maan:
Bewijst dit iets onomstotelijks? Nee. Is het interessant dat een sergeant naar voren treedt met dit verhaal ? Ja, voor normale mensen wel. Voor debunkers is het heel normaal dat een sergeant een bullshit verhaaltje ophangt waarmee hij zelf weinig opschiet.
http://www.ufocasebook.com/moonstructures.htmlquote:... At any rate, I was in a color lab one day when my boss, Staff Sergeant Taylor, came over to me and said that they were having a problem with some equipment on the base an it was the first lunar orbiter program, where thy had a mission to pretty much locate the first landing sites for the 1969 lunar mission for the astronauts.
So he said they were having some problem with equipment over there. it was similar equipment to what we had- it was computerized contact printing equipment. He wanted to know if I would go over and take a look at it. He said to me, It's an NSA facility. At the time, I didn't Know what the NSA was--I was pretty naive.
I thought he said NASA. So in my mind, for a long time I thought it was a NASA facility that I had gone to, but I remembered him saying NSA and converting it in my own mind to NASA...
De vergelijking met PUA slaat nergens op. En het opgedrongen idee dat om een sekte zou gaan al helemaal niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is een enorm verschil tussen iemand die in feiten geloofd en in fictie. PUA is geen stroming, en zeer onterecht dat je het een stroming noemt. Dan lijkt het alsof het een geloof is. Zoals ik al zei, een PUA is niets anders dan iemand die op vrouwen af gaat. Een ufoloog is iemand die gaat speculeren over dingen die niet in de praktijk getoetst worden of waar geen bewijs voor is.
Religie en ufologie hebben juist veel overlap omdat het allebei fictie is en beide niet te bewijzen valt.
Ik las uroloogquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Ufoloog, dat is nou typisch iets voor de populaire pers om iemand die ze ziet vliegen (sorry about the pun) een degelijk aanzien te geven.
Ik wil ook niet beweren dat ze allemaal even goed zijn, maar het lijkt me dat er toch ook wel integere mensen zijn die zich daarmee bezig houden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:25 schreef Beathoven het volgende:
Vormologen die disk shapes kunnen herkennen zijn vrij belangrijk in Ufo onderzoek. Laten we dat even niet vergeten.
Ik weet niet of de pers die mensen een populair aanzien wil geven?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Ufoloog, dat is nou typisch iets voor de populaire pers om iemand die ze ziet vliegen (sorry about the pun) een degelijk aanzien te geven.
Het probleem met het hele ufo onderzoek is dat er niemand is die zegt 'hier beweegt iets of hier vliegt iets en we weten niet wat het is'. Als dat ufo onderzoek was dan was het nog wel wat geweest, want dat is wat het is een 'unidentified flying object'. Dat zou het hele uitgangspunt moeten zijn. Een bak met 100en filmpjes en documenten en labeltjes met "geen idee",quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik wil ook niet beweren dat ze allemaal even goed zijn, maar het lijkt me dat er toch ook wel integere mensen zijn die zich daarmee bezig houden?
De pers zou er niet eens aandacht aan moeten geven. We geven ook geen aandacht aan beestjes die de weg passeren maar waarvan we niet zo snel zien wat het is. Maar in komkommertijd doet dit het goed.quote:Ik weet niet of de pers die mensen een populair aanzien wil geven?
Alles wat kranten verkoopt doet het goed bij Hoernalistenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik weet niet of de pers die mensen een populair aanzien wil geven?
slaat nergens op, want je weet niet hoe dom eventuele andere volken zijn, dus of ze het domste zijn weet je niet, laat staan 'officieel'quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef joellsoares het volgende:
Ben benieuwd waar dit onderwerp ons over 5 jaar brengt. Als er dan nog steeds wantrouwers zijn is de mensheid officieel het Domste volk van het universum.
Over 5 jaar ...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef joellsoares het volgende:
Ben benieuwd waar dit onderwerp ons over 5 jaar brengt. Als er dan nog steeds wantrouwers zijn is de mensheid officieel het Domste volk van het universum.
We winnen anders wel alle edities van de Miss Universe sinds het evenement bestaat. Ik denk dat we op andere onderdelen ook alles binnen gaan slepen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef joellsoares het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We winnen anders wel alle edities van de Miss Universe sinds het evenement bestaat. Ik denk dat we op andere onderdelen ook alles binnen gaan slepen.
Dat is een gewaagde uitspraak.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef joellsoares het volgende:
Ik zie het probleem niet helemaal. Hij haalde NSA en NASA blijkbaar door elkaar. Niet zo raar als hij niet wist wat de NSA was dus er nog nooit van had gehoord.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig
In deze clip zegt ie dat hij aan de NASA was uitgeleend voor het Lunar Orbiter project
Hier echter zegt ie
[..]
http://www.ufocasebook.com/moonstructures.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |