abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127048460
- reactie op edit -

[ Bericht 18% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 28-05-2013 10:20:39 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_127048578
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 28-05-2013 10:21:12 ]
  zondag 26 mei 2013 @ 23:09:33 #253
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_127048672
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Een EO jongere zegt te weten dat God bestaat.

Ik zeg niet te weten dat we bezocht worden. Ik zeg te weten dat er serieuze aanwijzingen zijn en dat er meer onderzoek moet plaatsvinden.

Dat is een belangrijke nuance. Nu maar hopen dat je dat kunt volgen met je oude starre verstand.
Waarom loop je dan zo oeveloos te jankzakken als ik zeg dat er geen bewijs is anders dan beweringen van mensen? Waarom wil je dan alleen maar bevestiging?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_127049466
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom loop je dan zo oeveloos te jankzakken
Pot verwijt de ketel.
pi_127050423
Rosswell is zo'n grote cover up dat dit:

en laat staan dit soort dingen

Only one piece caught my attention, and that was the actual alien from the 1994 Showtime movie Roswell.

echt niet kunnen in Rosswell

Honestly, I could put together a better museum than this in a weeks time. There should be multimedia displays, interactive exhibits, giant posters listing the possible explanations for the UFO reports but instead the place seems like a glorified gift shop. Make sure to get your $3 green golf balls with an alien logo before you leave!

koekje erbij?

These 5-inch alien cookies will delight UFO fans! From Roswell to your hometown, they make great party favors for themed birthdays, Halloween, for a night out at Area 51 looking for E.T. The perfect alien art gift, here today - gone tomorrow?¢‚Ǩ¬¶ Remember to shop at Beautiful Sweets for your birthday party supply. As seen on the Food Network!

Beautiful Sweets has gone completely GREEN! We've switched to gorgeous, eco-friendly recyclable gift packaging. From the post-consumer recycled boxes to the organic cotton ribbon, the entire package is completely earth friendly.

The best food starts with the best ingredients. Beautiful Sweets uses the finest ingredients possible to bring you rich, delicious, organic treats that are sure to please. We have gone beyond organic to make sure our ingredients come from small family farms, organic coops that support living wages, and sustainable farms that enrich the lives of the local communities.

Try our wonderful cookies and brownies today. 'They Taste as Good as They Look'

Voer de mythes van Rosswell en Loch Ness en er is wellicht ergens een potje voor je als het dat jaar meer toeristen trekt dan voorgaande jaren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 26-05-2013 23:55:48 ]
pi_127053923
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Duizenden brieven heb ik ontvangen over de geneeskracht van mijn zwendelpendel
Niet van mij. dat moeten wel labiele mensen zijn die geen enkele hoop meer hebben. Echter is mijn kijk wél veranderd inzake het UFO fenomeen. Zelfs al liegen ze dat het gedrukt staat. Dan nog ben ik van mening dat er iets heel bijzonders aan de hand is na het zien van alles wat er te zien is op YouTube met de term "Disclosure en UFO's". Ik vind dat redelijk serieus allemaal. Ik zie daar geen enkele goedgelovige schizofreen tussen zitten. Het heeft mijn aandacht. Dat heb ik nou weer niet met magische pendelzwaaiers of met mythische rrrrrrreligie.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_127053925
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef Beathoven het volgende:

[ afbeelding ]

Only one piece caught my attention, and that was the actual alien from the 1994 Showtime movie Roswell.

[ afbeelding ]

Honestly, I could put together a better museum than this in a weeks time. There should be multimedia displays, interactive exhibits, giant posters listing the possible explanations for the UFO reports but instead the place seems like a glorified gift shop. Make sure to get your $3 green golf balls with an alien logo before you leave!

[ afbeelding ]

koekje erbij?

[ afbeelding ]

These 5-inch alien cookies will delight UFO fans! From Roswell to your hometown, they make great party favors for themed birthdays, Halloween, for a night out at Area 51 looking for E.T. The perfect alien art gift, here today - gone tomorrow?¢‚Ǩ¬¶ Remember to shop at Beautiful Sweets for your birthday party supply. As seen on the Food Network!

Beautiful Sweets has gone completely GREEN! We've switched to gorgeous, eco-friendly recyclable gift packaging. From the post-consumer recycled boxes to the organic cotton ribbon, the entire package is completely earth friendly.

The best food starts with the best ingredients. Beautiful Sweets uses the finest ingredients possible to bring you rich, delicious, organic treats that are sure to please. We have gone beyond organic to make sure our ingredients come from small family farms, organic coops that support living wages, and sustainable farms that enrich the lives of the local communities.

Voer de mythes van Rosswell en Loch Ness en er is wellicht ergens een potje voor je als het dat jaar meer toeristen trekt dan voorgaande jaren.
Het is een samenzwering van de lokale middenstand!
pi_127054046
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 01:35 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Niet van mij. dat moeten wel labiele mensen zijn die geen enkele hoop meer hebben. Echter is mijn kijk wél veranderd inzake het UFO fenomeen. Zelfs al liegen ze dat het gedrukt staat. Dan nog ben ik van mening dat er iets heel bijzonders aan de hand is na het zien van alles wat er te zien is op YouTube met de term "Disclosure en UFO's". Ik vind dat redelijk serieus allemaal. Ik zie daar geen enkele goedgelovige schizofreen tussen zitten. Het heeft mijn aandacht. Dat heb ik nou weer niet met magische pendelzwaaiers of met mythische rrrrrrreligie.
Volgens mensen als Piet is er geen verschil tussen iets wat een kolonel of sergeant zegt met tientallen jaren dienst, of een magische pendelzwaaier.

Ze roepen dan dat dat een argument from authority argument is en daarom is het niet geldig. Iedereen die gewoon zijn verstand gebruikt daarentegen weet dat een militaire getuige met goede staat van dienst van een ander kaliber is dan een Derek Ogilvie type.

Maar dat zullen vele "skeptici" niet durven toegeven. Waarschijnlijk omdat het doorbreken van de dam gebeurt met een klein scheurtje in eerste instantie. Ze zullen er dus alles aandoen om niet eens dat kleine scheurtje te laten ontstaan. Dat is hoe erg ze willen en moeten vasthouden aan hun huidige wereldbeeld. Mensen kunnen soms zo star zijn in hun hoofd dat elke afwijking van de norm voor hen vreemd en onwelkom aanvoelt. Bij iets groots zoals bezoekende aliens, wijkt het te ver van de norm af en kan het starre wereldbeeld letterlijk worden geschokt. Vandaar ook de term cultuurschok.

Dit moet voorkomen worden dus zelfs de meest "obvious" dingen worden in twijfel getrokken. Zelfs honderden vooraanstaande getuigen die hun verhaal doen over aliens en UFO's kunnen niet serieus genomen worden. Ze durven niet eens toe te geven dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen.
pi_127054128
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom loop je dan zo oeveloos te jankzakken als ik zeg dat er geen bewijs is anders dan beweringen van mensen? Waarom wil je dan alleen maar bevestiging?
Intrigerend. Hoe dat bij mij ging. Ik gaf zo'n 2 jaar geleden geen ene moer om UFO's (of Aliens). Voor mij was de gedachte al passé toen ik begreep dat eventueel buitenaards leven té ver zou liggen om de vele lichtjaren afstanden te overbruggen. Maar juist door deze beweringen en vooral HOE ze worden gebracht met grote ernst kan ik niet anders dan me erin verdiepen. Sommige zaken klinken voor mij ook erg ongeloofwaardig. Ook vanwege gebrek aan bewijs. Het is mij om het even of ze al dan niet als leugenaars en bedriegers worden ontmaskerd. Wat in ieder geval erg duidelijk is dat ze het menen en dat er blijkbaar IETS aan de hand is wat het daglicht niet kan verdragen. In het meest "menselijke geval" maskeren ze "aardse technologie" die men liever niet deelt. Ik lees jouw wrijving met Probably regelmatig mee en jij bent hier degene die niet altijd even objectief wil zijn.

Je hebt je standpunt en je trots. Geeft niet. Ik begrijp dat. Dat hebben we allemaal. ;-)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_127054333
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 01:48 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Intrigerend. Hoe dat bij mij ging. Ik gaf zo'n 2 jaar geleden geen ene moer om UFO's (of Aliens). Voor mij was de gedachte al passé toen ik begreep dat eventueel buitenaards leven té ver zou liggen om de vele lichtjaren afstanden te overbruggen. Maar juist door deze beweringen en vooral HOE ze worden gebracht met grote ernst kan ik niet anders dan me erin verdiepen. Sommige zaken klinken voor mij ook erg ongeloofwaardig. Ook vanwege gebrek aan bewijs. Het is mij om het even of ze al dan niet als leugenaars en bedriegers worden ontmaskerd. Wat in ieder geval erg duidelijk is dat ze het menen en dat er blijkbaar IETS aan de hand is wat het daglicht niet kan verdragen. In het meest "menselijke geval" maskeren ze "aardse technologie" die men liever niet deelt. Ik lees jouw wrijving met Probably regelmatig mee en jij bent hier degene die niet altijd even objectief wil zijn.

Je hebt je standpunt en je trots. Geeft niet. Ik begrijp dat. Dat hebben we allemaal. ;-)
Ik kan me hier ook helemaal in vinden. Het gaat idd om de ernst waarmee sommige dingen verteld worden. Neem deze twee mannen en hun verhaal:

Dit neem ik serieus, ook omdat het no-nonsense mannen zijn.

De 56 aliens van Cliffort Stone, daar heb ik weer wat meer problemen mee. Er moet echt een heleboel supporting evidence of testimony zijn voordat ik Cliffors Stone's verhaal echt serieus kan nemen.

Maar dit soort nuances gaan er bij sommige mensen niet in. Als er 1 iets binnen het UFO fenomeen niet betrouwbaar is, dan is alles niet betrouwbaar. Zo'n 10 jaar geleden beredeneerde ik ook op zo'n manier moet ik eerlijk toegeven, maar toen wist ik nog niet af van de Disclosure Project.
pi_127054933
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 02:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik kan me hier ook helemaal in vinden. Het gaat idd om de ernst waarmee sommige dingen verteld worden.
Het zegt me zelfs veel meer dan de vele vele sightings en opnames van de meeste vliegende voorwerpen (al dan niet gefotoshopt) Ik wil weten waar dit allemaal naartoe gaat.

Fantasymode#### Ik hou zelfs een "False Flag alien attack" voor mogelijk door een grote groep rijke knappe koppen om moedwillig de wereldbevolking flink uit te dunnen met het doel op een smerige manier "de aarde te redden" en opnieuw te beginnen met een "schone lei" met een kleine overgebleven miljard schapen met het beste DNA en een miljard wijzen aan de top maar dat is pure speculatie die je van mijn part ook een gestoorde fantasie kunt noemen.

Maar ik meld het evengoed haha..

In deze wilde fantasie (ik zeg zéér bewust en nadrukkelijk fantasie) zit dan ook Steven Greer en Richard Dolan etc. etc. in dit complot. De wereldbevolking is namelijk niet meer in de hand te houden. Kijk eens hoe snel het gaat. Wat een toestanden met de radicale Islam tegenwoordig.

Het lijkt er soms op of machtige westerse elementen expres de hele wereld tegen elkaar ophitst en als het tot een climax komt de schuilkelders induikt voor 30 jaar als iedereen is uitgeroeid.

Wilde fantasie van me? Vergezocht? Ja absoluut! ......ik heb geen enkel motief. :') Ik moet wel denken aan de (mogelijke hoax) van de Area 51 caller. Maar evengoed vond ik hetgeen hij "hoaxte" (?) een aardige sluwe overdenking.

De crisis. De overbevolking. De dreiging. We 'eten' elkaar op, zijn té verschillend, hebben hatelijke religie die anderen het licht in de ogen niet gunnen en we zitten elkaar vreselijk in de weg met alles vernietigende wapens. Hoe slechter het gaat met de wereld hoe meer verwachtingsvol de religieuze fanaten zullen worden omdat het éérst vreselijk fout moet gaan lopen alvorens hun GOD hen komt redden. Dat het slechter gaat met de wereld is een teken voor gelovigen uit ALLE religies dat er daarná iets geweldigs zal gaan gebeuren. Dat zou ieder weldenkend mens zorgen moeten baren.

We vertrouwen massaal de politiek niet meer. We weten allemaal dat we niet kunnen vertrouwen op de politiek. Op een heel foute manier zou ik de beweegredenen van een eventuele Illuminatie nog kunnen begrijpen ook. Het merendeel van de mensheid bestaat uit heen en weer wandelende schapen en meelopers. Vooral RELIGIE is de doodsteek voor de mensheid vanwege de Eschatologie in combi met alle wapentuig. En zo kan ik nog wel verder filosoferen.

Ik ben van mening dat het met de mensheid gewoon héél slecht gaat aflopen. En dat is geen fantasie. Niet omdat we dat willen met z'n allen maar omdat het gewoon zo gaat lopen! Het is iets dat onvermijdelijk is gezien de wijze de mensheid zich met name de laatste honderd jaar heeft ontwikkeld. Dat kán niet goedgaan. We gaan onszelf vernietigen. Niet OF maar wanneer. Het gaat veel te hard en niemand weet deze trein nog te stoppen. De machine loopt vast, de politiek faalt wereldwijd omdat we elkaar niet meer in de hand hebben en dat gaat een enorme knal geven.
.

Jaja een heel wilde fantasie waar ik heel graag vanaf zou willen maar zeker een mogelijkheid terwijl ieder schaap op de bank naar Barbie kijkt.

Conspiracy theorieen zijn helemaal zo gek nog niet behalve dat er VEEL te veel van zijn waardoor het meest interessante in de brei van onzin daartussen niet meer opvalt.

Ik hoor daar dus helaas ook bij want ook ik heb geen poot om op te staan met wat ik hierboven allemaal fantasievol 'uitleg'. ;)
― Thomas Sowell
pi_127055269
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 28-05-2013 10:26:54 ]
pi_127055290
quote:
10s.gif Op maandag 27 mei 2013 01:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het is een samenzwering van de lokale middenstand!
Dat heet marketing
  maandag 27 mei 2013 @ 09:01:05 #264
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127056559
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Buitenaardse aliens hebben een basis op de maan. Dat staat in een recent artikel van dr. ir. Coen Vermeeren, hoofddocent lucht- en ruimtevaarttechniek en directeur van Studium Generale Delft." _O- _O- _O- _O- _O- _O-
dat is heel goed mogelijk ........ 1 kant van de maan kunnen wij sowieso niet zien .
  maandag 27 mei 2013 @ 09:05:40 #265
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127056631
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Welke personen doen dat dan? Daar heb je vast wel voorbeelden van.

Of ben je aan t overdrijven om je punt te maken, meneer "ik wil hard bewijs zien".
idd .. dit is pure stemmingmakerij van Piet verdriet
  maandag 27 mei 2013 @ 09:07:15 #266
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127056650
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef Beathoven het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

koekje erbij?

[ afbeelding ]

wat is je punt ?

de lokale middenstand probeert een graantje mee te pikken , gelijk hebben ze !
pi_127059036
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:07 schreef huupia het volgende:

[..]

wat is je punt ?

de lokale middenstand probeert een graantje mee te pikken , gelijk hebben ze !
Tuurlijk, alleen heeft niemand daardoor belang bij debunking of bevestiging en ook de overheid zal zich er om deze reden niet mee bemoeien en het vaag houden. Als Volendam wereldwijd goed zou draaien op een oude mythe, zal de NL overheid wel de laatste zijn die de lokale economie opblaast. Hou 't maar lekker in 't midden, dan is iedereen tevreden. De winkeliers en toeristen hebben een goede tijd (alhoewel Rosswell van alle locaties wel de meest slaapverwekkende moet zijn als ik 't zo lees).. iedereen blij. Toerisme is voor de economie veel belangrijker dan de waarheid achter een verhaal (of deze waarheid nu over links of rechts gaat maakt niets uit)
pi_127059169
Even gebezemd.
Graag ontopic verder.
pi_127063597
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Een EO jongere zegt te weten dat God bestaat.

Ik zeg niet te weten dat we bezocht worden. Ik zeg te weten dat er serieuze aanwijzingen zijn en dat er meer onderzoek moet plaatsvinden.

Dat is een belangrijke nuance. Nu maar hopen dat je dat kunt volgen met je oude starre verstand.
Ohhh zeg dat dan meteen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127063746
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 09:01 schreef huupia het volgende:

[..]

dat is heel goed mogelijk ........ 1 kant van de maan kunnen wij sowieso niet zien .
Als er aliens zijn, gebruiken ze allang deze microben en hebben ze echt geen maanbasis nodig aan de donkere kant:

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127063764
- reactie op edit -

[ Bericht 95% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 28-05-2013 10:29:49 ]
  maandag 27 mei 2013 @ 14:04:01 #272
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_127064675
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als er aliens zijn, gebruiken ze allang deze microben en hebben ze echt geen maanbasis nodig aan de donkere kant:

[ afbeelding ]
speculatie :{w
pi_127065372
- weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 28-05-2013 10:34:00 ]
pi_127065755
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:04 schreef huupia het volgende:

[..]

speculatie :{w
Net zoveel speculatie als aliens aan de donkere kant van de maan :P
pi_127076641
Nee hoor. Disney had ooit een UFO documentaire die schijnt (?) te zijn geband. ;)

"This documentary was only broadcast once in five US states in 1995, then it was shelved and never broadcast again. This version is the complete uncut feature, recorded to VHS video when it was first broadcast on celestial tv. I converted this to HD as the quality was very poor, and VHS tape degrades very quickly. Enjoy."

Lost Walt Disney UFO Documentary: Full Uncut Version 2013 HD

― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')