Waarom loop je dan zo oeveloos te jankzakken als ik zeg dat er geen bewijs is anders dan beweringen van mensen? Waarom wil je dan alleen maar bevestiging?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Een EO jongere zegt te weten dat God bestaat.
Ik zeg niet te weten dat we bezocht worden. Ik zeg te weten dat er serieuze aanwijzingen zijn en dat er meer onderzoek moet plaatsvinden.
Dat is een belangrijke nuance. Nu maar hopen dat je dat kunt volgen met je oude starre verstand.
Pot verwijt de ketel.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom loop je dan zo oeveloos te jankzakken
Niet van mij. dat moeten wel labiele mensen zijn die geen enkele hoop meer hebben. Echter is mijn kijk wél veranderd inzake het UFO fenomeen. Zelfs al liegen ze dat het gedrukt staat. Dan nog ben ik van mening dat er iets heel bijzonders aan de hand is na het zien van alles wat er te zien is op YouTube met de term "Disclosure en UFO's". Ik vind dat redelijk serieus allemaal. Ik zie daar geen enkele goedgelovige schizofreen tussen zitten. Het heeft mijn aandacht. Dat heb ik nou weer niet met magische pendelzwaaiers of met mythische rrrrrrreligie.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Duizenden brieven heb ik ontvangen over de geneeskracht van mijn zwendelpendel
Het is een samenzwering van de lokale middenstand!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef Beathoven het volgende:
Rosswell is zo'n grote cover up dat dit:
[ afbeelding ]
en laat staan dit soort dingen
Only one piece caught my attention, and that was the actual alien from the 1994 Showtime movie Roswell.
[ afbeelding ]
echt niet kunnen in Rosswell
Honestly, I could put together a better museum than this in a weeks time. There should be multimedia displays, interactive exhibits, giant posters listing the possible explanations for the UFO reports but instead the place seems like a glorified gift shop. Make sure to get your $3 green golf balls with an alien logo before you leave!
[ afbeelding ]
koekje erbij?
[ afbeelding ]
These 5-inch alien cookies will delight UFO fans! From Roswell to your hometown, they make great party favors for themed birthdays, Halloween, for a night out at Area 51 looking for E.T. The perfect alien art gift, here today - gone tomorrow?¢‚Ǩ¬¶ Remember to shop at Beautiful Sweets for your birthday party supply. As seen on the Food Network!
Beautiful Sweets has gone completely GREEN! We've switched to gorgeous, eco-friendly recyclable gift packaging. From the post-consumer recycled boxes to the organic cotton ribbon, the entire package is completely earth friendly.
The best food starts with the best ingredients. Beautiful Sweets uses the finest ingredients possible to bring you rich, delicious, organic treats that are sure to please. We have gone beyond organic to make sure our ingredients come from small family farms, organic coops that support living wages, and sustainable farms that enrich the lives of the local communities.
Try our wonderful cookies and brownies today. 'They Taste as Good as They Look'
Voer de mythes van Rosswell en Loch Ness en er is wellicht ergens een potje voor je als het dat jaar meer toeristen trekt dan voorgaande jaren.
Volgens mensen als Piet is er geen verschil tussen iets wat een kolonel of sergeant zegt met tientallen jaren dienst, of een magische pendelzwaaier.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:35 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Niet van mij. dat moeten wel labiele mensen zijn die geen enkele hoop meer hebben. Echter is mijn kijk wél veranderd inzake het UFO fenomeen. Zelfs al liegen ze dat het gedrukt staat. Dan nog ben ik van mening dat er iets heel bijzonders aan de hand is na het zien van alles wat er te zien is op YouTube met de term "Disclosure en UFO's". Ik vind dat redelijk serieus allemaal. Ik zie daar geen enkele goedgelovige schizofreen tussen zitten. Het heeft mijn aandacht. Dat heb ik nou weer niet met magische pendelzwaaiers of met mythische rrrrrrreligie.
Intrigerend. Hoe dat bij mij ging. Ik gaf zo'n 2 jaar geleden geen ene moer om UFO's (of Aliens). Voor mij was de gedachte al passé toen ik begreep dat eventueel buitenaards leven té ver zou liggen om de vele lichtjaren afstanden te overbruggen. Maar juist door deze beweringen en vooral HOE ze worden gebracht met grote ernst kan ik niet anders dan me erin verdiepen. Sommige zaken klinken voor mij ook erg ongeloofwaardig. Ook vanwege gebrek aan bewijs. Het is mij om het even of ze al dan niet als leugenaars en bedriegers worden ontmaskerd. Wat in ieder geval erg duidelijk is dat ze het menen en dat er blijkbaar IETS aan de hand is wat het daglicht niet kan verdragen. In het meest "menselijke geval" maskeren ze "aardse technologie" die men liever niet deelt. Ik lees jouw wrijving met Probably regelmatig mee en jij bent hier degene die niet altijd even objectief wil zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom loop je dan zo oeveloos te jankzakken als ik zeg dat er geen bewijs is anders dan beweringen van mensen? Waarom wil je dan alleen maar bevestiging?
Ik kan me hier ook helemaal in vinden. Het gaat idd om de ernst waarmee sommige dingen verteld worden. Neem deze twee mannen en hun verhaal:quote:Op maandag 27 mei 2013 01:48 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Intrigerend. Hoe dat bij mij ging. Ik gaf zo'n 2 jaar geleden geen ene moer om UFO's (of Aliens). Voor mij was de gedachte al passé toen ik begreep dat eventueel buitenaards leven té ver zou liggen om de vele lichtjaren afstanden te overbruggen. Maar juist door deze beweringen en vooral HOE ze worden gebracht met grote ernst kan ik niet anders dan me erin verdiepen. Sommige zaken klinken voor mij ook erg ongeloofwaardig. Ook vanwege gebrek aan bewijs. Het is mij om het even of ze al dan niet als leugenaars en bedriegers worden ontmaskerd. Wat in ieder geval erg duidelijk is dat ze het menen en dat er blijkbaar IETS aan de hand is wat het daglicht niet kan verdragen. In het meest "menselijke geval" maskeren ze "aardse technologie" die men liever niet deelt. Ik lees jouw wrijving met Probably regelmatig mee en jij bent hier degene die niet altijd even objectief wil zijn.
Je hebt je standpunt en je trots. Geeft niet. Ik begrijp dat. Dat hebben we allemaal. ;-)
Het zegt me zelfs veel meer dan de vele vele sightings en opnames van de meeste vliegende voorwerpen (al dan niet gefotoshopt) Ik wil weten waar dit allemaal naartoe gaat.quote:Op maandag 27 mei 2013 02:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik kan me hier ook helemaal in vinden. Het gaat idd om de ernst waarmee sommige dingen verteld worden.
Dat heet marketingquote:Op maandag 27 mei 2013 01:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het is een samenzwering van de lokale middenstand!
dat is heel goed mogelijk ........ 1 kant van de maan kunnen wij sowieso niet zien .quote:Op zondag 26 mei 2013 21:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Buitenaardse aliens hebben een basis op de maan. Dat staat in een recent artikel van dr. ir. Coen Vermeeren, hoofddocent lucht- en ruimtevaarttechniek en directeur van Studium Generale Delft."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd .. dit is pure stemmingmakerij van Piet verdrietquote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Welke personen doen dat dan? Daar heb je vast wel voorbeelden van.
Of ben je aan t overdrijven om je punt te maken, meneer "ik wil hard bewijs zien".
wat is je punt ?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:44 schreef Beathoven het volgende:
Rosswell is zo'n grote cover up dat dit:
[ afbeelding ]
en laat staan dit soort dingen
Only one piece caught my attention, and that was the actual alien from the 1994 Showtime movie Roswell.
[ afbeelding ]
echt niet kunnen in Rosswell
Honestly, I could put together a better museum than this in a weeks time. There should be multimedia displays, interactive exhibits, giant posters listing the possible explanations for the UFO reports but instead the place seems like a glorified gift shop. Make sure to get your $3 green golf balls with an alien logo before you leave!
[ afbeelding ]
koekje erbij?
[ afbeelding ]
These 5-inch alien cookies will delight UFO fans! From Roswell to your hometown, they make great party favors for themed birthdays, Halloween, for a night out at Area 51 looking for E.T. The perfect alien art gift, here today - gone tomorrow?¢‚Ǩ¬¶ Remember to shop at Beautiful Sweets for your birthday party supply. As seen on the Food Network!
Beautiful Sweets has gone completely GREEN! We've switched to gorgeous, eco-friendly recyclable gift packaging. From the post-consumer recycled boxes to the organic cotton ribbon, the entire package is completely earth friendly.
The best food starts with the best ingredients. Beautiful Sweets uses the finest ingredients possible to bring you rich, delicious, organic treats that are sure to please. We have gone beyond organic to make sure our ingredients come from small family farms, organic coops that support living wages, and sustainable farms that enrich the lives of the local communities.
Try our wonderful cookies and brownies today. 'They Taste as Good as They Look'
Voer de mythes van Rosswell en Loch Ness en er is wellicht ergens een potje voor je als het dat jaar meer toeristen trekt dan voorgaande jaren.
Tuurlijk, alleen heeft niemand daardoor belang bij debunking of bevestiging en ook de overheid zal zich er om deze reden niet mee bemoeien en het vaag houden. Als Volendam wereldwijd goed zou draaien op een oude mythe, zal de NL overheid wel de laatste zijn die de lokale economie opblaast. Hou 't maar lekker in 't midden, dan is iedereen tevreden. De winkeliers en toeristen hebben een goede tijd (alhoewel Rosswell van alle locaties wel de meest slaapverwekkende moet zijn als ik 't zo lees).. iedereen blij. Toerisme is voor de economie veel belangrijker dan de waarheid achter een verhaal (of deze waarheid nu over links of rechts gaat maakt niets uit)quote:Op maandag 27 mei 2013 09:07 schreef huupia het volgende:
[..]
wat is je punt ?
de lokale middenstand probeert een graantje mee te pikken , gelijk hebben ze !
Ohhh zeg dat dan meteen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Een EO jongere zegt te weten dat God bestaat.
Ik zeg niet te weten dat we bezocht worden. Ik zeg te weten dat er serieuze aanwijzingen zijn en dat er meer onderzoek moet plaatsvinden.
Dat is een belangrijke nuance. Nu maar hopen dat je dat kunt volgen met je oude starre verstand.
Als er aliens zijn, gebruiken ze allang deze microben en hebben ze echt geen maanbasis nodig aan de donkere kant:quote:Op maandag 27 mei 2013 09:01 schreef huupia het volgende:
[..]
dat is heel goed mogelijk ........ 1 kant van de maan kunnen wij sowieso niet zien .
speculatiequote:Op maandag 27 mei 2013 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als er aliens zijn, gebruiken ze allang deze microben en hebben ze echt geen maanbasis nodig aan de donkere kant:
[ afbeelding ]
Net zoveel speculatie als aliens aan de donkere kant van de maanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |