of je moet met een camper/caravan gaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
JNG'ers, het is toch logisch dat je een tent mee moet als je naar een camping gaat? Of ja, het idee dan?
Vooral de sfeer eromheen is misschien wel geweldig, ook al vind je de muziek niet leukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, had niet verwacht dat het zo tof zou zijn
Al kwam het nederlandstalige me soms wel echt de strot uitquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vooral de sfeer eromheen is misschien wel geweldig, ook al vind je de muziek niet leuk
Nou. Daar kan ik nog niet echt iets over zeggen eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Al kwam het nederlandstalige me soms wel echt de strot uit
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou. Daar kan ik nog niet echt iets over zeggen eigenlijk.
Op open dagen en meeloopdagen leek het een leuke en toffe studie wat echt wel bij me paste (rekenen, rechten etc.). Ik ben nog maar eerstejaars en dat is een basisjaar, dus krijg alle vakken met notarieel recht, recht & ict, recht en bestuur en rechtsgeleerdheid. Volgend jaar gaan we daar dieper op in. Maar dit semester hebben wij wel elementair belastingrecht, is een fiscaal-vak.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat het toch wel vies tegenvalt. Eerste colleges gingen over inkomstenbelasting, nou, jongen, ik heb nog nooit zo slaapverwekkend bij gezeten.Toen gingen het over omzetbelasting, successiebelasting, etc. Was opzich wel leuker, maar denk niet dat het mijn ding is.
Tentamen is over 3 weken, aan de hand daarvan ga ik beslissen of ik verder ga met fiscaal recht, of dat ik overstap op notarieel recht.
kijk mijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om een film te kijken met allemaal voorspelbare wendingen.![]()
dus meer fokkers?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
fijn, nog eens 2 mensen afgemeld voor mn HW.
ik ga het maar bij een FOK!-HW houden ofzo.
O, dat soort dingen vind ik echt eng.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)25-jaar-boven-water/
Vet is dat wel, net als foto's van het verlaten Tsjernobyl.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)25-jaar-boven-water/
er is een topic hier ergens op fok met spooksteden, ook in NL en belgiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vet is dat wel, net als foto's van het verlaten Tsjernobyl.
Ohja dat topic ben ik wel eens tegengekomen, fascinerend.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er is een topic hier ergens op fok met spooksteden, ook in NL en belgie! In delfzijl/farmsum is er ook nog een
Ah, begrijpelijk. Wat weet je nog meer?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, tchock is dol op je natuurlijk.. wil alles over je delen.
iddquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja dat topic ben ik wel eens tegengekomen, fascinerend.
http://totallycoolpix.com/2011/01/chernobyl-25-years-later/
Ehh.. volgens mij was dat het welquote:
Ja tuurlijkquote:
maar tchock heeft wel meer over mij dan over Pax he?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh.. volgens mij was dat het wel.
[..]
Ja tuurlijk. Wat precies weet ik even niet meer hoor. Maar je naam komt me wel bekend voor dus
.
Ahquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh.. volgens mij was dat het wel.
[..]
Ja tuurlijk. Wat precies weet ik even niet meer hoor. Maar je naam komt me wel bekend voor dus
.
ohquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:58 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee Etsu, ook nog die meet dingens met Arachide en Dv.. maar volgens mij heb ik dat via sherlock.
Ah, nou dat weet ik niet hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar tchock heeft wel meer over mij dan over Pax he?
Rez is een schatje <3quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nou dat weet ik niet hoor.
Misschien dat jij mij meer opvalt omdat je met Rez altijd aan 't kutten bent en Rez vind ik altijd zo'n liefje <3
Oh, omdat ik graag Tchock opzoek via sherlock.. Krijg je ervan hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohmoet ik nu vragen waarom je dat opzoekt via sherlock?
Jaa, rezquote:
erg tofquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja dat topic ben ik wel eens tegengekomen, fascinerend.
http://totallycoolpix.com/2011/01/chernobyl-25-years-later/
hey crackster, goed metjou?quote:
Goed. Eigenlijk niks verandert oid. Ja wel veel verandert maar niks boeiends voor hier denk ik zoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
erg tof
[..]
hey crackster, goed metjou?
Hee, wel verdikkeme. Zit jij hier joh! En maar denken dat jij spoorlos verdwenen bentquote:
Uitgebreide reactiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou. Daar kan ik nog niet echt iets over zeggen eigenlijk.
Op open dagen en meeloopdagen leek het een leuke en toffe studie wat echt wel bij me paste (rekenen, rechten etc.). Ik ben nog maar eerstejaars en dat is een basisjaar, dus krijg alle vakken met notarieel recht, recht & ict, recht en bestuur en rechtsgeleerdheid. Volgend jaar gaan we daar dieper op in. Maar dit semester hebben wij wel elementair belastingrecht, is een fiscaal-vak.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat het toch wel vies tegenvalt. Eerste colleges gingen over inkomstenbelasting, nou, jongen, ik heb nog nooit zo slaapverwekkend bij gezeten.Toen gingen het over omzetbelasting, successiebelasting, etc. Was opzich wel leuker, maar denk niet dat het mijn ding is.
Tentamen is over 3 weken, aan de hand daarvan ga ik beslissen of ik verder ga met fiscaal recht, of dat ik overstap op notarieel recht.
Zelfde hier. Veel veranderd en gebeurd maar niks noemenswaardig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed. Eigenlijk niks verandert oid. Ja wel veel verandert maar niks boeiends voor hier denk ik zo.
Hoe is het met school? Wat doe je nu? Want je wilde toch iets anders ofzo..
in de winter ga ik naar het zuidenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed. Eigenlijk niks verandert oid. Ja wel veel verandert maar niks boeiends voor hier denk ik zo.
Hoe is het met school? Wat doe je nu? Want je wilde toch iets anders ofzo..
[..]
Hee, wel verdikkeme. Zit jij hier joh! En maar denken dat jij spoorlos verdwenen bent.
je beste grap ooitquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in de winter ga ik naar het zuiden
Ahh tof! Wil je ook naar het buitenland enzo dan? Of moet dat zelfs?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zelfde hier. Veel veranderd en gebeurd maar niks noemenswaardig.
Ik ga in september waarschijnlijk beginnen aan toerisme
Zuiden is nogal breed.. bedoel je brabant of nog verder?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in de winter ga ik naar het zuiden
kanaleneiland zuidquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh tof! Wil je ook naar het buitenland enzo dan? Of moet dat zelfs?
[..]
Zuiden is nogal breed.. bedoel je brabant of nog verder?
Ik wil welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh tof! Wil je ook naar het buitenland enzo dan? Of moet dat zelfs?
Wtf, dat is toch niet zuid. Dat is Utrecht gek. Maarja, wat wil je daar doen dan?quote:
Tofquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil welik wil jongerenreisleider worden
Dat je mag dromen over Stephen Amell. gr grquote:
juist daarom tofquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, dat is toch niet zuid. Dat is Utrecht gek. Maarja, wat wil je daar doen dan?
[..]
Tof. Lijkt je dat ook niet raar omdat je zelf nog net wel of net niet jongere bent, of daarom juist tof?
Is wel veel feesten lijkt me.
Alleen optellen, aftrekken (hihi), delen en vermenigvuldigen. Meer hoef je niet te doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Uitgebreide reactie
Komt het rekenen echt aan bod trouwens? Ik ben een ramp in wiskundeEn bevalt de bestuurlijke 'tak' je van het recht verder wel? Of twijfel je ook nog over strafrecht?
Kanaleneiland zit mn school. en die heeft prioriteit gehad en had even geen zin meerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, dat is toch niet zuid. Dat is Utrecht gek. Maarja, wat wil je daar doen dan?
[..]
Tof. Lijkt je dat ook niet raar omdat je zelf nog net wel of net niet jongere bent, of daarom juist tof?
28, jezus klinkt echt nog zoo ver weg.. Succes iigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
juist daarom tofmaar deze opleiding duurt 3 jaar, en daarna 4 jaar HBO doen dus tegen de tijd dat ik echt werk heb ben ik al 28 dus dat is niet zo heel jong meer
Hm, dus nu weer even oppakken en er tegen aan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kanaleneiland zit mn school. en die heeft prioriteit gehad en had even geen zin meer
Ik las tot drie keer toe jongen in plaats van jongere, ik snapte er al niks van.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Opgepakt en doorgewerkt en heb nu stagequote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, dus nu weer even oppakken en er tegen aan?
Jij bent gewoon te veel met jongens bezig denk ik dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik las tot drie keer toe jongen in plaats van jongere, ik snapte er al niks van.
Opgepakt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Opgepakt en doorgewerkt en heb nu stage
Ja, echt super schattig wat uiterlijk betreft maar eigenlijkquote:
Was het maar zo'n feest, dan zou ik nu niet posten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te veel met jongens bezig denk ik dan.
Wehh, schiet niks op?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan zou ik nu niet posten.
Niet zo opgepaktquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Opgepakt?Wat heb je gedaan mien jong
[..]
Ja, echt super schattig wat uiterlijk betreft maar eigenlijk
Nee, ken niet eens homo's in mijn omgeving.quote:
Godver, alsof je niet wist dat ik zo ging denken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet zo opgepakt
laptop opgepakt en doorgewerkt
quote:
Julliequote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, echt super schattig wat uiterlijk betreft maar eigenlijk
Hm, waar woon je dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ken niet eens homo's in mijn omgeving.Ik zit echt in een gay-isolement hier.
Je snapt natuurlijk wel dat dit als een soort uitdaging klinkt hequote:
tsjok niet in de buurt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tot ik strak dood op de grond lig, ja.
Zal ik dan grapjes over je lengte gaan maken op reguliere basis?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat dit als een soort uitdaging klinkt he.
Ik baseer mijn mening op die van mijn vriendinnenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack is nauwelijks objectief te noemen en jij hebt me nog nooit ontmoet. Stelling verworpen.
Mwaahhh, nee niet echt.quote:
Oke, deal. Die grapjes hoor ik dagelijks, come at me.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal ik dan grapjes over je lengte gaan maken op reguliere basis?
In een saai dorp.quote:
Je hebt een gaybar in Leiden, maar daar zou ik dus nooit heengaan. Rare types daar.quote:En heb je daar niet van die verenigingen/kroegen oid?
Mja, dat vind ik altijd zo risicovol om het zo maar te noemen, kan net zo goed een vent van 50 achter een account zitten weet je wel.quote:En anders dat homo forum? Zo'n vriendin van mij heeft daar al haar chickies vandaag. En als je er een paar kent dan komen er wel meer en zo gaat dat maar door.
Ik heb je op de cam gezien. En andere zeggen ook dat je schattig bent. Ergo, je bent schattig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack is nauwelijks objectief te noemen en jij hebt me nog nooit ontmoet. Stelling verworpen.
Dan laat ik mijn slappe excuus van een baard staan als je het gaat zeggen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, deal. Die grapjes hoor ik dagelijks, come at me.
Ah, leiden zul je sowieso wel meer kansen hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
In een saai dorp.Volgend jaar misschien in Leiden, dat is al beter qua kansen.
[..]
Je hebt een gaybar in Leiden, maar daar zou ik dus nooit heengaan. Rare types daar.
[..]
Mja, dat vind ik altijd zo risicovol om het zo maar te noemen, kan net zo goed een vent van 50 achter een account zitten weet je wel.
Volgend jaar meer stappen en zo, ook veel meer sociale contacten. Hoop eigenlijk dan dat een vriendje zou voor me neus wordt geplaatst.
ik wel hoor. ik word hier graag genegeerd, dus je komt mooi uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:17 schreef Drabit het volgende:
Internet viel gister ineens uitMaar hij doet het weer
Niet dat ik denk dat iemand me ineens miste
Wat fijn! Ik ben nuttig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wel hoor. ik word hier graag genegeerd, dus je komt mooi uit.
Ik mag nog lang niets doen, maar las dat je de studie deed dus vroeg t me afquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen optellen, aftrekken (hihi), delen en vermenigvuldigen. Meer hoef je niet te doen.
Bestuursrecht is wel een boeiende 'tak', maar wil er niets mee doen. Strafrecht vind ik wel reuze interessant. Daarom zit ik ook te overwegen om civiel effect erbij te doen, kan je zo rechterlijke macht/advocatuur in.Waar wil je (fiscaal) recht doen dan?
Nog een keer, come at me. Ik kan toch meer tegen jou inbrengen dan jij tegen mij. BAM.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn slappe excuus van een baard staan als je het gaat zeggen.
Ah.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik mag nog lang niets doen, maar las dat je de studie deed dus vroeg t me af
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, leiden zul je sowieso wel meer kansen hebben.
En wat ik van haar hoor, werkt het niet echt zo. Ze doen ook gewoon veel meets zoals hier met hele groepen en daar vindt ze dan der liefje. Dus dan weet je ook wel dat het geen dikke vent van 50 is.
Dat kan op FOK! ook. Je hoeft niet meteen met een random user het bed in te duiken, als je langer met mensen praat weet je echt wel of het klikt en als je niet zo naïef bent als een veertienjarig bakvisje moet dat voor iemand van boven de 16 niet echt een reëel risico zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik altijd zo risicovol om het zo maar te noemen, kan net zo goed een vent van 50 achter een account zitten weet je wel.
Volgend jaar meer stappen en zo, ook veel meer sociale contacten. Hoop eigenlijk dan dat een vriendje zou voor me neus wordt geplaatst.
Bij mij gaat het wel goed, laatste weekjes van het schooljaar bezig.quote:
3vwoquote:
Goed hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Bij mij gaat het wel goed, laatste weekjes van het schooljaar bezig.
Hoe is t leven bij jou?
Ja, maar, afstand.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan op FOK! ook. Je hoeft niet meteen met een random user het bed in te duiken, als je langer met mensen praat weet je echt wel of het klikt en als je niet zo naïef bent als een veertienjarig bakvisje moet dat voor iemand van boven de 16 niet echt een reëel risico zijn.
Rot op.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
Ja, Etsu wil mij batsen, maar afstand en zo.
Ahja, snap wel wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]Ja, maar dan heb je ook weer kans dat ze aan de andere kant van het land wonen, en dat wil ik niet.
Ik wil gewoon wat homovrienden in mijn omgeving. Klinkt misschien een beetje raar, maar dat is toch anders dan heterovrienden.
Als je het niet durft moet je je ook niet aanstellen dat je niemand ontmoet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar, afstand.En de meeste komen hier niet om te daten of zo.
Ohh, ik heb alle andere fast & Furious gezien. Ik zal eens voorstellen om naar die te gaan met een paar vriendenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed hoor.
Vanavond Fast & Furious 6 gezien, erg leuk film.
Nee, je komt hier niet om te daten maar als het dan klikt dan zit er vaak wel een date bij zeg maar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar, afstand.En de meeste komen hier niet om te daten of zo.
Ik heb die andere nooit gezienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ohh, ik heb alle andere fast & Furious gezien. Ik zal eens voorstellen om naar die te gaan met een paar vrienden
Ik vind echt dat jij het ver hebt geschopt voor iemand van 15. Je kan trots op jezelf zijn!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahja, snap wel wat je bedoeld.
Nouja, trek dan je meest rozige shirt aan en wie weet. Werkt vast
Wie zegt dat ik niet durf? Mijn eerste vriend vond ik via FOK!, maar die woont in Amsterdam. Afstand heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het niet durft moet je je ook niet aanstellen dat je niemand ontmoet.
Maar ik zal hier laats een gesprek een beetje te stalken, toen zag ik heel jouw verhaal. Ik dacht dat jij geen films kon kijken...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb die andere nooit gezienMeteen met deel 6 begonnen.
Ja, been there, done that. Maar hier is ook niet veel keuze.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, je komt hier niet om te daten maar als het dan klikt dan zit er vaak wel een date bij zeg maar.
Omdat?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maar ik zal hier laats een gesprek een beetje te stalken, toen zag ik heel jouw verhaal. Ik dacht dat jij geen films kon kijken...
Dat je allemaal waardeloze excuusjes ophangt. Er wonen echt wel homo's dichterbij, hoor, of volgend jaar in Leiden. En ook daar zitten er wel van op dat soort fora. Hoe was je van plan mensen te ontmoeten als je geen zin hebt om online te zoeken en het in persoon niet lukt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet durf? Mijn eerste vriend vond ik via FOK!, maar die woont in Amsterdam. Afstand heb ik geen zin in.
Hallo!quote:
Ik dacht dat je het over FOK! had.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat je allemaal waardeloze excuusjes ophangt. Er wonen echt wel homo's dichterbij, hoor, of volgend jaar in Leiden. En ook daar zitten er wel van op dat soort fora.
Je had het over je oren, dat was jij toch? Muziek luisterde je niet en films kon je niet goed/niet volgen.quote:
HAHA HIER DE BRANDWEERquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HOI NEDERLAND HIER, HOE IS SPANJE?
Met m'n oren is er wel iets mis mee, maar niet met m'n ogen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:24 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je had het over je oren, dat was jij toch? Muziek luisterde je niet en films kon je niet goed/niet volgen.
Ik zal dan eens rondkijken wat Leiden heeft te bieden wat dat betreft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
Naar een homo studentenvereniging gaan, Rez. Doe ik ook en tuurlijk heb je van die verwijfde types tussenin, maar daar kijk ik ook gewoon doorheen. Is reuze gezellig.
aww, is het wel weer goed?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:24 schreef zwerty het volgende:
[..]
HAHA HIER DE BRANDWEER
Ja leuuk leuk. Alleen net soort van ruzie gehad, iets minder
Krabs
Etsu
En dit inderdaad. Dat er ook verwijfde types in zitten is geen probleem, je hebt maar één leuke nodig. Wat dat betreft is het niet anders dan een reguliere vereniging; een vrouw vind ook niet elke man leuk en vice versa.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
Naar een homo studentenvereniging gaan, Rez. Doe ik ook en tuurlijk heb je van die verwijfde types tussenin, maar daar kijk ik ook gewoon doorheen. Is reuze gezellig.
Ik weet niet of Leiden dat heeft trouwens.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal dan eens rondkijken wat Leiden heeft te bieden wat dat betreft.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of Leiden dat heeft trouwens.
Niet meer.quote:Spica stopt er dus mee.
Leiden heeft vast ook een Korte Leidsedwarsstraat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal dan eens rondkijken wat Leiden heeft te bieden wat dat betreft.
Wat dan? I missed youquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:25 schreef zwerty het volgende:
[..]
sgatj ik had net bitchfight
nee ok dat niet
ah oke, boeiend danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:26 schreef zwerty het volgende:
[..]
Neeis met een kind dat ik nooit heb gemogen
Eh, nee, dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leiden heeft vast ook een Korte Leidsedwarsstraat.
Dacht al.quote:
quote:
Denken dat ik de TU Delft en Universiteit Leiden op ga geven voor een LGBT studentenvereniging in Groningen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dacht al.Groningen, Amsterdam en Utrecht hebben er wel een.
Helaas, had je toch voor Grunn moeten kiezen.
Gaypride.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
Ik ga met Gaypride op zo'n boot staan, kom gezellig mee doen, Rez.
Oh, natuurlijk. Niet goed nagedacht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met m'n oren is er wel iets mis mee, maar niet met m'n ogen.
Lijkt mij een hele verstandige keus.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik de TU Delft en Universiteit Leiden op ga geven voor een LGBT studentenvereniging in Groningen.
Goed plan, meisjes zijn sowieso 100x niets.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:27 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk. Niet goed nagedacht.
Maar een tijdje geleden had ik ook al voorgesteld om naar de film te gaan met een paar vrienden, maar een meisje vond een vriend van mij helemaal niets of zoiets en ging flauw doen dat ze niet meewilde, al die onzin. Dus nu ga ik gewoon vragen zonder meiden
quote:
Ik heb je wel door Ets.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
Ja, Etsu wil mij batsen, maar afstand en zo.
Ik wilde eerst ook niet. Niet mijn ding en vind het allemaal overdreven. Maar werd overgehaald.quote:
Ik vind ze wel iets hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed plan, meisjes zijn sowieso 100x niets.
Sarcastisch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jij het ver hebt geschopt voor iemand van 15. Je kan trots op jezelf zijn!
Inderdaad. JE KEN BETER KIPPEN HOUWE of zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed plan, meisjes zijn sowieso 100x niets.
Hopelijk beter dan op mijn opleiding dit jaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:28 schreef Rezania het volgende:
Nou ja, volgend jaar moet het via via sowieso lukken. Misschien zelfs wel iemand op de opleiding, zou wel leuk zijn.
Ik snap niet waarom zij zo speciaal moeten doen, zo van 'Look at me! I'm not wearing pants and I'm dancing on a boat!'.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook niet. Niet mijn ding en vind het allemaal overdreven. Maar werd overgehaald.
Nee totaal niet! Je bent een Developer van het grootste forum van Nederland. Dat is toch iets om trots op te zijn?quote:
Die kakker is wel wat voor jou.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopelijk beter dan op mijn opleiding dit jaar.
1 kale homo, 1 kleine bi en 1 kakker homo.
En ik natuurlijk.
quote:
Ik ook niet en ik had geen zin in discussieren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zij zo speciaal moeten doen, zo van 'Look at me! I'm not wearing pants and I'm dancing on a boat!'.
kale koppen niet te stoppenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopelijk beter dan op mijn opleiding dit jaar.
1 kale homo, 1 kleine bi en 1 kakker homo.
En ik natuurlijk.
Hij heeft ook Gay.nl en ik weet 100% dat hij het was. Dus ik ging hem aanspreken: "studeer je ook rechten?", hij zei: "nee????" en iedere keer als ik hem zie, kijkt die mij scheef aan.quote:
Ga bij defensie, mag je ook mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik had geen zin in discussieren.
Maar onze studentenvereniging krijgt een eigen boot en hoeveel kans krijg je nou om daarop te staan?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft ook Gay.nl en ik weet 100% dat hij het was. Dus ik ging hem aanspreken: "studeer je ook rechten?", hij zei: "nee????" en iedere keer als ik hem zie, kijkt die mij scheef aan.
Ik heb schijt, ik vertel het mensen gewoon als ze het vragen. Maar ze vragen het nooit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:30 schreef Drabit het volgende:
Dit jaar zitten er 3 lesbiennes in mijn klasEn de homos durven niet uit de kast te komen.
Ohquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:29 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee totaal niet! Je bent een Developer van het grootste forum van Nederland. Dat is toch iets om trots op te zijn?
En die kale homo heeft een tijdje oogje op mij gehad. Ik was in zo'n gaybar en hij was er ook en toen ging die hele tijd tegen me praten en biertjes geven enzo, en ik ging heel ongeinteresseerd en kortaf doen.quote:
o jij mij nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ah oke, boeiend dan
toto miste je
Dus jij en Etsu zijn echt homo? Niet dat het erg is hoor maar ik dacht dat jullie gewoon een beetje onzin aan het praten waren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb schijt, ik vertel het mensen gewoon als ze het vragen. Maar ze vragen het nooit.![]()
Dat loopt vast goed af.quote:On Fridays the upstairs bar is open for drinks (22 - 2 hrs), a small bite and a chat in a relaxed and cosy atmosphere. Sundays are for special activities: the women's party Sunday Times (every last Sunday of the month, 17-21 hours), the 50+ Café (every second Sunday of the month, 16-19 hours), and Jong & Out (every third Sunday 13-17 hours) for the youth between 12 and 19.
Pussy. Zeg gewoon nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
En die kale homo heeft een tijdje oogje op mij gehad. Ik was in zo'n gaybar en hij was er ook en toen ging die hele tijd tegen me praten en biertjes geven enzo, en ik ging heel ongeinteresseerd en kortaf doen.En iedere keer als ik hem zie, ren ik voor hem weg, of waarschuwt Pax mij als hij eraan komt.
![]()
Wel serieuze onzin dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dus jij en Etsu zijn echt homo? Niet dat het erg is hoor maar ik dacht dat jullie gewoon een beetje onzin aan het praten waren.
Hele tent gevuld met tienermeisjes die dan de paar enkele homo's proberen te versierenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:32 schreef Rezania het volgende:
http://www.cocleiden.nl/english/leiden-gay-life
[..]
Dat loopt vast goed af.
watquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dus jij en Etsu zijn echt homo? Niet dat het erg is hoor maar ik dacht dat jullie gewoon een beetje onzin aan het praten waren.
Beide is het toverwoord.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd. Ik zag een paar stukjes over gaypride en mee doen. Zijn jullie de mannelijke of de vrouwelijke kant van de homo?quote:
Omdat ik naast jou bijna geen contact met homo's heb, ik moet het ergens kwijt, al die gayshit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:34 schreef Etsu het volgende:
Rez, het valt me wel op, dat als wij in 1 topic zijn, het altijd over homo's of seks gaat, waarom?
Ik ben beide.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd. Ik zag een paar stukjes over gaypride en mee doen. Zijn jullie de mannelijke of de vrouwelijke kant van de homo?
Mannelijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd. Ik zag een paar stukjes over gaypride en mee doen. Zijn jullie de mannelijke of de vrouwelijke kant van de homo?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hele tent gevuld met tienermeisjes die dan de paar enkele homo's proberen te versieren
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben beide.
Ik zie er mannelijk uit en kan gewoon mannelijk doen.
Maar qua rolverdeling ben ik een vrouw.
Past precies dus!quote:
Daarom moeten wij ook hoognodig daten, maarja, jij wilt geen afstandsrelatie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik naast jou bijna geen contact met homo's heb, ik moet het ergens kwijt, al die gayshit.
Was het maar waar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
[..]
Past precies dus!Hebben jullie toevallig ook iets?
'Mannelijk'quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben beide.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben beide.
Waarom denken jullie zelf ook in dit soort rare beeldenquote:
Nee, hij wilt me wel, maar hij zit te ver.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
[..]
Past precies dus!Hebben jullie toevallig ook iets?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
'Mannelijk'Grapjas
Iell baard ielllllllllll
Ik dacht dat de vraag was of ik verwijfd ben of niet, dan ben ik niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Waarom denken jullie zelf ook in dit soort rare beeldenIk vind dat zo'n kutvraag altijd, wie het vrouwtje en wie het mannetje is. Plaatsvervangende schaamte. En ik heb van een lesbische vriendin van Crack_ geleerd dat veel homoseksuelen er ook zo over denken.
mot je schijt in je bakkes?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
'Mannelijk'Grapjas
Iell baard ielllllllllll
Ik zie nu je ondertitel pas: 'Glitternicht' Het was dus al te radenquote:
Weet ik niet? In een relatie moet iemand de vrouw en de man zijn. Ene werkt, andere doet huishouden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Waarom denken jullie zelf ook in dit soort rare beeldenIk vind dat zo'n kutvraag altijd, wie het vrouwtje en wie het mannetje is. Plaatsvervangende schaamte. En ik heb van een lesbische vriendin van Crack_ geleerd dat veel homoseksuelen er ook zo over denken.
Wat als ik voor jou verhuis naar Leiden?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, hij wilt me wel, maar hij zit te ver.
Ik hoop dat je een grapje maakt. Anders ben je een hele bekrompen homo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet? In een relatie moet iemand de vrouw en de man zijn. Ene werkt, andere doet huishouden.
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat als ik voor jou verhuis naar Leiden?
Lange afstandsrelaties gaan niet vaak goed nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, hij wilt me wel, maar hij zit te ver.
Lieverd, hoe lang ken je me nu al?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt. Anders ben je een hele bekrompen homo.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
En die kale homo heeft een tijdje oogje op mij gehad. Ik was in zo'n gaybar en hij was er ook en toen ging die hele tijd tegen me praten en biertjes geven enzo, en ik ging heel ongeinteresseerd en kortaf doen.En iedere keer als ik hem zie, ren ik voor hem weg, of waarschuwt Pax mij als hij eraan komt.
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zou van Rez niet zeggen dat ie homo is, maar Etsu, zo gay als een kaassouflé
Oh, niet zon overdreven kakkerige homo die zich echt homo kleed en gedraagt. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:37 schreef Rezania het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik ben verre van stereotiep. Neem een gemiddelde hetero gozer, maak hem homo, en je hebt mij.
Gelijk het liedje van Spongebod Squarepants in mijn hoofd, bedankt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Op 1 avond was je toch echt zo'n 100 meter van mij vandaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Paar maanden hooguit. Nog nooit ontmoet of gesproken.
dit komt in mijn foboquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Geen dankquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelijk het liedje van Spongebod Squarepants in mijn hoofd, bedankt.
Alleen zingt die piraat nu steeds 'en wie is zo gay als een kaassouflé?'quote:
Dat zegt niets. Als ik iedereen kende waar ik 100m van in de buurt kwam kende ik driekwart van Amsterdam al en bovendien een hele rits celebrities.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op 1 avond was je toch echt zo'n 100 meter van mij vandaan.
Etsu!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen zingt die piraat nu steeds 'en wie is zo gay als een kaassouflé?'
Ik hoor je niet!quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuke jongen man. Geef hem eens een kans!
Morgen ga ik terug naar Rotterdam, kan best even in Zwolle uitstappen en bakkie doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Als ik iedereen kende waar ik 100m van in de buurt kwam kende ik driekwart van Amsterdam al en bovendien een hele rits celebrities.
Oh die zou ik best een kans willen gevenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij N. ook kans moet geven.
En nu zit het ook in mijn hoofd.quote:
Ik ben niet in Zwolle morgen. Maar stap gerust uit. Leuke stad. COC zit op 800 meter lopen van het station.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgen ga ik terug naar Rotterdam, kan best even in Zwolle uitstappen en bakkie doen.
Ow wacht.
Jij, iemand negeren?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Denk maar niet dat ik nog langer tegen jullie ga praten.
doe het dan. zal ik cupido spelen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh die zou ik best een kans willen gevenZij is wel lief hoor.
Laat me raden, mijn uitnodiging is voor de 10e keer ingetrokken?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Denk maar niet dat ik nog langer tegen jullie ga praten.
Je bent nog wel welkom, maar je slaapplek is bij deze weggegeven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Laat me raden, mijn uitnodiging is voor de 10e keer ingetrokken?
Ik zal even aan d'r vragen hoe ze over jou denkt. 3 juni.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, bemoei je er alsjeblieft niet mee
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stiekem kunnen jullie eigenlijk niet zonder elkaar
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal even aan d'r vragen hoe ze over jou denkt. 3 juni.
Jordyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stiekem kunnen jullie eigenlijk niet zonder elkaar
Waarmee redden?quote:
supernice! ik woon in Leidenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:51 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben dus chapel, eindexamenkandidaat, volgend jaar student fiscaal recht aan de uni leiden, en ik met vanavond iets zwaar awkwards gaan doen
Jordy Qwerty.quote:
Alsof ik nog langer tegen hem ga praten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]Etsu bescherm me tegen deze nare jongen!!!!
Als jij op die hw komt sla ik een vissenkom kapot tegen je bolle kopquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]Etsu bescherm me tegen deze nare jongen!!!!
Dubbele initialen hebbenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jordy Qwerty.
Zo, nu staat je achternaam er ook, zeiksnol.
Zo'n meisje die op alle vakken een 9 of een 10 staat, behalve JVC (een 7) en innige band heeft met Pax, maar verder eigenlijk in een sociaal isolement zit en voor alle vakken (ookal heeft ze een 10) naar tentamenbesprekingen gaat etc en mij heeft geholpen aan een 6 voor rechtsgeschiedenis 1 ipv een 5.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie is N.?Is ze leuk? Is ze Nico Dijkshoorn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |