Dat je mag dromen over Stephen Amell. gr grquote:
juist daarom tofquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, dat is toch niet zuid. Dat is Utrecht gek. Maarja, wat wil je daar doen dan?
[..]
Tof. Lijkt je dat ook niet raar omdat je zelf nog net wel of net niet jongere bent, of daarom juist tof?
Is wel veel feesten lijkt me.
Alleen optellen, aftrekken (hihi), delen en vermenigvuldigen. Meer hoef je niet te doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Uitgebreide reactie
Komt het rekenen echt aan bod trouwens? Ik ben een ramp in wiskundeEn bevalt de bestuurlijke 'tak' je van het recht verder wel? Of twijfel je ook nog over strafrecht?
Kanaleneiland zit mn school. en die heeft prioriteit gehad en had even geen zin meerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, dat is toch niet zuid. Dat is Utrecht gek. Maarja, wat wil je daar doen dan?
[..]
Tof. Lijkt je dat ook niet raar omdat je zelf nog net wel of net niet jongere bent, of daarom juist tof?
28, jezus klinkt echt nog zoo ver weg.. Succes iigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
juist daarom tofmaar deze opleiding duurt 3 jaar, en daarna 4 jaar HBO doen dus tegen de tijd dat ik echt werk heb ben ik al 28 dus dat is niet zo heel jong meer
Hm, dus nu weer even oppakken en er tegen aan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kanaleneiland zit mn school. en die heeft prioriteit gehad en had even geen zin meer
Ik las tot drie keer toe jongen in plaats van jongere, ik snapte er al niks van.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Opgepakt en doorgewerkt en heb nu stagequote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, dus nu weer even oppakken en er tegen aan?
Jij bent gewoon te veel met jongens bezig denk ik dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik las tot drie keer toe jongen in plaats van jongere, ik snapte er al niks van.
Opgepakt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Opgepakt en doorgewerkt en heb nu stage
Ja, echt super schattig wat uiterlijk betreft maar eigenlijkquote:
Was het maar zo'n feest, dan zou ik nu niet posten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te veel met jongens bezig denk ik dan.
Wehh, schiet niks op?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan zou ik nu niet posten.
Niet zo opgepaktquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Opgepakt?Wat heb je gedaan mien jong
[..]
Ja, echt super schattig wat uiterlijk betreft maar eigenlijk
Nee, ken niet eens homo's in mijn omgeving.quote:
Godver, alsof je niet wist dat ik zo ging denken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet zo opgepakt
laptop opgepakt en doorgewerkt
quote:
Julliequote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, echt super schattig wat uiterlijk betreft maar eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |