Leiden heeft vast ook een Korte Leidsedwarsstraat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal dan eens rondkijken wat Leiden heeft te bieden wat dat betreft.
Wat dan? I missed youquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:25 schreef zwerty het volgende:
[..]
sgatj ik had net bitchfight
nee ok dat niet
ah oke, boeiend danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:26 schreef zwerty het volgende:
[..]
Neeis met een kind dat ik nooit heb gemogen
Eh, nee, dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leiden heeft vast ook een Korte Leidsedwarsstraat.
Dacht al.quote:
quote:
Denken dat ik de TU Delft en Universiteit Leiden op ga geven voor een LGBT studentenvereniging in Groningen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dacht al.Groningen, Amsterdam en Utrecht hebben er wel een.
Helaas, had je toch voor Grunn moeten kiezen.
Gaypride.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
Ik ga met Gaypride op zo'n boot staan, kom gezellig mee doen, Rez.
Oh, natuurlijk. Niet goed nagedacht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met m'n oren is er wel iets mis mee, maar niet met m'n ogen.
Lijkt mij een hele verstandige keus.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik de TU Delft en Universiteit Leiden op ga geven voor een LGBT studentenvereniging in Groningen.
Goed plan, meisjes zijn sowieso 100x niets.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:27 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk. Niet goed nagedacht.
Maar een tijdje geleden had ik ook al voorgesteld om naar de film te gaan met een paar vrienden, maar een meisje vond een vriend van mij helemaal niets of zoiets en ging flauw doen dat ze niet meewilde, al die onzin. Dus nu ga ik gewoon vragen zonder meiden
quote:
Ik heb je wel door Ets.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
Ja, Etsu wil mij batsen, maar afstand en zo.
Ik wilde eerst ook niet. Niet mijn ding en vind het allemaal overdreven. Maar werd overgehaald.quote:
Ik vind ze wel iets hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed plan, meisjes zijn sowieso 100x niets.
Sarcastisch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik vind echt dat jij het ver hebt geschopt voor iemand van 15. Je kan trots op jezelf zijn!
Inderdaad. JE KEN BETER KIPPEN HOUWE of zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed plan, meisjes zijn sowieso 100x niets.
Hopelijk beter dan op mijn opleiding dit jaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:28 schreef Rezania het volgende:
Nou ja, volgend jaar moet het via via sowieso lukken. Misschien zelfs wel iemand op de opleiding, zou wel leuk zijn.
Ik snap niet waarom zij zo speciaal moeten doen, zo van 'Look at me! I'm not wearing pants and I'm dancing on a boat!'.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook niet. Niet mijn ding en vind het allemaal overdreven. Maar werd overgehaald.
Nee totaal niet! Je bent een Developer van het grootste forum van Nederland. Dat is toch iets om trots op te zijn?quote:
Die kakker is wel wat voor jou.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopelijk beter dan op mijn opleiding dit jaar.
1 kale homo, 1 kleine bi en 1 kakker homo.
En ik natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |