Hm, waar woon je dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ken niet eens homo's in mijn omgeving.Ik zit echt in een gay-isolement hier.
Je snapt natuurlijk wel dat dit als een soort uitdaging klinkt hequote:
tsjok niet in de buurt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tot ik strak dood op de grond lig, ja.
Zal ik dan grapjes over je lengte gaan maken op reguliere basis?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat dit als een soort uitdaging klinkt he.
Ik baseer mijn mening op die van mijn vriendinnenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack is nauwelijks objectief te noemen en jij hebt me nog nooit ontmoet. Stelling verworpen.
Mwaahhh, nee niet echt.quote:
Oke, deal. Die grapjes hoor ik dagelijks, come at me.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal ik dan grapjes over je lengte gaan maken op reguliere basis?
In een saai dorp.quote:
Je hebt een gaybar in Leiden, maar daar zou ik dus nooit heengaan. Rare types daar.quote:En heb je daar niet van die verenigingen/kroegen oid?
Mja, dat vind ik altijd zo risicovol om het zo maar te noemen, kan net zo goed een vent van 50 achter een account zitten weet je wel.quote:En anders dat homo forum? Zo'n vriendin van mij heeft daar al haar chickies vandaag. En als je er een paar kent dan komen er wel meer en zo gaat dat maar door.
Ik heb je op de cam gezien. En andere zeggen ook dat je schattig bent. Ergo, je bent schattig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack is nauwelijks objectief te noemen en jij hebt me nog nooit ontmoet. Stelling verworpen.
Dan laat ik mijn slappe excuus van een baard staan als je het gaat zeggen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, deal. Die grapjes hoor ik dagelijks, come at me.
Ah, leiden zul je sowieso wel meer kansen hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
In een saai dorp.Volgend jaar misschien in Leiden, dat is al beter qua kansen.
[..]
Je hebt een gaybar in Leiden, maar daar zou ik dus nooit heengaan. Rare types daar.
[..]
Mja, dat vind ik altijd zo risicovol om het zo maar te noemen, kan net zo goed een vent van 50 achter een account zitten weet je wel.
Volgend jaar meer stappen en zo, ook veel meer sociale contacten. Hoop eigenlijk dan dat een vriendje zou voor me neus wordt geplaatst.
ik wel hoor. ik word hier graag genegeerd, dus je komt mooi uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:17 schreef Drabit het volgende:
Internet viel gister ineens uitMaar hij doet het weer
Niet dat ik denk dat iemand me ineens miste
Wat fijn! Ik ben nuttig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wel hoor. ik word hier graag genegeerd, dus je komt mooi uit.
Ik mag nog lang niets doen, maar las dat je de studie deed dus vroeg t me afquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen optellen, aftrekken (hihi), delen en vermenigvuldigen. Meer hoef je niet te doen.
Bestuursrecht is wel een boeiende 'tak', maar wil er niets mee doen. Strafrecht vind ik wel reuze interessant. Daarom zit ik ook te overwegen om civiel effect erbij te doen, kan je zo rechterlijke macht/advocatuur in.Waar wil je (fiscaal) recht doen dan?
Nog een keer, come at me. Ik kan toch meer tegen jou inbrengen dan jij tegen mij. BAM.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn slappe excuus van een baard staan als je het gaat zeggen.
Ah.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik mag nog lang niets doen, maar las dat je de studie deed dus vroeg t me af
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, leiden zul je sowieso wel meer kansen hebben.
En wat ik van haar hoor, werkt het niet echt zo. Ze doen ook gewoon veel meets zoals hier met hele groepen en daar vindt ze dan der liefje. Dus dan weet je ook wel dat het geen dikke vent van 50 is.
Dat kan op FOK! ook. Je hoeft niet meteen met een random user het bed in te duiken, als je langer met mensen praat weet je echt wel of het klikt en als je niet zo naïef bent als een veertienjarig bakvisje moet dat voor iemand van boven de 16 niet echt een reëel risico zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik altijd zo risicovol om het zo maar te noemen, kan net zo goed een vent van 50 achter een account zitten weet je wel.
Volgend jaar meer stappen en zo, ook veel meer sociale contacten. Hoop eigenlijk dan dat een vriendje zou voor me neus wordt geplaatst.
Bij mij gaat het wel goed, laatste weekjes van het schooljaar bezig.quote:
3vwoquote:
Goed hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Bij mij gaat het wel goed, laatste weekjes van het schooljaar bezig.
Hoe is t leven bij jou?
Ja, maar, afstand.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan op FOK! ook. Je hoeft niet meteen met een random user het bed in te duiken, als je langer met mensen praat weet je echt wel of het klikt en als je niet zo naïef bent als een veertienjarig bakvisje moet dat voor iemand van boven de 16 niet echt een reëel risico zijn.
Rot op.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
Ja, Etsu wil mij batsen, maar afstand en zo.
Ahja, snap wel wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]Ja, maar dan heb je ook weer kans dat ze aan de andere kant van het land wonen, en dat wil ik niet.
Ik wil gewoon wat homovrienden in mijn omgeving. Klinkt misschien een beetje raar, maar dat is toch anders dan heterovrienden.
Als je het niet durft moet je je ook niet aanstellen dat je niemand ontmoet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar, afstand.En de meeste komen hier niet om te daten of zo.
Ohh, ik heb alle andere fast & Furious gezien. Ik zal eens voorstellen om naar die te gaan met een paar vriendenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed hoor.
Vanavond Fast & Furious 6 gezien, erg leuk film.
Nee, je komt hier niet om te daten maar als het dan klikt dan zit er vaak wel een date bij zeg maar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar, afstand.En de meeste komen hier niet om te daten of zo.
Ik heb die andere nooit gezienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ohh, ik heb alle andere fast & Furious gezien. Ik zal eens voorstellen om naar die te gaan met een paar vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |