quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zou van Rez niet zeggen dat ie homo is, maar Etsu, zo gay als een kaassouflé
Oh, niet zon overdreven kakkerige homo die zich echt homo kleed en gedraagt. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:37 schreef Rezania het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik ben verre van stereotiep. Neem een gemiddelde hetero gozer, maak hem homo, en je hebt mij.
Gelijk het liedje van Spongebod Squarepants in mijn hoofd, bedankt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Op 1 avond was je toch echt zo'n 100 meter van mij vandaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Paar maanden hooguit. Nog nooit ontmoet of gesproken.
dit komt in mijn foboquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Geen dankquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelijk het liedje van Spongebod Squarepants in mijn hoofd, bedankt.
Alleen zingt die piraat nu steeds 'en wie is zo gay als een kaassouflé?'quote:
Dat zegt niets. Als ik iedereen kende waar ik 100m van in de buurt kwam kende ik driekwart van Amsterdam al en bovendien een hele rits celebrities.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op 1 avond was je toch echt zo'n 100 meter van mij vandaan.
Etsu!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen zingt die piraat nu steeds 'en wie is zo gay als een kaassouflé?'
Ik hoor je niet!quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuke jongen man. Geef hem eens een kans!
Morgen ga ik terug naar Rotterdam, kan best even in Zwolle uitstappen en bakkie doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Als ik iedereen kende waar ik 100m van in de buurt kwam kende ik driekwart van Amsterdam al en bovendien een hele rits celebrities.
Oh die zou ik best een kans willen gevenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij N. ook kans moet geven.
En nu zit het ook in mijn hoofd.quote:
Ik ben niet in Zwolle morgen. Maar stap gerust uit. Leuke stad. COC zit op 800 meter lopen van het station.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgen ga ik terug naar Rotterdam, kan best even in Zwolle uitstappen en bakkie doen.
Ow wacht.
Jij, iemand negeren?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Denk maar niet dat ik nog langer tegen jullie ga praten.
doe het dan. zal ik cupido spelen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh die zou ik best een kans willen gevenZij is wel lief hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |