Omdat ik naast jou bijna geen contact met homo's heb, ik moet het ergens kwijt, al die gayshit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:34 schreef Etsu het volgende:
Rez, het valt me wel op, dat als wij in 1 topic zijn, het altijd over homo's of seks gaat, waarom?
Ik ben beide.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd. Ik zag een paar stukjes over gaypride en mee doen. Zijn jullie de mannelijke of de vrouwelijke kant van de homo?
Mannelijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd. Ik zag een paar stukjes over gaypride en mee doen. Zijn jullie de mannelijke of de vrouwelijke kant van de homo?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hele tent gevuld met tienermeisjes die dan de paar enkele homo's proberen te versieren
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben beide.
Ik zie er mannelijk uit en kan gewoon mannelijk doen.
Maar qua rolverdeling ben ik een vrouw.
Past precies dus!quote:
Daarom moeten wij ook hoognodig daten, maarja, jij wilt geen afstandsrelatie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik naast jou bijna geen contact met homo's heb, ik moet het ergens kwijt, al die gayshit.
Was het maar waar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
[..]
Past precies dus!Hebben jullie toevallig ook iets?
'Mannelijk'quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben beide.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben beide.
Waarom denken jullie zelf ook in dit soort rare beeldenquote:
Nee, hij wilt me wel, maar hij zit te ver.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
[..]
Past precies dus!Hebben jullie toevallig ook iets?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
'Mannelijk'Grapjas
Iell baard ielllllllllll
Ik dacht dat de vraag was of ik verwijfd ben of niet, dan ben ik niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Waarom denken jullie zelf ook in dit soort rare beeldenIk vind dat zo'n kutvraag altijd, wie het vrouwtje en wie het mannetje is. Plaatsvervangende schaamte. En ik heb van een lesbische vriendin van Crack_ geleerd dat veel homoseksuelen er ook zo over denken.
mot je schijt in je bakkes?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
'Mannelijk'Grapjas
Iell baard ielllllllllll
Ik zie nu je ondertitel pas: 'Glitternicht' Het was dus al te radenquote:
Weet ik niet? In een relatie moet iemand de vrouw en de man zijn. Ene werkt, andere doet huishouden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Waarom denken jullie zelf ook in dit soort rare beeldenIk vind dat zo'n kutvraag altijd, wie het vrouwtje en wie het mannetje is. Plaatsvervangende schaamte. En ik heb van een lesbische vriendin van Crack_ geleerd dat veel homoseksuelen er ook zo over denken.
Wat als ik voor jou verhuis naar Leiden?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, hij wilt me wel, maar hij zit te ver.
Ik hoop dat je een grapje maakt. Anders ben je een hele bekrompen homo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet? In een relatie moet iemand de vrouw en de man zijn. Ene werkt, andere doet huishouden.
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat als ik voor jou verhuis naar Leiden?
Lange afstandsrelaties gaan niet vaak goed nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, hij wilt me wel, maar hij zit te ver.
Lieverd, hoe lang ken je me nu al?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt. Anders ben je een hele bekrompen homo.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
En die kale homo heeft een tijdje oogje op mij gehad. Ik was in zo'n gaybar en hij was er ook en toen ging die hele tijd tegen me praten en biertjes geven enzo, en ik ging heel ongeinteresseerd en kortaf doen.En iedere keer als ik hem zie, ren ik voor hem weg, of waarschuwt Pax mij als hij eraan komt.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |