quote:
Ik ook niet en ik had geen zin in discussieren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zij zo speciaal moeten doen, zo van 'Look at me! I'm not wearing pants and I'm dancing on a boat!'.
kale koppen niet te stoppenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopelijk beter dan op mijn opleiding dit jaar.
1 kale homo, 1 kleine bi en 1 kakker homo.
En ik natuurlijk.
Hij heeft ook Gay.nl en ik weet 100% dat hij het was. Dus ik ging hem aanspreken: "studeer je ook rechten?", hij zei: "nee????" en iedere keer als ik hem zie, kijkt die mij scheef aan.quote:
Ga bij defensie, mag je ook mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik had geen zin in discussieren.
Maar onze studentenvereniging krijgt een eigen boot en hoeveel kans krijg je nou om daarop te staan?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft ook Gay.nl en ik weet 100% dat hij het was. Dus ik ging hem aanspreken: "studeer je ook rechten?", hij zei: "nee????" en iedere keer als ik hem zie, kijkt die mij scheef aan.
Ik heb schijt, ik vertel het mensen gewoon als ze het vragen. Maar ze vragen het nooit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:30 schreef Drabit het volgende:
Dit jaar zitten er 3 lesbiennes in mijn klasEn de homos durven niet uit de kast te komen.
Ohquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:29 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee totaal niet! Je bent een Developer van het grootste forum van Nederland. Dat is toch iets om trots op te zijn?
En die kale homo heeft een tijdje oogje op mij gehad. Ik was in zo'n gaybar en hij was er ook en toen ging die hele tijd tegen me praten en biertjes geven enzo, en ik ging heel ongeinteresseerd en kortaf doen.quote:
o jij mij nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ah oke, boeiend dan
toto miste je
Dus jij en Etsu zijn echt homo? Niet dat het erg is hoor maar ik dacht dat jullie gewoon een beetje onzin aan het praten waren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb schijt, ik vertel het mensen gewoon als ze het vragen. Maar ze vragen het nooit.![]()
Dat loopt vast goed af.quote:On Fridays the upstairs bar is open for drinks (22 - 2 hrs), a small bite and a chat in a relaxed and cosy atmosphere. Sundays are for special activities: the women's party Sunday Times (every last Sunday of the month, 17-21 hours), the 50+ Café (every second Sunday of the month, 16-19 hours), and Jong & Out (every third Sunday 13-17 hours) for the youth between 12 and 19.
Pussy. Zeg gewoon nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
En die kale homo heeft een tijdje oogje op mij gehad. Ik was in zo'n gaybar en hij was er ook en toen ging die hele tijd tegen me praten en biertjes geven enzo, en ik ging heel ongeinteresseerd en kortaf doen.En iedere keer als ik hem zie, ren ik voor hem weg, of waarschuwt Pax mij als hij eraan komt.
![]()
Wel serieuze onzin dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dus jij en Etsu zijn echt homo? Niet dat het erg is hoor maar ik dacht dat jullie gewoon een beetje onzin aan het praten waren.
Hele tent gevuld met tienermeisjes die dan de paar enkele homo's proberen te versierenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:32 schreef Rezania het volgende:
http://www.cocleiden.nl/english/leiden-gay-life
[..]
Dat loopt vast goed af.
watquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dus jij en Etsu zijn echt homo? Niet dat het erg is hoor maar ik dacht dat jullie gewoon een beetje onzin aan het praten waren.
Beide is het toverwoord.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |