of je moet met een camper/caravan gaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
JNG'ers, het is toch logisch dat je een tent mee moet als je naar een camping gaat? Of ja, het idee dan?
Vooral de sfeer eromheen is misschien wel geweldig, ook al vind je de muziek niet leukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, had niet verwacht dat het zo tof zou zijn
Al kwam het nederlandstalige me soms wel echt de strot uitquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vooral de sfeer eromheen is misschien wel geweldig, ook al vind je de muziek niet leuk
Nou. Daar kan ik nog niet echt iets over zeggen eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Al kwam het nederlandstalige me soms wel echt de strot uit
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou. Daar kan ik nog niet echt iets over zeggen eigenlijk.
Op open dagen en meeloopdagen leek het een leuke en toffe studie wat echt wel bij me paste (rekenen, rechten etc.). Ik ben nog maar eerstejaars en dat is een basisjaar, dus krijg alle vakken met notarieel recht, recht & ict, recht en bestuur en rechtsgeleerdheid. Volgend jaar gaan we daar dieper op in. Maar dit semester hebben wij wel elementair belastingrecht, is een fiscaal-vak.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat het toch wel vies tegenvalt. Eerste colleges gingen over inkomstenbelasting, nou, jongen, ik heb nog nooit zo slaapverwekkend bij gezeten.Toen gingen het over omzetbelasting, successiebelasting, etc. Was opzich wel leuker, maar denk niet dat het mijn ding is.
Tentamen is over 3 weken, aan de hand daarvan ga ik beslissen of ik verder ga met fiscaal recht, of dat ik overstap op notarieel recht.
kijk mijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om een film te kijken met allemaal voorspelbare wendingen.![]()
dus meer fokkers?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
fijn, nog eens 2 mensen afgemeld voor mn HW.
ik ga het maar bij een FOK!-HW houden ofzo.
O, dat soort dingen vind ik echt eng.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)25-jaar-boven-water/
Vet is dat wel, net als foto's van het verlaten Tsjernobyl.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)25-jaar-boven-water/
er is een topic hier ergens op fok met spooksteden, ook in NL en belgiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vet is dat wel, net als foto's van het verlaten Tsjernobyl.
Ohja dat topic ben ik wel eens tegengekomen, fascinerend.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er is een topic hier ergens op fok met spooksteden, ook in NL en belgie! In delfzijl/farmsum is er ook nog een
Ah, begrijpelijk. Wat weet je nog meer?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, tchock is dol op je natuurlijk.. wil alles over je delen.
iddquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja dat topic ben ik wel eens tegengekomen, fascinerend.
http://totallycoolpix.com/2011/01/chernobyl-25-years-later/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |