We moeten natuurlijk onze zolderkamerautist-reputatie niet verloren laten gaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:53 schreef Toto69 het volgende:
Er is een nieuw meisje in de SC en de eerste 'daten' 'pics' komen alweer voorbij![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Toegelaten tot watquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet eerst een pakket invullen en rapporten enzo meesturen. En daarna beslissen ze of ik toegelaten ben. En dan krijg ik een intake gesprek.
Komt wel goed dusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:55 schreef Toto69 het volgende:
4 punten scoren op een 4 punten vraag, HEERLIJK
Lerarenopleiding voortgezet onderwijs, Engels.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel goed dusWat ga je eigenlijk voor opleiding doen hierna?
vwo op vavoquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:53 schreef Toto69 het volgende:
Er is een nieuw meisje in de SC en de eerste 'daten' 'pics' komen alweer voorbij![]()
Tofquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lerarenopleiding voortgezet onderwijs, Engels.
Gaaf! Dat heb ik ook altijd wel een beetje in mijn achterhoofd gehad, alleen dan met Economiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Redelijk ja!quote:
Gaaf, niet gedaan?!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef hylian het volgende:
[..]
Gaaf! Dat heb ik ook altijd wel een beetje in mijn achterhoofd gehad, alleen dan met Economie
Etsu is gewoon een baas, end of story.quote:
Met?quote:
die is zieligquote:
Ja maar ik bedoel natuurlijk wie je dan bedriegtquote:
Meisjes?!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:53 schreef Toto69 het volgende:
Neequote:
Wat heb je gedaan voor opleiding?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:58 schreef hylian het volgende:
[..]
Nee![]()
Misschien iets voor in de toekomst, maar ben nu net klaar met wat ik wel heb gedaan
yaaaayquote:
Het klinkt zo saai... Management, Economie en Rechtquote:
Rezania.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel natuurlijk wie je dan bedriegt
Ieder z'n ding toch? Als jij je daarin thuis voelt is het je goed Recht (quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef hylian het volgende:
[..]
Het klinkt zo saai... Management, Economie en Recht
Klinkt heel saaiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef hylian het volgende:
[..]
Het klinkt zo saai... Management, Economie en Recht
Edit: Het was wel leuk hoor !
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ieder z'n ding toch? Als jij je daarin thuis voelt is het je goed Recht ()
Muhahahahahhaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk onze zolderkamerautist-reputatie niet verloren laten gaan
homo`s doen daar toch nooit moeilijk over?quote:
Rezania wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
homo`s doen daar toch nooit moeilijk over?#Vooroordelenmuch
Dus je hebt wel een chille baan later volgens mijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heel veel vakanties vooral!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus je hebt wel een chille baan later volgens mij
Met het boek moest ik huilenquote:
Ik ga volgend jaar International Business Studie doen.. Heb woensdag een intake gesprek, in het Engels..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heel veel vakanties vooral!
Weet jij al wat je gaat doen?
Ik vond hem ook nog best heftig, had ik niet verwacht, aangezien de meeste Carry Slee verfilmingen nou niet echt bijzonder zijnquote:
Wow, super vet! In het Engels? Komt goed, maar als ik je ergens mee kan helpen qua Engels, just say the word!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar International Business Studie doen.. Heb woensdag een intake gesprek, in het Engels..
Leraar chill? In de bovenbouw misschien, maar die irritante wupjes lesgeven....wat ik zelf natuurlijk noooit wasquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus je hebt wel een chille baan later volgens mij
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:06 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Leraar chill? In de bovenbouw misschien, maar die irritante wupjes lesgeven....wat ik zelf natuurlijk noooit was
Waar? Rotterdam?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar International Business Studie doen.. Heb woensdag een intake gesprek, in het Engels..
Onze klas in de eerste had 2 leraren weggepest. Toen heel stoer, nu eigenlijk best zielig. Je zou maar de hele dag schreeuwende, opstandelijke koters moeten lesgeven....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadBruggers lesgeven is a hell of a job volgens mij
Jaa in het Engels! Welk woord?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wow, super vet! In het Engels? Komt goed, maar als ik je ergens mee kan helpen qua Engels, just say the word!
Nee helemaal aan de andere kan van Nederland, Zwolle!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waar? Rotterdam?
want ik studeer dat ook
Haha echt he, je beseft dat dan gewoon niet. Ik heb ook weleens een lerares zo het leven zuur gemaakt dat ze gewoon tot tranen aan toe voor de klas stondquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:09 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Onze klas in de eerste had 2 leraren weggepest. Toen heel stoer, nu eigenlijk best zielig. Je zou maar de hele dag schreeuwende, opstandelijke koters moeten lesgeven....
Zwolle, daar ga ik ook heen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee helemaal aan de andere kan van Nederland, Zwolle!
Waarom ga je zo ver van de bewoonde wereld af studeren?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
International Business in Zwolle?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon lekker allemaal laten nakomen hehe.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha echt he, je beseft dat dan gewoon niet. Ik heb ook weleens een lerares zo het leven zuur gemaakt dat ze gewoon tot tranen aan toe voor de klas stondMaar dat was ook een irritant wijf ook
Oh geloof me, dat heb ik meer dan genoeg gedaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon lekker allemaal laten nakomen hehe.
Omdat ik zo ver van de bewoonde wereld woon met de treinquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ga je zo ver van de bewoonde wereld af studeren?
Nee 1, die andere dácht ik van: hmm, zou hij het zijn? MAar volgens mij nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij kent nu 2 FOK!kers in EXA in 't echt?
Whahahaha..vraag me niet hoequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
International Business in Zwolle?![]()
Nee Zwolle is wel leuke stad hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat ik zo ver van de bewoonde wereld woon met de trein
O.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee 1, die andere dácht ik van: hmm, zou hij het zijn? MAar volgens mij niet
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
International Business in Zwolle?![]()
gewoon naar Rotterdamquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
Maar xcachet, als je in Gelderland woont, dan kun je toch ook naar Arnhem gaan om die studie te doen?
Ik kern iemand die t op han doet jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
Maar xcachet, als je in Gelderland woont, dan kun je toch ook naar Arnhem gaan om die studie te doen?
Geen leuke stad om te studerenquote:
Jup ik ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik kern iemand die t op han doet ja
Hoezo, als ze in Gelderland woontquote:
Dat is veel onhandiger met de trein.. En op kamers gaan zit er niet in. Dus vandaar Zwolle voor deze studie!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
Ja nou enquote:
Aah oke. Wie is dat op je UI?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is veel onhandiger met de trein.. En op kamers gaan zit er niet in. Dus vandaar Zwolle voor deze studie!
Welke plekjes dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel hoor
je moet alleen de plekjes weten
De HAN is wel een leuke school!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik kern iemand die t op han doet ja
Dat is xCachet denk ikquote:
Nou, een hogere ranking betekent dus een betere opleiding, ergo beter op je CV / baankansenquote:
dat denk ik nietquote:
die allochtonen zie je niet hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke plekjes dan?![]()
En ik bedoel ook niet qua stad zelf, meer qua sfeer, qua volk wat er loopt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:23 schreef Toto69 het volgende:
Jouw cijfer voor Aardrijkskunde ligt tussen
5,6 en 6,6
gebaseerd op een score van 39 uit 68 punten
LAAT DIT WAAR ZIJN
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die allochtonen zie je niet hoor(sávonds dan
![]()
)
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:23 schreef hylian het volgende:
[..]
De HAN is wel een leuke school!
Nog een tijd Evenementenmanagement gevolgd
Ik bedoel niet allochtonenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die allochtonen zie je niet hoor(sávonds dan
![]()
)
Dacht ik alquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is Lauren Conrad. Ken je vast wel ;p
Ja:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 15:25:31 ]
Ohquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel niet allochtonenIk ben geen boer
nee ik bedoel gewoon dat ik er geen leuke sfeer vind hangen, zoals je dat in Den Haag, Utrecht en Amsterdam wel hebt.
Ik ben geboren in Rotterdam maar heb er totaal geen feeling mee
Nee, nog ergerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:25 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik zat wel in Nijmegen als dat een verschil maakt
Nee, ik maak het gewoon, ik controleer alles 2-3 keer en dan houdt het wel op voor mij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Denk je niet dat als je wat langer de tijd had genomen dat je wat hoger uit was gekomen?
Studeer je op de Erasmus?quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, nee in m'n dromen dat ik haar was
Hierbij dwing je ons wel om naar een foto te vragen he. dat weet jequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, nee in m'n dromen dat ik haar was
Wat doe je?quote:
Valt nog wel mee toch? Dan zou ik eerder jaloers zijn op dat rijk dan op d'r uiterlijk, misschien is het wel een arrogante b*tch in het echtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk hoe ze er uit ziet hahaha. En ze is rijkkkkkkk!![]()
en nee ben geen bi
post eens een pic van jezelf danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk hoe ze er uit ziet hahaha. En ze is rijkkkkkkk!![]()
en nee ben geen bi
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:
Bedrijfskunde, maar dan alles in het engels, 50% buitenlands en een paar andere vakkenquote:
Kijk, ik ga dus alleen naar Zwolle voor m'n studie. Niet om er te wonen of uit te gaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel niet allochtonenIk ben geen boer
nee ik bedoel gewoon dat ik er geen leuke sfeer vind hangen, zoals je dat in Den Haag, Utrecht en Amsterdam wel hebt.
Ik ben geboren in Rotterdam maar heb er totaal geen feeling mee
Grote kans jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch? Dan zou ik eerder jaloers zijn op dat rijk dan op d'r uiterlijk, misschien is het wel een arrogante b*tch in het echt, innerlijk
En dan kan je later voor internationaal gevestigde bedrijven werken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bedrijfskunde, maar dan alles in het engels, 50% buitenlands en een paar andere vakken
Je blijft ook thuis wonen dus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk, ik ga dus alleen naar Zwolle voor m'n studie. Niet om er te wonen of uit te gaan
Jep, dat denk ik wel!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan kan je later voor internationaal gevestigde bedrijven werken?
[..]
Je blijft ook thuis wonen dus?
zo, jij leert snel.quote:
Let niet op Etsu, hij baalt nog steeds dat je niet een jongen wasquote:
jep, en dan ga ik erna een master in het buitenland doen en dan is hetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan kan je later voor internationaal gevestigde bedrijven werken?
[..]
Je blijft ook thuis wonen dus?
Ik zeg ook niet wat ik jou niet waardeerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een sterk gewaardeerde user in JNG!.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Let niet op Etsu, hij baalt nog steeds dat je niet een jongen was
Dat speelt bij ook vaak door mijn hoofd jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jep, en dan ga ik erna een master in het buitenland doen en dan is hetNederland
ik wil een master in Wenen gaan doenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat speelt bij ook vaak door mijn hoofd jaheb je al een idee waar je je wil settelen?
Nice, leuke culturele historische stad ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wil een master in Wenen gaan doen
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice, leuke culturele historische stad ookMoet er ook nog keer heen.
Ik ga zondag een witte fotograferenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil later kangoeroes knuffelen in Australië
SKIPPY!!!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Die hebben niet zo'n hoog knuffelgehalte he...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Hardlopen in Central Park voor ik naar mijn werk ga lijkt me ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:33 schreef Toto69 het volgende:
quote:
quote:
Jij wel?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die hebben niet zo'n hoog knuffelgehalte he...
NYquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hardlopen in Central Park voor ik naar mijn werk ga lijkt me ook niet verkeerd
Kom maar halennquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..], vergeet niet vooraf goed veel verboden goedjes tot je te nemen
[..]
[..]
Jij wel?![]()
quote:
oke jij dan ook voordat ik de foto laat zien hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..], vergeet niet vooraf goed veel verboden goedjes tot je te nemen
[..]
[..]
Jij wel?![]()
Neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
oke jij dan ook voordat ik de foto laat zien he
Ik geef haar liever praktijklesquote:
doei aldoquote:
Neee woon niet in Zuid-Gelderland haha. In de buurt van Flevolandquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet ik eerst naar Gelderland, en als dat zuid-Gelderland is is me dat veul te ver
Richting Apeldoorn die kant op? Das niet zo verquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neee woon niet in Zuid-Gelderland haha. In de buurt van Flevoland
Bible belter?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neee woon niet in Zuid-Gelderland haha. In de buurt van Flevoland
Don`t use that languagequote:
beetje richting Amersfoort die kant opquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Richting Apeldoorn die kant op? Das niet zo ver
Zo rond Ede/Bennekom/Barneveld en zo? Das nog steeds 'niet ver'quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
beetje richting Amersfoort die kant op
Jaa daar ergens in de buurt ja haha.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo rond Ede/Bennekom/Barneveld en zo? Das nog steeds 'niet ver'
Oke oke! Dus nu kom je een knuffel brengen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha, mijn vaders tante () woont in Bennekom dus ik ken het daar in die buurt wel aardig
Hij is een charmeur hoor, oppassenquote:
Ja, welke wil je? Je mag kiezen:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke oke! Dus nu kom je een knuffel brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 15:47:24 ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, welke wil je? Je mag kiezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha, die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou er niet zo vanquote:
Slijmballllllll!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die roos doet het hem hé, speciaal uitgezocht hoor![]()
Hooligansquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Slijmballllllll!
Is jou ava trouwens van zo'n Engelse voetbalfilm?
BIble beltersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Van bible belters, of van het gebruik van die woorden? Haha
Green street hooligansquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Slijmballllllll!
Ken je de Bible belt niet?quote:
Ja, wat goed van je.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Slijmballllllll!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, wat goed van je.
En ik een slijmbal?HAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, laat het maar zoquote:
Loverboyyyyyy hahaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:52 schreef supersof het volgende:
Toto is wel een slijmbal hoor. Hij dm't met ieder meisje van de sc en lokt anderen hier heen enzo.
Als hij je allerlei kadootjes gaat geven, zoals een FOK!-abo, niet op ingaan hoor.quote:
haha, hosselaaarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij je allerlei kadootjes gaat geven, zoals een FOK!-abo, niet op ingaan hoor.
Bij mij erg goed! Bij jou ook?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef TienVingers het volgende:
Eindelijk weekend
Hoe gingen laatste examens?
Ooh mazzelaar! Ik doe nu vmbo TL examen en vorig jaar nog gewoon het havo..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb nog geen examens gelukkig
Jij bent nieuw hier?
Welk niveau/profiel deed je examen?
Is het echt zóveel makkelijker, TL?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooh mazzelaar! Ik doe nu vmbo TL examen en vorig jaar nog gewoon het havo..![]()
Dus is wel lekker makkelijk nu
deed ie bij mij ook?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:52 schreef supersof het volgende:
Toto is wel een slijmbal hoor. Hij dm't met ieder meisje van de sc en lokt anderen hier heen enzo.
en jij bent de slager?quote:
oh hij verbreedt zijn prooi gebiedquote:
Ja voor mij wel. Deed een school die hoog aangeschreven stond dus er werd veel van je verwacht wilde je je havo daar halen.. En ik deed niks en doe nu gewoon vmbo haha.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is het echt zóveel makkelijker, TL?
Holygansquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef chapel24 het volgende:
Hier trouwens een mooi filmpje van de biblebelt. Gecombineerd met hooligans![]()
http://m.youtube.com/watch?v=oLiO2HZuC8g
Ik heb ook een hamster die ik parkiet noemquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Noem me keurslager
[..]
ik lees geen carry slee sorry
[..]
Wietparkiet, Aangenaam.
Hamtaro is gewoon jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ook een hamster die ik parkiet noem
Weet je al wat ga je hierna gaat doen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja voor mij wel. Deed een school die hoog aangeschreven stond dus er werd veel van je verwacht wilde je je havo daar halen.. En ik deed niks en doe nu gewoon vmbo haha.
M'n enige hossel is Ro-ald.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:07 schreef Etsu het volgende:
Oppassen voor die wietparkiet hoor, hij hosselt werkelijk iedereen in de SC. Hij is nog erger dan ik.
Jaa de international business studie in Zwollequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet je al wat ga je hierna gaat doen?
Ro-ald is battie?quote:
Zwollequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaa de international business studie in Zwolle
Hij is mijn slaaf, hij mag niet aan mij komen maar af en toe sla ik hem met een zweep als hij me niet snel genoeg bier geeftquote:
Volgend weekend leen ik hemquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is mijn slaaf, hij mag niet aan mij komen maar af en toe sla ik hem met een zweep als hij me niet snel genoeg bier geeft
Mijn levenquote:
4 vwo nogquote:
Drink je niet nee?quote:
Sowieso zulke filmpjesquote:
Waar woon jij dan als ik vragen mag? Ik heb familie in Heerdequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
4 vwo nog
Maar ik ken wel heel veel mensen die ook naar Zwolle naar school gaan, is de enige stad van formaat in de buurt
jij en je melk verslavingquote:
ooh, vwoo nerdjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
4 vwo nog
Maar ik ken wel heel veel mensen die ook naar Zwolle naar school gaan, is de enige stad van formaat in de buurt
Bijna nooit :pquote:
In een straal van ongeveer 30 kilometer rond Zwollequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:12 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Waar woon jij dan als ik vragen mag? Ik heb familie in Heerde
je school niet afmakenquote:
Mensen die niet sociale werkplaatsquote:
haar, blazen?quote:
Ja haha.Hoezo misschien? Overgaan jij!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ga misschien blijven zitten ben ik dan nog nerd
Millimeteren, scheelt shampoo en tijdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
Goeie moet mn haar wel laten doen word lang
Oh va spellchecker is er niet. Ik doe het wel even:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
Goeie moet mn haar wel laten doen word lang
gemillimeterd haarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:16 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Millimeteren, scheelt shampoo en tijd
Ik sta nu nog 3,9 tekortquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja haha.Hoezo misschien? Overgaan jij!
Haarquote:
Kom hem maar ophalen in Almelo dan Etsoe.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is van mij, knoop dat goed in je oren.
Dan is is zo juitst vreemd gegaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is van mij, knoop dat goed in je oren.
Ik heb een lekkere scheidingquote:
Misschien dat ik nog net op de 2 tekorten kan komen, dan mag ik overquote:
Kakkerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik heb een lekkere scheidingMaarja, ga niet voor niets in Leiden studeren. of moet ik zeggen, studerrrrrrrren
oeii, goed je best doen dan!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog net op de 2 tekorten kan komen, dan mag ik over
Ik heb zo'n kutschool waar alles onder de 6 al tekort is.
Ben al onderweg, Maus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kom hem maar ophalen in Almelo dan Etsoe.
Dat denk jij.quote:
nee dan moet je zeggen, pils drinken met mijn korpsball-kameradenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik heb een lekkere scheidingMaarja, ga niet voor niets in Leiden studeren. of moet ik zeggen, studerrrrrrrren
Tof, ik koop een biertje voor je.quote:
Slap excuus..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben homo, hoor je niet het bierglas in mijn gezicht te smijten?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tof, ik koop een biertje voor je.
Kom ik zo homofoob over dan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben homo, hoor je niet het bierglas in mijn gezicht te smijten?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:19 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik doe ook aan hockey, en draag op het moment een Ralph Lauren polo
I know that feeling.. Maar een jaar langer op deze school? of de laaste dagen niks doen? Ik had het wel gewetenquote:
homo`squote:
De laatste dagen niets doenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
I know that feeling.. Maar een jaar langer op deze school? of de laaste dagen niks doen? Ik had het wel geweten
Daar is er gelukkig maar 1 vanquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:22 schreef Trollscience het volgende:
yes ik heb een marlborosigaret van iemand gekregen en die zit nu in mijn shag 8)
Ik ben wel ''tolerant'', zolang ze me maar niet bespringen en dergelijke.quote:
nou daar zit ik nu nog niet op te wachten nee.quote:
Ik ga bij Augustinus, is nog niet zo corporaal als Minerva. Ben geen brallende arrogante bal. Ik ben heel lief en aardig. En vrijgezel. En hetero.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee dan moet je zeggen, pils drinken met mijn korpsball-kameraden
Dan ben je wel een beetje homofoob.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben wel ''tolerant'', zolang ze me maar niet bespringen en dergelijke.
Handen voor je kont houden, snel!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
picsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:23 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ga bij Augustinus, is nog niet zo corporaal als Minerva. Ben geen brallende arrogante bal. Ik ben heel lief en aardig. En vrijgezel. En hetero.
Skeere tijden Gquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:22 schreef Trollscience het volgende:
yes ik heb een marlborosigaret van iemand gekregen en die zit nu in mijn shag 8)
Zal ik dan maar op de trap gaan zittenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een trap onder de reet moet je krijgen haha.
Beetje maar, is niet erg toch.quote:
quote:
open-minded en homofobische trekjes gaan niet samenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Beetje maar, is niet erg toch.Ik ben al zo open minded.
[..]
Alsof elke homo jou gaat bespringenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nah, ik heb niet zo met die mensen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Beetje maar, is niet erg toch.Ik ben al zo open minded.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |