Ik sta nu nog 3,9 tekortquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja haha.Hoezo misschien? Overgaan jij!
Haarquote:
Kom hem maar ophalen in Almelo dan Etsoe.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is van mij, knoop dat goed in je oren.
Dan is is zo juitst vreemd gegaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is van mij, knoop dat goed in je oren.
Ik heb een lekkere scheidingquote:
Misschien dat ik nog net op de 2 tekorten kan komen, dan mag ik overquote:
Kakkerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik heb een lekkere scheidingMaarja, ga niet voor niets in Leiden studeren. of moet ik zeggen, studerrrrrrrren
oeii, goed je best doen dan!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog net op de 2 tekorten kan komen, dan mag ik over
Ik heb zo'n kutschool waar alles onder de 6 al tekort is.
Ben al onderweg, Maus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kom hem maar ophalen in Almelo dan Etsoe.
Dat denk jij.quote:
nee dan moet je zeggen, pils drinken met mijn korpsball-kameradenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik heb een lekkere scheidingMaarja, ga niet voor niets in Leiden studeren. of moet ik zeggen, studerrrrrrrren
Tof, ik koop een biertje voor je.quote:
Slap excuus..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben homo, hoor je niet het bierglas in mijn gezicht te smijten?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tof, ik koop een biertje voor je.
Kom ik zo homofoob over dan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben homo, hoor je niet het bierglas in mijn gezicht te smijten?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:19 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik doe ook aan hockey, en draag op het moment een Ralph Lauren polo
I know that feeling.. Maar een jaar langer op deze school? of de laaste dagen niks doen? Ik had het wel gewetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |