yaaaayquote:
Het klinkt zo saai... Management, Economie en Rechtquote:
Rezania.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel natuurlijk wie je dan bedriegt
Ieder z'n ding toch? Als jij je daarin thuis voelt is het je goed Recht (quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef hylian het volgende:
[..]
Het klinkt zo saai... Management, Economie en Recht
Klinkt heel saaiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef hylian het volgende:
[..]
Het klinkt zo saai... Management, Economie en Recht
Edit: Het was wel leuk hoor !
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ieder z'n ding toch? Als jij je daarin thuis voelt is het je goed Recht ()
Muhahahahahhaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk onze zolderkamerautist-reputatie niet verloren laten gaan
homo`s doen daar toch nooit moeilijk over?quote:
Rezania wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
homo`s doen daar toch nooit moeilijk over?#Vooroordelenmuch
Dus je hebt wel een chille baan later volgens mijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lerarenopleiding voortgezet onderwijs, Engels.
Heel veel vakanties vooral!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus je hebt wel een chille baan later volgens mij
Met het boek moest ik huilenquote:
Ik ga volgend jaar International Business Studie doen.. Heb woensdag een intake gesprek, in het Engels..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heel veel vakanties vooral!
Weet jij al wat je gaat doen?
Ik vond hem ook nog best heftig, had ik niet verwacht, aangezien de meeste Carry Slee verfilmingen nou niet echt bijzonder zijnquote:
Wow, super vet! In het Engels? Komt goed, maar als ik je ergens mee kan helpen qua Engels, just say the word!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar International Business Studie doen.. Heb woensdag een intake gesprek, in het Engels..
Leraar chill? In de bovenbouw misschien, maar die irritante wupjes lesgeven....wat ik zelf natuurlijk noooit wasquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus je hebt wel een chille baan later volgens mij
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:06 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Leraar chill? In de bovenbouw misschien, maar die irritante wupjes lesgeven....wat ik zelf natuurlijk noooit was
Waar? Rotterdam?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar International Business Studie doen.. Heb woensdag een intake gesprek, in het Engels..
Onze klas in de eerste had 2 leraren weggepest. Toen heel stoer, nu eigenlijk best zielig. Je zou maar de hele dag schreeuwende, opstandelijke koters moeten lesgeven....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadBruggers lesgeven is a hell of a job volgens mij
Jaa in het Engels! Welk woord?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wow, super vet! In het Engels? Komt goed, maar als ik je ergens mee kan helpen qua Engels, just say the word!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |