doei aldoquote:
Neee woon niet in Zuid-Gelderland haha. In de buurt van Flevolandquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet ik eerst naar Gelderland, en als dat zuid-Gelderland is is me dat veul te ver
Richting Apeldoorn die kant op? Das niet zo verquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neee woon niet in Zuid-Gelderland haha. In de buurt van Flevoland
Bible belter?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neee woon niet in Zuid-Gelderland haha. In de buurt van Flevoland
Don`t use that languagequote:
beetje richting Amersfoort die kant opquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Richting Apeldoorn die kant op? Das niet zo ver
Zo rond Ede/Bennekom/Barneveld en zo? Das nog steeds 'niet ver'quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
beetje richting Amersfoort die kant op
Jaa daar ergens in de buurt ja haha.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo rond Ede/Bennekom/Barneveld en zo? Das nog steeds 'niet ver'
Oke oke! Dus nu kom je een knuffel brengen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha, mijn vaders tante () woont in Bennekom dus ik ken het daar in die buurt wel aardig
Hij is een charmeur hoor, oppassenquote:
Ja, welke wil je? Je mag kiezen:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke oke! Dus nu kom je een knuffel brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 15:47:24 ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, welke wil je? Je mag kiezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha, die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou er niet zo vanquote:
Slijmballllllll!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die roos doet het hem hé, speciaal uitgezocht hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |