Hooligansquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Slijmballllllll!
Is jou ava trouwens van zo'n Engelse voetbalfilm?
BIble beltersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Van bible belters, of van het gebruik van die woorden? Haha
Green street hooligansquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Slijmballllllll!
Ken je de Bible belt niet?quote:
Ja, wat goed van je.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Slijmballllllll!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, wat goed van je.
En ik een slijmbal?HAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, laat het maar zoquote:
Loverboyyyyyy hahaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:52 schreef supersof het volgende:
Toto is wel een slijmbal hoor. Hij dm't met ieder meisje van de sc en lokt anderen hier heen enzo.
Als hij je allerlei kadootjes gaat geven, zoals een FOK!-abo, niet op ingaan hoor.quote:
haha, hosselaaarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij je allerlei kadootjes gaat geven, zoals een FOK!-abo, niet op ingaan hoor.
Bij mij erg goed! Bij jou ook?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef TienVingers het volgende:
Eindelijk weekend
Hoe gingen laatste examens?
Ooh mazzelaar! Ik doe nu vmbo TL examen en vorig jaar nog gewoon het havo..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb nog geen examens gelukkig
Jij bent nieuw hier?
Welk niveau/profiel deed je examen?
Is het echt zóveel makkelijker, TL?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooh mazzelaar! Ik doe nu vmbo TL examen en vorig jaar nog gewoon het havo..![]()
Dus is wel lekker makkelijk nu
deed ie bij mij ook?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:52 schreef supersof het volgende:
Toto is wel een slijmbal hoor. Hij dm't met ieder meisje van de sc en lokt anderen hier heen enzo.
en jij bent de slager?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |